فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, May 07, 2007
پاسخ به سوالات شرعی ( 83 ) :

حدیث روز : سالبة به انتفاء موضوع .

مسالة : آیا در اسلام مو یا زلف یا گیس مشکل شرعی ایجاد میکنه ؟

پاسخ : ابدا ! میدونیم که اسلام 1428 سال قبل ظهور کرد و تمدن ایرانی و بسیاری از تمدن های جهان سابقه ای 7000 ساله یا بیشتر دارن . تا جایی هم که ما میدونیم , اولین جانوران این کره خاکی به گفته همین مسلمونها یه موجود نرینه بوده بنام آدم و یه موجود ماده بوده بنام حوا که باعث و بانی نسل حرام زاده امروزی بشر هستن ! چون تمام انسانهای کره زمین از این 2 انسان بوجود اومده و اگه بخواهیم مساله رو ژنتیکی دنبال کنیم پی به فجایع دردناکی میبریم و مجبور به اقدام برای قتل های خانوادگی – ناموسی !!!! درست مثل ترکه که زده بود پدر و مادرش رو کشته بود و ازش پرسیدن چرا کشتیشون ؟ گفت بعد از 30 سال پی به رابطه کثیفشون بردم !!! به همین علت هم هست که اسلام با علم و منطق و دانش و حتا خودش مشکلات داره چون میدونه هر چیزی در این دنیا میتونه اسلام رو زیر سوال ببره و از همه مهمتر اینکه هیچکس در جهان قادر نیست اسلام راستین رو که همه ازش دم میزنن به دیگران معرفی کنه . همه میگن اسلام ما ناب و محمدیه ولی در عمل میبینی اسلام تقریبن در همه جا یک دین شیطانی و باعث و بانی مرگ ها و حق کشی ها و دزدی ها و ترورها و جهاد های انتحاری و آدم ربایی و سر بریدن و ... در جهان شده !!!!! با چنین سابقه ای هم نمیشه انتظار داشت اسلام دین برتر باشه یا دین حق , که این اسلام از بت پرستی و شیطان پرستی هم وحشتناک تره !!!! با این مقدمه میپرداریم به قسمتی از پاسخ شرعی :
- 28 سال پیش حکومت اسلامی اومد و گفت زنان با میل باطنی حجابشون رو انتخاب کردن ! راست هم گفت ! این شعارهای یا روسری یا تو سری و ریختن اوباشی بنام کمیته های انقلاب به خیابونها برای ضرب و شتم زنان و دختران و مردان برای حجاب دار شدنشون همه توهم بود و صد البته چقدر هم همه رو محجبه کرد !!!! از طرفی همین حکومت 28 ساله داره میره و میاد و میگه اسلام ما رو آدم کرده و همه چیز ما از اسلام است ولی خدای شما شاهده که در طول این 28 سال که ما به دین اسلام واقعی مشرف شدیم و مملکتمون از پا تا به سر اسلامی شده و حتا مستراح رفتنمون هم با پای چپ صورت میگیره , محض نمونه نه تنها پیشرفت نداشتیم که هر سال به اندازه ده ها سال پس رفت میکنیم و شکر خداوند متعال تا چند سال دیگه 90% مردم ایران به زیر خط فقر کوچ میکنن ! و دستاورد ما چی بوده ؟ 20 ساله هنوز یه نیروگاه اتمی ما تکمیل نشده ! 28 ساله که آمریکا شیطان بزرگه و همه جور غلطی هم کرده و بیچاره خمینی جوون مرگ شد و نتونست ببینه آمریکا همه مدل غلطی میکنه و کسی هم جلودارش نیست ! روی دریایی از نفت خوابیدیم و بنزین وارد میکنیم و .. اونوقت در کشورهای دیگه که نه حجاب دارن نه اسلام دارن و به گفته مسئولان کشور ما کشورشون رو فساد اخلاقی و ماهواره و اکس پارتی و ایدز لبریز کرده , ثانیه به ثانیه دارن پیشرفت میکنن و مردمانشون شاد و خندان و خوشبخت و مرفه هستن و از زندگی بسیار راضی و شدیدن هم لذت میبرن . عجبا که با این همه اقتدار و انسجام اسلامی هنوز هم نتونستیم ملتی رو به دور اسلام جمع کنیم و یا حتا محض نمونه 20% از جمعیت ایران رو مسلمون کنیم !!!!!
- حالا میرسیم به بحث زلف و مو ! بندگان ساده لوح خدا ! انگشت کردن در چیز (!) یا همون حکمت خداوند از گناهان کبیره ست ! آما ولی چونکه زیرا چاره ای نیست و باید حقایق رو گفت : همه میگن خداوند قادر و دانا بوده و بر همه چیز اشراف داشته ! من خودم بعنوان نشانه خداوند بر روی زمین از خود شما سوال میکنم که : برادران و خواهران گرامی اگر خداوند جدن با موی زن مشکلات داشت آیا اونقدر توانا نبود که زن رو کچل و بی مو خلق کنه , مخصوصن زنان نژاد ایرانی رو , تا باعث نشه مردان و زنان مسلمان ایرانی یعنی بسیجیان مزلف و زنان چادری فاحشه , با دیدن زلف زنان روانی بشن و اقدام به کتک زدن اونها در ملا عام کنن و توهین و افترا بهشون بزنن ؟!!!!!

پس اگه عده ای معلوم الحال اقدام به مبارزه با شل حجابی و حجاب درمانی میکنن بنام خدا , این عده خداوند رو بسیار نادان و احمق تصور کردن که در حکمتش چنین انگشت میکنن ... نعوذبالله ... !

شیخ ؛ از سیاه بختی زن شد سپید بخت
عنوان رو سیاهی از آن شد حجاب را
با شیخ از شراب حکایت مکن که شیخ
تا خون خلق هست ننوشد شراب را

شهریار.

~~~~~~~~~~~~~~

- مسالة : آیا با تمام این طرح های رژیم ، زنان ایرانی حجاب مند خواهند شد ؟

پاسخ ! لن .. معاذ الله !!!!
آدمیزاد موجود جالبیه ! این موجود 2 پا در لجبازی و سماجت کردن روی تمام جانوران کره زمین از جمله کنه رو سفید کرده ! یکی از احوالات این جانور اینه که وقتی از چیزی منع ش کنی , به شکل فجیعی به اون کار اصرار میورزه حتا بدون اینکه اصلن بهش اعتقاد یا نیاز یا توجه داشته باشه ! این عادت از دوران نوزادی و کودکی هم در موجود 2 پا وجود داره . کافیه به بچه آدمیزاد بگین کاری رو نکنه ! مطمئن باشین میکنه حتا اگه بمیره !!! با بیل هم بزنین تو سرش , ممکنه جلوی شما انجامش نده , ولی تا ازش غافل میشین همون کار رو میکنه ! مثلن صد بار به بچه بگو : به شومینه دست نزن ! جیزه ! داغه ! میسوزی پدر سگ !!!!!!! تا روتو اونور میکنی ونگش در میاد و میبینی چی ؟ دستشو سوزونده ! یعنی جانور دو پا حاضره سرش بره , ترتیبش داده بشه , اما ازش نخواهی که کاری رو انجام نده اونم با اجبار ! اجبار و زور هر زمان در کار آدمیزاد داخل شده , نتیجه عکس به عمل آورده !!!!!
نمونه هاش هم زیاد ... فراوون .. فجیع ! مثلن همین قضیه حجاب درمانی یا حکومت نظامی نرم !!! آقا شوخی که نیست ! رضا شاه کبیر که نور به قبرش بتابه , طرحی رو آغاز کرد بنام طرح کشف حجاب و به زن ایرانی شخصیت بخشید و جزو آدمش آورد ! با اینهمه بودند کسانیکه پوشش مستهجن چادر رو رها نکردن و تا زمان کودتای اسلامیون هم بهش پایبند بودن ! مثل مادر بزرگ خودم . این زن که از اعیان قاجار بود تو زندگیش چادر از سرش نیافتاد مگه اینکه انقلاب شد و یک روز نمیدونم کی بهش میگه خانم ! چرا چادر گلدار سرت کردی و باید چادر سیاه سرت کنی , همین میشه که خانم بهش بر میخوره و کشف حجاب میکنه !!!!!! این تازه یه نمونه ! 28 ساله که رژیم ایران داره خودشو جر میده که زنان ایران رو چادری و روبنده ای کنه و حجاب برتر " چادر " رو به زور بچپونه بهشون ! ولی نه تنها نتونست زنان رو محجبه کنه که اون تعدادی هم که محجبه بودن از لج همین رژیم قید حجاب رو زدن ! چیزی تو مایه های نهضت ماتیکی که قبلن نوشته بودم !!!! ذات آدمیزاد زور رو نمی پزیره ! چطور که بیش از 750 هزار زن و دختر رو در این 2 هفته دستگیر کردن و مورد حجاب درمانی و ارشاد و اغفال قرار دادن ولی تو بگو اندازه سر سوزن در حجاب اینها اثر گذاشته ؟؟؟؟ هنوز هم این صور قبیحه متحرک (!) در حال تردد هستن !!!

حالا اینجانبه بعنوان یکی از مظاهر و نشانه ها و نمایندگان خداوند بر روی زمین " وقتی احمدی نژاد نماینده امام زمان یا تایمری یا مرد نامرئی اسلام میتونه باشه و لامپ مهتابی قورت میده و دور سرش هاله سبز میشه منم نماینده خدا " فتوا میدم که با این طرح و این سیاست بزودی زود حجاب نابود میشه !!!!! بدا به حال اونهایی که تصور میکردن با این طرح حجاب رو فراگیر میکنن غافل از اینکه با این طرح نسل حجاب برچیده میشه ! چند وقت پیش در یک جمعی دختری چادری داشت مینالید :
" لعنت به احمدی نژاد ! بهش گفتم تو دیگه چرا ؟ تو که از خودشونی پتی یاره ! گفت : آخه از وقتی این طرح شروع شده نمیدونی این زنها و دخترها چطوری به ما چادری ها نگاه میکنن و چه فحش ها و متلک هایی بهمون میدن و حتا یبار یه پیرزنه با کفشش منو زد !!!!!!! "
بفرما ! شاهد از غیب ... احمدی نژآد قهرمان ! ازت ممنونیم به این دلیل که ضربه و آسیبی که تو به ریشه اسلام وارد و نفرتی که از اسلام در دل مردم ایجاد کردی هرگز هیچ نیرویی حتا نیروی هسته ای (!) هم نمیتونست ایجاد کنه . خداوند اون دنیا یک ویلای 2 نبش با جکوزی و سونا و 2 تا حوری به نامت سند بزنه !!! بقول شاعر :

اهل اسلامی اگر مانده پس از اینهمه آلام
گو بیا گرد هم آئیم و بگرئیم به اسلام
مسجدی هست ولی مسجد بوزینه (!) به منبر
کعبه ای هست ولی کعبه آلوده به اصنام

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001