فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, June 23, 2007
مردسالاری ژنتیکی :

یکی از معضلات بزرگ جامعه ایران اینه که در تمام زمینه ها مردسالاره . یعنی در تمام امور در درجه اول مردان رو آدم حساب میکنه و در درجه بعد زنان . و تازه مطمئن باشین اگه اونم میتونست حذف کنه , میکرد و لگه ننگ " زن " رو از دامن جامعه پاک میکرد . درست مثل احمدی نژاد که خیال میکنه میتونه اسرائیل رو پاک کنه و نهایت کاری که میتونه بکنه اینه که یک نقشه جهان بگیره و با مداد پاک کن کشور اسرائیل رو از روش پاک کنه !!!! در طول تاریخ اگه مردسالاری افراطی بوجود نمی اومد مطمئن باشین وضعیت کنونی جهان خیلی ملایم تر از حالا بود و اینهمه آدم کشته نمیشدن . مثلن اگه آتیلا و هیتلر و خمینی معون و خلخالی قاتل روانی , زن بودن مطمئن باشین یک چهارم اینها آدم میکشتن ! وقتی مردان زمام امور رو در دست گرفتن , دنیا به شکل فجیعی به گند کشیده شد ! البته دلیلش کاملن واضحه و اونم اینه که عقل مردها در دو نقطه قرار گرفته : کمر و بازوها !!!! و متاسفانه چون عقل مردان در این دو قسمت خلاصه میشه , به همین دلیل 70% از فجایع جهان هم توسط اونها اتفاق می افته چون تصور میکنن راه حل تمام مشکلات با زور و سنبه زدن و ویرانی و کشتار و جنگ حل و فصل میشه ! چند وقت پیش که کتاب تاریخ ایران رو میخوندم محض نمونه یک جایی ندیدم که در مدتی کوتاه یک پادشاه آرامش داشته باشه و دوره ای بدون جنگ و صلح رو سپری کرده باشه و این نشون میده ذات مرد چقدر به ترمیناتور و ویرانگری شبیه ! مردان حتا وقاحت رو تا اونجا پیش بردن که در فرضیه آفرینش هم خودشون رو صاحب و مالک و خلق کننده میدونن و حتا ذات خدا رو هم مردانه میدونن در صورتیکه ذات آفرینش جهان هستی ماده ست و زاینده و زن !!!! ولی عملن میبینم نام فرزندان به نام پدر پیوند میخوره و سرنوشت فرزندان به مرد مربوط میشه و در عمل زن , هیچ کاره میشه . حتا در قوانین جزا هم وقتی نگاه میکنیم و به مساله ای مثل زنا میپردازیم , مرد رو به زندان می اندازن و زن فلک زده رو سنگسار میکنن در صورتیکه همیشه این مردان بودن که زنان رو اغفال کردن و تا مرد فاحشه صفتی نباشه , زن فاحشه بوجود نمیاد و تا وقتی تقاضا هست , عرضه هم هست !!!! در قوانین ارث هم به زن کمترین حق رو میدن و این جای سواله که واقعن چرا ؟ پایمال کردن حق زن , یعنی پایمال کردن انسانیت و انکار آفرینش و محو عدالت . چطور که هم زن و هم مرد انسان هستن و باید حقوق مشترک و مساوی داشته باشن ولی در دنیای اسلام عملن میبینیم انسانیت زن به چالش کشیده میشه و این مایه ننگ جوامع اسلامی و بشریته ! جالب اینجاست که مردان همیشه در دفاع از مادر که یک موجود ماده و زن به شمار میاد , سینه سپر میکنن و در برابر هتاکی های ناموسی حتا جنایت هم انجام میدن ولی همین افراد بیشترین ظلم رو به همسرانشون روا میدارن و انگار فراموش کردن که هر مردی از دامن زنی متولد میشه :

چند وقت پیش در مراسم اسکار کلینت ایستوود هنرپیشه و کارگردان معروف آمریکایی , اعلام کرد من موفقیت خودم رو مدیون ژن های مادرم هستم !!!!!!!
زبونم لال اگه توی ایران یکی از کارگردانان ایرانی چنین حرفی رو میزد مطمئن باشین تک تک سینماگران , خشتکش رو در میاوردن و چنان ترتیبش رو میدادن که بیا و ببین ! بقول معروف از " کون " دارش میزدن !!!!! در خوشبینانه ترین حالت کارگردانان ایرانی اعلام میکردن ما از اسپرم های پدرمون متشکریم که ما رو خلق کردن و آفریدن و موقفیتمون رو مدیون این اسپرهای طلایی میدونیم !!!!!!!! و اینه تفاوت بین دنیای شرق و غرب , بین اسلام و کفر , حماقت و انسانیت ...
..
..
آدم وقتی این چیزها رو میشنوه تصور میکنه که نکنه همه راز آفرینش در کروموزوم های مرد و اسپرم مرد خلاصه شده و این مرد هست که صاحب و خلق کننده ست ؟!؟ معمولن همه به این فکر میکنن که اگه مرد نباشه فرزندی هم نیست ! ولی نمیدونم چرا کسی به این فکر نمیکنه که اگه زن نباشه , هزار تا مرد هم باشن , چیزی خلق نمیشه و دست به چیز باید بمونن . همه اینها این مساله رو میرسونه که دین و مذهب چنان چشمان انسانها رو کور میکنه که حتا علم و دانش هم نمیتونه گشاینده باشه ! زمانیکه علم ژنتیک راز آفرینش رو اثبات میکنه , با اینهمه امت کثیف و نفهم اسلام باز هم ادعای برتری مرد رو پیش میکشن و مردان خودشون رو جنس برتر و زنان رو جنس دست دوم و نجس و بی عقل و بی اختیار میدونن . تفاوت بین جهان اسلام و جهان کفار یا غرب در همینه ! علت پیشرف غرب و پسرفت و فلاکت و زوال دنیای اسلام هم همین بوده . از 1428 سال پیش تا امروز در تمام کشورها و جوامعی که حکومت آفت زده اسلام بهشون وارد شد تا به امروز نه تنها پیشرفتی صورت نگرفته که هر چی جنایت و بدبختی و ضعف و گرسنگی بوده , گریبان مردمان این ممالک به ظاهر اسلامی رو گرفته و جالب اینکه این مردان البه و نادان مسبب فلاکت خودشون رو جهان غرب میدونن نه چیزی که از داخل اونها رو فاسد کرده , مذهب و به دنبالش مرسالاری !!!!! برده داری و استثمار رو همین مذهب بوجود آورده نه چیز دیگه ای .. بعنوان یک انسان از خودتون سوال کنین که آیا بین زن و مرد سوای اختلافات آناتومی , چه چیزی میتونه وجود داشته باشه که باعث میشه تقریبن تمام حقوق زنان رو پایمال کنن به نفع مردان ؟

زمانیکه تونستین پاسخ صحیح این پرسش رو بدین و جامعه هم اونقدر از نظر سطح شعور پیشرفته شد که بتونه مفهمون برابری زن و مرد رو درک کنه و به زن , هم اندازه مرد بهاء بده در اونصورت فلاکت و بدبختی از این جامعه ما رخت بر میبنده و آزادی حقیقی رو لمس میکنیم ... چون در اینصورت اول باید مذهب رو از تمام امورات زندگی جدا کنیم و اونو محدود کنیم به خصوصی ترین بخش زندگی انسانهایی که بهش اعتقاد دارن و زمانیکه مذهب از تمام امور جدا شد ناخودآگاه همه چیز اصلاح میشه و برابری و عدالت در جامعه حکم فرما میشه و ریشه مردسالاری خشک ...

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001