فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, May 08, 2007


طرح جلوه حجاب :

قبل از همه چیز 5 مطلب خیلی مهم و فوری رو به اطلاعتون برسونم و بعد بریم سر مطلب اصلی :

1- فایل پاور پوینت خیلی جالب دستپخت خسن آقا !!! حتمن ببینین که از دستتون در میره :)
2- حراست دانشگاه رازی کرمانشاه به بهانه ارشاد دختری دانشجو , این دختر رو مورد تجاوز قرار داد تا بیشتر ارشاد بشه !!! لینک خبر ! بشناسین نیروی مزدور بسیج و حزب الهی ها رو که به بهانه امر به معروف چه کثافت کاریهایی میکنن .
3- موج جدید انقلاب فرهنگی دوم در راهه ! دانشجویان و اساتید دانشگاه هوشیار باشن .
4- برای اولین بار در تاریخ تاسیس طالبان رخ داد ! تهدید احمدی نژاد به مرگ و توهین به امام زمان توسط ایمن الظواهری نفر اول القائده در عراق " آیا موج ترورهای انحاری به تهران خواهد رسید ؟ " .
5- و گل سر سبد همه این خبرها : یه وبلاگ باحال بهتون معرفی میکنم که از دستش ندین ! اینو یه آخوند لاستیک دور سفید باحال مینویسه که طنزهاش محشره و دست ابطحی رو از پشت بسته . برای نمونه از خصوصیات جالبش اینه که : ریش هاشو بجای تراشیدن با تیغ ژیلت ، با اپیلیدی بر میداره و یا اعتقاد داره که زنها خوب و ماه و گل و اینا .. هستن ! رژیم رو هم اخ و جیز میدونه و مثلن مخالفشه و از اونطرف هم از طرح حجاب درمانی شدیدن پشتیبانی میکنه و خلاصه یک بام و دو هواست . خلاصه جانور باحالیه که تازه کشف رمز یا زهراش کردم . ازش غافل نشین که ضرر میکنین ! از ما گفتن .

جراید :
به گزارش خبرگزاري خسن آقا نیوز , در سطح شهر تهران فروشگاه‌ هايي با پلاكارد زرد رنگ كه نام « جلوه حجاب » بر روي آنها نوشته شده ، از سوي مجمع صنفي خدمات توزيعي مشخص شده كه پوشاك تأييد شده و متناسب با عرف جامعه به فروش مي‌رسانند . بنا بر اعلام اين مجمع تا تيرماه تعداد فروشگاه‌هاي طرح جلوه حجاب به 2500 فروشگاه خواهد رسيد و از آن تاريخ برچسب‌هاي مخصوصي بر روي لباس‌ها نصب خواهد شد كه نشانگر انطباق لباس با موازين شرعي و عرف جامعه است. گفتني است، از تابستان امسال لباس‌هاي بدون برچسب قاچاق محسوب شده و خريد و فروش آنها جرم است .

زبونم لال زبونم لال اصلن نمیخوام بگم که وقتی میری از بیرون مانتو میخری , پشت پرده یا طبقه بالای مانتو فروشی یه آدم بدایی هستن که جلوشون چرخ خیاطی هست و مانتوی بلند و مجلسی و عبا مانندی رو که از پایین میخری میدی بهشون و در مدت 5 دقیقه مانتو رو هر اندازه که بخواهی تنگ و کوتاه میکنن !!!!!!!! استغفرالله ... اصلن چنین چیزی نیست و وجود نداره در کشور ما . طبق خبری که در بالا خوندین , مانتو فروشی های اسلامی (!) کم کم به رقم 2500 میرسه . شما وقتی به این فروشگاهها میرین چشمتون می افته به مانتوهایی که خیلی بلند هستن و شباهت عجیبی به دشداشه و چادر آستین دار (!) دارن تا مانتو ! اما مهم نیست . جدی نگیرین ... ! در این لحظه چند اتفاق می افته :
- نیت کنین !!!!!
- مدلی که میپسندین رو انتخاب کنین !
- جلوی آینه بپوشین و قدش رو اندازه بزنین !
- از فروشنده بپرسین این دور و اطراف خیاط خوب سراغ داره ؟
فروشنده با کمال میل و با خوشرویی تمام شما رو به یک خیاط مجرب معرفی میکنه تا شما بتونین مانتویی که ازیش خریدین 60 هزار تومن , با پرداخت یه 10 هزار تومن دیگه به آقا یا خانم خیاط که کارمند همین مانتو فروشی هم هستن , مانتوی خودتون رو به شکل دلخواه در بیارین . البته اگه خیاط هم نداشته باشه دست شما چلاق نیست و اینهمه خیاط زنونه !!!!!

این وسط با اجرای این طرح بازم چند اتفاق دیگه میافته :

- اسلام طبق معمول در خطر است ولی اینبار رو به انقراض !
- بدا به حال مشتری که مجبوره بیشتر پول بده ولی چشمش کور سکوت نمیکرد در برابر این رژیم !
- خوشا به حال تاجر پارچه که بیشتر پارچه وارد میکنه !
- خوشا به حال مانتو فروش !
- بازم خوشا به حال مانتو فروش !
- آفرین به احمدی نژاد برای اشتغال زایی و اقدام به نابودی حجاب و ایجاد نفرت از نظام و اسلام .
..
..
امروز رفته بودم مانتو بخرم ، چشمم افتاد به یکی از همین مانتو فروشی های کذایی که لُنگ و عبا میفروشن ! گفتم من که حداکثر 2 ماه دیگه ایرانم و بعد هم میرم , پس چه مرضیه مانتوی آنچنانی بخرم ؟ یه چیز معمولی میگیرم که کار راه انداز باشه . گشتم بین مدل های مانتو و بالاخره یکی رو انتخاب کردم و بردم دادم به فروشنده ! با کلی تشکر از اینکه ازش خرید کردم داشت تا میکرد و بسته بندی که بهش گفتم : ببخشید اگه میشه نبندین چون میخوام بدم کوتاه و تنگش کنن !
- چشم خانم ! در ضمن اگه خیاط سراغ ندارین همین کنار یه خیاطی هست برین اونجا و بگین از مانتو فروشی .... اومدم و براتون همونجا درست میکنه و میده بهتون .
جدی ؟؟؟ چه خوب ! اتفاقن عجله دارم و خوب شد همین بغل هست .
45 هزار تومن ناقابل پول مانتو رو دادم و رفتم 3 تا مغازه اونطرف تر . ظاهر مغازه به همه چی شبیه بود بجز خیاطی ! پرده و پارچه میفروخت ! رفتم تو و با تردید به فروشنده گفتم :
- ببخشید اینجا خیاطیه ؟
از مانتو فروشی ... اومدین ؟
- بله !
بفرمایین از این پشت برین طبقه بالا .
با شک و تردید از پله های آهنی رفتم بالا و چند تا دختر رو دیدم که دارن پرده میدوزن . یکیشون اومد طرفم و گفت : مانتو میخوای تنگ کنی ؟
- هم تنگ هم کوتاه !
بیا اینطرف اندازه بزنم برات .
رفتم و مانتوی خودمو در آوردم و مانتوی کذایی رو پوشیدم و اندازه ای که میخواستم رو برام سنجاق زد و بعد هم نشستم و در عرض 10 دقیقه مانتو رو کوتاه و تنگ کرد و داد دستم . تازه چقدر هم عالی شده بود . قبلن مانتوی کوتاه که میگرفتی نقش و طرح و رنگهاشون دو زاری بود و پارچه ها هم نامرغوب و تازه بازم به نظرم بلند بود و استین ها هم بلند ! ولی این دفعه به میل خودم 2 برابر بیشتر کوتاه شد و آستینشم دادم کمی کوتاه کرد !!!! ولی این محشر شده بود . رفتم پایین و ده هزار تومن دادم و خوشحال اومدم بیرون !!!!!! تو راه خونه به حرف مردم فکر میکردم ! خیلی ها میگفتن هدف از این طرح اشتغال زایی بوده ! یا میخواستن پارچه های باد کرده شون رو به زنها غالب کنن و صنعت نساجی رو متحول کنن ! یا سر مردم رو گرم کنن ! یا حکومت نظامی نرم و خلاصه کلی حرف و حدیث مختلف ! ولی با همه اینها یک چیز مشخصه و اونم اینه که :

وضعیت حجاب درست نشد که هیچ , بدتر هم شد ! طرح حجاب درمانی هم که میبینین ! کم کم داره برچیده میشه و امروز تو میدون ونک اوباش نیروی انتظامی حضور نداشتن و تجریش هم داشتن با اسافلشون یه قل دو قل بازی میکردن . تازه داریم میرسم به این حرف که یکی میگفت :

لطفن با این طرح ، حجاب را نابود نکنید ...

و عدو شود سبب خیر .
تبارک الله .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001