فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, May 30, 2007
امر به معروف و نهی از منکر از نوعی دیگر :

دین اسلام رو اگه خوب بشناسی میتونی بهش با زبون خودش آسیب بزنی . به همین دلیل هم هست که ملایان عصیانگر و آخوندهایی که خلع لباس شدن و مورد غضب رژیم قرار گرفتن , برای رژیم بینهایت خطرناک هستن و رژیم به شدت اونها رو سرکوب میکنه و ازشون وحشت عجیبی داره . دلیلش اینه که زبون لال رو فقط مادرش میدونه :

عصری با آرتین داشتیم قدم میزدیم که چشمم افتاد به یه زن چادری که با دخترش داشتن جلوی ما راه میرفتن . همیشه نفرت عجیبی از زنان چادری دارم و اومدم چیزی بگم که چشمم افتاد به پشت زنه که لمبه هاش با هر قدمی به شکل بدی بالا و پایین میرقت . مثل این میموند که مخصوصن کونش رو اینطوری تکون میده تا دیگران رو تحریک کنه و مشتری جلب کنه !!!!! به آرتین نشونش دادم و گفتم : کونشو ببین ! انگار یه جورایی میشنگه !!!!!
- اگه کتک نمیخورم و فحشم نمیدی منم اظهار نظر کنم ؟
چون طرف چادریه آزادی ! هر چی دوست داری بگو !
- من فکر کنم محل سکسش عوض شده و از جلو به عقب تغییر مکان داده !
هاها خاک تو سر بی حیات کنن !!!! راست میگی ها .. میگم دلم میخواد یه حالی به اینا بدم ...
- اگه بازم فحشم نمیدی و کتک در کار نیست من یه نقشه خوب دارم !
آزادی از هفت دولت ...

فکر میکردم شوخی میکنه و فقط میخواد چُسی بیاد ! اما برای اولین بار ایندفعه اشتباه کردم چون آرتین هم نامردی نکرد و رفت جلوی زنه و باقی ماجرا اینطور رقم خورد :
- سلام خواهر ! ببخشید مزاحمتون میشم ! به عنوان یک مسلمون وظیفه شرعی خودم میدونم امر به معروف و نهی از منکر کنم و باید ببخشید !
شما کی باشین ؟
- برادر شما ! اشکالی داره ؟
آقا مزاحم نشو ...
- خیلی عذر میخوام ولی بنده وظیفه شرعی دارم و تا انجامش ندم نمیتونم اینجا رو ترک کنم !
حالا این وظیفه شرعیتون چی چیه ؟
- خواهر خیلی عذر میخوام ولی باید به شما بگم که راه رفتن شما منو به شدت تحریک میکنه و لطف کنین در راه رفتنتون تجدید نظر کنین وگرنه ممکنه اتفاقات غیر مترقبه ای براتون پیش بیاد .
تو غلط میکنی به راه رفتن من ایراد میگیری . برو رد کارت وگرنه پلیس صدا میکنم .
- ارتش امام زمان هم صدا کنید بنده تا شما رو ارشاد نکنم و راه راست هدایت نکنم اینجا رو ترک نمیکنم . بنده باید به عرض برسونم که لطف کنید یک فیلم کوتاه از راه رفتن خودتون از پشت سر بگیرید و با صبر و حوصله این فیلم رو تماشا کنید تا بفهمید راه رفتن شما چطور دل یک مرد مسلمان و خداشناسی مثل منو میلرزونه و به سوی گناه رهنمود میکنه ! لطف کنید اینقدر موقع راه رفتن قر و قمیش نیایین و برادرانتون رو از راه به در نکنید ... معصیت داره !

من فقط با چشمهای از حدقه در اومده داشتم این مناظره رو گوش میدادم و نمیدونین چقدر تو دلم آرتین رو تحسین میکردم . هر چند آخرش به فحش و جیغ و هوار کشیده شد و زنک هر چی فحش که یه زن خراب فقط از اونها با اطلاعه , بار آرتین کرد , ولی حرف آخر رو بازم آرتین زد و موقع رفتن بهش گفت : خواهرم . متاسفم که ارشاد نشدی . دفعه بعدی که بدون اخطار بهتون تجاوز شد بدون که علتش چی بود !!
قیافه زنه واقعن دیدن داشت که چطور کلافه و عصبی و وارفته شده بود و نه میتونست جوابی بده و نه کاری از دستش بر می اومد و هی مردم رو نگاه میکرد که اونها هم هرهرشون بلند شده بود . پسرهای جوون که هی آرتین رو تشویق میکردن و دمت گرم و کارت درسته و آخرشی و ایول و ... بود که بهش میگفتن و دخترها هم غش غش میخندیدن . فکر میکنم زنه تا آخر عمرش توی خونه معتکف و متحصن بشه یا اینکه بره لگن و زیر یه خمشو کلن بده تعویض کنن !!!!!

نتیجه گیری اخلاقی :
خودمونیم . من بعنوان یک زن بعضی اوقات از دیدن بعضی زنهای چادری احساسات جنسیم به شدت قلمبه میشه و حالی به حالی میشم ... شما مردها رو نمیدونم !!!!! اصلن نمیدونم چه حکایتیه که این چادر لعنتی آدم رو از راه به در میکنه . من یادمه دبیرستان که میرفتم یواشکی از کتابخونه پدر بزرگم مجله های خواندنی ها رو که از اون زمان نگه داشته و صحافی کرده بود رو کش میرفتم و میخوندم و جاتون خالی چقدر از زنهای چادری بد مینوشت توی این مجله . یک قسمتی داشت به اسم درد و دل روسپی ها که در اون خاطراتی از زنان فاحشه نوشته میشد و اینکه چطور گول خوردن و به این راه کشیده شدن و ... ! یادمه یکی از قسمت هاش در مورد یه زن مشهدی بود که گولش زده بودن و آورده بودنش تهران و تو منطقه چهارراه نادری کار میکرد و از یه آخوندی یاد میکرد که هر وقت صداش میکرده , میگفته لخت بشه و چادر نماز سرش کنه و شروع کنه براش با چادر رقصیدن و شلنگ تخته انداختن و بعد از اون میرفتن سانفرانسیسکو ... حالا تاریخ این مجله مال کی باشه خوبه ؟ سال 1332 خورشیدی !!!!! یعنی از اون موقع تا حالا این چادر زندگی نذاشته برای مردم . من طبق تحقیقی که کردم کلن مردها از زنانی که بیش از حد پوشیده هستن خیلی خوششون میاد و ازشون لذت میبرن و برعکس زنانی که کاملن برهنه هستن چندان برای مردها جذابیت ندارن . دقت کرده باشین در ساحل دریا زنانی که مانتو یا چادر دارن و توی آب میزن یا پاچه هاشونو بالا میزنن , خیلی تو چشم مردها میرن تا زنهایی که با بیکینی روی شنها دراز میکشن و کسی اصلن نگاهشون نمیکنه ! نمیدونم این از خصوصیات ذات مردهاست که میخوان سر در بیارن زیر چادر چی هست یا اینکه .. نمیدونم واقعن ! ولی خودم بعنوان یک زن از برجستگی های بدن زنان چادری که با پیچیده شدن چادر دور اندامشون وق میزنه بیرون و عشوه ها و حرکات و تلاشی که در نگهداری چادر از خودشون نشون میدن و اینکه بعضی اوقات واقعن زیر چادرشون کلی خبرهاست , لذت میبرم . از نظر روانشناسی هم رنگ های تیره و مشکی بسیار تحریک کننده ست . رنگ قرمز در رتبه دوم قرار میگیره . مخصوصن که باد هم میوزه و این تحرکات شدید تر میشه !!!!! گرفتن گوشه چادر به نیش هم کلی حکایت ها داره .... واقعیت اینه که بعضی از زنان و دختران چادری واقعن زیبا هستن و آدم افسوس میخوره اینها رو لای جوال و لاحاف و گونی میبینه !!!!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001