فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, July 06, 2007
صفدر هرندی , وزیر ارشاد یا سخنگوی دولت ؟

مقدمه :
دولت نهم یا دولت احمدی نژادی در طول 2 سال حیات ننگین خودش افتخارات فجیعی داشته که این دولت رو نه در ایران که در مقایسه با کلیه دولت های جهان , سرآمد کرده و شباهت عجیبی به معجزه داشته و بنا به گفته بسیاری از مسئولین همین دولت , یک برکت برای ملت ایران بوده . البته جای تعجب نداشت چون رئیس این دولت هم ملقب شده به معجزه هزاره سوم ! البته قدیم ها رسم بود که به آدم های عمله و بیسواد و لش و لوش میگفتن آقای دکتر و یا مهندس و ... ! آدم گاهی تصور میکنه ملقب کردن احمدی نژآد به معجزه هزاره سوم , چیزی تو همین مایه ها بوده باشه ! در همین خصوص این دولت رسوم جالبی رو باب کرده و مرزها و قلمروهای ممنوعه ای رو هر روز در مینورده که هیچ کدوم از سران دول سابق جرات این رو نداشتن که قدم در چنین وادی ای بذارن ! البته داشتن , ولی چون بجای کود فسفر , در مغزشون عنصر عقل وجود داشت " چیزی که این روزها کیمیاست " اقدام به چنین ماجراجویی هایی نمیکردن ! برای نمونه طرح جیره بندی بنزین از 10 سال قبل مطرح بود ولی هیچکس جرات اجرای اون رو نداشت و یا دهها طرح دیگه که هر کدوم مرزهای ممنوعه ای رو میگشودن که تبعات فجیعی به همراه داشت که درسته در کوتاه مدت عکس العملی به همراه نداشت اما در بلند مدت سیل خروشانی از خشم و نفرت مردم رو باعث میشد که بنیان کن میشد . البته این نکته رو هم باید ذکر کنم که دلیل اینکه تا به امروز هیچ دولتی در ایران چنین گستاخانه و به عبارتی احمقانه رفتار نکرده بود این بود که تا به امروز همه سران دولتی از جنس آخوند بودن و آخوند جماعت بطور ژنتیکی جایی نمیخوابه که زیرش آب رد بشه !!! یعنی حاضره خیلی چیزها رو فدا کنه اما منافع خودش از بین نره ! ولی شخصی مثل احمدی نژاد که یک تروریست تیر خلاص کن و جزو نیروهای دست ششم انقلاب و چهره های بدنام سپاه پاسداران بود , کله خری ذاتیش رو فدای همه چیز کرده تا بتونه دولتش رو معجزه وار اداره کنه و به مردم خدمات رسانی کنه . در همین راستا هم اسم این دولت رو مهر ورز گذاشته . هر چند ناگفته پیداست که این دولت شباهت زیادی به پزشک احمدی معروف , جلاد رضاشاه کبیر داره . کسانی در راس این دولت هستن که همگی به جاده صاف کن معروفن . فاطمه رجبی , فاحشه قداره کش یکی از همین افراده که این روزها سوار لودر اصلاحات شده و در حال صاف کردن موانع احمدی نژاده با عربده کشی و فحاشی و تهمت و افترا و ... ! و یا صفار هرندی وزیر ارشاد , که به حق باید اونو سخنگوی دولت نامید . البته تعجب نکنید ! وقتی رئیس این دولت سیستم مغزیش معکوس باشه , باید هم جایگاه اعضای دولتش هم معکوس باشه ! رئیس صدا و سیما میشه وزیر ارشاد و وزیر ارشاد میشه سخنگوی دولت و سخنگوی دولت میشه بازرش ویژه مبارزه با مفاسد و همینطوری بگیر برو تا آخر :

صفار هرندی یا صفدرخان , این روزها کولاک کرده . ایشون در مراسم شکر پرانی ای که داشتن فرمودن :
- دولت نهم صادقانه و بی منت به مردم خدمت میکند !!!!
اصولن باید دید خدمت کردن چیه ؟ ما ایرانی ها ضرب المثل و متلک های جالب داریم که معانی دو پهلو دارن ! مثلن وقتی میخواهیم به رئیس جمهور محترم , احمدی نژاد , فحش خوار – مادر بدیم میگیم : خداوندا ! خوار – مادر احمدی نژآد رو مورد عنایت ویژه قرار بده !!!!
خب یه خارجی وقتی این جمله رو میشنوه تصور میکنه که ما داریم دعای خیر بدرقه راه خوار – مادر احمدی نژاد میکنیم ! در صورتیکه یک ایرانی اینو بخونه متوجه میشه که از محصولات جالیزی برای خوار – مادرش مایه گذاشته شده , بطور خیلی مودبانه و با کلاس ! همون بشین و بتمرگ خودمون ...
حالا وقتی صفدر خان میگه دولت نهم صادقانه و بی ریا به مردم ایران خدمت کرده , باید بفهمیم که دروغ نگفته ! خیلی هم درست گفته :
- دولت نهم خیلی صادقانه و از خلوص نیت خوار – مادر مردم ایران رو مورد عنایت قرار داده و چنان خدمات شایانی بهشون روا داشته که اون سرش نا پیداست !!! باور نمیکنین ؟ بخیل نباشین . اینم نمونه هاش :

- دولت نهم با عقاید مذهبی مردم بازی کرد و همون یک ذره اعتقادی که در قلوب مردم بود رو هم محو کرد ! احمدی نژاد وقتی به سازمان ملل رفت و دور سرش هاله های نورانی دیده شد (!) و یا در موقع انتخابات با امام زمان مشورت کرد و یا چاه مسجد جلقکران رو محلی قرار داد برای رواج خرافات مذهبی و جاده ای برای اومدن امام زمان کشید و ... عملن کاری کرد که اون عده ای هم که ته مونده ای از مذهب داشتن , اونو بوسیدن و گذاشتن کنار !!!
- سد سیوند رو آبگیری کرد و تاریخ و گذشته ایرانیان رو غرق کرد ! کاری که هیچ وطن فروشی هم نمیکنه . یک خائن و مزدور پست فطرت هرگز به کشور خودش خیانت نمیکنه . شاید به مردم و یا دولت کشورش خیانت کنه اما به میهن و خاک وطنش خیانت نمیکنه و احمدی نژآد این کار رو کرد .
- قیمت مسکن دهها برابر شد ! جالب اینجاست که همین صفدر خان با غرور عنوان میکنه دولت نهم برداشتن نرخ زمین از مسکن رو شجاعانه انجام داد ! تصور میکنه با اینکار شاهکار کرده . نمیدونه همین اقدام نرخ مسکن رو به چه اندازه بالا برد و اگه تا دیروز 20% مردم ایران میتونستن مسکن تهیه کنن , امروز فقط 2% قادر به خرید مسکن هستن !!!!
- فقر به نهایت خودش رسیده ! در دولت های قبلی حدی برای فقر در جامعه در نظر گرفته شد به نام خط فقر و عده ای بالای اون و عده ای زیر خط فقر قرار گرفتن و نرخی هم برای قرار گرفتن در خط فقر تعیین کردن . اما دولت نهم شاهکار بود چون اومد و خط فقر رو محو کرد و خط بقا رو جایگزین کرد . خط بقا معنیش اینه که شما در طول روز یک لیوان آب بخوری و یک تکه نون خشک , زنده میمونی برای چندین سال و این یعنی خط بقا ! حتا با خوردن چمن و شمشادهای خیابون و نوشیدن آب جوب هم میشه به خط بقا دست پیدا کرد و این ارمغانی بود که به مردم داده شد !
- اعتیاد و رواج مواد افیونی مرگباری مثل هروئین / کراک در بین جوانان ارزانتر از یک نخ سیگار , از افتخارات دولت نهم بوده . ماده ای که باعث میشه بدن کرم بذاره و از داخل پوک بشه و اندام داخلی بدن حل بشن !!! در مرزهای ایران با قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه میکنن و موادی که بدست میارن رو خودشون در جامعه پخش میکنن تا فکر و تفکر رو از جوانان بگیرن و بتونن برشون حکومت کنن . وجود بیش از 10 میلیون معتاد شناخته شده در کشور واقعن جزو افتخارات دولت نهم میتونه باشه , بگذریم از اینکه دو برابر این تعداد هم معتادین تفننی و شناخته نشده هستن !!!
- بیکاری مرزی نداره و به بالاترین حد ممکن رسیده ! امروز در آژانس های اتومبیل تعداد پزشکان و لیسانسیه های راننده از تعداد دیپلمه ها بیشتره ! راننده کامیون دکتر هم داریم ! شیشه پاک کن و نظافت چی دکتر هم داریم ! و این جزو افتخارات دولت نهمه .
- مبارزه با اوباش و اراذل به بهانه ایجاد حکومت نظامی و تصفیه حساب های شخصی با مردم , هم از افتخارات این دولته . بستن آفتابه به گردن جوونهای مردم و خلافکارهایی که همگی محصول سیاست های نادرست همین حکومت بودن هر جزو این افتخارات میتونه باشه ! مثل مار در آستین پروردن و بعد کشتن اون مار ...
- اعطای وام های بی حساب به دولت های دوست – برادر و مسلمان منطقه هم جزو افتخارات ماست . در کشوری که به بهانه گرانی بنزین و نداشتن بودجه , بنزین رو جیره بندی میکنن اونهم درست در فصل تابستان که خانواده ها میخواستن به سفر برن , میان و به عراق 1000 میلیارد وام میدن ! به افغانستان 500 میلیون دلار میدن به خماس ماهانه 120 میلیون دلار بلاعوض میدن به خزب الله 100 میلیون دلار ماهانه پرداخت میکنن , بدهی های ونزوئلا رو میبخشن , 16 میلیارد دلار برای سوریه هواپیما از روسیه میخرن , بنزین مجانی به سوریه میدن و ... همه اینها از کیسه مردم ماست . نداری و فقر رو برای ما دارن , دارندگی و برازندگی رو برای حامیان تروریستشون !!!!
- قیمت گوشت و مرغ و لبنیات و میوه و سبزی 4 برابر شده . البته از افتخارات دولت نهم اینه که مردم میتونن این اجناس رو از دم منزل احمدی نژاد اینا بخرن . چطور که سال گذشته گوجه فرنگی شد 3000 تومان و احمدی نژاد به مردم ایران گفت که بیان از دم منزلش خرید کنن که میده 1200 تومان . قصابی و بقالی و میوه فروشی و معاملات املاکی و ... محله احمدی نژاد اینا چقدر با انصافن ...
- گرانی دارو و خدمات درمانی و افزایش ویزیت پزشکان هم از افتخارات دولت نهمه که در اون پزشکان بیکار به مشاغل پست دست میزنن و مردم عادی از خدمات پزشکی محرومن !
- گاز مفت و مجانی ایران رو میدن به ترکیه و پاکستان و هند تا بیشتر دلار بگیرن تا بتونن دوستان تروریستشون رو تامین مالی کنن به بهانه مبارزه با دشمنان فرضی : آمریکا , اسرائیل , ضد انقلاب و روشنفکرانی که ممکنه انقلاب نرم و مخملی و کتانی و مخمل کبریتی و قالی خرسکی راه بندازن !!!
- افزایش توقیف روزنامه ها و نشریات هم از افتخارات دولت نهمه .
- کتک زدن دختران و زنان به بهانه بد حجابی هم از این افتخاراته !
- ایجاد جو رعب و وحشت هم جزو افتخارات این دولته !
- تبدیل شدن فحشا و روسپی گری به شغلی رسمی برای برآورده کردن حداقل هزینه خانوار هم از افتخارات این دولته و همچنین رواج افسار گسیخته فحشا در جامعه !
- کتک زدن و دستگیر کردن معلمان و کارگران و دانشجویان و ... هم از افتخارات دولت احمدی نژاده .
- راستی حق مسلم مردم رو هم فراموش کردم ! حق انرژی هسته ای !!!!!!!!! که به بهای نابودی مردم ایران قراره بدست بیاد !
- سقوط ارزش سهام , فرار سرمایه ها , افزایش فرار مغزها , نابودی تولید کنندگان دولتی , زن ستیزی ! بازگشت به دوران سیاه انقلاب ! ترویج خرافات و موهوم پرستی ! سکوب مردم و جریانهای فکری آزادی خواهی به نام اسلام ! تهمت زدن به اندیشمندان و جاسوس نامیدن اونها ! دستگیر کردن و آدم ربایی و یورش های شبانه به منازل مردم و مخالفین ! ایجاد جو خفقان در جامعه و امنیتی کردن کل جامعه و همه سطوح ! آزار و محرومیت شدید اقلیت های مذهبی و قومی ! همه اینها از افتخارات دولت نهم بوده .

جناب صفار هرندی هم از تخم و ترکه همین افراده و بیچاره بنده خدای مادر مرده با اون قیافه دگوریش , منافعش ایجاب میکنه اینطور صحبت کنه . مردم شریف ایران لطفن جدی نگیرن و بذارن به حساب منافع شخصی ایشون !!!!!!!! فقط یک نکته فراموش نشه ! کاسه صبر مردم حد و مرزی داره . مردم ایران مردمی بسیار صبور و خوش خیال هستن ولی تاریخ نشون داده این صبر ابدی نیست و زمانی که لبریز بشه خشک و تر رو با هم میسوزونه . عاقبتی که صدام براش رقم خورد خیی شاهانه بوده و وای به سران این نظام که چنان منفور شدن در نزد مردم که تصور سرنوشت اونها , پشت آدم رو میلرزونه . نفرتی که در مردم ایران جمع شده , اونقدر زیاده که میتونه نسل مذهبیون و آخوندها رو ریشه کن کنه برای ابد . و این جای خوشحالیه که بعد از 1428 سال بالاخره این لکه ننگ که با یورش اعراب وحشی به ایران وارد شد , بزودی برای ابد پاک میشه .

و من الله توقیف .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001