فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, April 02, 2007
دشمن کیه ؟

چند سال پیش یه فایل صوتی در اومده بیرون که در اون خامنه ای , رهبر حکومت شاهنشیخی و ولی وقیح مسلمانان جهان و امام 14 شیعیان , میگفت : دشمن کیه ؟ خاتمی ! مسئولین دولتی و ... ! در نوع خودش خیلی جالب بود . این روزها هم میبینیم رژیم ایران در به در به دنبال دشمن میگرده ، چیزی که خیلی کم داره و دنبالشه !!!! 28 سال پیش دشمنان ایران رو طاغوتی ها و شاه دوست ها تشکیل میدادن . زمان که گذشت , اینبار دشمنان ایران ضد انقلاب بودن . بعد از اون صدام یزید کافر بود که شد دشمن ایران . بعد از صدام آمریکای جهان خوار و غرب شدن دشمنان ایران . بعد از این جریانات دانشجویان و مردم عادی و کارگران و معلمان و وبلاگ نویس ها و خبرنگاران و زنان شدن دشمنان ایران که هنوز هم هستن و این روزها هم بنیانگذار دول مذهبی یعنی انگلستان تبدیل شده به دشمن ایران !!!!
نمیدونین چقدر لذت میبرم از اینکه انگلیسی ها پاشون تو تله ولایت افتاده و دارن دست و پا میزنن . حالا دروغ چرا ؟ کلی نفع به من میرسه از انگلیس و اونجا شده وطن سومم ولی با اینهمه دلم خنک شد که پاشون گیر افتاده تو تله رژیم ایران . این همه سال آزادیخوان ایران هوار زدن و زجه زدن که فلان شده ها تو ایران دارن با مردم ایران چنین معامله ای میکنن و اقلن بیایین و ضمنی هم شده از مردم ایران در صحبت هاتون حمایت کنین و بین مردم با رژیم ایران فرق بذارین , ولی عملن در پشت پرده روابط حسنه با دولت ایران داشتن و مردم رو به هیچ جاشون حساب نمیکردن ! حالا دقیقن همون بلایی که سر مردم ایران میاوردن رو سر اتباع اینها آوردن و آی تماشا داره ... باید بفهمن مزه اینکه ملتی گروگان یک رژیم نالایق هستن یعنی چی !!!! من هیچ وقت ادعای سیاسی بودنم نمیشه ولی دوست دارم هر از گاهی اینطوری خودمو خالی کنم و الکی شعار بدم و جو گیر بشم و ... ! پدرم همیشه میگه اگه سیاست رو قرار باشه ما آدم های عادی بفهمیم و ازش سر در بیاریم که سیاست نیست ! کشک و دوغه !!!!! درست هم میگه . در پس پرده سیاست و روابط دولت ها چنان روابط پیچیده و کثیفی جریان داره که ما مردم فقط نیمی از اونچیزی رو که آشکار میشه رو میفهمیم که مطالبی دست چندم هستن برای افکار عمومی که بصورت شایعه در جامعه گسترده میشن و یا به بیرون درز پیدا میکنن و ما خبردار میشیم وگرنه نیم دیگه رو که بعدها مشخص میشه و اخبارش منتشر میشه رو ما هرگز در موقعش نمیفهمیم و ازش بی اطلاعیم و این یعنی سیاست :

امروز در حزب کارگر انگلیس مطلبی عنوان شد به این شکل که مردم بریتانیا و احزاب انگلیس از رفتار تونی بلر در مقابل ایران به شدت استقبال کردن و طی همه پرسی بی بی سی از مردم انگلیس , وجهه تونی بلر یکبار دیگه به اوج رسیده و شدیدن طرف توجه مثبت مردم قرار گرفته ! همون چهره ای که انتقادات شدیدی بر ضدش صورت میگرفت تا همین چند هفته قبل و خیلی از نمایندگان و اعضای کابینه ش استعفا داده بودن و مردم هم خواستار استعفای خودش بودن و محبوبیتش به زیر 30% رسیده بود و .. ! امروز در اوج ناباوری این مرد تبدیل به شخصیت محبوبی شده در بریتانیا !
عجبا که آدم وقتی حوادث ایران و انگلستان رو مرور میکنه حس میکنه این وسط بین این دو کشور یه رابطه هایی در جریانه که بهش در اصطلاح عوام میگن بده بستون !!!!! این برای اون کاری میکنه و اونم برای این ... من فکر نمیکنم هیچ حادثه ای میتونست محبوبیت درب و داغون بلر رو تا این حد ترمیم کنه که کرد ! حالا بریم اون روی سکه رو هم ببینیم :

وقتی میگن سیاست پدر و مادر نمیشناسه همینه ! از یکطرف میبینیم این رفتار ایرانی ها به نفع دولت حاکمه انگلیس تموم میشه و از طرفی میبینیم همین رفتار زمینه ساز اقداماتی بر ضد دولت ایران میشه که ندونه از کجا خورده و حلقه محاصره به شدت تنگ تر میشه ! کشور دوست و برادر فرانسه که رئیس جمهور مشنگش 2 ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی در حضور دهها خبرنگار اعلام کرد : داشتن یکی یا دو بمب اتمی برای ایران مساله چندان مهمی نمیتونه باشه , امروز ناو هواپیمابر اتمیش وارد آبهای نیلگون خلیخ فارس شد تا به دو ناو هواپیما بر مستقر در خلیج فارس که یکی از اونها در 10 کیلومتری از مرز آبی ایران در تنگه هرمز قرار گرفته بپیونده , مبادا از غافله عقب بیافته !

کشور دوست و برادر روسیه ! این روس ها آدمهای خیلی با وجدانی هستن و هر کاری که میکنن روی حساب و کتابه . مثلن دولت ایران هزینه تاسیس 10 نیروگاه اتمی رو به روس ها میده تا احمدی نژاد بتونه یک عیدی خوب به مردم ایران هدیه کنه در روز اول فروردین ولی یهو برادران روس اعلام میکنن به ما چیزی پرداخت نشده و تمام کادر مهندسیشون رو از بوشهر خارج میکنن . پشت سرش میبینیم آمریکا از اقدام روسیه تشکر میکنه ولی روسیه میگه : نه ! مساله بوشهر ربطی به آمریکا نداره . بعد از این جریان میبینیم که یهو روسیه میره کشور عربستان و قرارداد کشیدن خط لوله نفتی با این کشور میبنده !!! جل الخالق ! به این میگن سیاست !!!!

حالا بریم داخل کشور و کمی مغزهای متفکر سیاست مداران ایرانی رو تجیزیه و تحلیل کنیم . این سیاستمداران نخبه جمهوری اسلامی با تعویض فصول دچار بحران های روحی – روانی حادی میشن ! برای مثال وقتی هوا گرم میشه و آفتاب درجه شدت تابشش زیاد میشه , یهو به سرشون میزنه که ناموس امت اسلام داره به خطر می افته و مشتی اراذل و اوباش بسیجی و لباس شخصی رو میریزن تو خیابون تا مانتو جر بدن و اشاعه فساد کنن . همون امر به منکر و نهی از معروف !!! هر از گاهی هم که فصل عوض میشه به سرشون میزنه که با دشمنان خیالیشون به جنگ و ستیز بپردازن غافل از اینکه اگه علم سیاست رو ایرانی ها دارن اجرا میکنن , یه صد سال دویست سال قبل تر غربی ها پایه ریزیش کردن و اوسای این کارن . یه روز احمدی نژاد میشینه کنار آسید علی چلاق و بهش میگه : فدایت گردم ! شما سکوت کن و ما یه عملیاتی انجام میدیم که اسلام به این سرزمین بیشتر بتابه . اونم میگه چشم و بفرما ! نوکران احمدی نژآد هم میرن در کنار رود اروند به کمین میشینن تا ببینین چی صید میکنن ؟ یهو یه قایق انگلیسی میبینن توی رود و میزنن به آب و هفشده تایی ملوان رو دستگیر میکنن . بعد میگن بیاییم از غرب امتیاز بگیریم و حالشونو بگیریم به تلاقی قطعنامه ! آما ولی چونکه زیرا ... چی میخواستیم چی شد ؟ نه تنها امتیازی داده نمیشه , که رژیم ایران در افکار عمومی جهان بعنوان کشور حامی تروریست بیشتر معرفی میشه و کشورهایی که تا دیروز زیر علم آسید علی سینه میزدن و میخواستن قطعنامه ها ضد ایران وضع نشه و یا مردم مشنگ اروپا تظاهرات میکردن که با ایران جنگ نکنین , یه شبه و یک صدا میگن با ایران هر کاری دلتون میخواد بکنین ! اتحادیه اروپا که ایران بیش از 70% از معاملات تجاریش رو باهاش داره اعلام به قطع روابط میکنه ! کشور انگلستان اقدام به قطع روابط سیاسی و تجاری میکنه ! کشورهای بزرگ جهان خواستار قطع صادرات بنزین به ایران میشن ! کشورهایی که تا دیروز در مقابل ایران سکوت کرده بودن با بقیه کشورهای درگیر یکصدا میشن . اعراب روند صلح با اسرائیل رو شتاب بیشتری می بخشن و خلاصه در عرض یکهفته ایران در چنان گردابی گرفتار میشه که رها شدن ازش با خشتک و بند تنبون پوسیده امام زمان هم میسر نیست !!!!
سیاست دیگه ایران در این ماجرا این بوده که حالا که قراره جنگی بر ضد ایران صورت بگیره , پس بذاریم حالا که امت اسلام آماده هستن و حالا که کشور در وضع نسبتن مناسبی از لحاظ مواد غذایی و ثروت ها و منابع بنزین قرار داره و حالا که هنوز مردم چندان مخالفت جدی ای با نظام رو شروع نکردن , ما جنگ رو به غرب تقدیم کنیم تا بتونیم از آب گل آلود ماهی بگیریم و بتونیم اقلن مردم رو پشت سر خودمون قرار بدیم ! غافل از اینکه حتا اگه ملوان های انگلیسی رو ختنه هم کنن و بعنوان قربانی در بیت رهبری سر ببرن , غرب به ایران در این شرایط حمله نمیکنه چون باید فشارها به مردم ایران اثر بذاره و لهشون کنه و نظام رو از درون درگیر مشکلات داخلی سنگین کنن و تحریم ها هم کار خودشونو بکنه و رژیم دچار مشکلات وحشتناک اقتصادی بشه تا دیگه نتونه به تروریست ها خوش خدمتی کنه و تا اون موقع هم وضعیت آمریکا و متحدینش در اطراف ایران محکمتر میشه و بعد اگه تا اون زمان مردم ایران نتونسته باشن این رژیم رو به زیر بکشن یک شبه به ایران قحطی زده و ضعیف حمله کنن و حکومت اسلامی رو ذبح کنن ! البته اگه مشکلات عراق به قوت خودش باقی باشه , حتا یک سرباز هم داخل ایران نمیشه و همون که نبض های اقتصادی و شریان های حیاتی ایران و نواحی نظامیش رو از کار بندازن و فلجش کنن و بذارنش توی آب نمک , کافیه ! مردم خودشون دمار از روزگار این رژیم در میارن . خیلی احمقانه ست که تصور کنیم اینبار جنگی که صورت بگیره مردم در پشت رژیم می ایستن تا از این رژیم حمایت کنن . اول اینکه اگه جنگی صورت بگیره جنگی ضربتیه . تا بخوان سرباز گیری کنن و تبلیغت راه بندازن تهران هم فتح شده ! دوم اینکه کافیه یه بمب تو ایران بترکه و اونوقت فرار مردم دیدن داره مخصوصن مردم تهران , پایتخت ایران . من فکر میکنم توی این 10 ساله مردم ایران به اندازه کافی فجایع وحشتناک جنگ رو در افغانستان و عراق دیدن که اگه یه ترقه تو تهران منفجر بشه کل تهران یکشبه تخلیه بشه !!!!!!! زمان صدام که خبری نبود و هر هفته 3 تا بمب توی تهران بی هدف منفجر میشد , تهران عملن فلج شده بود وای به الان ...
..
..
آقا من دلم برای احمدی نژاد کبابه . دلم برای این معجزه هزاره سوم هلاکه ! هیچکس درکش نمیکنه ! هیچ کس نمیفهمه این آدم چه شاهکاریه و نبوغ سیاسیش رو درک نمیکنه ! به حق که معجزه هزاره سوم لایقشه . معجزه ای که در هزاره سوم ظهور کرده و پیشرو افکار نئاندرتالیسمه ... شعور داشته باشین و این معجزه هزاره سوم و نماینده تام الاختیار آغا امام تایمری " زمان " رو درک کنین ...

فتبارک الله احسن الجاکشین .

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001