فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, June 21, 2007
بحث شیرین واژگان زیر شکمی :

آقا به پیر به پیغمبر فلان شده قسم که شما مردها آدم بشو نیستین و ما زنها رو هم دارین از راه به در میکنین ! نمیدونم تا حالا متوجه شدین که هر چی فحش خوار – مادره , از اندام تناسلی زنها سرچشمه میگیره ؟ مردها در همه چیز ادعای قدر قدرتی میکنن ولی توی فحش دادن که میشه , فقط از فلان و بیصار زنها مایه میذارن و چنان هم واژه های غلیظی بکار میبرن که بیا و ببین !!! مو به تن آدم سیخ میشه . زنها و دخترها هم این روزها جا پای مردها گذاشتن و تکه کلامشون شده این کلمات !!!! نمونه بارز افرادی که این لغات رو پراکنده میکنن , راننده های تاکسی و مسافر کُش های محترم هستن که سلام و احوالپرسیشون فحش خوار – مادره ! شوخیهاشون دست زدن به نواحی تناسلی همدیگه ست و .... آدم شرمش بیاد باقیشو بگه ! تو این بین بعضی مردها هستن که اصلن این واژه ک .. از دهنشون نمی افته و هر چیز و هر اموری از زندگی رو به این عضو مادر مرده بی ناموس که سرش جانها رفته (!) میچسبونن و اول و آخر هر چیزی یه ک .. هم میارن و کلی هم احساس باحالی میکنن و ذوق مرگ میشن :

- چند روز پیش سوار ماشین های خطی شده بودم از ونک به تجریش . نزدیک ظفر بودیم که یهو یه ماشین از یه کوچه فرعی پیچید جلوی ماشین ما و راننده سرشو از پنجره برد بیرون و آی فحش هایی به راننده ماشینی که جلوش پیچیده بود میداد که از شرم شرشر عرق میریختم ! بدبختی این بود که تنها مسافر زن ماشین من بدبخت بودم و باقی همه مرد و مشخصه که تنها کسی که صاحب این اندام مشعشع هم بود باز هم من بودم که راننده گرامی هم ازش سنگ تموم گذاشته بود از عقب و جلو و پایین و بالای ما چنان مایه گذاشه بود که بیا و ببین ! البته قضیه به همین جا ختم نشد ! راننده مخاطب که بهش بر خورده بود , تا ترمز کرد , راننده ما هم سریع زد کنار و قداره " قفل فرمون " رو از زیر صندلیش بیرون کشید و افتاد تو جون طرف و در کمتر از چند دقیقه بکش بکشی شد بیا و ببین ! فوری از ماشین پریدم پایین و فرار کردم !!!!!!

- برای دفتر نمایندگی تهران , 3 نفر مرد میخواستیم استخدام کنیم . حسابدار و مسئول کامپیوتر و آبدارچی . آگهی دادیم و هنوز جوهر روزنامه خشک نشده , صف بیکاران و جوانان زیر آفتاب قطار شد توی شرکت ! طوریکه وقت سر خاروندن باقی نمونده بود برامون و صدای سایر طبقات ساختمون اداری هم در اومده بود که اینجا چه خبره ! آخر مجبور شدم خودم وارد عمل بشم و رفتم توی راهرو و 10 نفر رو که قیافه آدمیزاد داشتن رو انتخاب کردم و باقی رو مرخص !!!! بعد هم نشستیم با اینها مصاحبه . خلاصه 3 نفرشون انتخاب شدن و باقی رو رد کردیم . هفته بعدش , تمام خانمهای کارمند اومدن سراغم و گفتن اگه آقای فلانی رو از کار اخراج نکنین ما هممون استعفا میدیم و یا جای ما اینجاست یا جای اون !!!!! حالا طرف مسئول کامپیوتر بود و یه مشت کارمند مشنگ داشتیم که روزی نمیشد که حداقل 20 تا کامپیوتر رو خراب نکنن و اگه اخراجش میکردم تا چند روز کارمون میخوابید ! سوال کردم جریان چیه و چشمتون روز بد نبینه !!!!! خانم ها میگفتن این آقا یه تکه کلام خاصی داره و هر حرفی میزنه تهش هم میگه کُ .. خل !!!!!! کافی بود کامپیوتر خراب بشه و میگفت این کامپیوتر بازم ک .. خل شد ! برنامه بازم ... و ... ! خلاصه اینقدر از این عضو شریفه مایه گذاشته بود جلوی خانمها که آخر آب روغن قاطی کردن و ... ! صداش کردم و بعد از کلی حاشیه رفتن و آسمون ریسمون بافتن " آخه در مقام یه زن چطوری به یه مرد بگی اینقدر کُ .. کُ .. نگو پدر سگ " یه جوری حالیش کردم و بهش گفتم : عزیز دل بابات ! این لغت زشته ! اقلن میگی , جلوی خانمها نگو !
- پس چی بگم ؟
چی بگی ؟ ... خب ... آها ! بگو چیز خل , همه منظورتو درک میکنن !!!!!
- چشم خانم ! از این به بعد درستش میکنیم .
رفت . چشمتون روز بد نبینه ! عصری جلسه داشتیم و اینم داشت از نقطه ضعف دستگاهها و پیشنهاداتش برای ارتقا سیستم ها میگفت و یهو وسط حرفاش برگشت گفت : این کامپیوترهای کُ .. چیزتون هم شورشو در آوردن و باید عوض بشن !!!!!

و اما آخرین مطلب ! واژگان غریبه عجیبی که با این عضو بی ناموس اختراع میکنن ! لابد این واژگان رو شنیدین : ک .. میخ ! ک .. موتور ! ک .. مغز ! ک ... مشنگ و شاهکارشون : ک .. پدر !!!!!!! خداوند خفه کنه این ملت شریف ایران رو که از بیکاری نمیدونن چیکار کنن ! چند وقت پیش یه آقایی داشت سخنرانی میکرد توی یه جلسه خصوصی که یک عالمه خانم هم توی جمع بودن در مورد این واژه ک .. پدر و میگفت : این لغت چند ویژگی بارز دارد :
- جنبه طنز آن قوی است و به هر کسی این فحش را بدهید خودش هم میخندد . حالا اگر بجای ک .. پدر میگفتید : ک .. مادر , احتمالن به 4 قسمت مساوی تقسیم شده بودید و طرف می افتاد دنبالتان !
- این لغت ارضا کننده است و انسان دلش خنک میشود که یک فحش ناموسی به طرف داده است که معنی ندارد ولی ... آره !
- نکته آخر هم رعایت ادب در این فحش است و بجای واژه بابا از واژه پدر استفاده شده است !
..
..
حالا بازم بگین زن سالاری و مرد سالاری و ... !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001