فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, June 05, 2007
دردسر انتخاب اسم :

یکبار دیگه سال مرگ هلاکت خمینی ملعون ملقب به جاکش کبیر و پایان نسبی استبداد کبیر رو به تمامی ملت ایران و تمامی انسانهای کره زمین تبریک میگم که مرگ این انسان جهانی رو آسونده ساخت و امیدوارم باقی ادامه دهندگان راه این ملعون هر چه سریعتر به این بلا دچار بشن !!!

انتخاب اسم یکی از کارهای بسیار سخته و از عهده هر کسی ساخته نیست . اسم پیدا کردن مهارت و سلیقه و سواد و خیلی چیزهای دیگه رو لازم داره چون اسم نشون دهنده جامع خصوصیاتی هست که آدم بکار میبره . مثلن انسان ! برای انتخاب اسم برای آدم , میلیاردها نام رو میشه بکار برد ولی خب خیلی اسم ها تهوع آورن و خیلی نامانوس و خیلی جلف و کلن سلیقه ای هست و کاری نیست که آدم تف بزنه و آفتابه بگیره بهش و تمومش کنه !!!! مثلن روی دختر اسم بهارک میذارن . اما فکر اینو نمیکنن که همین بهارک ناز نازی الان , 60 سال دیگه , دیگه بهارک نیست و فسیل و پاییز رو هم رد کرده و مثل فلان زن فتحعلی شاه پلاسیده چروک شده و با اتو بخار هم نمیتونی چروک هاش رو باز کنی و تازه تصور کن به یه پیرزن بگی بهارک !!! و همینطور بگیر برو تا آخر :

امروز داشتم یه سایت درست میکردم برای خودم و برخورده بودم به انتخاب اسم . مسئول سایت رو تجسم کنین که پشت خط بود و از من میخواست اسم دامین رو بهش بگم تا برام بسازه ! البته خوبی سر و کار داشتن با ایرانی جماعت همینه !!! سراغ ایرانی ها که میری مثل خودت میمونن و مشکلی نداری ولی وقتی طرفت یه خارجی باشه , اگه همون لحظه بهش اسم رو ندی , میگه وقت من ارزش داره و پیدا کن بعد بهم خبر بده !!!!! این شد که قرار شد آقای مسئول سایت منو راهنمایی کنه برای انتخاب اسم . البته منو خیلی ناراحت کرد چون اصلن تحمل و صبر نداره . این جوونهای امروزی واقعن بی حوصله و حساس هستن :

- خب خانم ! اول بگین اسم باید چطوری باشه ؟
من یه اسمی میخوام اصیل ایرانی باشه ! قوی باشه ! عربی نباشه ! ربطی به مذهب نداشته باشه ! جلف و جواد نباشه ! معنی خوبی بده ! وقتی تلفظش میکنی انرژی پخش کنه و ...
- این که کاری نداره .. باشه حله !!! خب شما Pet دارین ؟
به شکلی فجیع !!!!!
- یعنی چی خانم ؟
یعنی هر جونوری که بگین دارم !
- خب چی ها دارین ؟
سگ ! ماهی ! لاکپشت ! قمری ! کبوتر چاهی ! عنکبوت ! همستر ! گربه ! گنجشک ! گل و گیاه هم خیلی دارم !!!!!
- خب فکر میکنم با سگ شروع کنیم اسم سگتون رو بذارم ؟
نخیر اسم سگ من ایرانی نیست ! گفتم ایرانی !
- مگه اسمش چیه ؟
فیدل !!!!!
- نژاد فیدل ؟
نخیر ! چون چشم دیدن فیدل کاسترو رو ندارم اسمشو گذاشتم فیدل !!!!!
- آها بله ... خب میگم بهتره حیوون ها رو بیخیال بشیم ! گل و گیاه چطوره ؟
بد نیست اما اسم خاصی به نظرم نمیاد !
- بذارین من بگم ! بنجامین چطوره ؟
نه !!!!! دیگه حرف این گل رو نزنی که دق میکنم !
- چرا ؟ مگه چشه ؟
دلیلش اینه که منو یاد بدهکاری هام میندازه !
- چطور ؟ چه ربطی داره آخه ؟
خیلی ربط داره . من یه عادتی دارم و اونم اینه که عمرن نمیرم گل و گیاه از گل فروشی بخرم و باید خودم کش برم و قلمه بزنم و بکارم و سبزشون کنم . یه بار داشتم از بانک یه شاخه بنجامین میکندم که رئیس بانک مثل اجل معلق اومد بالا سرم و گفت به به ! همینه که گل های بانک هر روز کچل میشن نگو کار سرکار خانمه ! بعد هم منو مجبور کرد 30 هزار تومن پول بابت ناقص کردن بنجامین بانک رو بدم ... اینه که این گیاه منو دچار یاس فلسفی میکنه !
- بله ! قابل درکه !! خب حُسن یوسف چطوره ؟
ننننننننننه !!!!!!!! دیگه این اسم رو پیش من نیاری ها !!!!!!
- چرا ؟ این دیگه چرا ؟
من کلن با پیغمبر جماعت مشکل دارم و این اسم هم منو یا حضرت یوسف میندازه و عربیه !
- هاهاها خیلی باحالین .. ببخشید .. منظورم اینه که خب هر کی اعتقاداتی داره .. خب کاکتوس چطوره ؟
ابدن !!!!! افتضاحه !
- چرا ؟
چون تیغ داره و آدم دردش میاد با این اسم ! یکی دیگه لطفن !
- نخل چطوره ؟
عمرن !
- دیگه چرا ؟
چون آدمو یاد عرب ها می اندازه ! بیابون و شتر و محمد و اسلام و جاهلیت ... اینم خوب نیست !
- خب اسم دخترونه بگم که به گیاه هم ربط داره ! مثلن نیلوفر یا بنفشه چطوره ؟
اصلن حرفشم نزن !
- دوباره چرا ؟
چون لوسه ! آدمو یاد این دخترهای لوس و ننر می اندازه ! اه اه حالم بد شد ... چندش !
- خب ... من چند تا اسم رو میگم بگین اینا چطورن : رها , تنها ؟
افتضاح !! رها آدمو یاد اسارت می اندازه انگار یه عمر زنجیری بودی و یهو ولت کردن ! تنها هم که اصلن خودش غمه و آدمو پلاسیده میکنه !
- اسامی شاهنامه چطوره ؟ فرخ لقا ؟ رستم ! سهراب ؟ تهمینه ؟ گودرز ؟ گشتاسب ؟
نخیر ! یعنی چی ؟ مگه میدون جنگه یا میخوام تو سایتم لشکر کشی کنم ؟ لطیف تر باشه لطفن !!!
- من میگم بهتره شما فردا تماس بگیرین . من الان یهو یادم افتاد که یه قرار مهمی دارم و باید برم !!!!!!
..
..
همینن ! مردها همینن ! زود کم میارن . اصلن این مردها جنبه ندارن که ! تا یه کم اون سلول های خاکستری و کود فسفر مغزشون میخواد کار بیافته و به استهلاک بیافته , جا میزنن و در میرن و میپیچونن . حیف من واقعن ! از همه بدتر اینکه یه ذره صبر و تحمل ندارن . خلاصه که ما تا الان هر چی داریم فکر میکنیم , چیزی به ذهنمون نرسیده که هم ایرانی اصیل باشه و هم انرژی دهنده ... شماها اقلن ما رو دریابید ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001