فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, March 15, 2007
چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی :

ضرب المثل های ایرانی منبع ادبی شیرین و آموزنده ای به شمار میاد که با خوندنشون آدم هم لذت میبره و هم نکات ظریفی رو توشون پیدا میکنه . این ضرب المثل هم یکی از همونهاست که به زیبایی یکی از معضلات جامعه امروز ایران رو نشون میده ، باشد عبرت آیندگان :

وقتی حکومت اسلامی روی کار اومد با مردم رفتارهای جالبی کرد !!! عملن مردم و جامعه رو به دو قسمت مساوی تقسیم کرد و یک عده رو خودی نامید و یک عده رو طاغوتی و ضد انقلاب و مزدور و ... ! متاسفانه 90% مردم ایران در اون زمان و 99% مردم ایران در حال حاضر در دسته غیر خودی ها قرار گرفتن . این عقیده افراطی که خمینی ملعون بانی اون بود اومد و گفت :
- زنان و مردان و جوانان و کلن همه قشرهای جامعه که ظاهری مرتب و شیک و تر و تمیز دارن از دسته غیر خودی ها هستن و اخلاق فاسد دارن و فضایل و اخلاقیات اسلامی (!) رو رعایت نمیکنن و هزار و یک تهمت دیگه به ناف این عده چسبوند و عملن طردشون کرد .
در مقابل عده ای گدا گشنه و قواد و زورگیر و لات آسمون جل رو که ملبس به چادر و ریش و حربه حزب الله بودن رو اومدن گفتن اینها انسانهای با تقوا و با خدایی هستن و باید پناهشون داد و همه امکانات جامعه داد به اینها چون ظاهرشون اسلامیه و خوب جانماز آب میکشن و ... !
آقا هر چی ثروت تو جامعه بود از دست مردم و طاغوتی ها (!) گرفتن و مصادره کردن و توقیف کردن و دادن دست اینها و یه شبه اینا رو از چاه به عرش آسمون رسوندن ! نمونه های این افراد هم خیلی زیاد بودن . احمدی نژآد یکی از اینها که به لطف خالی کردن تیر خلاص تو مغز زندانیان سیاسی و اعدام کردها و حمله به کنسولگری آمریکا و گروگانگیری و تهیه مقدمات بمبگذاری در پایگاه نظامیان آمریکایی در بیروت و کشتن دیپلماتهای آمریکایی در لبنان و ... تازه گوشه هایی از رفتارهای انقلابی – اسلامی اون به شمار میاد و میبینین که چه پست و مقام هایی هم گرفت به پاس خدمتگذاریش !! ولی یک موضوعی رو نظام ازش غافل شد و اونم این بود که اگه در مقابل مردم صف آرایی کنن و جبهه بگیرن ، فردایی پس فردایی هم نوبت مردم میرسه :

امروز وقتی تو خیابونهای تهران جوونها چشمشون به آخوندی می افته ؛ انگار الاغ کت شلوار پوشی رو دیدن یا مارمولک خوش خط و خال ، نیششون تا بناگوش باز میشه و انواع و اقسام کلمات رکیک و زننده رو بار طرف میکنن و مسخره ش میکنن و دستش می اندازن و توهین بهش میکنن و آب دهن جلوی پاش می اندازن و بلایی سرش میارن که طرف دفعه بعد یا با لباس آخوندی بیرون نمیاد و یا سعی میکنه شبانه بیاد از منزل بیرون و یا در صورت امکان در معابر عمومی پیداش نشه , چطور که میبینیم امروزه خیابونهای شهرها تقریبن خالی از ملاها هستن !!!
زنان چادری این روزها تبدیل شدن به سمبل فاحشگی در ایران و عجبا که این پوشش مقدس چادر که زمانی میخواست عصمت و عفت خانم زن ایرانی رو حفظ کنه و زن رو از تیر غیب در امان بداره ، امروز شده پوششی که شدیدن برای مردان جلب توجه میکنه و باعث تحریک شدید جنسی مردان میشه ! جالب اینکه از نظر مطالعات روانشناسانه هم ثابت شده هر چقدر زنان بیشتر پوشیده باشن به همون نسبت تحریک پذیری مرد بیشتر میشه !!!

حالا این دو نکته رو گفتم که بگم : حکومت وقتی سعی میکنه ارزش های باستانی و اصیل و مخصوصن مردمی رو بی اهمیت جلوه بده یا ریشه کن کنه و به نیرنگ و حیله مذهبی رو میاره ، در واقع بین خودش با مردم فاصله باز میکنه . در تاریخ تمام تمدن ها و حکومت ها و ادیان و نظام های جهان از اول خلقت تا به امروز هیچ حکومتی هر چقدر هم مقتدر بوده , بدون حمایت مردم نتونسته دووم بیاره و به زوال افتاده . وقتی حکومت ایران سنت های اصیل رو مردود میشماره , وقتی ظاهر افراد رو ملاک انسانیت اونها قرار میده و بهشون توهین میکنه بدون اینکه بدونه طرف مقابل دارای چه ویژگی های شخصی و علمی و اخلاقی ای هست , باید هم انتظار داشته باشه که یه پسر 16 – 17 ساله وقتی چشمش به یه زن چادری می افته دستش ناخودآگاه بره روی آلتش و یا وقتی یه آخوند میبینه هفشده تایی فحش خوار – مادر یهو بیاد رو زبونش و اخ و تف بندازه جلوی آخونده !!! این طبیعیه و هشداری برای سران رژیم که میان مثلن با آوردن قاضی مرتضوی جنایتکار به صدا و سیما و تهدید جوون ها مثلن جلوی برگزاری چهارشنبه سوری رو بگیرن ، فردا همین جوون ها مراسم اسلامی و عیدهای مزخرف و پوچ اونها رو تحریم کنن و به مسخره میکشن که نمونه های اون رو هم میبینیم :
حسین پارتی سمبل عاشورای جوان ایرانی شده و بجای اینکه مثل گذشته در این روز سینه بزنن و گریه کنن ، دختر بازی میکنن , عرق میخورن , میرقصن , شمع روشن میکنن و لاس میزنن با دخترها و ترقه در میکنن و هزار و یک کار دیگه . محرم میاد ، جوون ها سی دی های تکنوی قرآن و نوحه میذارن و صداشو تا آسمون بلند میکنن و میافتن تو خیابونها . کی میخواد بگه این ریتم تند تکنو و ترنس اصلن چه ربطی به نوحه داره و از نظر دینی سرتا پاش ایراده ؟ اصل اینه که طرف یه چی چی شعری درباره حسین میخونه و همین کافیه !!

هوش ایرانی میگن تو دنیا اوله همینه ! وقتی میبینن محدود میشن ، میان از همون محدودیت استفاده میکنن و نا محدود ایجاد میکنن . مثل این میمونه که طرف میگه نماز میخونی مشروب نخور , طرف میاد میگه مشروب میخورم ولی دهنمو آب میکشم و پاک ... اسلام 1428 ساله که شعورش به این نمیرسه که الکل 24 ساعت تو بدن میمونه و فکر میکنه با همون آب کشیدن دهن همه چی تمومه . به هر حال این رسم روزگاره و خود کرده را تدبیر نیست ... به امید انقراض اسلام !

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001