فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, April 04, 2007
فرار به کجا :

اینطور که کلاغ های تاواریش وعده دادن و توی بوق و کرنا کردن , 2 روز دیگه یعنی 6 آوریل آمریکا با تمام قوا به ایران حمله نظامی میکنه و اهدافی شامل مناطق نظامی و اقتصادی ایران رو مورد حمله قرار میده تا جمهوری اسلامی رو فلج کنه و بعد اگه مردم کاری نکردن برای سرنگونی رژیم و حکومت هم جام زهر ننوشید و با زبون خوش کنار نرفت , با یک حمله برق آسا از 4 جهت اصلی به ایران , رژیم ایران رو سرنگون کنه و آرم منحوس و شکسته الله اکبر در وسط پرچم ایران رو برای همیشه پاک کنه !!! حالا اگه چنین اتفاقی بیافته فکر میکنین باید چیکار کرد و مردم ایران چه عکس العمل هایی نشون میدن ؟

یک خاطره :
یادش بخر دوران صدام یزید کافر با اینکه دوران پر استرس و پر دلهره ای بود , اما شیرینی های خاص خودش رو برای ما که بچه های اون زمان بودیم , داشت ! از تق و لقی مدارس ذوق مرگ میشدیم و از فرار کردن و پناه بردن به بیابون ها و دشت و صحرا و شمال کشور کیفور میشدیم ! صدام حسین آدم ماه و خوبی بود که هر از چندی یکی دو تا هواپیما میفرستاد تهران تا مردم رو سیخونک بزنن ! این هواپیماها هم که از برادر شوروی خریده شده بود و بهشون میگ گفته میشد , در ارتفاعی پرواز میکردن که ضد هوایی های ایران قادر نبودن بهشون چپ نگاه کنه . کارشون این بود که بی هدف 2 – 3 بمبی رو که داشتن رو ول میکردن روی سر مردم و یکنوع جو عصبی فجیع بوجود میاوردن . مردم زیر زمینهاشون رو سنگر بندی میکردن . مواد غذایی و چراغ قوه و رادیو دم دستشون بود . شیشه های پنجره ها که اون زمان بزرگ بودن , با چسب های نواری بصورت ضربدری تزئین میکردن و ... اقداماتی که جدن خنده دار بودن !! در مرحله دوم نبرد , من یادمه شب بود و حدود ساعت 6:30 یا 7 شب که صدای چند انفجار وحشتناک شنیده شد !! ولی خبری از خاموش شدن چراغ ها یا شلیک ضد هوایی نبود . اصلن کسی هم فکر نمیکرد این صدا چیه ؟ چند ساعت بعد بود که شایعات مثل برق بین مردم پر شد و همه گفتن عراق دوباره به تهران حمله کرده ولی همه تصورشون بازم به بمباران بود ! فرداش اما حقیقت تلخی مشخص شد ! حمله دیشب با موشک بود نه با هواپیما !!!! فردا توی مدرسه بودیم که همین صداها به آسمون بلند شد و معلم ها و ناظم و مدیر و ... همراه بچه ها جیغ و داد کنان از کلاسها ریختن بیرون و خودشون زودتر در رفتن ! ساعت دقیقن یادمه یازده و نیم صبح بود که اعلام شد بچه ها برن منزلشون و همه والدین اومدن دنبال بچه ها و مدارس تخلیه شد . از همون شب تا فردا شهر به سرعت وحشتناکی تخلیه شد و عجبا که همه دوست و دشمن با هم مهربون شده بودن و حزب الهی ها و طاغوتی ها همدیگه رو به خوبی درک میکردن و درد مشترک بود !!!!!! بیشتر مردم اینبار هجوم بردن به شمال کشور . موقع رفتن یادمه وقتی آژیر خطر زده شد توی آسمون رد سفید موشکی رو دیدیم که داشت به نقطه ای در جنوب تهران میرفت و چند دقیقه بعد صدای انفجار و چند ساعت بعدش ما شمال بودیم !!!

این مقدمه رو برای این گفتم که بگم صدام مادر مرده آدم خیلی خوبی بود ! آمریکایی ها وقتی به عراق حمله کردن در مدت 20 روز به اندازه دو برابر جنگ جهانی دوم روی عراق بمب و موشک ریختن و از بمب های لیزری و بمب های نابود کننده وسائل الکترونی بدون تخریب فیزیکی و بمب های هدایت شونده و گلوله هایی با اورانیوم ضعیف شده و ... استفاده کردن و بلایی سر این کشور آوردن که نیروهای آمریکایی بدون هیچ درگیری ای وارد بغداد شدن اونم موقعی که چند خیابون بالاتر وزیر تبلیغات صدام داشت از رادیو صحبت میکرد و میگفت نیروهای عراقی آمریکایی های کثیف رو تار و مار و زمینگیر کردن و ساعتی بعد این مردک شارلاتان اسیر آمریکایی ها بود و تار و پود رژیم بعث عراق به چشم بهم زدنی نابود شد !!! این اشغال نظامی به بهانه آزمایش جدید ترین سلاح های اونزمان بر روی ماشین جنگی صدام و مردم انجام گرفت و باعث رفع نقص خیلی از سلاح ها شد تا اینبار بر ضد ایران این سلاح های پیشرفته تر , موثرتر عمل کنن و سلاحهای جدید اختراع شده هم آزمایش بشن و نواقصشون اصلاح بشه تا حقوق بشر و دموکراسی آمریکایی در خاورمیانه برقرار بشه !!!
اون زمان مردم عراق چند قسمت شدن ! قسمتی رفتن به مرزهای سوریه و لبنان ! بعضی که کرد بودن رفتن به منطقه کردستان عراق ! بعضی به ایران اومدن . بعضی به ترکیه و باقی هم به کشورهای مختلف از طریق کشورهای دیگه ! و باقی هم که در عراق باقی موندن هر روز بر اثر انفجار بمب برادران مسلمانشون (!) به لقا الله پرتاب میشن !!! این در صورتی بود که مردم عراق در پیش مردم جهان مردمی معصوم بودن و خطایی ازشون سر نزده بود و سرنوشتشون اینطور رقم خورد !

اگه جنگی در ایران در بگیره با توجه به رویدادهایی که در جنگهای اخیر در خاورمیانه مشاهده کردیم , فرار کردن به کشورهای دیگه رو باید دورش رو خط بکشیم !!!! اول اینکه چنان وجهه ای از ایران و ایرانی در ذهن مردم جهان نقش بسته که رفتن به کشورهای دیگه یعنی خودکشی !!!!!
- عراق اگه بریم مثل این میمونه که از چاله در اومدی و افتادی تو چاه !
- شمال ایران بری خوبه ولی اینکه مردم شمال ایران مثل دفعات قبل که حسابی از خجالت تهرانی ها در اومدن و تا دستشون اومد بهشون چپوندن و انداختن و سرکیسه شون کردن , اینبار هم بلایی مشابه سرشون میارن .
- به افغانستان هم که نمیشه رفت و مرگ به رفتن اونجا و سر بریده شدن شرف داره . بیشتر از دو دهه ایرانی ها خوار – مادری از افغانی جماعت مورد عنایت ویژه قرار دادن که کافیه افغانی ها یه ایرانی ببینین !!!!! اصلن نگم سنگین تره ...
- جنوب ایران هم که بیخیال و مرکز درگیری ها اونجاست !
- شرق ایران هم که بلوچ ها خوار – مادر آدم رو مورد عنایت قرار میدن !
- کشورهای خلیج فارس رو هم که اصلن حرفشو نزنین که دلشون از ما ایرانی ها خونه و بجز اون کلن عرب ها با عجم ها یعنی ماها , بصورت ژنتیکی و تاریخی مشکل دارن و خودشونو نژآد برتر میدونن !
- رفتن به قسمت های کرد نشین ایران هم بد نیست ولی چندان جالب هم نیست چون احتمال درگیری بخاطر نزدیکی به مرز و پایگاه های آمریکایی در اونجاها خیلی زیاده و از طرفی کردها کلن با سایر قومیت ها مشکلات (!) دارن و کرد جماعت شاید خیلی خوب و ناز باشه ولی مهمون نواز نیست !!!!!
این وسط دلم برای تهرانی ها کبابه ! چون تمام مردم ایران چشم دیدن تهرانی ها رو ندارن و خیال میکنن تهرانی ها حق اونها رو خوردن و هر بلایی سرشون اومده از بابت پایتخت نشین ها بوده و از طرفی هم تهرانی یعنی مایه دار و شارلاتان و چی و چی !!!!!

راه مایه داری و با کلاس یا پناهنده شدن به کشورهای غربی هم که اگه شانس داشته باشیم و فرودگاههای کشور فعال باشن و فضای هوایی ایران آزاد باشه , محاله و شدنی نیست ! محض نمونه یک کشور بجز دوبی " که اونم فقط عاشق پول و ثروت ایرانیهاست " شما سراغ دارین به ایرانی ها ویزا و جا و مکان بده مثل آدم ؟ همین انگلیسش شاهد ! من جونم در اومد و چقدر دوندگی کردم و چند میلیارد تومن پول خرج کردم تا تونستم یکهفته ای اقامت دائمش رو بگیرم , از همه پدر سوخته تره و تازه اینهمه آشنا هم داشتم و وضعم این بود !!! حالا فکر کنین که الان تمام مردم انگلیس از ایرانی ها متنفر شدن سر همین جریان گروگان گیری ملوانهای انگلیسی و احمدی نژاد بیار باقالی بار کن !!!
یا سفارت آپارتاید سوئد در تهران که نژاد پرست ترین سفارت اروپایی در ایرانه و از هر 70 متقاضی ویزا در روز فقط به 3 تا 5 نفر ویزا میده !!!! باقی سفارت خونه ها هم پیشکش که همه سر و ته یک کرباسن ! اگه پول حسابی داشته باشی قدمت روی چشم همه کشورها حتا آمریکا !!! ولی اگه پول نداری نه جونت نه انسانیت نه حقوق بشر نه دموکراسی و نه انسان بودنت برای این حروم زاده ها پشیزی ارزش نداره ! به هر کشوری که بخوای پناهنده یا مهاجر بشی اولین شرطش اینه که حساب مالیت پر باشه ! کانادا این روزها اعلام کرده نه مدرک زبان نه مدرک تحصیلی نه مدرک شغلی , هیچ کدوم رو نمیخواد و در عوض 140 میلیون تومن تو حسابتون داشته باشین و قدمتون روی چشم !!! دوبی سالهاست میگه پول بیار و خونه بخر و بهت اقامت موقت (!) بدم !!!! استرالیا این روزها اعلام کرده مدرک زبان آی الس 5 و مدرک شغلی فنی در حد کارگر و حساب بانکی 120 میلیونی و قدمتون روی چشم ! انگستان اعلام کرده 250 هزار پوند توی حسابتون داشته باشین و تا ابد بیایین توی کشور انگستان ! کلاغ ها هم این روزها میگن 200 هزار دلار تو حسابتون نشون بدین و مدرکی در ضدیت با حکومت ایران تا بتونین به سادگی وارد خاک آمریکا بشین و گور پدر قوانین مهاجرتی یازده سپتامبر !!!!
تمام این حروم زاده ها پول خون رهبر رو از مردم ایران میگیرن و کلی هم متقاضی ها رو میچزونن و سرکیسه میکنن و تحقیرشون میکن و بعد هم جواب نه! بهشون میدن ! سفارت انگستان هزینه هایی که از متقاضیان ویزا دریافت میکنه همگی به نرخ پوند انگلیس هستن و قیمت پوند رو هم بصورت آزاد محاسبه میکنه اما خیلی جالبتر . امروزه پوند 1815 تومن خرید و فروش میشه ولی نرخ پوندی که سفارت محاسبه کرده 2200 تومنه و قانونی هم وجود نداره تا این حروم زاده ها رو زیر سوال ببره که این چه محاسبه قیمتیه ؟! باقی سفارت ها هم هزینه های دلاری و ارزی رو دو برابر حساب میکنن و کی به کیه ؟؟؟ روزی حداقل 100 تا 150 نفر متقاضی در پشت درهای تک تک سفارت های کشورهای مختلف می ایسته تا دری به تخته بخوره و ویزایی بگیره و از این خراب شده بره برای مدتی و این در صورتیه که هر متقاضی بطور متوسط 2 تا 4 بار باید تقاضا بده تا شاید تقاضاش پذیرفته بشه !!! ویزایی که به شما داده میشه برای یک سفر چند ماهه بدون اجازه کار و سایر مزایا اعتبار داره و اقامت و پناهندگی و ... رو هم فراموش کنین ! هر کدوم از این سفارت ها حداقل بین 150 تا 200 هزار تومن از هر متقاضی دریافت میکنن که بعضی از تقاضاها مثل ازدواج یا تحصیل حتا تا 400 – 500 هزار تومن به ازای هر نفر میرسه ! ببینین چه درآمدهای هنگفتی نسیب سفارت های خارجی در تهران میشه برای اینکه خیلی ساده به مردم بگن : نه !!!
..
..
حالا با این اوصاف ملت بدبخت ایران کجا میخواد بره و چه خاکی به سرش بریزه رو من نمیدونم ! فقط میدونم مظلوم تر و بی پناه تر از ایرانی جماعت در هیچ جا نیست . مردمی که به ناحق نامشون در دنیا بد در رفته و مورد بی مهری مردم و حکومت های جهان قرار گرفتن . مردمی که خودشون گروگان رژیمی خونریز و فاسد و تروریست هستن .. این انصاف نیست ! آغای جُتُ بوش ولی فقیه کره زمین اگه واقعن مردم ایران براش خیلی مهم بودن میتونست مرزهای کشورش رو به روی مردم ایران باز کنه و جوونهای ایرانی رو حمایت کنه . هر جوونی که به خارج از مرزهای ایران میره و به داخل بر میگرده تاثیری روی دموکراسی و نشون دادن دنیایی متفاوت و آزاد در ورای مرزهای ایران به هموطنان و آشنایانش بازی میکنه که اگه سیاستمداران غربی این تاثیر گذاری رو درک میکردن هرگز اینقدر نسبت به پذیرش ایرانی ها سختگیری نمیکردن ! خیلی زور داره آدم هندی ها و پاکستانی ها و عرب ها و ... رو در کشورهای مختلف میبینه که چطور زندگی میکنن و چقدر بی فرهنگ و اُمُل هستن در مقایسه با مردم ایران ولی اونقدر ساده بهشون اقامت و ویزا میدن و آدم حسابشون میکنن که متاسف میشی که مگه ما بعنوان یک ایرانی با سایر انسانهای دیگه برابر نیستیم ؟؟؟ جمهوری اسلامی دشمن شماره یک مردم ایرانه و کشورهای دیگه دنیا هم دشمن دوم ما هستن ! کسی دلش برای ما ایرانی ها نسوخته ! کسی دلش برای عراقی ها نسوخته ! همچنین برای افغانی ها ! نفت ما , منابع ملی ما و مغزهای نخبه کشورما و موقعیت سوق الجیشی خاورمیانه و منافع کشورهای غربی که وطنشون هزاران کیلومتر دورتر از اینجاست , اینها مهم هستن نه انسانیت و حقوق بشر و دموکراسی ! 28 سال قبل هیچ کدوم از اینها مردم ایران رو به تخمشون هم حساب نمیکردن و حالا که رژیم ایران پا روی دمشون گذاشته , ما مردم ایران براشون عزیز شدیم و برای ما میخوان بمب بریزن رو سرمون ؟!؟ حقیقت رو بخواهین همین ها بودن که همین رژیم رو روی کار آوردن ! همینها بودن که صدام رو بهش پر و بال دادن و ازش ماشین جنگی خونریز بدون توقف ساختن ! همی ها بودن که دستور دادن شاه خمینی رو بجای اعدام , تبعید کنه و گذاشتنش توی آب نمک ! سلاحهای همین هاست که ما رو میکشه ! بمب و موشک و هواپیما و تانک های از رده خارج اینهاست که در دست ما به طرف اونها نشونه رفته و در عوض ثروتهای ملی ما بهشتی برای اونها ساخته و مملکتشون رو آباد کرده و اینقدر در رفاه و شادی و فراوونی و نعمت هستن که نمیدونن چیکار باید بکنن و اشباع شدن از همه چی و دارن خوشی استفراغ میکنن . خاک بر سر حکومت بی لیاقت ایران و لعنت بر دموکراسی و حقوق بشر از نوع آمریکاییش که نسیبی جز مرگ و نابودی و انحطاط و زوال برای ما نداره و وای بر ما مردمی که مجبوریم بین بد و بدترین , وحشتناکترین رو انتخاب کنیم ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001