فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, May 11, 2007
کودتای اصلاح طلبان :

چند ماهی هست که رژیم ایران در باتلاقی خود ساخته گرفتار شده و پله پله داره از درون فرو میپاشه . نشانه ها زیاد هستن . تمام حرکت های ایذایی و رفتارهای تهاجمی و سرکوبگرانه که با مردم میشه , تنها بخشی از سردرگمی و وحشت نظام از فروپاشی خودش رو داره نشون میده . یک موضوع کاملن طبیعی و غریزی هست ! اگه کسی وحشت کنه , عکس العمل نشون میده و اگه کسی که ترسیده , قدرت کافی نداشته باشه , گرد و خاک راه می اندازه و رجز خونی میکنه !!!!
هر اندازه شدت فشارها و سختی های مردم بیشتر بشه , نوید بخش روزهای خوش آینده ست و نشون از ضعف شدید نظام داره . خب طبیعیه وقتی نیروی انتظامی و بسیج و لباس شخصی و سپاه میدونه که وقتی نظام منحل بشه , تک تک اینها دودمانشون به تاراج میشه , باید هم چنین شدت عمل و وحشی گیری و رذالتی از خودشون نشون بدن و این خیلی خوبه . این تاکتیک در علم سیاست به استراتژی بغض و آزادی معروفه و در هر جامعه ای اتفاق بیافته در اون جامعه رنسانس فرهنگی عقیدتی عظیمی رخ میده در جهت مخالف باورهای موجود . این همون مساله ای هست که میشه ازش بعنوان انقراض کامل و بنیان کن اسلام و دین و مذهب در ایران نام برد و به استراتژی ریش و ریشه معروفه و یا به عبارتی ملموس تر میشه ازش بعنوان Bloody Roots نام برد . حرکتی که رضا شاه کبیر با اون قدرت و وحشت و ترور و کشف حجاب اجباری نتونست اسلام و آخوندها رو ریشه کن کنه و این رژیم هم با این ماشین سرکوبگر عظیم و مزدوران و پاکسازی های خونین و صرف پولهای نجومی نتونست نسل امروز جوانان رو که در زیر حجاب اجباری و حقارت ها و فریاد های بی صدای مادرانشون لامذهب شدن رو حتا سر سوزنی مسلمون کنه :

تصور نکنین وقتی فشار سرکوب رو زیاد میکنن یعنی مجال نفس کشیدن رو از مردم گرفتن . اینطور نیست . میشه به نوعی اینطور به قضیه نگاه کرد که هر خفقان شدید و مرگباری مجالی برای رشد اندیشه ایجاد میکنه و این همون نکته ای هست که تمام رژیم های دیکتاتوری ازش غافل هستن . در پشت پرده این رفتارها شاهد جنگ قدرت بسیار شدید و حتا احتمال یک کودتای نظامی بنیان کن هستیم . این حرکات تنها برای انحراف مردم از این جریانات و جلوگیری از پیوستن مردم به کودتاچیان شکل گرفته . امروز در کشور اوضاع طوری شده که هر استان ایران بطور سرخود داره اداره میشه ! تقریبن کار داره به جایی میکشه که منطقه به منطقه شهرها هم ممکنه سلیقه ای اداره بشن و یا چیزی شبیه به ملوک الطوایفی ! این یعنی اینکه در کشور قدرت برتر و تصمیم گیرنده واحد وجود نداره و کسی ازش حساب نمیبرن و همه با نظام مرکزی در تضاد هستن برای اینکه خودشون به قدرت برسن .
این همون چیزی بود که آمریکایی ها دنبالش بودن و توسط اون تونستن شوروی رو از درون منهدم کنن طوریکه این ابرقدرت با چنان نیروی نظامی بی سر و تهی بدون ریخته شدن حتا یک قطره خون و حتا مداخله نظامیان و پلیس یک شبه سقوط کرد و تکه تکه شد ! اتفاقی که بزودی در ایران هم رخ میده !
ایران بر خلاف تصور خیلی ها , تمامی قدرت و نفوذ خودش رو در منطقه از دست داده و خیلی از هم پیمانانش تنهاش گذاشتن و بازی رو خیلی بد باخته و تمام اینها رو مدیون دولت احمدی نژاد هستیم ! کسی که میتونه نقش گورباچف رو هم بازی کنه !!!
بازی جالبی که غرب با ایران کرد داره تازه تازه خودشو نشون میده و پرده ها کنار میرن . در این بازی رسم این بود که ایران همیشه تصور کنه از موضع برتری برخورداره و غرب همیشه خودش رو دز موضعی پایین تر نشون میداد و ضعیف و به ظاهر نشون میداد که خیلی تمایل داره با ایران کنار بیاد و مدام نرمش نشون میدادن . و در مقابل رژیم ایران تصور میکرد این نرمش ها و عقب گرد کردنهای غرب یعنی ضعف اونها و بیشتر جری میشدن . غرب جنگ روانی شدیدی رو علیه ایران آغاز کرد و باعث شد ایران هم به نوبه خود اقداماتش رو شدیدتر کنه و بیشتر در دام غرب بیافته . دامی که غربی ها استاد اون بودن و در استراتژی های بلند مدت بسیار قوی عمل میکنن و ایرانیان فقط در استراتژی های کوتاه مدت و ضربتی استاد هستن ! در واقع قطعنامه های اول و دوم شورای امنیت بر خلاف تصور که همه خیال میکردن به سود ایرانه و ایران داره وقت کشی میکنه , این غرب بود که با وضع تحریم های آبکی زمان میخرید و میخواست ایران رو بیشتر درگیر کنه . غرب به موازات این استراتژی اقدام به بازسازی اطلاعاتی خودش در مناطق درگیر کرد و تمام نقاط ضعف خودش رو با کارشناسان نخبه شناسایی و ترمیم کرد . در همین زمان سران ارشد سپاه قدس ایران توسط آمریکایی ها دستگیر و تخلیه اطلاعاتی شدن و بعد هم یکی از فرماندهان ارشد و رده بالای نظامی ایران با پناهنده شدن به غرب , تمام اطلاعاتی رو که غرب نیاز داشت بدست آورد .
نکته بسیار سوال برانگیز و مشکوک این بود که غرب باز هم سکوت کرده بود و فقط بطور خیلی خلاصه و سر بسته میگفت این افراد اعتراف کردن که در عراق خرابکاری میکنن !!!! بطور ناگهانی کشورهای عربی با هم متحد شدن و دوستان ایران یعنی خزب الله و خماس و سوریه رو ازش جدا کردن .
- امروزه خزب الله زیر نفوذ اعرابه و از دلارهای اونها استفاده میکنه !
- امروزه خماس درگیر جنگی داخلی شده و از کنترل ایران خارج !
- امروزه سوریه در آستانه ایحاد روابط دیپلماتک سطح بالا با آمریکا و به رسمیت شناختن اسرائیله !
از طرفی هم خالی شدن پشت ایران از جانب روس ها و ناتمام موندن نیروگاه اتمی ایران ضربه بسیار شدیدی رو به پیکر ایران وارد آورد و از نظر خارجی و هم داخلی دولت احمدی نژاد رو به شدت تضعیف کرد ! خوبه این قسمت رو هم اضافه کنیم یعنی : تهدید ایران و رهبران ایران از سوی القائده برای اولین بار در طول شکل گیری القائده !!!!

در زمینه داخلی اوضاع از این هم وخیم تر بوده . ائتلافی شکل گرفته و در حال قدرت گرفتن و تکمیل شدنه که اوضاع رو به شدت برای دولت نهم و سران مزدور سپاه و بسیج وخیم کرده و با تمام قدرت دارن جلوی این ائتلاف رو میگیرن ولی چون ناشی هستن و از سیاست سر رشته ندارن تمام حرکاتشون نه تنها با شکست مواجه شدن که منجر به رسوایی های جنجالی و ضعف بیش از پیش اونها شده ! مثلث طلایی خاتمی , هاشمی , کروبی و در کنار اون انحراف و جدا شدن نمایندگان اصولگرای طرفدار احمدی نژاد از جناح احمدی نژاد و تشکیل ائتلافی مستقل , موازنه قوا رو به شدت تغییر داده و دولت احمدی نژاد رو به شدت در منگنه قرار داده !
به این نکته حیاتی توجه کنین که در این چند ماه اخیر در برابر تمام حرکت ها و مانورهای دولت احمدی نژاد , اصلاح طلبان فقط با سکوتی معنی دار دارن عبور میکنن و هر چقدر این دولت گرد و خاک راه می اندازه و مردم رو سرکوب میکنه و اوضاع کشور رو خراب تر میکنه و در سیاست خارجی کثافتکاری به بار میاره , اصلاح طلبان به شکلی عجیب و مرموز (!) فقط سکوت میکنن و فقط در مواقعی خاص بطور تصنعی از این حرکتهای دولت پشتیبانی فقط کلامی میکنن تا مردم رو در مشت داشته باشن ! اصلاح طلبان مثل گرگهای گرسنه در کمین تموم شدن آخرین رمق دولت احمدی نژاد نشستن تا در یک فرصت استثنایی با مردم همراه بشن و کودتایی بنیادین در ایران براه بندازن .

این همون حرکتی هست که غرب در انتظار اون نشسته و فقط سکوت کرده و منتظره تا در جنگ داخلی رژیم یکی از طرفین پیروز بشه ! اگر جناح احمدی نژاد پیروز بشه و بتونه از این باتلاق خارج بشن و اصلاح طلبان رو نابود کنه , در اونصورت حمله نظامی به ایران حتمی و سریعن اتفاق میافته ! ولی اگر جناح اصولگرایان پیروز میدان بشن , سریعن باب گفتگو با آمریکا باز و تمامی موانع بر طرف و از طرفی همین پیروزی باعث یک رنسانس عظیم فرهنگی در ایران خواهد شد ! همون رنسانسی که هاشمی رفسنجانی در سال 1369 زمزمه اونو با عنوان آزادی ازدواج موقت به راه انداخت و جنجال بزرگی براه افتاد مسکوت گذاشته شد و در ادامه خاتمی و اصلاحات معروفش تا حدی فضا رو باز و شرایط رو مهیای پذیرش تابوهایی کردن که امروزه کاملن از بین رفته و پذیرفته شده هستن !

سایت مرموز و سوال برانگیز محمد علی ابطحی , سخنگوی اینترنتی اصلاح طلبان سندی بر اثبات تمام ادعاهای منه ! در این سایت شما هر روزه میخونید که آقای خاتمی یا هاشمی یا وزرای سابق دولت خاتمی و اصلاح طلبان سابق مرتب جلسات مهمی برگزار میکنن و در این جلسات بجای حرف های مفت و صد من یک غاز دارن ریز اشتباهات و احمال کاریها و شکست های خودشون در دولت سابق رو بررسی دقیق میکنن و اشکالات رو میسنجن و مرتب به بحث میگذارن ! یعنی این جناح امید بسیار زیادی به آینده ای معنا دار بسته و همین بخشی از سناریوی سقوط دولت نهم رو رقم زده . به همین دلیل هم هست که مدتیه جناح احمدی نژاد داره به بهانه های واهی سران قدرتمند و نخبگان اصلاح طلبان رو به وزارت اطلاعات میکشونه و تخلیه اطلاعاتی میکنه . بازداشت موسویان یکی از این اقدامات بوده که بموقع جلوش گرفته شد و نشون داد رفسنجانی بر خلاف تصور هنوز قدرت رو در دست داره که با میتونه با رای زنی یکروزه آدمی با چنین اتهام خطرناک و بزرگی از وزارت اطلاعات بیرون بکشه !!
روزهای آینده آبستن حوادث گوناگون زیاد هستن . دولت سابق تاره به این نتیجه رسیده که خیلی طول کشید که ما فهمیدیم اقتصاد از مذهب بیشتر اهمیت داره !!!! این کم حرفی نیست و این حرف رو مرعشی , یکی از کله گنده های اصلاح طلبان گفته !
..
..
در کل تمام این اتفاقات به نفع مردم تموم میشه ! من امیدوارم اشتباهاتی که احمدی نژاد و شرکاء و مشاورانش مرتب دارن مرتکب میشن و تقریبن از شدت آشفتگی روحی – روانی و سرگردانی به اشتباهات هفتگی و روزانه دارن تبدیل میشن , خیلی سریعتر نتیجه بده و کار به زمان انتخابات نکشه و از طرفی هم خیلی مایل هستم دولت آینده در اختیار اصلاح طلبان باشه . البته نه اینکه تصور کنین من از این نظام حمایت میکنم و یا میخوام بگم اصلاح طلبان بهتر از احمدی نژاد هستن . همه سر و ته یک کرباسن و همگی زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه قرار دارن . ولی : حکایت ؛ حکایت روی کار اومدن گورباچف , آخرین رهبر اصلاح طلب (!) شوروی هست که با اصلاحات معروفش مثل گلاسنوست و پروستریکا , شوروی رو منفجر کرد . چیزی شبیه به تئوری گفتگوی تمدن های خاتمی که بخاطر اشتباهات اصلاح طلبان عقیم موند ! اصلاح طلبان امروز ایران در صورت جای گیری در قدرت , مجبور هستن اصلاحاتی رو عرضه کنن که تابو شکنی میکنه . چون رابطه با آمریکا که حتمن صورت میگیره باید دموکراسی رو همراه داشته باشه و دومین نکته ای که غرب روش تاکید میکنه دموکراسی و حقوق بشر در ایران خواهد بود بعد از توقف مساله اتمی که از شروط غربه . این وضعیت دو حالت پیش میاره : یا این اصلاحات اونقدر عمیق هستن که مردم رو راضی نگه میدارن و نیم بیشتر هدفهای مردم رو تامین میکنن و خیلی از تابوها رو از بین میبرن مثل حجاب اجباری و سانسورها و حقوق زنان و آزادی بیان و هزار و یک مورد دیگه .. و یا دوباره همون روال سابق رو ازشون خواهیم دید که اینبار با آزادیهایی که مجبور هستن بعنوان باج به مردم پرداخت کنن برای رسیدن به قدرت , مردم به سادگی میتونن برکنارشون کنن . البته در پس این تمایل هدفی نهفته ست . احتمال شکست در تابو شکنی خیلی زیاده ولی اگر مردم یکصدا بلند بشن , کسی یارای مقاومت با اونها رو نداره چون خود دولت بهشون میدون داده و با یک کودتا کیان ولایت مطلقه فقیه برچیده میشه و احتمالن هم خواست خودشون همین باشه که با محبوبیت و اقتدار کنار برن و قدرت رو تقدیم کنن تا بتونن در رژیم بعدی پست های کلیدی رو بدست بیارن و مشکلی با مخالفین نداشته باشن یا حداقل نفوذشون رو از دست ندن . رسیدن به آزادی و پیش رفتن بسوی دموکراسی بهایی داره . شعور و آمادگی ملی رو میطلبه که اگر شرایط محیا نباشه و دموکراسی رو بخوان به زور به مردم تقدیم کنن فاجعه ای مثل عراق اتفاق می افته ولی اگر مردم به جایی برسن که دموکراسی رو نیاز واقعی و شرط اول زندگی بدونن , در اونصورت شاهد کشوری نظیر فرانسه و سوئیس و سوئد خواهیم بود !!!

به امید آزادی ایران از چنگال آخوندیسم .

با واژه‌هايی مفت ويراژ مي‌ دهم
ممنونم از خودم كزين شعرهاي جفت
رونق به اين كسادي تيراژ جراید مي‌دهم
من نفت را به سفره مردم
من نور را به صحنه مردم
من عشق را به سينه مردم
من سركه را به شيشه مردم
من تيشه را به ريشه مردم
میریزم , میزنم می آورم
جمکران را باید آب و جارو کرد
زمان ! يك‌روز خواهد آمد جان برادر (!)
سهراب كو كه كفش برايش بياورد
چيزي كه هست چيز زيادي نخواستم
نابودي تمام كساني كه دشمنند
فرقي نمي‌كند البته
مردند يا زنند !! معلم یا که دانشجو
بيگانه‌اند يا همه همخانه‌ و خانه زاد
در شعرهاي من
بسيار نكته‌هاي جديد است
بسيار طنزهاي شديد است
نتیجه 15 سال مطالعات من است
لطفن تمام ملت ايران را
در پيشگاه منزلت ما به صف كنيد
هر جور هست كيف نماييد و كف كنيد
اعجاز مي‌كنم
با هاله
وقتي دهان به حرف زدن باز مي‌كنم
در شعرهاي خود
احساس عاشقانه‌اي ابراز مي‌كنم
لطفن كف مرتب !
تب تب تتب تتب !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001