فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, April 14, 2007
دکور قرآنی :

ما از وقتی چشم باز کردیم و از وقتی دست چپ و راستمون رو شناختیم , تو گوشمون خوندن که اسلام همیشه کلی دشمن داشته ! به ما توی مدارس گفته میشد دنیای غرب و استکبار و طاغوت دشمنان اسلام هستن ! ما هم به ظاهر باور میکردیم . ولی وقتی که چند سالی گذشت و عنصر عقل در مغزمون شکل گرفت و فهمیدیم دنیا رو نباید تنها از دریچه چشمتنگان مسلمون نگاه کرد , به این نتیجه رسیدیم که دشمن اسلام نه عوامل خارجی و یا داخلی فریب خورده , که خود همین مسلمونهای دو آتشه بودن و هستن .

البته من نمیدونم مسلمونها چه پدرکشتگی ای با دین شون دارن که بدترین ضربه ها رو خودشون با دست خودشون به دین و مقدساتشون وارد میکنن و در طول تاریخ هیچ قوم و مذهبی به اندازه پیروان دین اسلام به این دین ضربه وارد نکرده و اونو به گند نکشیده ، بر خلاف نظر مسلمونها که میگن مسیحی ها و یهودی ها دشمن شماره یک اسلام هستن ! اگه فکر میکنین دروغ میگم براتون شاهد از غیب میارم :

در نگاه اول این عکس به موزه و گالری شباهت داره . اما اگه دقیق تر بهش نگاه کنین متوجه میشین این صحنه ستون های پُلی در تهرانه . بیشتر دقت کنین صحنه آشناتر میشه : پل گیشا ! میبینین سرتاسر ستونهای پل رو گرفتن روش رو پر از آیه های قرآنی کردن و مشتی مزخرف نوشتن و مثلن پل رو تزئین کردن !! مزخرفاتی که محض نمونه یکنفر هم نمیخونشون و در عوض هر کسی که نگاهی به این صحنه کمدی الهی می اندازه نیشش تا پس سرش باز میشه و 4 تا فحش خوار – مادر حواله مادر کسی که این ایده رو داده میکنه و راهشو میکشه و میره .
خب فحش خوار – مادر دادن به مسئولان نظام و حزب الهی ها تازگی نداره و 28 ساله دارن فحش میخورن از مردم ؛ ولی اینکه کم کم دیدن و عادی شدن این مناظر و قرار دادن اونها در محیط هایی که هیچ تناسبی با ماهیتشون ندارن باعث نوعی بی حرمتی به اونها میشه و کم کم قبح مساله در بین مردم از بین میره و نتیجه میشه اینکه همین مسلمونها با دست خودشون باعث انقراض دین اسلام میشن حرف دیگه ایه . دیگه وقتی هر روز به آدم قرمه سبزی بدن , بعد از یک هفته بالا میاری . حالا 28 سال به آدم دین و مذهب تنقیه کنن ببینین چه اتفاقی می افته ؟ واقعن مردم ایران خیلی پوست کلفت هستن که بعد از 28 سال + 1400 سال فقط فحش میدن . هر کی جای اینها بود یا خودشو از کون دار میزد یا هر کسی که اسم اسلام رو میآورد ... آره !!

به هر حال دستشون درد نکنه ! از قدیم گفتن : و عدو شود سبب خیر .. والا !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001