فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, June 04, 2007

از هر دری سخنی :

خب یکبار دیگه رسیدیم به آخر هفته و بررسی کاملی از اوضاع ایران و جهان ! طبق معمول چون خارج از کشور هستیم و فرنگی ها هم کون نشور و نجس هستن و روز جمعه ندارن , برای غافلگیری اموات روز یکشنبه رو انتخاب کردن و ما هم مجبوریم یکشنبه ها از فرصت استفاده کنیم . قبل از همه هم سال مرگ به درک واصل شدن پلیدترین و ملعون ترین انسان روی زمین که حتا روی هیتلر و آتیلا و تیمور لنگ رو هم سفید کرد , خمینی ملقب به جاکش کبیر رو به همگی شما تبریک و تهنیت میگم و برای فشفشه شدن روحش در اون دنیا هزار و یک لعنت آرزو میکنم و میفرستم . تسبیح ها رو از جیب در بیارین و هزار و یک نفرین نثار روح پلید خمینی کنید :

- برادر خوابگرد در مورد زبان پارسی مقاله جالبی نوشتن که جالبه و بد نیست بخونین .

- خانم ناهید یوسفی رو در یابید ! یک زن فوق العاده که با دیدنش 60 سال جوون میشین ! این آدم تو این سن چت میکنه ! جوک سکسی میفرسته ! سر کارتون میذاره . با جوون ها میگرده و فقط مونده بالانس هم بزنه و تکنو برقصه !!!!! البته مطمئنم اگه فیزک بدنیش خوب بود این کارها رو هم میکرد !!!

- هنوز هیچی نشده کاندیداهای سابق و شکست خورده دور قبلی دور گرفتن و دارن کم کم آماده انتخابات میشن . این برادر خالیباف هم اصلن خیال نداره رئیس جمهور بشه ! به مرگ خلخالی قسم !

- لاریجانی بالاخره جام زهر رو داره پر میکنه تا آماده نوشیدن رهبر بشه ! در اعلام نظری عجیب اعلام کرد که : ما با بایکوت بین المللی روبرو هستیم ! اصل خبر رو بخونین تا روحتون شاد بشه !

- در یک اقدام نمادین نیروی انتظامی که تا دیروز مسئول امنیت شهروندان بود , اینبار مسئولیت سلامت و بهداشت مردم رو هم به عهده گرفته و تمامی قلیان ها رو جمع آوری کرده و جنبش تحریم تنباکو رو تکرار کرده . این مطلب رو هم در باب قلیون بخونید . بد نیست .

- اگه تا دیروز دولت به مردم ایران بدهکار بود و خیل کارگران رو بدون دستمزد باقی گذاشته بود و در ازای حقوقشون کتک و زندان و تهدید و مرگ بهشون پرداخت میکرد , اینبار با بدهی های خارجی نجومی هم روبروست . من موندم که این همه در آمد عظیم نفتی داره از کدوم سوراخی هدر میره ؟!؟ فلسطین ؟ خماس ؟ خزب الله ؟ افغانستان ؟ عراق ؟ طالبان ؟ جیش المهدی ؟ مقتدا صدر ؟ یمن ؟ کوبا ؟ ونزوئلا ؟ سودان ؟ سوریه ؟ بابا جایی هم موند که ایران بهشون کمک تروریستی نکرده باشه ؟

- در اقدامی نمادین و بی سابقه 40 کشور جهان به ایران در مورد تعلیق غنی سازی هشدار دادن ! اصل خبر جالبه .

- قربون وزرای دولت احمدی نژاد که یکی از یکی آبادگر تر هستن . رئیس کل شون احمدی نژاد باشه از نوچه ها چه انتظاری دارین ؟ اینم دستور تخریب جنگلهای شمال کشور به دستور وزیر کشاورزی ! تف

- یک عمر آمریکایی ها دارن هوار میزنن که بابا ایرانی ها دارن خروار خروار به سوریه و خزب الله و خماس اسلحه میدن , گوش کسی بدهکار نیست ! قبلن یک محموله کشف شده بود که لای قرآن اسلحه میذاشتن و میفرستادن . حالا هم لای مصالح ساختمونی .

- نظر همسر خمینی ملعون در مورد حجاب بسیار خوندنیه . حتمن حتمن بخونیدش !!!

- التماس و ذلت از این بالاتر ؟ خودتون بخونین ببینین لاریجانی داره چطور به غرب التماس میکنه .

- بدون شرح ! دو تصویر جذاب . خواهر نانازولا رسیدگی فرمایند لطفن !!!!
تصویر یک .
تصویر دو .

- اعجوبه قداره کش و فاحشه اصول گرایان , فاطمه رجبی یکبار دیگه پاچه هاش رو بالا زده و با شمشیر آخته به جنگ امپریالیسم خاتمی , هاشمی رفته ! بخونین و بخندین !!

- میدونید فاحشه خونه اسلامی کجاست ؟ ببخشید خانه عفاف ! اگه نمیدونین اینجا رو کلیک کنید . خدایتان بیامرزد ...

- یکسری عکس دیدنی . اگه علافین روش کلیک کنید .

- خسن آقا سایتی رو درست کرده که روزانه جدیدترین و مهمترین اخبار جهان و ایران رو در اون به فارسی قرار میده . ازش غافل نشین که ضرر میکنین . منبع بسیار موثق و کاملی در مورد اخبار روز دنیاست .

- اداره هوم آفیس بریتانیا اعلام کرد که تعداد پناهندگان ایرانی به کشور انگلستان بعد از افغانی ها در مقام دوم قرار گرفته !!!!! از اول امسال تا حالا بیش از 700 ایرانی به انگلستان پناهنده شدن . " خودمونیم چنان پوستی ازشون میکنن که کیف کنن و فقط حسنش اینه که دیپورت نمیشن "

- افتخار ایرانی !!! یک مکزیکی در سفارت ایران به دین اسلام مشرف شد ! این افتخاره ولی اینکه روزانه صدها نفر مسلمون ایرانی دارن تغییر مذهب میدن , صداش رو در نمیارن !!!

- احمدی نژاد و .... خودتون ببینین :)

- فقط ایرانی ها نیستن که راهپیمایی میکنن بر ضد کشورهای دیگه و بلدن مرگ بر آمریکا بگن . غربی ها هم تازه تازه دارن یاد میگیرن ! تظاهراتی گسترده بر ضد مذاکره آمریکا با ایران ! جالبه بخونین .

- وقتی قرار باشه کاری بکنن از هر جایی بهانه جور میکنن ! بایکوت بانکهای ایرانی !!

- این دسیسه عربی کردن ایرانی ها رو نمیدونم کی اختراع کرده ! این مطلب رو بخونین و غش غش بخندین !!!!

- الله کرم رو وقتی طرد کردن حرف جالبی زد . گفت : میخوان جام زهری که به خمینی دادن به رهبر هم بدن !! ای که کرا کشتی تا کشته شدی زار ...

- اینقدر ترکها رو مسخره میکردین اینم نتیجه ش ! اسم 2 تا ترک رفت تو کتاب رکودهای گینس !

- برادر ملا حسنی پیگیری کنند :

عکس

و گل سر سبد خبرها ! از همونی که میترسیدم داره به سرمون میاد به سلامتی ! فاجعه ای شبیه به یازده سپتامبر میخوان درست کنن و به اون بهانه بریزن سر ایران . باور کنین مقامات کاخ سفید واقعن راست میگن که نمیخوان به ایران حمله کنن . ولی یک سری اتفاقاتی پیش میاد که پای ایران توش گیر میکنه و اونقدر هم این دلایل موجه و روشنه که دیگه نه تنها آمریکا که کل کره زمین به ایران حمله میکنن !!!! حالا احمدی نژآد ! هی مداد پاک کن دستت بگیر و اسرائیل رو از روی نقشه اتاقت پاک کن ! رهبر ! تو هم هی اورانیوم غنی کن ! آمریکایی ها به افغانستان هم نمیخواستن حمله کنن ولی یهو سیا و موساد دسیسه چیدن و برجهای دوقلو رو ترکوندن و انداختن گردن طالبان مادر مرده ! فردا معلوم نیست چی رو بترکونن و بندازن گردن حکومت اسلامی !!!!




........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001