فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, May 22, 2007
انقلاب سرخ اسلامی :

بازی خطرناکی که 28 سال ؛ تمامی گروهها و جناح های رژیم اسلامی از دست زدن به اون به شدت پرهیز میکردن , براه انداختن خون بازی بود . حداقل زمانیکه خمینی ملعون به درک واصل شد و جهانی رو از شر وجود خودش آسوده کرد , خشونت های جنایی علنی بر ضد مردم متوقف شد . چطور که سالها بعد بود که خبر کشتار گروهی زندانیان سیاسی در سال 1366 بگوش مردم رسید که گذر زمان اهمیتش رو از بین برده بود . بازتر شدن فضای جامعه و پیشرفت های رسانه ای مثل ماهواره و اینترنت به منسجم شدن و آگاه تر شدن بیش از پیش مردم منجر شد و بیشتر مردم و مخصوصن جوانان سیاسی و یا به نوعی در گیر سیاست شدن .
انتخابات ریاست جمهوری خاتمی در مرحله دوم , آزمونی اساسی بود برای نمایش قدرت رسانه ها و مخصوصن اینترنت و قدرت گرفتن بنگاههای سخن پراکنی و مخصوصن فعالیت وبلاگ های فارسی در این بین بسیار قدرتمند صورت گرفت . به همین علت بود که دولت خاتمی بانی حرکتی شد که سانسور اینترنتی رو بنیان گذاشت و فیلترینگ سایت های اینترنی آغاز شد .
در تمام این دوران و حتا زمانیکه دانشجویان در دوم خرداد قیامی همه جانبه علیه رژیم براه انداختن , رژیم گلوله ای بسوی مردم شلیک نکرد و هر اتفاقی که افتاد یا مرموز و مخفیانه بود و یا توسط اراذل و اوباشی صورت گرفت که بنام خدا و اسلام و قرآن , نام بسیجی و لباس شخصی و حزب الهی روی خود گذاشته بودن و تحت این پوشش جنایت میکردن و شناخته شده نبودن . در این دوران بود که یکی از فرماندهان سپاه اعلام کرد برای آرام کردن جوانان شخصن حاضره پشت تیربار بشینه و تمامی دانشجویان رو به رگبار ببنده . یکروز بعد این اظهارات پس گرفته شد !!!!
با روی کار اومدن دولت منفور احمدی نژاد , نیروهای طرد شده و عصیانگر و تندروی سپاه و بسیج کم کم به خدمت فرا خوانده شدن و در ارکان دولت احمدی نژاد جای گرفتن . دولتی که ادعای مردمی بودن و حمایت از طبقه فقیر و مستضعف جامعه رو داشت , عملن تمامی نهادهای خودش رو به افراد فامیل سپرد که همگی جزو بدنام ترین و شرورترین و نا کارآمدترین مقامات در دولت های سابق بودن و پرونده هایی سیاه داشتن چه بر ضد مردم و آزادی و حقوق بشر و چه در زمینه شغلی .
وعده های دروغین احمدی نژاد وقتی بعد از دو سال برآورده نشد و حامیانش رو از دست داد و تمامی مردمی که بهش رای داده بودن ازش روی برگردوندن , مخالفت ها علنی شد و احمدی نژاد که خود بزرگ شده فرهنگی تندرو و سرکوب گر بنام فرهنگ اسلامی – بسیجی بود و از ابتدای جوانی به عضویت دسته های کمیته های انقلاب اسلامی سپاه در اومده بود ( مشهور شده بود به تیر خلاص کن و زدن تیر خلاص در مغز زندانیان سیاسی و عضو فعال در گروگانگیری سفارت آمریکا و دانشجویان خط امام ) مخالفت ها رو با خشونت پاسخ داد غافل از اینکه تاریخ 7000 ساله ایران زمین نشون داده حتا خشونت و وحشیگری و کشتار مغول هم نتونست مردم ایران رو از مسیر حق و حقیقت منحرف کنه و سر سپرده کنه !!!
اولین حرکت خشونت آمیز بر ضد زنان در روز 8 مارس صورت گرفت که نهاد های بین المللی و داخلی شدیدن به این اقدام اعتراض کردن . پلیس زن در این عملیات شدت عمل بسیاری نشون داد طوریکه کسانی مثل سیمین بهبهانی هم از این خشونت ها در امان نموندن . درگیری های بعدی با دانشجویان و باز هم زنان و کارگران اتوبوسرانی و کارگران کارخانجات در شهرهای مختلف و اقدامات بی خردانه احمدی نژاد در امور اقتصادی موجی از قیام ها و مخالفت ها رو بر ضد خودش جه از سوی مردم و چه از جانب گروههای هوادار خودش مثل اصول گرایان و چه از طرف جناحهای قدرتمند نظام باعث شد . تنگنای بین المللی هم شد باری دو چندان بر دوش احمدی نژاد . این حرکات و تندروی ها بقدری ادامه دار شد که حتا گروههای اصول گرای طرفدار احمدی نژاد هم از این گروه جدا و اقدام به تشکیل گروهی مستقل کردن .
در این بین علی لاریجانی چشم معتمد رهبر حکومت اسلامی و قدرت دوم در صحنه سیاسی کشور , با بهره گیری از موقعیت و اختیارات و اعتماد رهبر و دسترسی به منابع مالی عظیم بیت رهبری , در سوی مخالف احمدی نژاد اقدام به جبهه گیری کرد مخصوصن که در چند مورد , احمدی نژاد بدون مشورت با رهبری و لاریجانی اظهارات و اعمالی انجام داد که عملن نافرمانی از ولایت مطلقه فقیه و اصول انقلاب بود و قدم به خط قرمز گذاشت و همین امر موجب درگیری بین نیروهای طرفدار لاریجانی و احمدی نژاد و جنگ قدرت شدید در داخل نظام شد . از عوارض حاشیه ای این درگیری , تشکیل ائتلاف مثلث طلایی بین قویترین گروه رقیب احمدی نژاد یعنی اصلاح طلبان بود که افرادی مثل خاتمی و کروبی رو در محوری متحد و ضد احمدی نژاد در کنار هم قرار داد و هاشمی رفسنجانی یا مافیای ثروت و قدرت پشت پرده ایران رو هم داخل بازی کرد . این ائتلاف در پشت پرده از حمایت نسبی لاریجانی در یک سو و دست های پنهان رهبر در سوی دیگه برخوردار شد تا از تند روی های احمدی نژاد و کودتا بر ضد رهبری کل نظام اسلامی ایران جلوگیری به عمل بیارن و از طرفی اهرم فشاری باشن بر ضد سیاست های جنون آمیز احمدی نژاد . حرکتی که میرفت تا آیت الله خامنه ای رو به زیر بکشه و قدرت مطلقه رو از دستش در بیاره .

اما اشتباه بسیار بزرگی که احمدی نژاد در این شرایط انجام داد و حاکی از آشفتگی شدید دولت احمدی نژاد بود , دست زدن به تحریک مردم بوده . غرور کاذب و بی تدبیری و دیوانگی و شیفتگی شدید به قدرت , باعث شد احمدی نژاد رکن اصلی دوام نظام یعنی مردم رو فراموش کنه و با تکیه بر قدرت سپاه و نظامیان سرکوب ها رو شدت ببخشه برای رسیدن به آرمان خیالی مهدویت !!! معمولن در تمام حکومت های جهان رسم بر اینه که وقتی میخوان مردم رو از حواشی سیاسی به دور نگه دارن , به نوعی سرشون رو با فقر و نگرانی کاذب و گرانی و ... گرم میکنن ولی اشتباهی که احمدی نژاد انجام داد این بود که محاسبه نکرده بود که دولتش همزمان دست به گریبان با دهها مشکل بزرگه . با جامعه بین المللی مشکل داره و هم در داخل حاکمیت با مخالفت بسیار جدی و شدیدی روبرو هست و هم از سوی مردم خشمگین به شدت زیر ذره بین قرار گرفته .
بدترین اقدام در چنین شرایطی انگشت گذاشتن روی نیروهای تاثیر گذار جامعه یعنی جوانان بود . به آشوب کشیدن دانشگاهها و جعل مدارک دروغین و آزار و اذیت زنان و دختران و پسران به بهانه واهی مبارزه با بدحجابی و به دنبال اون با شکست در مقابل طرح حجاب درمانی , جبران عقده حقارت با دستگیری اراذل و اوباش در شب هنگام بود . مثل خفاش شب به منازل کسانیکه فقط ظن به مجرم بودن داشتن میریختن و با انداختن آفتابه لگن به گردنشون اونها رو دستگیر میکردن و چنان وضعیتی رو موجب شدن که اعتراض مردم عاصی رو در پی داشت !

..
..
بزرگترین اشتباهی که هیچ دولتی در نظام اسلامی مرتکب نشد , خون بازی بود که دیروز استارت خورد و مطمئنن در روزهای آینده اتفاقات شدیدتری رو شاهد خواهیم بود . هر چند حادثه ای تلخ بود و دلخراش اما حاوی نکاتی بسیار مهم و پند آموز . برای اولین بار مردم به حمایت از 3 دختر با پلیس درگیر شدن و همین حضور مردم باعث نجات 3 دختر و رهایی اونها از چنگال نیروی افتضاحی شد . اقدام 3 پلیس مزدور باعث شد میدان هفت تیر به آشوب کشیده بشه و این قدرت مردم رو نشون نظام داد . قدرتی که اگر زمانی متحد و منسجم عمل کنه کوه هم در برابرش نمیتونه ایستادگی کنه . علت این حمایت مردمی صدمه رسوندن به دختران و زخمی کردن اونها بود . اگر این حادثه تکرار بشه , باعث میشه مردم به خروش و خشم بیان و وارد معرکه بشن . همون اشتباهی که محمد رضا شاه فقید مرتکب شد و جریان انقلاب کذایی اسلامی رو که هیچ هدف و قدرتی نداشت و فقط بصورت یک مبارزه انتقادی بود بر ضد خفقان سیاسی ای که شاه ایجاد کرده بود ، بصورتی منسجم و قدرتمند و کاملن مردمی در آورد طوریکه حتا تمامی گروه های سیاسی مختلف رو با هم متحد کرد بر ضد رژیم پهلوی . چیزی که همین امروز هم شاهدش هستیم که چطور گروههای مخالف و حتا موافق این رژیم دسته دسته دارن با هم متحد میشن و جبهه واحدی رو بر ضد رژیم تشکیل میدن . یکی از اقداماتی که شمارش معکوس نظام پهلوی رو به شماره در آورد کشتار مردم در میدان ژاله تهران بود که سر آغاز سقوط رژیم پهلوی رو رقم زد و حالا باید دید احمدی نژاد میتونه با اصلاحات جنون آمیزش نقش گورباچف مسلمون (!) رو بازی کنه و امپراطوری پوشالی اسلامی رو از درون منفجر کنه و از هم بپاشونه ؟
حال ؛ با توجه به اوضاع موجود و جنگ قدرتی که بین رژیم در گرفته , فقط یک حرکت اشتباه میتونه آتش خشم مردم رو چنان شعله ور کنه که دریایی از خون هم نتونه موج نفرت مردم رو ساکت کنه و کیان نظام ستمگر اسلامی رو فرو بپاشه . این نکته رو باید در نظر بگیریم که در دوران رژیم پهلوی مردم در فقر و زیر خط فقر به سر نمیبردن و کل جامعه در رفاه نسبی بود و امروز مردم واقعن چیزی براشون مهم نیست و حاضرن برای پول به هر کاری دست بزنن چون جونشون به لبشون رسیده . از طرفی جمعیت اون روز ایران 25 میلیون نفر بود و امروز با جمعیتی 80 میلیونی روبرو هستیم . جمعیت تهران در اون زمان بین 3 تا 4 میلیون نفر بود و امروز 17 میلیون نفر در این شهر زندگی میکنن و کنترل این عده از عهده یک ارتش مجهز نظامی هم ساخته نیست !
بعنوان یک انسان , یک زن ؛ از این اقدامات اعلام انزجار میکنم ولی برای آزادی بهایی لازمه و باید بهای اون رو پرداخت و هیچ چیزی بدون رنج و مجانی بدست نمیاد . خون دیگری یا خون خودم ... مهم هدف نهایی یعنی آزادیه که باید اتفاق بیافته و بالاخره از جایی شروع بشه .

یک نکته , یک اشاره :

زمانیکه رژیم بعث صدام حسین در عراق روی قدرت بود تمامی مردم دنیا و مخصوصن مردم عراق آرزوی مرگ صدام رو داشتن . زمانیکه صدام رو دستگیر و به وضع فلاکت باری به دار آویختن , مردم بسیاری از مرگ صدام متاسف شدن و حتا انتقادهای شدیدی نسبت به نحوه دستگیری , محاکمه و اعدام صدام صورت گرفت . در صورتیکه صدام یک جنایتکار بود و میلیونها انسان رو به قتل رسونده بود . امروز , اگر رفتار نیروی انتظامی با کسانی بقول خودشون اراذل و اوباش رو در نظر بگیریم متوجه میشیم که مردم ایران به اعتراض بلند شدن بر ضد همین حرکت ها و حامی همین اراذلی شدن که تا دیروز مزاحم ناموس و آرامششون بودن و یک زمان خواهان مرگ و دستگیری اونها بودن . اقدامات شاتباه و ابلهانه ای مثل این فقط میتونه مردم رو رودروی نیروی انتظامی در بیاره و باعث هرج و مرج و قیام بشه . نیرویی که باید حامی ایجاد امنیت در جامعه باشه داره کم کم تبدیل میشه به ریشه نا امنی اجتماعی و نیروی وحشت آفرین ... ذات ایرانی هرگز خشونت طلب نبوده ...

نیروی مزدور انتظامی که تن به ذلت رژیم فاسد دادین ! مبادا اقدامات نابخردانه شما باعث بشه مردم بین بد و بدترین , بدترین رو انتخاب کنن فقط برای اینکه از شما نفرت پیدا کردن و برای مجرمان اشک بریزن ... همونطور که عده ای برای مرگ صدام حجله بر پا کردن و مراسم عزاداری ...
از اراذل برند شکایت به پاسبان
چون پاسبان دشمن است شکایت کجا بریم ؟

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001