فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, April 22, 2007
گشت ارشاد یا گشت بچه باز :

قبل از هر چیزی تشکرات صمیمانه و قلبی خودم رو از عکاسان خبرگزاری مزدور فارس نیوز داشته باشم که با گرفتم عکس های بجا و دقیق و نکته دارشون کمک شایانی به ضد انقلاب و جنش های ضد حکومتی و دشمنان نظام کرده و میکنن و ما از این بابت ازشون بسیار ممنون و متشکر هستیم و خواهیم بود و در صورت تمایل میتونن درخواست های نامعقول و ضد وطنی شون رو به ما منتقل و ما هم به مسئولان مربوطه انتقال بدیم تا ترتیب اثر داده بشه !
و من الله توقیف .

شعار مربوطه : خواهرم حجابت ، برادرم نگاهت !!!!

آغاز فصل گرما در سال 1386 خورشیدی گویا کمی زودتر از موعد شروع شده و هنوز هوا چندان گرم نشده , تب " هار" ه ای (!) سران نظام اوج گرفته ! صد البته امسال بر خلاف سالهای پیشین دلیل این تب هاری زود هنگام رو باید در مسائل داخلی و بین المللی نظام دونست که باهاش شدیدن درگیر شده و اوضاع بسیاری تا قسمتی قمر در عقرب شده و کم مونده که شالوده نظام ایران به شکل فجیعی متلاشی بشه ! از همین رو رژیم با تمام قوا سعی داره افکار عمومی اجتماع رو از رخدادهای پیش رو به شدت منحرف کنه . این رخدادهای ناگوار برای نظام اسلامی ایران شامل توافقات و تن دادن ناگهانی به خواست جامعه جهانی و توقف غنی سازی و احتمالن مذاکره با شیطان بزرگ , آمریکا خواهد بود !
البته فشارهای شدید داخلی بر جناح حکومتی احمدی نژاد و خامنه ای رو هم در این امر اصلن نباید بی تاثیر دونست . اجماع و بیعت گسترده و بی سابقه بیش از 120 نفر از نمایندگان مجلس که در بین اونها 30 نفر از حامیان و نمایندگان طرفدار جناح احمدی نژاد هم حظور داشتن با آیت الله خاتمی و رفسنجانی و کروبی , سران مثلث اصلاحات ایران رو میشه یکی از دستاوردهای بزرگ این رویکرد ناگهانی به حساب آورد که نشون میده مخالفت با اقدامات جنو آمیز احمدی نژاد تا چه حد باعث نگرانی دست اندر کاران رژیم شده . از طرفی تهدید دیروز اسرائیل مبنی بر مانع بودن احمدی نژاد بر سر راه اصلاحات خاورمیانه و تصمیم گیری برای حذف این عنصر نامطلوب و اعتراف علنی برای ترور احمدی نژاد و حذف این چهره منفور که در دستور کار سازمان موساد در بالاترین سطح قرار گرفت هم میتونه یکی دیگه از این دلایل باشه ! تصمیم جامعه جهانی قبل از پایان مهلت تحریم ها بر اجماع جهانی بر تشدید فزاینده تحریم ها بر ایران هم عاملی بسیار موثر بود که باعث شد لاریجانی اعلام آمادگی کنه برای گفتگوی دوباره با اروپاییان چون اسکلت فرسوده حکومت اسلامی همین حالا هم دچار پس لرزه های تحریم ها شده و اگر تحریم های شدیدی وضع بشه خارج از تحمل نظام خواهد بود و همینطور مردم !!!! این حرکات هر چند نمایشی میتونه باشه اما خالی از لطف نیست ... اعلام فرستادن سلاح از ایران به افغانستان و به چالش کشیدن اقدامات 46 کشور جهان در کشور افغانستان و حساسیت شدید تمام کشورهای جهان به این موضوع ، زنگ خطر خطرناکی در گوش سران نظام به صدا در آورد و خطر رو بیش از پیش نزدیکتر اعلام کرد . توافق ضمنی دموکرات ها و جمهوری خواهان بر سر لغو خروج زمان دار ارتش آمریکا و سیاه بازی اونها برای تحت فشار قرار دادن دولت عراق هم شوکی دیگه بر رژیم ایران بود . از طرفی تهدیدی بسیار جدی تر ناشی از اولتیماتوم آمریکا به عراق مبنی بر دائمی نبودن حضور آمریکا در عراق و اینکه اگر آمریکا از عراق خارج بشه , پایگاه سنی های افراطی , که اکثریت رو در جهان اسلام دارن , در عراق شکل میگیره و تهدیدی بسیار جدی و خطرناک برای تنها کشور شیعی منطقه یعنی ایران خواهد بود که این نظام هم با مردمش مشکل داره هم جامعه جهانی و هم با جهان اسلام یعنی سنی ها !
مجموع این اخبار زنگ ها رو برای سران ایران به صدا در آوردن !!!!!

این عوامل باعث شد تا دولت در اقدامی ضربتی تصمیم به مشغول کردن افکار عمومی مردم جامعه بصورت نرم بکنه که نه مردم رو عاصی کنه و در مقابل خودش مثل شاخ قرار بده و هم اینکه تا حدی اونها رو از وقایع پیش رو دور کنه و به نوعی با ایجاد بحران مصنوعی مثل همه این 28 سال گذشته اقتدارش رو در داخل نشون بده و آبروی رفته ش رو حفظ کنه !!!!!!
اقداماتی که امروز مثلن قرار بود در مبارزه با بدحجابی صورت بگیره عملن صورت نگرفت ! میادین اصلی شهر تهران خالی از حضور کثیف ماموران فاسد و اشاعه دهنده فساد و فحشا " انتظامی " بودن ! چند حرکت نمایشی و دستگیری تعدادی دختر و زن تن فروش و معلوم الحال و بازداشت تعدادی از دختران با لباس عادی برای زهر چشم گرفتن از باقی زنان و فرستادنشون به مرگز فساد رژیم یا ستاد امر به منکر و نهی از معروف تهران در حضور خبرنگاران ، نمونه ای کوچک بود برای سنجش عکس العمل مردم ! مردم ایران عملن ثابت کردن بیدی نیستن که با این بادها بلرزن و اون ممه رو لولو برده !

در تصویر شما میتونین نکته منکراتی یا بد حجابی در لباس این دو دختر پیدا کنین ؟ یه زن چادری جایزه ویژه کسی که پی به بدحجابی این دو زن ببره !!!
و یک نکته کمدی – الهی خارج از حاشیه :
دیروز در پایان نماز جمعه تهران مزدوران رژیم اقدام به راهپیمایی مبارزه با بدحجابی کردن . امامت جمعه دیروز رو هاشمی رفسنجانی بر عهده داشت ! خوبه بدونیم همین مانکن ها و بدحجاب ها بودن که برای هاشمی رفسنجانی سر و دست میشکستن در دوران انتخابات و براش تبلیغ میکردن و حالا چطور شده جناب امام جمعه و جماعت تهران بعد از ختبه ها و پایان نماز جمعه ش , هوادارانش شعار بر ضد بدحجابی سر میدن ؟ چطور بوده که تا پیش از این بدحجابی دیده نمیشد و معضلی نبود و امروز بنا به مصالح حکومتی (!) معضل شده ؟؟؟؟ همین حرکت هاست که باید مردم رو آگاه کنه که در این رژیم همه سر و ته یک کرباس هستن و همه زیر عبای آسید علی چلاق سینه میزنن و بین احمدی نژاد با خاتمی و رفسنجانی هیچ فرقی نیست ! فقط پالون هاشون با هم فرق داره و بس ...


تکبیر.




........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001