فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, April 18, 2007
براندازی نرم :

چند وقت پیش وزیر اطلاعات جنایتکار حکومت اسلامی , محسنی اژه ای ملقب به دژخیم اعلام کرد که جنبش های فعال زنان و دانشجویان عوامل بر اندازی نرم نظام هستن و در واقع این جنبش ها رو متهم کرد که بر ضد رژیم اسلامی فعالیت میکنن و هدفشون از فعالیت کردن سرنگون کردن نظام هست . در واقع با گفتن این حرف راه رو بر حمله همه جانبه و شدید بر ضد این گروه ها هموار کرد .

آدم وقتی این صحبت ها رو میشنوه واقعن متعجب میشه ! دلیلش اینه که در نظام اسلامی ایران کسانی هستن که به شدت روند سرنگونی و براندازی این نظام رو دارن سرعت میبخشن و زنان و دانشجویان و کارگران و ... حتا به گرد پای این افراد هم نمیرسن ! زنان که از همه ظلوم تر و بی دفاع تر هستن ، فقط طالب حقوق مفقود شده خودشون در جامعه میگردن و دانشجویان هم فقط میخوان بعنوان انسان بهشون توجه بشه و از رفتار های ضد بشری و توهین کردن بهشون خودداری کنن و دانشگاه رو پادگان و گورستان شهدا نکنن !!! کارگران و معلمان تنها خواست شون حقوق عقب افتاده و رعایت شئون شغلی اونهاست و بس !
این در صورتیه که میبینیم سران این نظام مثل احمدی نژاد و وزرای بی تدبیر و بیسواد تابعه و حتا شخص شاهنشیخ , خامنه ای یا ولایت مطلقه وقیح از جمله کسانی هستن که انگار علاقه شدیدی به این دارن که نظام اسلامی هر چه زودتر سرنگون بشه !
دسیسه ها و رفتارهایی که این افراد در پیش گرفتن درست مثل تف سربالایی میمونه که داره تیشه به ریشه خودشون و نظام پوشالیشون میزنه ! برای نمونه در زمینه بین المللی شاهد هستیم که رفتارهای ابلهانه این افراد چطور راه رو برای محاصره همه جانبه جهان علیه ایران هموار میکنه و هر روزی که میگذره حلقه محاصره و خطر حمله نظامی غریب الوقوع به ایران جدی تر میشه و اخیرن هم صحبت از تشدید تحریم ها بر ضد ایرانه ! رفتارهای احمدی نژاد در داخل ایران هم مزید بر علت شده تا باور کنیم که اینها خودشون تنها کسانی هستن که نه تنها اقدام بر برادازی نرم دارن میکنن که حتا میشه بر اندازی سریع السیر هم بهش گفت و همون حکایت قطار بی ترمز ! اقدامات احمد نژاد در درگیر کردن مستقیم دولت و بخش های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی کشور با مردمی که نفرت از رژیم تا خرخرشون رسیده یکی از این کارهاست :
مقابله با حجاب ! کتک زدن زنان ! سرکوب دانشجویان و کارگران و معلمان ! خفقان عمومی ! دستگیری ها و آدم ربایی های گسترده ! فیلتر کردن سایتهای اینترنتی ! سانسور شدید مطبوعات ! سیاست های اشتباه اقتصادی ! سرکوب روحانیت سنتی ! مبارزه با اقلیت های دینی ! افزایش نقدینگی ! افزایش شدید تورم ! مساله اتمی و نیاوردن پول نفت به سفره های مردم ! حمایت از طرحهای غیر ملی مثل حمایت احمدی نژاد از آبگیری سد سیوند و محو کردن تاریخ ایرانیان و صدها و بلکه هزاران مورد از این دست , باعث شده که آدم تصور کنه احمدی نژاد و شرکاء تنها عوامل و متهمان بر اندازی نظام در کشور هستن و اگر قرار به دستگیری کسی باشه , باید جلوی اینها رو گرفت نه مردمی رو که نه سر پیازن نه ته پیاز !!!

از قدیم گفتن سیاست چیزیه که کسی نمیدونه و بعدن ازش با خبر میشی و غیر از این باشه سیاست نمیشه !!! سیاستی هم که رژیم ایران در پیش گرفته چیزی مثل همینه . اینکه تصور کنیم رفسنجانی ناگهان از ریاست جمهوری با داشتن اکثریت آرا کنار گذاشته شد و رفت توی آب نمک و موجودی منفور و دیوانه و عقده ای روی کار اومد که نه تنها اوضاع رو بهتر نکرده که روز به روز که میگذره داره اوضاع رو وخیم تر میکنه ؛ همه اینها میتونه یک دسیسه پشت پرده باشه و مکر رژیم . احمدی نژاد بعنوان اهریمنی معرفی میشه که مردم و کشور رو به ورطه نابودی میکشونه و درست زمانیکه همه چیز به تار مویی بند شده و کثافت و فساد از سر تا پای نظام و کشور و مردم بالا میره , فرشته نجات یا رفسنجانی ظهور میکنه و کشور رو از دست اهرمین نجات میده و تبدیل میشه به یک اسطوره آزادی بخش ! رابطه با غرب رو در اصلاح میکنه و در داخل پاکسازی انجام میده و وضع اقتصادی رو بهبود می بخشه و اوضاع رو سر و سامان میده و گناهکاران (!) رو مجازات میکنه و ... یهو بعد از چند سال که چشم که باز میکنی میبینی آش همون آش و کاسه همون کاسه ست و فقط پالون خر عوض شده !!!! طبیعیه مردمی که چند سال در خفقان بودن با اومدن فرشته نجات مدیون و طرفدار نظام هم میشن و این همون چیزیه که اینها دنبالش هستن . اقتدار !!!!!!

فقط امیدوارم آخر و عاقبت همه ما به خیر بگذره و این روند جاگزینی و اقتدار هزینه دار برای مردم نشه ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001