فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, May 21, 2007
لات درمانی :

خون بازی شروع شد ! اشتباه غیر قابل جبرانی که مدتها منتظرش بودیم پیش اومد و دولت احمدی نژاد جام زهر رو سر کشید !
خبر تازه ست و کاملش رو فردا می نویسم برای اطلاعات بیشتر این لینک ها رو بخونین :
درگیری خونین پلیس با زنان در میدان هفت تیر :
مسیح علی نژاد : http://masihalinejad.blogfa.com
خسن آقا : http://blog.hasanagha.org/2007/05/post_2237.php
کانون زنان ایران : http://irwomen.net/first.php?id=325


اعراب قديم را عادت چنان بود كه چون شتري از شتران آنان به بيماري گری یا همون کچلی دچار مي‌شد، شتر سالم را مي‌گرفتند و پيش چشم شتر گر از ماتحت داغ مي‌كردند كه هواي كار دست باقی شتران بيايد و خوب شوند !!!!!

بعد از طرح ناموفق و مفتضحانه حجاب درمانی که منجر به فاجعه و بی آبرویی برای نیروی افتضاحی " انتظامی " شد و در نهایت حجاب درمانی تقریبن در تهران منقرض شد , این نیروی قدرتمند که زور در بازوش گیر کرده بود و نمیدونست عقده ناشی از سرخوردگی شکست قبلی رو چطور خالی کنه , بهترین وسیله ای که پیدا کرد ریختن بی اجازه و بدون مجوز سر اراذل و اوباش بود . جالب ترین وجه این طرح این بود که نیروی انتظامی هیچ کاری با ازادل و اوباشی که در سطح شهر و بطور علنی جرمی مرتکب میشدن و مزاحم مردم بودن و به آزار مردم مبادرت میورزیدن نداشت ولی شب هنگام مثل خفاش شب میریختن منزل یا مکان های تجمع افرادی که به اراذل و اوباش معروف بودن و اونها رو دستگیر میکردن و کتک میزدن و با انداختن آفتابه لگن دور گردنشون , قدرتشون رو به نمایش در میاوردن و میخواستن بگن ما هم وجود داریم !!!!!!!
- سوال انحرافی : آقا چرا شب ؟؟؟؟ روز رو ازتون گرفته بودن یا ...
- فیلم مربوطه : این فیلم جالب توسط خسن آقا ساخته شده و بطور کامل گویا هست . حتمن نگاهش کنید :
http://www.youtube.com/watch?v=f2cdUp00rWc
ما به برادران لات ها و جوادها و اوباش پیشنهاد میکنیم از این به بعد روزها به استراحت بپردازن و شب ها به جرم و بزه اقدام کنن تا گرفتار خفاش های شب نیروی انتظامی نشن . نیروی انتظامی در این ماههای اخیر شاهکارهای جالبی رو نشون مردم داده و آدم های بدخواه رو به این تصور وا داشته که نکنه ژنتیک و سلول های مغزی رئیس کل نیروی انتظامی از جنس احمدی نژاد حرام زاده ولد زنا باشه ؟ چون همونطور که سیاست های منطقی (!) احمدی نژاد داره ایران رو نابود میکنه و به گند میکشه , سیاست های فرمانده نیروی انتظامی هم داره چنان وجهه این نیرو رو در جامعه و در بین مردم به لجن میکشه و جو جامعه رو آشفته کرده و مردم رو نگران و عصبی کرده که آدم خیالات برش میداره که نکنه طرف از تخم و ترکه احمدی نژاد نجس الحال باشه ؟؟؟

نیروی انتظامی داره اراذل و اوباش رو داغ میکنه تا باقی خلاف کارها حساب کار دستشون بیاد . غافل از اینکه ذات آدمیزاد چیزی شبیه به مساله حجاب میمونه و با زور اصلاح پذیر که نیست هیچی , بدتر جری تر میشه !
حکایت از این قراره که شما تصور کنین یه گنده لات محلی رو شبانه (!) دستگیر کنن و با وضع فجیعی کتک بزنن و آفتابه گردنش بندازن و بعد هم ببرنش هتل آگاهی و از خجالتش حسابی در بیان و دادگاه و یه چند سالی هم براش جبس ببرن ! خب همه میدونیم زندان دانشگاه خلافکاران هست و این گنده لات ما در زندان اطلاعات تکمیلیش کامل تر میشه و میشه چیزی تو مایه های پدر خوانده ! وقتی که میاد بیرون دیگه اون گنده لات قبلی نیست ! دو چیز روی دلش سنگینی میکنه :
- نفرت شدید از پلیس و نیروی انتظامی و نظام اسلامی و دوم کینه از مردم !!!!
این افراد میتونن مخالفین خوبی بر ضد همین رژیم بشن و همون کاری رو بکنن که روزی شعبان جعفری " بی مخ " با مشتی اراذل و اوباش نسخه مصدق خائن رو پیچید . در واقع شاید فیلم نامه اخراجی ها اینبار بر عکس در بیاد ! بجای اینکه جاهل ها و لات ها اصلاح بشن و مجذوب فرهنگ پلیس بشن و ارشاد , اینبار چنان قلبشون از کینه و غضب لبریز بشه که بیافتن تو جون سران همین رژیم و بعنوان مخالفین همین رژیم عمل کنن یا حداقل اوضاع جامعه رو به شدت آشفته کنن .
حالت بعدی اینه که این اساتید جرم و جنایت که از زندان فارق التحصیل شدن و وارد اجتماع میشن , چون زورشون به پلیس نمیرسه عقده شون رو سر مردم خالی میکنن و پدر مردم رو در میارن و جنایتهایی میکنن که مو به تن آدم سیخ میشه . در آخر هم دوباره دستگیر و اینبار به اعدام محکوم میشن .

نتیجه گیری اخلاقی اینکه :
همونطور که طرح حجاب درمانی و قر و قمیش های عمال رژیم و نامه پراکنی ها و کتک زدن ها و تهدید ها و دستگیری و زندان ها نتونست حجاب زنان و دختران ایرانی رو اصلاح کنه , که بدتر از قبل کرد , این طرح توهین آمیز و احمقانه مبارزه با اشرار هم نمیتونه هیچ خلافکاری رو اصلاح کنه یا شرشون رو از سر مردم کم کنه . حقیقت ماجرا اینه که وجود بعضی از همین گنده لات ها در بعضی محلات جنوب شهر واقعن نعمته و اگه هر محلی برای خودش یکه بزن نداشته باشه یه اتفاقات فجیعی برای زنان و دختران و بچه های اون محل پیش میاد !!!!! چیزی شبیه نظام ارباب رعیتی که با برچیده شدنش عملن روستایی و رعیت به بدبختی و فلاکت افتاد و مجبور شدن به شهرها مهاجرت کنن و همین سرآغاز سقوطشون بود . وسخن آخر اینکه :
..
..
صدام جنایتکار رو تا قبل از اینکه اعدام کنن همه تشنه خونش بودن ! ولی وقتی با اون وضعیت دستگیرش کردن و اون بلاها رو سرش آوردن , زمانیکه اعدام شد خیلی ها متاسف شدن و حتا اشک ریختن و دلشون براش سوخت !!!!!! شاید اگه صدام رو همونطور عادی و با لباس نظامی و در کاخ ریاست جمهوریش , محترمانه دستگیر میکردن و مستقیم محاکمه میشد , کسی دلش براش نمیسوخت ولی وقتی با چنان وضعی شکنجه ش کردن و با اون وضع فجیع دارش زدن , دل سنگ هم براش آب شد ... حکایت اوباش ما ست و نیروی انتظامی . مبادا این رفتارهای تحقیر آمیز و احمقانه نیروی انتظامی کاری کنه که مردم اراذل و اوباش رو روی سرشون حلوا حلوا کنن و برای در اومدن جلوی این رژیم کثیف بین بد و بدترین , فاجعه رو انتخاب کنن ... امید گوش شنوایی پیدا بشه ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001