فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, May 29, 2007
بحران سازیهای احمدی نژاد :

زودتر از موعد برگشتم و با دست پر . از اهداف این سفر این بود که اگه قرار باشه احمدی نژاد سود بانکی رو پایین بیاره , سوراخی به گشادی چاه جمکران زیر پاش باز میشه و درسته قورتش میده !!!! دنیا , دنیای اقتصاده و توپ و تانک و بسیجی و هسته و اتم و شعار و خالی بندی پشیزی ارزش نداه . همین دولت اسلامی هم اگه پول مفت نفت رو نداشت نسخه ش چندین سال بود که پیچیده شده بود . و اما .. این روزها دولت احمدی نژاد تبدیل شده به دولت مزاح ! اتفاقات و صحبتهایی که از دهن احمدی نژآد و اعضای دولتش در میاد , چنان آدم رو به تعجب و خنده می اندازه که باعث شده مردم کمی از غم و غصه هاشون رو فراموش کنن و کمتر به سرنوشت شومی که این سخنان به مرور براشون رقم میزنه , فکر کنن :

چند روز پیش داشتم جایی میرفتم و دیدم عده ای پلیس با لباسهای سبز ایستادن دم یک چهارراه و کلی شلوغ شده . از خانمی که توی پیاده رو داشت کنارم راه میرفت پرسیدم : باز چه خبر شده ؟ خانمه خیلی خونسرد گفت : هیچی ! لابد طرح امنیت اجتماعیه و میخوان جامعه رو امن کنن !
وقتی رسیدم به چهارراه دیدم هر چی موتور سوار بدبخته دارن میگیرن و موتورهاشونو بار کامیون میکنن و میبرن . از این به بعد دیگه این برای مردم جوک میشه که هر جا درگیری و صحنه ای از بگیر و ببند ببینن فوری میگن که طرح امنیت اجتماعیه !!!!

الان مدتیه احمدی نژاد هر گندی که در دولتش بالا میاد رو به عوامل نامرئی نسبت میده ! عجبا که خارجی ها اینهمه نیرو و امکانات مالی دارن در داخل ایران و رژیم ایران سکوت میکنه ؟ و اینقدر بیکارن که این منابع رو دارن صرف میکنن تا احمدی نژاد رو کله پا کنن ؟!!! مثلن سر همین جریان سیاست های بسیار هوشمنگانه (!) اقتصادی احمدی نژاد که کشور رو بزودی فلج میکنه , مسبب این گندها و خرابکاری های آشکار شده , شدن روزنامه ها و نشریاتی که از سیاست های غلط دولت انتقاد میکنن ! لابد باید دست مریزاد هم به رئیس جمهور میگفتن برای این ریدمون کاریهاش !!! تازه این در صورتیه که تمام روزنامه های کشور به خود سانسوری دست میزنن و وای به اینکه بدون سانسور مطلب مینوشتن و اونوقت لابد احمدی نژآد و دار و دسته تروریستش اعلام میکرد : نشریات ایران براندازی زِبر و کلفت و خشن به راه انداختن !!!!!

این روزها اینقدر طرح حجاب درمانی مسخره شده که برای مردم بصورت جوک در اومده . امروز عصری تو میدون تجریش جلوی منو گرفتن و میگن خانم روسریتو لطفن درست کن ! برگشتم به زنیکه پتی یاره میگم : دست نوشته یا امضا بهت بدم که من قصد ندارم حتا اگه بنزین بشه لیتری یک میلیون تومن , تظاهرات و شورش کنم ؟؟؟ خودش دو ساعت داشت میخندید !!!!!! آخر هم راهمو کشیدم رفتم و هیچی هم بهم نگفت . خودشونم میدونن چه گندی بالا آوردن !

توی آژانش نشسته بودم از فرودگاه جدیده (!) به سمت خونه .
( من یه تزی تو زندگیم دارم که هرگز زیر بار ننگ اسامی اسلامی نمیرم و 28 ساله همچنان اسامی شاهنشاهی خیابونها رو بکار میبرم مثل خیابون پهلوی – میدون 24 اسفند – خیابون آریامهر – میدان شهیاد و فرودگاهی هم که اسم خمینی ملعون ملقب به جاکش کبیر رو روی اون گذاشتن رو همیشه میگم فرودگاه جدیده حتا وقتی هم آژانس میگیرم برای رفتن به فرودگاه میگم یه ماشین میخوام برای فرودگاه جدیده )
راننده های تاکسی هم که قربونش برم همه کله گنجیشک خوردن از بس که وراجن و صد البته حواستون باشه که اطلاعاتی هم توشون زیاد هست و هرگز سفره دلتون رو پیش اونها باز نکنین !!!!! طرف هی غُر میزد که : مُردیم از گرونی و مُردیم از چی و .. خانم رفتم لاستیک بخرم قبل از گرونی بنزین بود 85 تومن حالا شده 130 تومن . اتحادیه هم میگه حق ندارین قیمت ها رو بالا ببرین . ما چیکار کنیم ؟ " داشت اینطوری میگفت که وقتی منو رسوند خونه بجای 10 هزار تومن 15 هزار تومن بگیره " . گفتم : شما که راهشو خوب بلدین . کی تا حالا به حرف اتحادیه و دولت گوش دادین که این دومیش باشه ؟ همچین حناق گرفت تا خونه که کیف کردم ! هر چند آخرش هم وقتی منو پیاده کرد , به زور چمدونم رو آورد داخل و گفت : خانم : 13 تومن بدین !!!! بالاخره باید یه کاری بکنن که اون 3 تومن اضافی توجیه منطقی پیدا کنه !!!

تا حالا به این فکر کردین چرا مردم ایران بر ضد رژیم و سیاست های تورمی و ... شورش نمیکنن ؟ باور کنین معادلات یک میلیارد مجهولی نداره و قضیه بسیار ساده ست :
حقیقت اینه که وقتی اجناس گرون میشه و تورم میزنه بالا , مردم صداشون در نمیاد برای اینکه ساده ترین راه رو پیدا کردن و بجای اینکه خودشونو با شاخ خر (!) و احمدی نژاد و یه مشت دزد و پاچه گیر درگیر کنن , سر همدیگه رو میبرن و این از اون میگیره و اونم از این ! حالا چطور ؟ خیلی ساده ! تعمیرکار میاد و بجای 20 تومن 30 تومن میگیره از شما . شما وقتی اینو میبینی کرایه خونه یا تاکسی یا بار رو میکنی 2 برابر به تلافی پول اضافی ای که پرداخت کردی ! منم کالایی که وارد میکنم رو دو برابر میکنم چون میدونم از این به بعد آب بخورم تو ایران باید 2 برابر هزینه پرداخت کنم . یعنی همه ما بجای اینکه بریم یقه دولتو بگیریم یقه خودمونو میگیرم و سر همو می تراشیم . حالا هم بهتون قول میدم بذارین این بنزین جیره بندی بشه , مردم اگه خام خام همدیگه رو نخوردن هر چی میگین بگین !!!

روز دوم سفر به دوبی , دعوت بودیم به یه جلسه تجاری که در برج العرب تشکیل میشد و حدود 150 تا تاجر کله گنده ایرانی که سرمایه هاشونو از ایران برده بودن اونجا , دعوت داشتن . موضوع بر سر تلاشهای احمدی نژآد برای ضربه زدن به اقتصاد ایران بود و طبیعتن سود و منافع همه ما رو به خطر انداخته بود . خیال نکنین حرفهای احمدی نژآد چندان اهمیتی نداره برای اونهایی که سرمایه زیادی دارن و فکر نکنین که اونها اونقدر دارن که براشون ارزش نداره هر چقدر هم ضرر کنن . اتفاقن بیشترین ضرر متوجه اونهایی میشه که سرمایه های هنگفتی دارن . برای نمونه شما یک میلیون تومن پول داشته باشین و بهره بانکی 3 درصد پایین بیاد چقدر ضرر میکنین تا کسی که 100 میلیارد تومن سرمایه داره ؟ ضرر شما شاید هزار یا دو هزار تومن باشه ولی ضرر طرف یهو چند صد میلیون تومن در یک ماه میشه !!!!!! اینه که کارهای احمدی نژاد باعث شده علاوه بر اونکه جبهه ای در تمام زمینه های سیاسی و جناحی و فرقه ای و طبقاتی و اجتماعی و صنفی و بین المللی بر ضدش باز بشه , اینبار بازرگانان و کسانیکه نبض اقتصاد ایران رو در دست دارن , دارن جلوش صف آرایی میکنن و خوبه بدونین اثری که قدرت مالی در به زانو در آوردن و له کردن الدنگ های بی مغزی مثل احمدی نژاد داره , از بمب اتم هم قوی تره و امروزه سیاست دنیا رو منافع مالی کشورها تعیین میکنه نه قدرت نظامی !!!!!!!!!
هر چند با اطمینان خاطر میگم سیاست های احمدی نژآد همگی یک پروژه عظیم برنامه ریزی شده برای تثبیت پایه های استبداد کبیر ولایت مطلقه فقیه در ایرانه و اینطور نیست که یک شبه نخاله ای مثل احمدی نژاد از چاه مستراح جمکران بیاد روی کار و طبق اصل 86 نیوتن با سرعت نور برینه به کشور و صدای هیچکس هم در نیاد !!

و نکته آخر , چند صدایی بودن رژیم ایران شاید روزی یک سیاست زیرکانه برای سر در گم کردن غربی ها بود , ولی امروزه عملن تبدیل شده به عاملی برای ضایع کردن جناح های مختلف حکومتی و تضعیف نظام از درون . کافیه یکی از مسئولین نظام حرفی بزنه و پشت سرش مسئول دیگه حرفی دیگه . این دوگانگی و حتا چند گانگی در سیاست خارجی باعث شده بود که عده ای تصور کنن این صداهای متناقض واقعن از روی عمد صورت میگیره اما کار اونجایی بیخ پیدا کرد که مشخص شد این صداهای چندگانه حتا در سیاست داخلی رژیم هم آشکار شده و بطور علنی در سیاست های داخلی که هیچ ربطی به هسته و بیضه و اتم نداره , صورت میگیره و همین باعث درگیری های جناحی شدیدی بین گروههای مختلف شده . اما از همه اینها نفرت انگیز تر سکوت معنی دار مثلث طلایی یا اصلاح طلبان هست که به شدت بوی گند ازش به مشام میرسه و خواب های بدی برای مردم دیدن و جز فروختن مردم و رسیدن به منافع خودشون , هیچ نقشه دیگه ای توی سر ندارن . حالا هم که خاتمی سوخته رو شاخ کردن در برابر احمدی نژاد و هنوز هیچی نشده آغا شدن رقیب انتخاباتی احمدی نژآد !!!!! امیدوارم اینبار اقلن مردم انتخابات رو تحریم کنن ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001