فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, July 13, 2007
احمدی نژاد , مترسک ولایت فقیه :

زندگی تکرار مکرراته ! هر بخشی از زندگی , قبلن در قالبی کوچکتر تجربه میشه و در مراحل بعدی زدگی در قالب های بزرگتر و کلان تر لمس میشه ! برای مثال : ما در دوران کودکی همیشه 2 آدم خوب و بد در زندگیمون میبینیم . بیشتر ما پدرهامون آدم بده هستن و مادرهامون آدم خوبه . اما گاهی اوقات این رویه بر عکس میشه ! مادر بعضی اوقات بد میشه و ما مجبور میشیم بریم سراغ همون بابا بده !!!!!!! به این میگن انتخاب بین بد و بدترین که بچه از روی ناچاری و برای رفع نیازهای خودش مجبور میشه بره به سمت بدترین :

از وقتی احمدی نژاد به سمت شهرداری تهران رسید , زیر ذره بین بود تا به امروز . فکر میکنم تقریبن 2 یا 3 سال و نیم هست که دارم روش کار میکنم بطور تفریحی و نتایج جالبی به دست آوردم . معما در نگاه اول پیچیده ست ولی وقتی کمی این پازل رو بالا و پایین میکنی و روش کار میکنی , میبینی چقدر اخمقانه و در عین حال زیرکانه ست !!!
احمدی نژاد , از قبل از انقلاب وارد دسته دانشجویان خط امام شد ! بعد از کودتای اسلامیون در ایران به سپاه پاسداران پیوست . در زمان گروگانگیری دیپلمات های امریکایی , شرکت فعال داشت ! در زمان قتل و عام مخالفین سیاسی در اوایل انقلاب , مسئولیتش خالی کردن تیر خلاص به مغز اعدامی ها بود ! در زمان جنگ به جبهه ها میره و مدتی بعد به سمت استاندار چند شهر ایران برگزیده میشه ! در تمام اون شهرها نکبت و افتضاح بالا میاره ! بعد از جنگ سفیر و مامور پوششی در قتل های ایرانیان خارج از کشور بعنوان مسئول لجستیکی شرکت غیر مستقیم داره ! بعد از اون برای مدتی خبری ازش نیست . یک شبه در اواخر دوران ریاست جمهوری خاتمی به سمت شهردار تهران میرسه . انتخابات مجلس آغاز میشه و یک جناح تند رو که تفکراتشون نزدیک تر به ولایت مطلقه وقیه هست , مجلس رو قبضه میکنن . درست در بهبوهه انتخابات ریاست جمهوری , 300 میلیارد تومان از حساب شهرداری رو میدزده و پشت سرش استعفاء میده و به جمع کاندیداهای ریاست جمهوری میپیونده ! در دور اول هیج شانسی نمیاره . در دور دوم رقبای قدر قدرتی مثل رفسنجانی و معین و کروبی رو پشت سر میذاره و در صدر قرار میگیره . خبر از تقلب گسترده و شایعاتی وحشتناک از تفکرات جنون آمیز احمدی نژآد در جامعه پر میشه . خامنه ای ازش حمیات کامل میکنه . رفسنجانی یا مافیای قدرت ایران , سکوت میکنه ! کروبی حزب اعتماد ملی رو تاسیس میکنه به نشانه اعتراض ! مردم سکوت میکنن و نظاره گر هستن . چند ماه آغازین ریاست جمهوری احمدی نژآد اتفاق خاصی نمی افته تا یک شبه مساله هالوکاست علم میشه ! اسرائیل از صحنه روزگار باید محو بشه . اجلاس سازمان ملل در پیشه . احمدی نژاد وارد سازمان ملل میشه و افتضاح بار میاره . در بازگشت شایعه دیدن هاله های نورانی دور سرش , زنگ خطر رو به صدا در میاره که دوران جدیدی از خرافات مذهبی و عقاید طالبانی قراره آغاز بشه ! سفرهای استانی شروع میشه . یکسال نگذشته , محبوبیت احمدی نژاد افول میکنه . صدای مردم بلند میشه . افتضاخات سیاسی و اقتصادی و ملی در تمام زمینه ها رخ میده . در تمام این مراحل خامنه ای در پشت احمدی نژآده . رقبای اون سکوت کردن . احمدی نژآد یکه تازی میکنه . اوضاع خراب و خرابتر میشه . بحران کشور رو میگیره . خط فقر حذف و خط بقا جایگزین میشه . دنیا بر ضد ایران متحد و یکصدا میشه . در طول تاریح 28 ساله ایران , در کمتر از چند ماه 2 تحریم گریبان ایران رو میگیره . جناح های اصلی اصلاح طلب و اصول گرا با هم جنگ زرگری راه می اندازن . به ظاهر بین جناح های حکومت اختلاف عقیده شدیدی در جریانه . دنیا رو سر کار میذارن . مساله اتمی پیشرفت میکنه . غنی سازی ادامه داره . مردم روز به روز بیشتر در تنگنا قرار میگیرن . حکومت نظامی به بهانه حجاب درمانی . کتک زدن مردم به بهانه طرح مبارزه با اوباش . دستگیری دانشجویان و ... تحریم بنزین !!!

اینها خلاصه ای بود از وقایعی که در جریان ظهور احمدی نژآد اتفاق افتادن . تمام این مسائل رو وقتی کنار هم میذاری کاملن متوجه میشی که انگار این نظام دستی دستی داره خودکشی میکنه و فقط میخواد اینقدر مردم رو آزار بده که مردم شورش کنن و ساقطشون کنن ! ولی ... حقیقت چیز دیگه ای هست :

هدف , بقای نظامه . تمام این برنامه ریزی های کلانی که صورت گرفته و آوردن خاتمی و احمدی نژاد و جنگ های زرگری , همه اینها یک بازی کثیف سیاسی بوده و بس . همون قضیه آدم خوبه و آدم بده که بچه بین بد و بدترین مجبور میشه بره و بدترین رو انتخاب کنه . اصلن ما با چه کسانی روبرو هستیم ؟ رفسنجانی ؟ خامنه ای ؟ کروبی ؟ معین ؟ خاتمی ؟ فعلن همین ها !!!! اما اینها کی هستن ؟ بجز اینکه تک تک این افراد کارنامه سیاهی دارن ؟ بجز اینه که هر کدوم در زمان تصدی به پستی , افتضاح و بی تدبیری ببار آوردن ؟ غیر از این بوده که در دوران هر کدون فجایعی اتفاق افتاده ؟ بریم دوران خاتمی :
مردم به ستوه اومده بودن و به هیچ شکل قابل کنترل نبودن . ار هر طرف صدای اعتراض بلند بود و خاتمی عملن روزهای آخر ریاست جمهوریش هیچ کاره و منزوی بود . اگه کس دیگه ای هم می اومد مردم باز هم ناراضی بودن و این خطری بزرگ برای دولت بود . و دولت یعنی کی ؟ یعنی ولایت مطلقه فقیه یا رهبر !!!!!! یعنی بقای نظام و بالاترین قدرت نظام ! خب طبیعی بود که دولت های بعدی می اومدن و مردم دیگه اعتمادی بهشون نداشتن . پس باید کاری میکردن کارستان ! از غیب جانوری رو میارن و هل میدادن جلو تا با ندانم کاریهاش کاری کنه که ایران و مردم و جهان رو به هم بریزه . بشه خار تو چشم همه ! مردم رو اینقدر آزار بده و ذله کنه تا به تنگ بیان . و اونوقت قسمت دوم سناریوی دوام کلید میخوره :
اومدن مهره اصلی به میدان با طرفداری عامه مردم از صمیم قلب !!!! میخواد هر کی باشه بجز احمدی نژآد !!!!! و اینبار دولت جدید تمام نواقص دولت سابق رو اصلاح میکنه و اوضاع رو آروم میکنه و محدودیت ها رو رفع میکنه و با دنیا صلح میکنه و در نهایت هم کاری میکنه بقای نظام تثبیت بشه و مردم هم چون فاجعه احمدی نژآد رو دیدن , دیگه برای سرکوبها و کشتارها و خرابکاری های این دولت جدید , صداشون در نمیاد !!!!
..
..
این همون خوابی هست که برای مردم دیدن ! اول مجلس رو به آهستگی به اصلاح طلبان میدن و در ادامه رئیس جمهور رو ولی در نهایت در پشت سر تمام این دولت ها فقط یک نفر قرار گرفته ! هزار دستان یا خامنه ای !!!!!!!!!!!!! ساده نبود ؟؟؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001