فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, May 06, 2007
راز پول نفت :

احمدی نژاد یکی از تئوریسین های بنام جهان در آینده ای نه چندان دور شناخته میشه و ازش به فجیع ترین شکلی یاد خواهند کرد . البته سوای اون چهره کریه و قلب سنگی و افکار جنون آمیزش , این شبه بشر یکسری نظریاتی داره که آیندگان و نسل های بعد از ما رو شدیدن به خنده میندازه و من تصور کنم رو بورس بودن ترکها در جوکهای فارسی رو به کسادی میذاره ! مثلن تصور کنین 10 سال بعد در چنین روزی اگه کسی بخواد جوکی بگه با این مضمون چطور میگه :

- احمدی نژاد تو اتوبوش يهو ميگوزه همه بهش ميخندن ! ذوق ميكنه ميگه اگه ميدونستم اينقدر حال ميكنين براتون ميريدم !
یا :
- معلم دبیرستان سر درس اصول جنسی میپرسه : کی میدونه قرص ویاگرا چیه ؟ احمدی نژاد بلند میشه میگه قرص اسهاله ! معلم میگه چه ربطی داره ؟ احمدی نژآد میگه آخه مادرم هر شب به بابام ویاگرا میده میگه بخور تا اون گهت سفت بشه !!!!
یا :
احمدی نژاد پدر و مادر خودش رو مي كشه ! ازش ميپرسن چرا كشتيشون ؟ ميگه بالاخره بعد از 40 سال به رابطه كثيف و غیر اسلامیشون پي بردم !!
یا :
- احمدی نژآد ميره بالاي پل عابر پياده ميگه : من خر ... من نفهم ... ولي شما اينجا رودخونه ميبينين که پل زدين ؟؟؟
یا :
- هواپيما داشت سقوط مي کرد همه داشتن جيغ ميزدن به جز احمدی نژآد ! ازش مي پرسن چرا تو ساکتي ؟ ميگه : مال بابام که نيست بذار سقوط کنه !!

میبینین ؟ آیندگان ما تا قرنها دست مایه برای خندیدن و شاد بودن دارن . خوش بحالشون ... و اما بریم سراغ راز پول نفت که این حرف رو احمدی نژاد در ابتدای تبلیغات کذاییش برای کاندید شدن ریاست جمهوری زد و خیلی ها اون زمان به حرفش خندیدن و حتا بعدها خودش این حرف رو انکار کرد ! اما در حقیقت این موضوع بزودی اثبات میشه و مردم ایران خیلی زود پی به راز آوردن پول نفت به سر سفره هاشون میبرن ! اگه فکر میکنین دروغ میگم و یا از شکم ننه رهبر در آوردم , بخونین :

- آقا خیلی ساده ! وقتی که بنزین گرون بشه و سهمیه بندی ، اونوقت دیگه کسی بنزین نمیزنه و پول بنزین عملن میاد سر سفره های مردم ! حالا دیدین هدف از طرح احمدی نژاد برای آوردن پول نفت به سر سفره ها چی بود ؟ نفت ؛ سیاه و بد بو بود و بنزین ؛ خالصه و کلی هم قیمت داره . از این به بعد شما وقتی بخواهین برین شمال یا هر جایی از ایران به قصد سفر , دیگه با اتومبیل مبارکه تشریفتون رو نمی برین . چون روزانه فقط 3 لیتر مجاز به سوختگیری هستین و باقی رو باید لیتری 350 تومان اخ کنین !!! یعنی سفری که از تهران به چالوس قبلن در می اومد 2 – 3 هزار تومن پول بنزین ش , حالا در میاد 50 هزار تومن . از طرف دیگه شما ملت همیشه در صحنه مثل همه این 28 سال قبل که کلاه تا بیخ رو سرتون گذاشتن , اینبار هم با تحریم های جهانی , این شما ملت فلک زده هستین که تقاص پس میدین و شما هستین که با فداکاری (!) هزینه های تروریستی و غیر انسانی و جنون آمیز این نظام شیطانی رو تامین میکنین . دولت از یک طرف تند و تند ماشین تولید میکنه و میریزه تو بازار و شما ملت نادان هم ماشین میخرین به 50 برابر قیمت اصلی اون . و تازه بعد از این خرید ابلهانه , 2 چیز رو متوجه میشین ! اول اینکه لوازم یدکی خیلی از اتومبیل ها بخاطر تحریم دیگه وارد نمیشه و نکته دوم اینکه برای استفاده از این اتومبیل ها شما مجبورین به اندازه پول خون رهبر , بنزین هزینه کنین !!!!!! حالا اون عده آدم های دیوانه ای که میگن احمدی نژآد جرات داشت و تونست قیمت بنزین رو بالا ببره و باید اینکار زودتر از اینها میشد , وقتی لیتری 300 – 400 تومن دادن برای بنزین اونهم در کشوری که روی دریایی از نفت و گاز خوابیده , دیگه این نظراتشون رو نگه میدارن برای عمه جاتشون ! و یا اون عده ای که میگن کشور پالایشگاه نداره و مقصر نیست , بجای اون زهر ماری " انرژی هسته ای " با نیمی از هزینه های تاسیس نیروگاه بوشهر میشد کل ایران رو پالایشگاه زد و بنزین مجانی داد دست مردم . ولی نکته اینجاست که آغایان یک میلیارد تومن میخورن و یک ریال خرج ملت میکنن و اینه مشکل اساسی کشور ما ! از پو نفت کذایی ای هم که وعده ش رو داده بودن بعضی ها (!) از هر بشکه 50 دلاری 49 دلارش میره تو جیب آغایون و سر از سفره های اونها در میاره و یک دلارش سر از سفره های مردم !! انصاف و عدل و برابری رو دارین ؟؟؟؟ بیخود نیست که میگن مملکت مملکت اسلامیه ! در تمام این جهان هر جا و هر کشوری که حکومتش اسلامی بوده , بدونین سرانش دزد و پاچه گیر و شارلاتان و مال مردم خور و جنایت کار بودن ! چون ذات و جوهره و ریشه اسلام در درجه اول ترویج دزدی و فساد میکنه و دوم اینکه کلن با حقوق بشر و آزادی مغایرت داره . کوچکترین نمونه ش همین جمهوری مثلن اسلامی ایران !!!!!

حالا اینقدر جوک گفتیم یکی هم به افتخار برادران و خواهران حروم زاده حزب الهی بگیم تا روحشون شاد بشه :

- وزارت ارشاد اعلام کرد شعر اتل متل توتوله به دلايل زير غير مجاز است :
استفاده از توتوله بر وزن چوچوله و پستان
استفاده از زن که مایه فساد و ترويج بي بند و باری است .
استفاده از کلاه به جاي روسري که باعث ترویج بد حجابی است .
شعر اصلاح شده :
اتل متل زباله ... گاو سید باحاله ... هم شير داره هم شیپیش ... شيرشو بردن فلسطين ... بگير يک زن راستي راستی ... اسمشو بگذار حليمه ... که چادرش ضخيمه ... هاچین و واچین جانمازتو وچین !!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001