فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, April 24, 2007
مردم شاکی و اراذل راضی :

مدتهاست میشنویم مردم ایران ناراضی هستن از وضعیت موجود . من از وقتی یادم میاد همه مردم از اوضاع ناراضی بودن . همه یه جور مینالیدن . همه میگفتن لعنت بر آخوند ! مرگ بر خمینی ! گور بابای اسلام و ... ! سالهای زیادی گذشته . هر سال هم که میگذره نارضایتی ها بیشتر میشه ! مردم از جنگ مینالیدن ! بعد شد حزب الهی ها ! بعد بمب و موشک ! بعد گرونی ! کوپن و صف ! تورم ! دولت های جدید ! حجاب ! احمدی نژاد ولد زنا و همینطوری بگیر برو تا آخر .
ولی نکته جالب در تمام این سالها این بوده که همه این مردمی که ناراضی بودن , چیزی رو از دست ندادن و اتفاقن وضعشون خیلی هم بد نیست ! من حرف اونهایی رو که میگن مردم ایران به فلاکت افتادن رو اصلن قبول ندارم . اونهایی که میگن بزودی در کشور قحطی می افته رو اصلن قبول ندارم . مردم ناراضی رو هم به همچنین ! فکر میکنم این نارضایتی ها یک هیجان دوست داشتنی برای مردم شده که ازش لذت میبرن و باهاش حال میکنن . اگه باور نمیکنین براتون یک مثال روشن میزنم تا بیشتر متوجه بشین که چرا مردم ایران از وضعیت موجود راضی هستن :

آقا تصور کنین دیروز ماست رو میخریدین 1000 تومن ! امروز میرین میخرین 1500 تومن ! وقتی این قیمت رو میشنوین خیلی پُر رو باشین و اهل حساب و کتاب , به بقال میگین : آقا چه خبره ؟ باز گرون شد ؟ بازم گرون کردن ؟ عجب اوضاعی شده ! یه سر تکون میدین و 1500 تومن رو میدین و میخرین و میایین خونه ! انگار نه انگار !!!!!!
- توی اداره تا ماه قبل ماهی 150 تومن حقوق میگرفتی ! این ماه میری حقوق بگیری میبینی نوشتن 40% کسر از حقوق شما بعلت مشکلات پیش اومده برای سازمان و یا هر چی ! 4 تا فحش خوار مادر اول حواله احمدی نژاد میکنی و سوراخ های مادرشو آباد میکنی و بعد هم رئیس شرکت و مسئولان نظام و پولت رو میگیری و میری از بانک بیرون و انگار نه انگار .
- هر روز با تاکسی که میرفتی سر کار 100 تومن کرایه میدادی ! امروز ازت 150 تومن راننده طلب میکنه ! میگی چه خبره و ... با این همه بازم همون 150 رو میدی و میری سر کارت و انگار نه انگار !
- میری میوه بخری ! گوشت و مرغ بخری ! میبینی همه چی 2 برابر شده ! سر فحش خوار مادر رو اول به احمدی نژاد دوم به رهبر و سوم به مسئولین نظام میکشی و خریدت رو میکنی و میایی خونه انگار نه انگار !

آخه بر پدرتون لعنت ! شما مردم بُز که اینقدر مینالین از همه چی , از کجا میارین این پول اضافه رو میدین ؟ و اصلن چرا قبول میکنین پول بدین ؟ اینقدر محتاج و دله شدین که مثلن 2 روز ! فقط 2 روز شیر یا ماست یا گوشت نخورین میمیرین ؟؟؟؟ بابا گوجه شد کیلویی 3500 تومن بازم مردم غز میزدن و میخریدن !
خب معلومه اینطوری اوضاع درست نمیشه ! رژیم هم دندونهای شما ملت مشنگ رو شمرده و میدونه هر چقدر بزنه تو سرتون و بهتون زور بگه شماها جرات ندارین کاری بکنین ! زن و دخترتون رو تو خیابون جلوش رو میگیرن و بهش توهین میکنن برای حق مسلم پوشش , بر میگردین به دخترتون فحش میدین که چرا این ریختی میری بیرون از خونه ! خاک بر سرتون ! شما ها اگه آدم بودین مبارزه میکردین ! شماها دوست دارین یک عمر تو سرتون بزنن و پدرتون رو در بیارن و مثل سگ زندگی کنین تا آخرش بمیرین ! خب بدبخت ها شرافت داشته باشین و اگه قراره بمیرین با شرف بمیرین نه مثل سگ !!!! نهایتش که باید یه روز قیام کنین و چند نفری کشته بشن ! پس چه بهتر حالا . فقط سازش کردن بلدین ؟ 4 تا معلم دست از تدریس میکشن و دولت میاد اینها رو میگیره و خوار مادرشونو مورد عنایت قرار میده ! نامردی تا کی ؟ بیشرفی تا چه حد ؟ یک روز ! فقط یک روز همه معلم ها نرن مدرسه ببینین همین رژیم چطوری به غلط کردن می افته ! یک روز فقط ماست یا شیری که گرون میشه رو نخرین تا ببینین چطور کارخونه لبنیات قیمت شیر رو دوباره میاره سر جای اولش !
اون دسته از شماهایی هم که معترض هستین و هر از گاهی چیزتون قلمبه میشه برای اینه که خودتونو دارین با امثال آدمهای پولدار مقایسه میکنین . طرف جد و آبادش عمله و حمال بوده و از ناف ده بلند شده اومده شهر و نگاهش به یه بنز 300 میلیونی می افته و میگه : مادر فلان حق منو خورده این ماشین رو خریده !!!!! ولی یکی نیست به همین بگه که بدبخت دهاتی تو عرضه داشتی بجایاینکه از ده اومدی شهر حسرت میکشی , می اومدی مخالفت میکردی ! تو عرضه داری حق خودت رو بگیر که دولت نخوره و تا دسته هم فرو نکنه تو پاچه ت , باقی چیزها پیشکش ! تو بیا حق خودتو از دولت بگیر من 500 میلیون در جا بهت میدم !!!!! نمیکنین ! عرضه و وجودش رو ندارین !
آقا 4 روز از طرح حجاب درمانی نگذشته که آغایون از پیاده روها کشیدن بیرون و می ایستن دم ماشین خانم ها و باهاشون لاس میزن و هرهر کرکر میخندن و بحث سیاسی میکنن با زنها ! 150 هزار نفر رو میگیرن و از این تعداد 6 نفر رو میفرستن دادگاه که این 6 نفر هم فاحشه و تن فروش بودن و از سر بدبختی رفته بودن کسب و کار . از اونطرف هم رئیس قوه قضائیه و قضات دادگستری سریع نامه مینویسن که از نظر قانون و شرع جرمی به اسم بدحجابی وجود نداره و نفرستین مردم رو به دادگاه و به ما ربطی نداره ! بین خودشون هم دعواست و خودشون هم با هم درگیرن و بهترین موقع ست برای اتحاد .

مملکت ترکمونه ! اسهال طلب ها رفتن زیر لاحاف دارن به ریش ملت میخندن و میگن بکشین تا شما باشین ما رو از گردونه خارج نکنین ! دزدها و پاچه گیرهای اصول گرا هم دارن یکه تازی میکنن و دهن مردم رو اتوبوس دو طبقه میکنن از این فضای باز که بوجود اومده ! مردم هم مثل گاو ( ع ) ! به هر سازی میرقصن . خب همین میشه ! یک عمر زجر بکش و بدبختی و سرکوفت و توهین و آخرش هم سرتو بذار بمیر ! خب تو که قراره از اول اینطوری بمیری بلند شو از حقت دفاع کن و با شرف بمیر . تو که قراره از فشار زندگی سکته 8 ریشتری بزنی , مغزت رعد و برق بزنه و بیافتی گوشه تیمارستان ... یهو بزن خودتو بکش راحت بشی !
آقا شما مردم شرفتون از یه حزب الهی هم کمتره ! باز سگ همین مزدورهای بسیجی شرف داره به شماها ! باز وقتی رهبر چلاق اینها فرمان میده که همبستگی اسلامی , مثل مور و ملخ میریزن بیرون و شعار مرگ بر آمریکا میدن و اتحادشونو نشون میدن ! ولی شما مردم حتا در حد همین ولد زناهای حزب الهی هم نیستین که حاضرن خواهر و مادر و دختر و زن و همه چیزشونو در طبق اخلاص به اسلام و در راهی که بهش ایمان دارن تقدیم کنن ولی شما چی ؟ هر کاریتون میکنن خفه خون گرفتین و دم نمیزنین !
..
..
من هر چقدر که این فشارها بیشتر میشه بیشتر خوشحال میشم ! به خودم میگم شاید , شاید این فشارها سوراخ گشادتون رو کمی هم بیاره تا اقلن از حق خودتون دفاع کنین و مجبور بشین بپا خیزین . منی که این حرفها رو میزنم شکمم سیره و هیچ مشکلی تو زندگیم ندارم و دارم اعتراض میکنم در صورتیکه همین رژیم بیشترین خدمت رو به من و امثال من کرده و ما رو سوپر میلیاردر کرده ! داشتیم حالا نا محدود داریم ! باور کنین اگه اینها نبودن ما به این زودیها سرمایه مون سر به فلک نمیزد و از صدقه سر تحریم اینها و بی در پیکری قوانین اینها و فساد دولتی و دستگاههای اجرایی اینها ما شدیم این !!!! پس ما باید ازشون حمایت کنیم که نمی کنیم ولی شما بدبختها چی ؟ یک عده از شماها مدام میگین آمریکا بیاد جنگ کنه و ما رو از دست اینها نجات بده ! آخه فلان شده ها ! کسی که با دولت خودش مشکل داره با دولت بیگانه 2 برابر مشکل پیدا میکنه ! از طرفی وقتی ملتی طعم آزادی رو نچشه و براش زحمت نکشه و از جونش مایه نذاره , قدر ش رو هم نمیدونه و این آزادی مصنوعی رو به سادگی هم از دست میده چون براش زحمت نکشیده !! حرکت باید مردمی و خود جوش باشه . همه بخوان که آزاد بشن ! نه اینکه 4 تا زن برن تظاهرات , هزار تا معلم برن تظاهرات , 2 هزار تا کارگر برن تظاهرات و رژیم هم بگیره دخل همشونو در بیاره و شماها هم بشینین کنج خونه هاتون و هی بگین : بر پدر دولت لعنت ! احمدی نژاد ک .. ننت ! بیچاره معلم ها ! بیچاره زنها !
بجای اینکه معلم های بچه هاتون اعتراض میکنن شما هم در حمایت از اونها بپا خیزین , میچپین تو خونه هاتون . بعد هم انتظار دارین آمریکا بیاد شما رو نجات بده اونم حاضر و آماده و مفت و مجانی ؟؟؟؟ بدون هیچ چشم داشتی ؟؟؟ تو این دوره زمونه کسی مفت کف دست آدم نمیگوزه چه برسه به لشکر کشی مفتکی !!!! واقعن حیف نون !!!!! خوب گفتن از قدیم که : خلایق هر چه لایق ... بکشین جون از فلانتون در بره ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001