فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, June 16, 2007
باربی های بی ناموس :

چند سالی میشه در تهران کتاب فروشی هایی باز شده که کتاب و فیلم و سی دی های مجاز و کلن محصولات فرهنگی مخصوص کودکان و نوجوانان و جوانان رو عرضه میکنن و بهشون میگن شهر کتاب . چیزی معادل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هست . مدتیه در شهر کتاب محصولات جالبی به فروش میرسه از جمله عروسک های باربی و کتاب های باربی به زبان انگلیسی خیلی ساده مناسب کودکان با عکس های رنگی و جلد فانتزی و ...

امروز مرتیکه رو برده بودم شهر کتاب تا براش چند تا کتاب بخرم که چشمش افتاد به کتابهای باربی و شروع کرد مثل فنر بالا و پایین پریدن که الا و بلا من فقط همین کتابها رو میخوام ! هر چی میگفتم : پدر سگ تو که انگلیسی بلد نیستی و مگه دختری ؟ میگفت دوست دارم و همینا رو میخوام !!!
پسر بچه ها هم که وقتی بچه هستن از دم اوا و بلا هستن و به هر چی دختره صد تا سور زدن و مدام دنبال چیزهای خوش بو و رنگی و لباسهای دخترونه و لوازم آرایش و عروسک و ... هستن ولی همین جانورها وقتی که بالغ میشن و صداشون مثل بوق تریلی میشه و بلا نسبت گوریل ریش و پشم در میارن و ... چنان احساس مردی میکنن که بیا و ببین ! خوبه اینطور وقتها از دوران بچگیشون فیلم بگیریم و بهشون نشون بدیم تا اینقدر دور نگیرن و مردیشون رو به رخ نکشن !!!!
سه تا کتاب انتخاب کردم و رفتیم پای صندوق حساب کنیم . داشتم پولشو میدادم که کم از پول خون رهبر نبود , هر کتاب 5 هزار تومن , که چشمم افتاد به اطلاعیه ای که کنار صندوق چسبونده بودن !!! متن باحالی بود . با موبایل ازش عکس گرفتم . متنش اینه :

به تازگی مجموعه کتاب‌های " باربی " با تصاویری مستهجن به صورت نسخه اصلی و با شعار آموزش زبان به کودکان و در قطع و اندازههای متنوع و فانتزی و عامه‌ پسند ، در مجموعه‌های شهر کتاب تهران در تیراژی بالا ، توزیع شده است . از والدین گرامی خواهشمندیم در صورت عدم هماهنگی تصاویر کتابها با اعتقادات مذهبی شان از خرید این کتب خودداری نمایند . مسئولیت این کتب بر عهده دستگاه‌ های نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد و هیچ تعهدی متوجه کانون نیست . لذا در هنگام خرید لطفا به محتوای کتب دقت نمایید . با تشکر , دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی . محمد حسین فرجو !

مرده بودم از خنده ! خانم فروشنده وقتی فهمید به چی میخندم اونم شروع کرد خندیدن و گفت : میبینین ؟ کتابها رو که میارن کسی شعورش نمیرسه چی هستن و بعد که همه جا پخش میشه و چند ماه از روش میگذره و بیشترش به فروش میرسه تازه میفهمن محتواش چی بوده !
- راستش من تعجب نمیکنم ! چون اینجا ایرانه و این مسائل عجیب نیست !!!!
درسته ولی جالب اینه که این کتابها اصلن هیچ تصویر به قول خودشون مستهجنی ندارن و تازه بچه ها چه میفهمن این چیزها رو ؟!!
- دیگه وقتی دختر 9 ساله رو شوهر میدن و پسر بچه ها رو از 5 سالگی وادار به نماز خوندن میکنن و بالای منبر میفرستن , این چیزها تعجب نداره !
راستی میدونستین وارد کننده اصلی کیه ؟
- نه اما میتونم حدس بزنم دمش به کجا وصله !!!
آفرین . ولی خنده داریش اینه که برادر وزیر ارشاد وارد کننده بوده :)
..
..
این بحث شستشوی مغزی کودکان تازگی نداره . زمان ما هم سیل عظیمی از قوانین و دستورات و کتابها و رسالات عربی و مذهبی رو به ما تنقیه کردن . نتیجه جالبی هم به دست اومد . نسل ما از دم شدن کافر ! نسل دوم ما شدن سوپر کافر ! و نسل سوم ما اصلن هستی رو قبول نداشتن چه برسه به خالق !!!!! و حالا دارن روی نسل چهارم کار میکنن و اینبار فکر میکنم اینها حتا به خلقت هم متعهد نباشن چه برسه به خدا و پیغمبر و این اراجیف ! اما نکته خیلی مهم تر اینه که به راستی چه چیز این کتابها میتونه تصویر مستهجن باشه ؟ مثلن دیدن یک عروسک با لباسی که مادر همین بچه ها در منزل درست مثل همون لباسها رو تنش میکنه و حتا بدتر از اون لباسها رو ؟ مگه مادر تمام این کودکان در منزل با حجاب میگردن ؟ مگه هیچ زنی در خونه خودش با لباسهای راحت نمیگرده ؟ مگه هیچ مادری بچه خودش رو حموم نمیکنه و لخت مادر زاد توی حموم نمیره ؟ مگه این قضیه برای هر دو جنس پسر و دختر تا حداقل سنین 9 و 10 سالگی و حتا بیشتر تکرار نمیشه ؟ یعنی بچه ها تا اون سنین اندام برهنه مادر رو نمیبینن ؟ در موقع شنا ! در موقع لباس پوشیدن ! در موقع استحمام و خیلی موارد دیگه ؟ آیا دیدن اندام باربی های عروسک و در واقع تصاویر انیمیشن در صفحات کتاب اونقدر تحریک کننده ست که باعث میشه کودکان ما منحرف بشن یا اندام مادر و خواهر و زنان خانواده اون بچه ها ؟؟؟ و در کل آیا این تصاویر لخت مادر زاد هستن یا بصورت پورنو تهیه شدن که بهشون میگن تصاویر مستهجن ؟؟؟؟ و از همه مهمتر ! آیا یک بچه نابالغ براش اصلن اهمیت داره که تصویر باربی با مینی ژوپ بتونه تحریکش کنه و کلن یه پسر یا دختر نا بالغ اصلن احساس جنسی داره ؟؟
تنها نکته و اشکال در این تصاویر اینه که این کتابها نصیب فرزندان خانواده های حزب الهی بیافته که حتا توی خونه هم زن حجاب سر داره و حتا در پیش شوهر ! دختران در پیش پدر و برادران با حجاب ظاهر میشن و بگیر برو تا آخر . فاجعه برای چنین خانواده های سیاه فکر و احمقی میتونه رخ بده که بچه وقتی چشم باز کرده مادر رو حتا تا توی حمام هم با لباس دیده و توی دریا با چادر توی آب رفتن و حتا عروسک هایی که دستش دادن روسری سرشون بوده و زمانیکه توی کتاب ببینه عروسکی میتونه بی حجاب باشه , مشخصه براش فاجعه رخ میده و اولین سوالش اینه که چرا عروسک من این شکلی نیست ؟؟؟؟ حالا چند درصد مردم اجتماع مثل این حروم زاده ها هستن ؟ فقط یک درصد از کل مردم جامعه ایران !!!!! آیا انصافه همه به حماقت این عده بسوزن ؟
پاسخ ساده ست ! وقتی کل جامعه توسط اقلیتی تروریست و دزد و پاچه گیر به گروگان گرفته شدن , کاملن منطقی و طبیعیه که در این مورد هم این اتفاق رخ بده ... ولی مطمئنم که حتا این اقدامات هم نمیتونه کوچکترین اثر و نقشی در محجبه کردن و مسلمون کردن مردم و تشرف زورکی اونها به بهشت داشته باشه , چطور که تاریخ نشون داده در طول 1400 سال هرگز مردم ایران مسلمان واقعی نشدن و همگی اسمن مسلمونن و ذاتن کافر !!!!!!!

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001