فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, May 13, 2007
وقتی مسلمانان خود کافر باشند :

چند روز پیش در خبرها اعلام شد امام جمعه و جماعات شهر مشهد طی نطقی اعلام کردن آموزش موسیقی حرام است ! در پی این فتوا و آفتابه گرفتن به فرهنگ و هنر , تمامی مراکز آموزش موسیقی در شهر مشهد تعطیل شد !!!!!

خب خدایش بیامرزد . من که افتخار میکنم هنوز قدومم با خاک مشهد و آستان قدس عوضی نجس نشده و اونجا رو ندیدم ولی تا جایی که میدونم بارگاه رضا در مشهد عده ای هستن که طبل و دُهُل و بوق و کرنا میزنن برای زائران ! باید این سوال رو از جناب امام جمعه مشهد پرسید که معنای موسیقی یعنی چه ؟ اصولن اساتید موسیقی میگن هر صدایی که ریتم داشته باشه بهش میگن موسیقی , پس طبق این تعریف حتا اگه این ریتم صدای گوز باشه , بهش میگن موسیقی طبیعی و این آخوند مشنگ باید اینبار فتوا بده مردم مشهد در کونشون چوب پنبه بذارن تا مبادا صاحت اسلام با ارتعاش گوزها به لرزه بیافته !!!!!!!!

آقا من بارها و بارها گفتم و نوشتم که مسلمون نماهای ایران یا همین منافقین مسلمون نما بهترین و شایسته ترین خدمات رو به نابودی اسلام و مردم ایران کردن . این احمق ها 28 ساله که تلاش دارن اسلام رو متجلی کنن و به عرش اعلا برسونن ولی عجبا که تمامی تلاش های اینها برعکس نتیجه داده !!!! مردم نه تنها مسلمون نشدن , که اونهایی هم که دین و مذهب و اعتقاداتی داشتن با دیدن اعمال و رفتار و حرکات و گفتار اینها دین رو بوسیدن و گذاشتن کنار !!!!! بارها و بارها نوشتم که هرگز هیچ نیروی عظیمی حتا آتشفشان هم نمیتونست اسلام رو در ایران منقرض کنه , سرکوب و خشونت و قدرت رضا شاه کبیر هم نتونست ریشه اسلام رو در سرزمین ایران خشک کنه , ولی شگفتا که همین حکومت اسلامی که داعیه اسلامی خواهی داشت با جنایت هایی که بنام اسلام مرتکب شد باعث شد لجن و تعفن و کثافتی رو که در اعماق ریشه های آلوده به خون و ارتجاع سیاه مذهب نهفته بود رو طوری علنی و عریان نشون مردم و جهانیان بدهکه امروزه شده آفت اسلام و انقلاب و نفرتی عظیم و کینه ای عمیق تر از مذهب اسلام در دلها بوجود اومده و همین نفرت ها داره ریشه اسلام رو در ایران و باقی کشورهای جهان خشک میکنه و مسببش حکومت اسلامی ایران و طالبان ها و خزب الله و سایر گروهک های تروریستی و جنایتکاری هستن که بنام اسلام و قرآن و خدا جنایت میکنن !!!!!!!!
مقایسه وضعیت مذهب مردم امروز ایران با رژیم گذشته نکات مهمی رو روشن میکنه . مردم الان مسلمون نما هستن و در واقع فقط لقب مسلمونی رو از پدرانشون به ارث میبرن . 3 نسل بعد از حکومت اسلامی متولد شده و این 3 نسل هر کدوم از دیگری کافرتر شدن ! در صورتیکه وقتی تمام زمینه های اجتماعی – تربیتی ایران رو نگاه میکنیم میبینم این نسل ها در زیر حجاب مادرانشون متولد شدن و رشد کردن و بالغ شدن . 80% دروسشون رو دروس مذهبی تشمیل میداد . در اجتماع فقط مذهب بهشون معرفی شد . در تلویزیون و رسانه ها و حتا تفریحاتشون هم اسلام نقش داشت ! عروسک ها محجبه بودن و عجبا که این نسل ها با چنین موج عظیم شستشوی مغزی اسلامی چنان کافرانی شدن که پایه های رژیم دینی ایران رو به لرزه در آوردن و خواب رو از چشم سرانش گرفتن و رفتاری که میبینیم امروزه بنام مبارزه با مظاهر ضد اسلامی و فساد (!) انجام میدن در همین رابطه صورت میگیره , که باز هم نتیجه عکس داره و هر چقدر فشارها بیشتر میشه , سرکشی و بی توجهی و نفرت و نافرمانی ها هم بیشتر و طوری شده که صدای طرفداران رژیم رو هم در آورده و اونها رو هم مستاصل کرده و به وحشت انداخته .
خیلی حرفه که یه زن چادری میاد و میگه از وقتی این طرح ها رو آغاز کردین مردم طوری با ما رفتار میکنن که ما چادرمون رو گذاشتیم کنار . خیلی حرفه که یک زن چادری میاد و میگه : لطفن با این طرح مبارزه با بد حجابی حجاب رو نابود نکنید ! در همین زمینه سایتی رو معرفی میکنم که با خوندن اون پی به یکی از شگفتی های نظام ارزشی دینی ایران میبرین . مطالبی که توسط 3 فاحشه حزب الهی از دانشجویان رشته الهیات دانشگاه الزهرا نگاشته میشه , عمق فاجعه و کثافت دین و مذهب رو به شما نشون میده : http://hezbollahi.mihanblog.com/
این 3 حیوان انسان نما که نمونه 3 فرد تحصیل کرده در رشته دینی هستن و باید در اصول دین خبره باشن , نظریات و عقایدی رو به شما نشون میدن که با خوندن اونها حالت تهوع به شما دست میده . این افراد از دزدی های قالیباف شهردار تهران انتقاد میکنن و در کنارش از شخص احمدی نژاد و دزدی 300 میلیارد تومانیش از شهرداری حمایت و زمانیکه بهشون اعتراض میکنن , خیلی جالب جواب میدن : قالیباف هم که فلان مقدار دزدی کرده !!!!! و با این استدلال جالب مساله دزدی رو موجه و شرعی جلوه میدن !
به همین سادگی دزدی رو با دزدی میشورن و تموم ! چشم در برابر چشم ! جالب نیست ؟ تعالیم اسلامی جالب نیستن ؟ شرع و شریعت اسلام جالب نیست ؟ احکام و قوانین جزای اسلامی جالب نیست ؟ مسلمونی که دینش میگه دزدی حرامه و باید دست دزد رو قطع کرد , میاد و ادعا میکنه دزدی بد نیست چون فلانی هم دزدی کرده فلان کس هم میتونه دزدی کنه !
در بخش های دیگه این سایت شیطانی اعترافات تکان دهنده ای میبینیم که عمق فاجعه جامعه رو بهتر از هر روانشناسی نشون میده و واقعن جالبه . این مطلب رو بخونید تا با حقایق جامعه بیشتر آشنا بشین : http://hezbollahi.mihanblog.com/Post-65.ASPX

اینجاست که میرسیم به اینکه هیچ کس بهتر از همین مسلمونها قادر نبوده ریشه های اسلام رو خشک کنه و این دین رو نابود کنه .
..
..
در پایان من فقط چند نکته رو میخوام توضیح بدم :
- حقیقت جامعه ما اینه که همه ما داریم مطابق نظر کسانی مثل امام جمعه مشهد زندگی میکنیم !
- همه ما ایرانی ها روزنامه های مورد علاقمون رو نباید بخونیم چون بعضی از آغایان دوست ندارن در ضمن اگر هم بخواهیم چنین روزنامه هایی منتشر نمیشن !
- از اخبار و اطلاعات روز جهان نباید مطلع بشیم چون آغایان صلاح ما رو بهتر از خودمون میدونن و این از برکات انقلاب بوده . بقول لاریجانی که میگفت اسلام ما رو آدم کرد .. !
- باید مشتی اخبار تحریف شده و دروغین رو بشنویم و باور کنیم به همین علت هم هست که آغایان زحمت کشیدن و سازمان عقدیتی سیاسی ای بنام صدا و سیما یا فراموشخانه رو تاسیس کردن تا زحمت ما رو کم کنن .
- در کشور ما عده ای سخت تلاش میکنن تا راههای نفوذ شیاطین به داخل قلب و مغز ما رو مسدود کنن " ماهواره و اینترنت " تا خدای نکرده منحرف و اغفال نشیم ! چون صلاح ما رو اونها بهتر میدونن . البته آب در هاون میکوبن .
- آقایان زحمت کشیدن و سازمانی شیطانی تاسیس کردن بنام وزارت ارشاد اسلامی تا نتونیم کتابهای مورد نظر و علاقه و نیاز خودمون رو بخونیم و اخلاقمون فاسد بشه . مبادا خدای نکرده افکاری متفاوت با افکار آقایان پیدا کنیم و از افکار الحادی دشمنان پیروی کنیم ! البته از یک چیز غافل بودن و اونهم این بود که در این صورت مردم به سمت اطلاعاتی کشیده میشن که بسیار مسموم تر از اطلاعات داخلی بوده !!!
- فیلم های روز جهان رو نمیتونیم ببینیم . فیلم های قدیم جهان رو هم همینطور . از اون جالبتر جتا فیلم های دهه 60 تا 70 خورشیدی رو هم نمیتونیم ببینیم چون خودمون اونقدر شعور نداریم که بفهمیم ابتذال و فساد چیه و از همه جالبتر اینکه انگار سالهای اولیه انقلاب مردم کافر بودن و تازه تازه دارن مسلمون میشن !

و سخن آخر اینکه تصور میکنم شعور و خرد ایرانیان اونقدر پایین رفته که ممکنه این ابزارهای نوین مثل موسیقی , فیلم , روزنامه و مجله , اینترنت و ماهواره , بدحجابی و سکس و ... درهای بهشت رو به روی ما ببنده . البته که حرفی از حقوق بشر و آزادیهای فردی نزدم چون طبق منشور شماره یک صلاح مردم ایران در اینه که آغایان آزادی های ما رو تعیین کنن مبادا فطرت خدادادی ما (!) آسیب ببینه ! پس عزیزان دل خواهر ! میبینین که این امام جمعه مادر مرده مشهد و یا تیر و طایفه این حزب الهی های ولد زنا بیراهه نرفتن و حق دارن اینطور فکر کنن و چنین نظراتی بدن . وقتی که کشور ما چنین قوانین بدوی ای داره و بخشی از مردم ما چنین مردم ابلهی هستن که فکر میکنن دین و اسلام از همه چیز زندگی برای انسان مهم تره !

قدرت عشق یا عشق قدرت , مدرنیته یا سنت ؟
مُسکن رنج و درد ، به صورت قرص و گرد !
شام و ناهار نداریم ، جاش می خوریم کیک زرد !
انتخابای تستی ، ازدواجای قسطی !
دوزار ته گنجه بود ، فرستادیم فلسطین !
موفقیت تضمینی ، موزیک زیرزمینی ... زد بازی !
دکتر قلب نمی خوایم ، جراح فک و بینی ؟
غیرت سیب زمینی ، توسعه سبک چینی !!
دموکراسی دینی ... پیتزای قورمه سبزی !
بچه های پاپتی ، چلوکباب ساعتی
قاچاق زن به دوبی ، ای آدمای غیرتی !
خون با اسانس اچ آی وی ، آنفلونزای مرغی
یکی از وبا می میره ، یکی جنون گاوی
ذخیره های ارزی ، تحرکات مرزی !
هیچی دیگه نداریم ، اعتبارات قرضی !
اقتصاد تضمینی ، مرخصی تشویقی
سینمای فلسفی ، موسیقی تلفیقی !
عاشقای قزوینی ، توسعه سبک چینی
دیزی توی کافی شاپ ، مدیتیشن به قصد رختخواب :)
نذری میدن افطاری ، زرشک پلو با کچاب !
دنیاهای مجازی ، دانشگاه شهربازی
قهرمانای ملی ، پروینن و حجازی !!!
داروهای تقلبی ، معتادای تفننی !
مد لباس ملی ، صنایع تسننی !
آموزش از راه دور ، فروش سوال کنکور
نزول سود بانکی ، یا انتخاب یا که زور !!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001