فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, May 31, 2007
آداب وبلاگ نویسی :

توصیه میکنم حتمن این متن رو بخونین مخصوصن از سروران و بزرگواران دنیای اسلام , آیت الله ملا حسنی دامن اضافه تو و حاج آقا سید خسن آقا , دو آینه تمام نمای جهان اسلام دعوت میکنم در این بحث شریک بشن . باشد که آمرزیده شویم :

نعوذ بالله من الشیطان رحیم . الهم اعطک کاملن و ثدیا صحیحا و فکرا مستقیما .
کذب الله علی الصغیر .


کلاغان شکر شکر و امدادگران الهی خبر آوردن که در بلاد BLOGFA کافری از تبار سیدالجاکشین اقدام به نوشتن هزلیاتی موهن کرده و مطالبی مینویسه با ربط دادن اسلام به احمدی نژاد و اسطبل ولایت فقیه و .. که مو به تن مسلمون و غیر مسلمون سیخ میکنه و حتا کار تا جایی پیش رفته که موجب اپیلاسیون اندام بلوری برادران و خواهران مسلمان ما هم شده . آدرس سایت شیطانیش رو در اینجا میتونید ببینید و بر شما کافران و مسلمانان واجب شرعی هست که در اولین اقدام نمادین و برای صدقه سر خودتون هم که شده یک فحش آبدار از نوع خوار – مادری توی کامنت دونی این فریب خورده حکومت آخوندی بنویسین , باشد که آمرزیده شوید و در اون دنیا یک به چهل حوری و قلمان زیر بغلتون بزنن ! http://jafarispace.blogfa.com

حالا به طرز فکر و نوشته هاش چندان کاری ندارم ولی یک مساله ای در مقدمه و در معرفی خودش نوشته بود که باعث شد یک فروند شورت رو به آب (!) بدم از بس که خندیدم . این عنصر شیطان صفت در معرفی خودش مینویسه :
- علی جعفری، متولد 58 ، اصالتا ارومیه ای ، طلبه حوزه علمیه قم و دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات هستم . مثل همه شما بخشی از وقتم در فضای مجازی می گذرد ؛ ولی نه به نوشتن ، بلکه به خواندن . حال که با لبیک به رهبرم درباره رسالت انقلابی روحانیت ، وبلاگ می نویسم ، دوست دارم نوشته هایم بوی او را بدهد و در هر کلمه اش خدا را در نظر داشته باشم .با وضو خواهم نوشت ...

- نکته یکم : چیزی که توجه شما رو جلب میکنه به این سایت اینه که به محض کلیک روی لینک مربوطه و باز شدن سایت , بوی گندی به مشام شما میرسه که بدتر از بوی لاشه و چیزش شبیه به گربه مرده ست ! اولین بار که صفحه رو باز کردم , از بوی گندش کم مونده بود به لقا الله پرتاب بشم . نمیدونستم که این بو ناشی از بوی نوشته های این سایته که بوی رهبر رو میده طبق گفته نویسنده !
- نکته دوم : از کی تا حالا خداوند اینقدر ذلیل و بی غیرت و پست فطرت شده که نوشته هایی کفر آمیز و ضد بشری که سراسر تعریف و تمجید از جنایتکارترین انسانهای روی زمین مثل خامنه ای و احمدی نژآد و ... هست رو به خدا نسبت میدن ؟؟؟؟ تف به اجداد سید این حروم زادگان مسلمون مآب !
- نکته سوم و مهمترین نکته اینکه این نوشته ها با وضو بوده و پیرو همین مساله باید یک تبصره باز کنیم . آقا من همینجا خدمت خواهران و برادران وبلاگ نویس چند نکته رو تذکر بدم :

لطف کنین برای محکم کاری قبل از وبلاگ نوشتن , با پای چپ به سمت میز کامپیوتر برید که صواب فحیعی داره . بعد هم لطفن سعی کنید قبل از وضو گرفتن , از غسل و غساله هم حسابی سود ببرید که کار از محکم کاری عیب نمیکنه !! و نکته سوم اینکه اگه در کافی نت هستید و یا یهو به عارضه گوز پیچ دچار شدید و بادی , چیزی از شما در شد یا در رفت یا هر چی ، مشتی خاک در جیب داشته باشین که در وسط نوشتن مبادا دچار غفران و کم کاری بشین . فورن تیمم کنید و ادامه مطالب رو بنویسید تا رستگار شوید !! البته جدن توصیه میشه از خوردن لوبیا خودداری کنید !!!! آدام بشره ...

مطلب که به اینجا رسید دیدم حیفه آدم کم بنویسه و منم که به طومار نگاری عادت دارم کسر شان میدونم که چند خطی فاتحه پست هام رو بخونم . این بود که چون دیدم طرف ما آخونده , گفتیم یه حالی هم به این آخوندها بدیم . البته این رو هم اضافه کنم که جدیدن بین جامعه روحانیت مُد شده که اگه بهشون بگی آخوند , خیلی بدشون میاد و میگن به ما بگین روحانی ! خاک تو سرشون ! خودشونم میدونن چه گندی بالا آوردن ! چند روز پیش که داشتم سوالات زیر شکمی شرعی خودمو با یه آخوندی در میون میذاشتم , از لفظ آخوند استفاده کردم که یهو بهش بر خود و گفت : به من دیگه نگویید آخوند ! گفتم چرا ؟ گفت چون در جامعه آخوند معنی بدی میدهد ! گفتم پس چی بگم ؟ گفت : بگو سید ! بگو حاجی ! بگو روحانی ! گفتم : قربونم بری :

آورده اند از فضایل آخوند بودن این است که میتوان از آخوندها کود فرد اعلاء برای غنی سازی گیاهان تهیه نمود . هر چند این گیاهان دچار عقوبتی نظیر آفت زدگی خواهند شد و بهتر است این گیاهان را نیز در تهیه کود یا غذای چهارپایان فلک زده مادر میت مورد استفاده قرار دهیم ! میگویند در دنیای خلقت موجودات , موجودی نفرت انگیز تر و بی عار تر و کودن تر و مفت خور تر و کون گشاد تر از آخوند جماعت پدر سوخته وجود ندارد و در این زمینه انگل ها و کرم ها هم از آخوندها عقب میمانند . شاعر در این زمینه میگوید : در دوره و زمانه ای که هر تاپاله بندی آيت الله و حجت الاسلام ئ ثقة الاسلام شده و پی خر مرده ميگردد تا نعلش را باز کند و هر پهن پا زنی که تا همين ديروز تاپاله را در عوض نان تافتون ميگرفت و اخ و تف را عوض سکه دهشاهی بر ميداشت ؛ برای امت اسلام شده امام و ولی فقيه و وزير و وکيل و قاضی القضات ؛ این طلبه های مافنگی و چلغوز هم حق دارند از شمشير و قداره برنده اسلام ناب آخوندی سخن بگويند و آنجا که سنگ را بسته اند و سگ را گشاده اند , این جوجه طلبه های زرده بالا نکشيده شروع به قدقد کردن کرده اند و خلايق را از شمشير احمدی نژاد و خارک ... ده ای میترسانند و مثل سگ یوسف ترکمن زرت و زرت آیه نازل میکنند و به ناف و ریش و پشم اسلام مثل دخیل میبندند و این تصور بهشان مشتبه میشود که حق گویی میکنند , من از خوش باوری محبت آرزو کردم ! این اراذل حالا هم کلی هارت و پورت و عر و گوز و تيز و اشتلم و الدرم بلدرم و توپ و تشر راه انداخته اند و بنام اسلام , گلوی خلق را میفشارند و حقوق بشر اسلامی یا ارتجاع سیاه و جاهلیت اعراب وحشی بدوی را به رخ مردمان با فرهنگ ایران زمین میکشند . ننگ بر این انسان نماها . از این پس بدانید و آگاه باشید که یدک کشیدن لقب سید , شامل حال چه افراد معلوم الحالی میشود . کسانی که بنام اسلام و خدا و قرآن جنایت میکنند و نامش را وظیفه شرعی میگذارند ... و اذا خلقناک بیظتا" بیظا ! " آیا تصور میکنید شما را تخمی تخمی آفریدیم ؟ " زرشک !!!!!

و حقوق بشر اسلامی را به این صورت معنا نمودیم و باشد مشت نمونه خروار .

وطن امروز اسير دو سه تن بی وطن است
انهدام وطن از نکبت اين چند تن است
اين يکی لاشخور و آن دگری جغد سياه
اين يکی مرده خور و آن دگری گور کن است
اين يکی پيشنماز چمن دانشگاه
واقعا قصه او قصه خر در چمن است
بلبلان را همه کشتند به فتوای فقيه
حاليا وقت نوا خوانی زاغ و زغن است
روزگاری که وطن غصب کفن دزدان است
عجبی نيست اگر مرده ما بی کفن است
عطش قاضی اسلام بنازم که چنين
تشنه خون جوان و بچه و مرد و زن است
مذهب قاضی اسلام اگر بی وطنی است
سجده بر خاک وطن , مذهب و آیین من است



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001