فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, April 10, 2007
روز ملی هسته :

زبون فارسی یه چیز خوبی که داره اینه که میتونی یک لغت رو به صد تا چیز وصل کنی . مثل وقتی میگی شیر , میتونه شیر آب باشه ! شیر توالت باشه ! شیر خوردنی باشه ! شیر جنگلی باشه ! شیر پاک کن باشه ! شیر نارگیل باشه ! شیر موز باشه @ رنگ شیری باشه ! شیر عسلی باشه ! شیر کاکائو باشه و خلاصه صد تا چیز دیگه ! هسته هم همین مورد رو داره و میتونه هسته خرما باشه ! هسته هلو باشه ! هسته اتم باشه ! هسته وسط پای آغایون باشه و بگیر برو تا آخر ...
امروز روز بزرگی در تاریخ کشورمون بود ! روز هسته ! روزی که در سالهای آینده ازش بعنوان روز حماقت و شاید مرگ یاد بشه ! روزیکه در اون حکومت اسلامی کلنگ نابودی مردم ایران و کشور ایران رو زد و این حرکت ضد انسانی و ضد ملی رو یک هدیه به ملت ایران نامید !
در روز هسته ای , تنها چیزی که عاید مردم ایران شد این بود که اتوبوس های شرکت واحد مجانی شدن و متروها هم پولی از مسافرین دریافت نکردن ! اما فکر میکنین این 20 تومن پول بلیط اتوبوس و یا 70 – 80 تومن بلیط مترو مردم رو سر شوق آورد و کلی حال کردن ؟ مردمی که براشون 2000 تومن هم دیگه رقمی نیست , چه برسه به 20 تومن بلیط اتوبوس !!! تو کشوری که مردمش دارن سر همدیگه رو بخاطر چُس مثقال پول میبرن انرژی هسته ای کیلویی چنده ؟

این در حالیه که کارشناسان انرژی اتمی ایران اعلام کردن منابع موجود اورانیوم ایران به اندازه ای هست که فقط کفاف یکسال تامین برق هسته ای به مقدار بسیار محدود رو میده و باقی سوخت هسته ای رو ایران باید از خارج از کشور تامین کنه ! و ایران بعنوان دومین کشور دارای منابع غنی نفت و گاز در جهان محسوب میشه و روی دریایی از گاز خوابیده که تا چندین نسل آینده هم اگه مردم ایران شبانه روز مشعل روشن کنن بازم تموم نمیشه !!!! همه اینها آدم رو به این باور میرسونه که سران رژیم ایران از دست زدن به آزمایشات به اصلاح صنعتی هسته ای , فقط رسیدن به بمب و سلاح های اتمی رو مد نظر دارن و نگرانی جامعه بین الملل بی دلیل نیست ! همه شواهد و مدارک دلالت بر این دارن که رژیم ایران در پی رسیدن به ساخت سلاح هسته ای قدم بر میداره و اگه هدف تامین انرژی و فعالیت های صلح آمیز بود , اون امکانات و امتیازاتی رو که غرب با التماس به ایرانی ها میخواست تقدیم کنه رو قبول میکردن . تعهد نسبت به تاسیس و ایجاد رآکتورهای اتمی با دانش پیشرفته روز که ایران اون رو به تاسیسات از رده خارج و غیر استاندارد روسیه ترجیح داد ! میلیاردها دلاری که تا امروز تقدیم روس ها شده و هنوز خبری از برق نیست ! دلیل اونقدر هست که هر کسی رو قانع کنه که حق مسلم مردم ایران نه انرژی هسته ای که : عدالت و زندگی بهتره !!!!!
در حاشیه اگه به روال کار حکومت اسلامی نگاه کنیم متوجه سناریویی میشیم که بارها و بارها تکرار شده در منطقه ! سناریوی سقوط و تعویض ! همون بلایی که سر عراق اومد و حالا سر ایران باید بیاد . همون سناریویی ای که طبق اون صدام حسین کشور عراق رو دو دستی و بدون کوچکترین دردسر و خونریزی تقدیم آمریکا و متحدانش کرد .
جالبه بدونین که حکومت اسلامی هم درست جا پای صدام گذاشته و همه اینها در سالروز فتح عراق توسط غرب خیلی میتونه جالب باشه ! اعلام اینکه بزودی پناهگاههای مجهزی در ایران میسازن بر ضد حملات اتمی , که صدام حسین سالها قبل چنین پناهگاههای عظیم و مستحکمی رو در زیر زمین توسط روس ها ساخت و در عمل بدون استقاده موندن و حتا صدام هم به داخل تونل های پیچ در پیچ و مجهز اونها نرفت و تبدیل به نمادی از حماقت شدن !
دل مسئولین ایرانی به سلاح ها و موشک های روسی خوشه که جلوی حملات موشکی غربی ها رو بگیرن . غافل از اینکه همین امروز حدود 450 فروند موشک به سمت مراکز مهم ایران نشونه رفته که اگه همزمان 400 موشک به سمت ایران شلیک بشه چطور 50 موشک میتونه در آن واحد این تعداد موشک رو ره گیری کنه ؟ اونهم با علم به اینکه در هر 10 دقیقه تنها 2 موشک ضد موشک قادر به شلک و ره گیری از یک سکوی ثابت یا متحرکه !!! تهدید رژیم به حمله گسترده موشکی به اسرائیل که فقط میتونه از مغز معیوب یک انسان معلوم الحالی مثل احمدی نژاد منشاء بگیره و پاسخی از طرف اسرائیلی ها مبنی بر با خاک یکسان کردن کل تهران و حومه با سلاح های اتمی !!! خوبه مروری کنیم بر حمله اتمی آمریکا در 60 سال قبل به شهرهای ژاپن که با انفجار تنها یک بمب اتمی در روی یکی از شهرهای ژاپن , اون شهر بطور کامل صاف شد . اون تکنولوژی بمب هسته ای 60 سال قبل بود و چنین نتیجه ای وارد آورد و حالا تصور کنین فقط 4 موشک مجهز به کلاهک اتمی در 4 نقطه مختصاتی تهران فرود بیاد و چطور این کلان شهر در عرض چند ثانیه با خاک یکسان میشه و میلیونها انسان بیگناه از صفحه گیتی حذف و تبخیر میشن !!!!!!! اونهم کشوری مثل اسرائیل که پنج سال قبل حدود 400 کلاهک اتمی در اختیار داشت !!
رژیم جاهلان اسلامی اینقدر کوته فکره که تصور میکنه اگه بمب اتمی روی پایتخت فرود بیاد دستهای نامرئی امام زمان " تایمری " لابد اونها رو در پناهگاههای امنشون محفوظ نگه میداره غافل از اینکه تشعشعات رادیواکتیو از بتن و سنگ و آجر هم عبور میکنه و تا سالها اثرات اونها در محیط باقی میمونن !

تمام این موارد و اینکه رژیم ایران عملن دست به یک خودکشی سیاسی زده و با آتش و پنبه در حال بازی کردنه , فقط دو هدف رو میتونه دنبال کنه که یکی از اونها رفتار کردن طبق دستور غرب مثل صدام هست که دارن کار رو به جایی میرسونن تا بهانه به دستشون بدن و ورودشون رو به داخل ایران بدون دردسر همراه کنن و دوم , تغییر بنیادین رژیم توسط مردمه . میخوان با اقداماتشون چنان عرصه رو بر مردم تنگ کنن تا مردم در نهایت اونها رو بردارن و سرانشون هم به کشورهای به ظاهر اسلامی پناهده بشن و تمام !!!!! انگار مردم خاورمیانه هر 10 تا 30 سال اگه حکومت و رژیمشون تغییر نکنه روزشون شب نمیشه و باید حتمن در فاصله های زمانی مختلف رژیم هاشون تغییر کنه و نیمی از جمعیتشون به لقا الله پرتاب بشن و ثروتهاشون حیف و میل بشن و جنگ و ویرانی گریانشون رو بگیره تا احساس کنن که مفید واقع شدن برای جهانیان ! خوشبختانه یا بدبختانه حالا هم نوبت کشور ماست و بزودی باید منتظر باشیم که یا یک جنگ خانمان سوز یا یک انقلاب خونین دیگه ای راه بیافته تا نیمی از جمعیت ایران کم بشه و جمعیت ایران دوباره به تعادل برسه ! بعد از ما هم لابد نوبت به سوریه و عربستان و لبنان و پاکستان و سودان و ... میشه که همه اینها به ترتیب یکدست بشن .
انگار رو پیشونی همه ما نوشته شده که یا باید قربانی بشیم یا برای همیشه قید ایران رو بزنیم و راهی بجز اینها نیست . انقلاب بشه یه 10 سالی طول میکشه تا مردم از زدن تو سر و کله هم دست بردارن و هرفنگ های رژیم قبلی رو حذف کنن و فرهنگ و اسامی جدیدی رو جایگزین کنن ! جنگ بشه یه 10 سالی طول میکشه تا یکی پیدا بشه تا قدرت مطلق رو بدست بگیره و جالبتر از همه اینها اینه که مردم خاورمیانه جدن شعور دموکراسی رو ندارن و نتیجه تنقیه دموکراسی در کشورهای خاورمیانه یعنی هرج و مرجی که در عراق میبینیم ! مثالی که معلمین ما سالها در گوشمون تکرار میکردن که : بالای سر ایرانی جماعت همیشه باید چوب تر باشه , بی جهت گفته نشده !
ما همگی نیاز به دیکتاتور و آقا بالا سر و چوب داریم تا آدم بشیم ! همیشه باید رضا شاه و آتاتورک و صدام و ... بالای سر ما باشن تا مثل آدم زندگی کنیم و بجز اینها واقعن راه به جایی نمیبریم ! فردا هم که ایران از چنگال آخوندیسم رها شد مطمئن باشین که همین ما ایرانی ها همدیگه رو خام خام میخوریم , دیگه بمب گذاشتن و حمله های تروریستی پیشکش ! خود من همین الانش انقلاب بشه همین ثانیه میرم خونه همین همسایه حزب الهی بغل دستیم و زن و شوهر و بچه شون رو در جا یه تیر تو مغزشون خالی میکنم و باور کنین با کشتن یک سوسک اونقدری که عذاب وجدان پیدا میکنم که با کشتن اینها ، هرگز هرگز هرگز !!!!!! و وای به مردم دیگه که بعضی هاشون چنان دل خونی از آخوندها و چادری های فاحشه و حزب الهی ها دارن که اگه انقلاب بشه روی خلخالی رو سفید میکنن و زنده زنده اینها رو میسوزونن !!!!!!
حالا باز عراق فقط چند تا اقلیت کرد و عرب و سنی و شیعه داشت . ایران هزار تا اقلیت و قومیت مختلف داره که همه سایه هم رو با موشک میزنن و وای به اینکه به اینها میدون داده بشه و بگن همه شما دارای آزادی دموکراتیک هستین ! ترکها اول از همه هر چی فارسه ترتیب میدن ! کردها ! بلوچ ها ! عرب ها ! ترکمن ها ! شمالی ها ! خداوند به فریاد ملت ایران برسه و خیلی شانس بیاریم ایران مثل لاحاف 40 تکه بشه ...
حالا با همه این احوالات انرژی هسته ای رو هم باید جشن بگیریم و خوش بحالمون باشه که آدم شدیم و متمدن و هسته دار ؟ بقول ترکها : اگه آدم بودیم همه چیزیمون با هم جور بود ! نه اینکه از گرسنگی بمیریم و بریم بنز سوار بشیم !!!!!!!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001