فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, March 18, 2007
احمدی نژاد به سازمان ملل میرود :

به سلامتی بازم امروز معلمین در جلوی مجلس تظاهرات کردن و باز هم طبق معمول تظاهرات به آشوب کشیده شد . خبرهای سری که از سندیکاهای کارگری و معلمین بگوش میرسه حاکی از اینه که در سال جدید تظاهرات و مخالفت ها بسیار بیشتر و منسجم تر قراره انجام بگیره و جای خوشحالی داره مخصوصن که معلمین تصمیم گرفتن اعتصابات سراسری راه بندازن حالا که دولت مهرورز احمدی نژاد زبون خوش سرش نمیشه ! خانواده های معلمین در بند هم امروز نامه ای برای دولت مهرورز احمدی نژاد فرستادن و در اون از مهرورزی و در بند بودن شوهران و پدرانشون در آستانه سال نو و نوروز تشکر کردن !!! از همه اینها که بگذریم رفتن احمدی نژاد با ایل و تبار و هیات 38 + 10 نفره ش به سازمان ملل از همه خبرها جالبتر بوده :

هنوز 24 ساعت از شکر پرانی احمدی نژآد مبنی بر بی ازرش بودن قطعنامه های سازمان ملل و غیر قانونی بودن مجمع عمومی سازمان ملل در بین مردم یزد نمی گذشت که سفیر ایران در سازمان ملل درخواست رسمی احمدی نژاد مبنی بر دریافت ویزا و حضور در سازمان ملل رو تقدیم مقامات آمریکایی میکنه و سازمان رو در شوک قرار میده طوریکه رئیس دوره ای سازمان ملل اعلام میکنه مگه همین آغای احمدی نژاد مشروعیت سازمان ملل رو زیر سوال نبرد و قطعنامه های سازمان ملل رو کاغذ پاره عنوان نکرد که حالا میخواد بیاد به سازمان ملل و از خواسته های خودش دفاع کنه ؟
کلاغ های شکر شکر البته میگن که هدف از این سفر نه دفاع از حق دل آسید علی و آغای احمدی نژاد که یک پیک نیک خانوادگی به کشور آمریکا در آخرین روزهای اقتدار دولت مهرورزان هست و اینکه اهل و عیال و خانواده احمدی نژاد میخوان از آخرین فرصت استفاده کنن و آمریکا رو بگردن . اینطور که بوش میاد و کلاغ ها میگن ، در سال جدید دولت ایران با چالش های بسیار جدی ای روبرو میشه که اگه در یکی دو ماه اولیه سال 1386 موفق به حل بحران ها نشه , موجودیت دولت احمدی نژاد و حتا موجودیت نظام اسلامی به شدت در معرض خطر انقراض قرار میگیره .
البته مسلمه که حتا لخت شدن و سینه زدن احمدی نژاد در سازمان ملل جلوی نمایندگان کشورهای جهان هم باعث نمیشه تحریم ها علیه ایران متوقف بشه چون تصمیمات از قبل گرفته شده بر روی اونها توافق حاصل شده مخصوصن هم که اینبار لابی یهودیان آمریکا در پشت اون خیلی جدی ایستاده و هیچ قدرتی هم توان مقابله با اونها رو نداره , این سفر بیشتر مصرف داخلی میتونه داشته باشه و اینکه احمدی نژاد به مردم ایران نشون بده من چنان رئیس جمهور دلسوزی بودم که برای دفاع از حق مسلم خودم (!) رفتم سازمان ملل ولی این اداها هم تاریخ مصرفش گذشته و راه به جایی نمیبره . مردم شکمشون گرسنه ست و بیکارن و این براشون مهمه نه هسته و اتم و اسلام و زهرمارهای دیگه که از قدیم گفتن شکم گرسنه دین و ایمان که هیچ ، غیرت و ناموس هم سرش نمیشه !
تورم در سال آینده 2 برابر میشه . تحریمات سازمان ملل در واقع یک تحریم همه جانبه علیه ایرانه و ابعاد وحشتناک اون بزودی مشخص میشه مخصوصن اینکه این تحریم ها تمام کشورهای دنیا رو از ایجاد رابطه تجاری و اقتصادی با ایران منع میکنن و قیمت نفت هم بخاطر گرم شدن هوا بزودی شروع به کم شدن میکنه و ایران تک محصولی که به لطف دولت مهرورز تمام بودجه سال جدیدش رو بر مبنای درآمد حاصل از نفت پایه ریزی کرده باید ببینیم میخواد چطور جواب گوی سیر کردن شکم و نیازهای 80 میلیون نفر ایرانی باشه !!! از طرفی هم اقدام چند ماه قبل آمریکا در عدم معامله با بانک سپه , به این بانک و اقتصاد ایران به شدت آسیب زد وای به اینکه قراره تمام بانکهای ایرانی رو آمریکا تحریم کنه و کشورهای دیگه هم چند بانک ایرانی رو تحریم کنن .
از طرفی هم جلسات خصوصی سران سابق دولت خاتمی و اصلاح طلبان و بررسی اوضاع دولت مهرورز نشون میده که کودتایی در داخل نظام در حال شکل گیری هست و قدرت در سال جدید باید حتمن تغییر کنه وگرنه موجودیت نظام به خطر می افته . شایعاتی هم پخش شده مبنی بر حساب سازی و دادن آمار و ارقام دروغین از فعالیت های دولت احمدی نژاد که وای به اینکه گند این خبرهای دروغ در بیاد !!!!
از این رو پس لرزه های دولت احمدی نژاد و نظام اسلامی رو که توسط تظاهرات معلمین , کارگران , دانشجویان و زنان در حال وقوع هست رو میتونیم ببینیم و مطمئن باشیم در سال جدید این پس لرزه ها به زلزله های چند ریشتری بر ضد نظام تبدیل میشن مخصوصن با توجه به گرون شدن بنزین در سال جدید و تاثیر مستقیم اون بر روی تمام زندگی مردم .

طبق دکترینی که اسرائیلی ها بنیانش رو گذاشتن و در چند دولت خماس و کره شمالی و سودان , اثرش ثابت شد و تمام این دولت ها مجبور به تغییر رویه شدن و در مورد ایران هم تحریم های نیم بند و آبکی به شدت اقتصاد ایران رو زیر و رو کرد و مخالفت های مردمی رو شدت بخشید , مشخص شده که تحریم کردن رژیم های خودکامه و زبون نفهم شدیدن موثره ! ایران هم بزودی با یک بحران اقتصادی فلج کننده روبرو میشه که تبعاتش گریبان دولت رو چنان میگیره که عملن چند راه براش بیشتر باقی نمیمونه :
- سرکوب شدید مخالفان که در صورت ادامه ، کار به تشکیل انجمن های زیر زمینی و خونریزی و مقاومت های مسلحانه کشیده میشه !
- تغییر دولت از احمدی نژاد به اصلاح طلبان , که این هم چندان نمیتونه موثر باشه و فقط موفقتیه چون اصل و زیر بنای نظام که همون ولایت مطلقه فقیه هست , تغییر نمیکنه !!
- خودکشی نظام و دست کشیدن از تمام اقدامات و ادعاها که این هم محاله چون با اصل ولایت مطلقه فقیه مغایره !!!
- قبول شرایط کشورهای جهان و نشستن بر سر میز مذاکره , که این امر به معنای گردن نهادن به تمام خواسته های اونها از جمله رعایت حقوق بشر و آزادی و دموکراسی و سرکوب نکردن مردم و حقوق زنان و سانسور و هزار و یک مساله دیگه میشه ... که اینها هم چون با اصل ولایت مطلقه فقیه مغایرن , مردود هستن !!

در نهایت تمام این راهها ختم میشه به سرنگونی نظام که یک باید حتمی هست و بجز اون راهی نیست ! حالا این امر کی صورت بگیره مشخص نیست . دیر و زود داره , سوخت و سوز هم شدیدن داره !!!!! به هر حال سال جدید بر خلاف خوک بودن و خوش یمن بودنش , سال خوشی برای ایرانیان نیست و سال 1386 رو باید سال سرنوشت برای مردم ایران نامید ... حالا احمدی نژاد که تصور کرده میتونه ادای مصدق رو در بیاره و مساله اتم رو مثل مساله نفت و ملی کردنش در بیاره , شدیدن کور خونده که بتونه قدمی در این راه برداره . چون در اون زمان دنیا پشت ایران بود در سازمان ملل و حتا آمریکایی ها هم مذاکرات پشت پرده با مصدق کرده بودن در مورد نفت وای حالا ما با احمدی نژادی روبرو هستیم که دنیا ازش وحشت داره و بیذاره , مردم ایران ازش نفرت دارن و در سازمان ملل هم فقط کشورهایی مثل سوریه و ونزوئلا و سودان پشت و پناه ایران هستن و بس . حتا کوشرهای چین و روسه هم حمایتی از ایران نشون ندادن و تنها مخالفتشون با قطعنامه در مورد تحریم سپاه پاسداران یا مافیای اقتصادی ایران بوده که اونهم بعلت داشتن قرادادهای سودآور با سپاه بوده وگرنه کسی عاشق چشم و ابروی ایران نیست ! باید دید کارناوالی که احمدی نژاد برای سازمان ملل تدارک دیده به کجا ختم میشه ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001