فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, June 29, 2007
بحران بنزین از زاوایای پنهان :

بحران بنزین در ایران رو میشه به شکل های زیادی بررسی کرد . طنز ! خشم آلود ! بد بینانه ! خوشبینانه ! پیشواز از جنگ ! و خلاصه خیلی ابعاد وسیعی پیدا میکنه که خالی از لطف نیست پرداختن به اونها ! مثلن یکی از اونها مساله محبوبیته :

- زمانیکه احمدی نژاد روی کار اومد , به گفته خودش 17 میلیون نفر بهش رای داده بودن و 17 میلیون طرفدار داشت ! اما در حال حاضر از این 17 میلیون نفر 60 میلیون نفرشون به " گه " خوردن افتادن , حتا از هم کیشان خودش و اعضای ائتلافش و طرفدارانش و حتا همون بسیجی ها و مزدورانی که زمان انتخابات پول گرفتن و کیلویی بهش رای دادن , حتا همون کله گنده هایی که احمدی نژاد رو با تقلب و ریش گرو گذاشتن و غسل دادن وجهه نجسش روی کار آوردنش , امروز به غلط کردن افتادن و دارن فکر میکنن چطور از شرش خلاص بشن !
البته این جریان عجیب نیست و در طول انقلاب زیاد داشتیم از این چهره های مشعشع :
زمانی که اسلامیون در ایران کودتا کردن و رژیم پر شکوه پهلوی رو برکنار کردن و خمینی ملعون روی کار اومد , جهان شاهد پدیده جالبی بود ! خوبه بدونین در اولین سال انقلاب تمام کشورهای جهان از روی کار اومدن حکومت اسلامی خوشحال بودن و آمریکا هم تو کونش عروسی بود ! خمینی در این زمان محبوب ترین چهره سیاسی جهان شناخته شد و رفت روی جلد مجلات معتبر لایف و ... ! ولی در کمتر از یکسال تمام کشورهای دنیا ایران رو بایکوت کردن و خمینی به منفورترین و خبیث ترین چهره سیاسی جهان بدل شد ! ترورها و اعدام های دسته جمعی ! اشغال سفارت و گروگانگیری و حجاب اجباری و هزاران مورد از این دست .

حالا همین شعار توپ تانک فشفشه , احمدی نژآد کشته بشه , نشون میده چقدر محبوبیت پشت احمدی نژآد گذاشته (!) شده ! حالا ممکنه اصلن رهبر دستور این کار رو داده باشه ولی مردم احمدی نژاد رو مسئول میدونن ! این روزها خبرگزاری های داخلی رو هم که باز کنین یک قسمت جالب در کنارشون میبینین : اگر به 2 سال قبل بر میگشتین نامزد انتخاباتی شما چه کسی بود ؟ وقتی آمار رو میبینین , هاشمی رفسنجانی در مقام اوله و در قسمت بعد اصلن رای نمیدادم رتبه دوم رو داره و رای دادن به احمدی نژاد در آخر جایگاه قرار گرفته ! فکر میکنم در طول حیات 28 ساله حکومت اسلامی میزان نفرت مردم از یکی از مسئولین نظام هرگز تا این حد نبوده . باور کنین بین احمدی نژآد و خامنه ای اگه چنین پرسشی مطرح بشه خامنه ای برنده میشه !!!! یعنی بین بد و بدترین , بدترین برنده ست !!!

اما مورد بعدی مساله اطلاع رسانی غیر عادی سهمیه بندی بنزین که خودش خیلی جالبه :

چرا این اطلاع رسانی یک روز قبل از کنکور بوده ؟ و این اتفاق باعث شد خیلی از اتومبیل ها بدون بنزین بمونن ! تمام آژانس ها تعطیل شدن و خیلی اتفاقاتی که درست در این روز مهم اتفاق افتاد !

مساله دوم ! چرا این اتفاق درست بعد از پایان امتحانات دانش آموزان صورت گرفت , اونهم زمانیکه خانواده ها آماده میشدن برای مسافرت تابستانی ؟ یک تفریح ساده رو هم برای خانواده ها نتونستن ببینن ؟

مساله سوم ! وزیر نیرو رو آوردن توی تلویزیون و تصویر صف های طولانی بنزین رو نشونش دادن . این آقا فقط میخنده و میگه مخصوصن اعلام نکردیم که مردم نتونن برنامه ریزی کنن !

حالا با این قضایا فقط میتونیم این نتایج رو بگیریم :

1- در پی افشای بخشی از پیش نویس قطعنامه مبنی بر تحریم بنزین ایران , دولت بالاخره دل به دریا زد تا به پیشواز تحریم ها بره و مردم رو آماده کنه ! چون درگیر شدن امروز با مردم خیلی ساده تره تا زمانیکه هم فشار تحریم ها بر گردن دولته و هم ملت !
2- وقتی حداد قاتل رئیس مجلس اعلام میکنه که این سهمیه بندی آزمایشی هست و برای یک دوره چهار ماهه شکل گرفته , اینو نشون میده که اگه تحریم بنزین ایران از دستور کار تحریم ها حذف بشه , دوباره سهمیه بندی رو حذف میکنن و محبوبیت احمدی نژاد رو هم زیاد .
3- بعد از مدتی که صدای مردم در اومد , میگن پس ما کلن بنزین رو آزاد میکنیم و همه بیان و با قیمت بالا بخرن ! همونی که از روز اول میخواستن .

و نتیجه نهایی اینکه : بهانه ترافیک و صرفه جویی دولت و ساخت پالایشگاه و ... مزخرفی بیش نیست . همه ما میدونیم که همین ها بودن که جلوی ساخت پالایشگاه ها رو گرفتن و ساخت یک پالایشگاه هم حداقل 8 سال زمان میبره . همه ما میدونیم که همین ها بودن که مثل مور و ملخ اتومبیل وارد بازار کردن ! مگه همین ها نیستن که میلیارد میلیار خرج تروریست ها و اهداف شومشون در عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین میکنن ؟ مگه همین ها نیستن که بدهی فلان کشور آمریکای جنوبی رو میبخشن ؟ و هزار و یک مساله دیگه و حالا برای تامین بنزین مردم دچار فلاکت شدن ؟؟؟؟؟؟ اینها حرف مفتی بیش نیست و پشت پرده خیلی قضایاست ... به هر حال نوش جون ملت پپه و احمقی که از اعتراض کردن فقط آتیش زدن اموال خودشون رو بلدن و بس ... ! کاش از مردم کشور ترکیه یاد بگیرین که برای مبارزه با اسلام گرایان , همه با هم متحد شدن و ریختن توی خیابون ها و دولت اسلام گرا رو به زانو در آوردن ! حالا این شما و اینهم دولت های مهرورز و اسهال طلب و دیگرانی که هر روز میان و میرن و این شمایین که روز به روز بیشتر به قهقرا میرین . دیروز 4 تا پمپ بنزین رو آتیش زدن , همه به هم تلفن میکردن که انقلاب شد ! فرداش 4 تا مامور گذاشتن دم پمپ بنزین ها و تمام ... به همین سادگی اوضاع برگشت سر جاش .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001