فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, April 15, 2007
ایرانیان انسان دوست :

دیروز برای کاری رفته بودم جردن . موقع برگشتن وقتی پیچیدم توی خیابون میرداماد , افتادم توی یه ترافیک وحشتناک از اون مدل ها که باید 2 – 3 تا چایی بخوری تا بتونی ازش خلاص بشی ! همینطوری که هر 10 – 15 دقیقه یکبار نیم متر جلو میرفتیم , نزدیک بازار پایتخت تو لاین سمت راست دیدم عجیبه که اصلن ماشین نیست ! یهو چشمم افتاد به پیرمردی که روی زمین افتاده بود و نمیدونم داشت جون میداد یا صرع داشت و غش کرده بود یا چی ؟ هر کی از کنارش رد میشد حتا نگاهش هم نمیکرد !
راننده ها هم بعضی ها بهش نیم نگاهی می انداختن و راهشونو میگرفتن و میرفتن . بعضی ها هم حواسشون نبود و چند بار نزدیک بود زیرش بگیرن و اونهایی هم که میدیدنش فوری فرمون رو کج میکردن و از سمت دیگه میرفتن و برای همین اون لاین خالی بود . ترافیک سنگین بود و ده دقیقه ای طول میکشید هر چراغ قرمز . تو فاصله 2 تا چراغ قرمز یک نفر هم نیومد بالا سر این بدبخت بگه تو چرا رو زمین افتادی ؟ آخر حس حقوق بشریم قلمبه شد و پیاده شدم و اومدم برم اون دست خیابون که یه آقایی سرشو از پنجره ماشینش آورد بیرون و گفت :
- آبجی دنبال دردسر میگردی ؟
چرا ؟ مگه نمیینی داره جون میده ؟
- دِ نوکرتم ! از کجا معلوم واقعن داره جون میده ؟ اینا شگردشون اینه ! خودشونو میزنن به موش مردگی بعد که سوارشون میکنی , داد بیداد میکنن که تو زیرشون گرفتی و تا سر کیسه ت نکنن ولت نمیکنن ! دنبال دردسر میگردی بسم الله ... برو کمکش !

اینو که گفت شل شدم . دیدم راست میگه ! تو مملکت امام زمان که احمدی نژاد صاحبشو نمیشناسه تو چطوری میتونی ثابت کنی که این آقا رو زمین افتاده بود و من فقط میخواستم نجاتش بدم ؟ قانون اسلام و شرع (!) هم میگه تا وقتی شاکی رضایت نداده تو باید توی حبس بمونی و آب خنک بخوری !!!!!!!

برگشتم نشستم تو ماشین و ضبط رو روشن کردم و سعی کردم دیگه اصلن اونطرف رو نگاه نکنم !!!! آخرش هم نمیدونم چی شد ! مُرد یا بهوش اومد و رفت یا چی ؟ ولی میدونم از این دست حوادث خیلی توی ایران و مخصوصن تهران اتفاق می افته و متاسفانه عده ای سودجو و حقه باز از حُسن نیت مردم چنان سوء استفاده هایی کردن که دیگه کسی جرات اینو نداره که حتا محض انسان دوستی هم به کسی که واقعن نیازمنده کمک کنه . اون آقا هم بد نمیگفت ! از کجا معلوم اینم یکی مثل خیلی های دیگه نبود که قصد اخاذی داشت ؟ شاید هم واقعن بیمار بود ولی کی اینو میدونه ؟؟؟؟ کدوم قانونی حامی منه ؟ و اینکه اصولن با این نوع سرقت هایی که میکنن , کدوم زنی جرات داره به یه مرد غریبه کمک کنه و بین راه طرف یهو زنده بشه و کارد رو بذاره زیر گلوت و ببرت توی کوچه پس کوچه ای و خیلی خوش شانس باشی لختت کنه و ماشینت رو هم بگیره و بره !!!!! اتفاقاتی که هر روزه در تهران رخ میدن و کسی جوابگو نیست . وقتی هم به پلیس کشور مراجعه میکنی میگه :
ما هشدار دادیم و شما سادگی کردی !!!! ولی نمیگن که بجای اینکه امنیت اجتماع رو بیاییم بالا ببریم , چرا بند میکنین به حجاب درمانی و مبارزه با شُل حجابی ؟؟؟؟؟ همین فرمانده پوفیوز نیروی افتضاحی که تازه از مشهد اومده تهران و واسه ما آدم شده و میخواد شیرین عسل بازی در بیاره . مجلس و وزارت کشور و خیلی از نهادها دارن بهش تذکر میدن که : نکن ! با آتیش زیر خاکستر بازی نکن ! ولی طرف میخواد بگه احمدی نژآد 4 تا پا داره !!!! چه میدونم ؟ اینم یه مدلشه دیگه ... تو این مملکت که خران بر مردم حکومت میکنن و هر روز یکی از اسطبل ولایت فقیه پس می افته , میشه غیر از اینها انتظار داشت ؟؟؟؟ اصلن بجز این بود جای تعجب داشت !!!! والا



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001