فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, March 11, 2007
کوشش بر ضد امنیت ملی ، ( در صورت تمایل این مطلب رو به دیگران لینک بدین ) :

اگرچه تازگی نداره ولی سراسر صفحات این وبلاگ پر از مطالبی هست بر ضد امنیت ملی کشور ایران . حالا اینو اگه من و شما قبول نداریم ولی قانون کشور ایران که اینو میگه و صد البته که قوانین کشور ایران با قانون اساسی کشور ایران مغایرت فجیعی داره !!!!!! در واقع میشه اینطور نتیجه گیری کرد که قوانین کشور ایران در دو زمینه وضع شدن یکی قوانینی بر پایه قانون اساسی کشور و دیگه قوانینی بر پایه نظرات سلیقه ای و شخصی مسئولان نظام ایران و در حال حاضر هم اون نوع دوم از قوانین هستن که در کشور ایران اعتبار دارن و پذیرفته شدن و اجرا میشن و قانون اساسی جز یک سوء تفاهم عمیق و بهتر بگم ورق بازی فرمالیته بی خاصیت , چیز بیشتری نیست ! بر طبق این قوانین سلیقه ای تمام اعمالی که مردم ایران انجام میدن و البته 90% مردم ایران , بر ضد امنیت ملی ایران و تشویش افکار عمومی جامعه شکل گرفته ! چون هر کدوم از ما ایرانی ها جدای از سن و سال یک ماشین شایعه پراکنی درست و حسابی هستیم و چنان از دوران طفولیت و کودکی یاد میگیریم شایعه بسازیم و یه دونه کلاغ رو چند صد کلاغ کنیم که وقتی به سن عقل و رشد و بلوغ میرسیم تعداد کلاغهامون به میلیونها بالغ میشه !!!!! حال با فرض اینکه ما همگی ضد قوانین ایران قدم بر میداریم و در راستای اینکه همه ما ضد انقلاب و ضد ولایت مطلقه وقیح هستیم و بقول معروف آب از سر گذشته ، پس خوبه واقعن بر ضد امنیت ملی هم تبلیغ کنیم تا آش نخورده و دهن سوخته ، زبونم لال به لقا الله پرتاب نشیم :

آقا الان مدتیه که در کشور گل و بلبل ایران حرکت های خود جوش و گاهن با زمینه قبلی شکل میگیره بر ضد سیاست های حکومت ایران . این حرکتها در حال حاضر بسیار نو پا ولی بسیار تاثیر گذار بودن . هر چند که در سالهای قبل این حرکتها در نطفه خفه میشدن ولی در سال جاری و سالی که در پیش روی ایرانیان داخل ایران هست , این حرکتها نه تنها خفه نمیشن که وقتی سرش رو از یک طرف زیر آب میکنن , مثل قارچ سمی از طرف دیگه 4 تا مخالفت و ضدیت دیگه شکل میگیره و شده کاسه چه کنم رژیم ایران توی این شلم شوربای اتحاد دنیای بین الملل و مساله اتمی گه البته حق مسلم ماست (!) و مسائل تروریست های سپاه پاسداران و ربودن سران نظامی ایران و سایر موارد دیگه که رژیم رو در تنگنای شدید قرار داده ، همه و همه شدن قوز بالاقوز مسئولان امنیتی ایران !
نکته جالبتر اینه که وقتی عده ای رو دستگیر میکنن , بجای کم شدن تعداد و یا فشار این جریانات و مخالفت ها , دفعات و تعداد شرکت کنندگان به مراتب بیشتر میشه و انگار مردم ایران در این 28 ساله خیلی کسل شده بودن و دنبال یه هیجان میگردن تا کمی سر حال بیان !!
ما طبق قوانین کشور ایران که در قانون اساسی هم نوشته شده و حق مسلم تمام مردم ایرانه (!) حق داریم تا بدون همراه داشتن سلاح و اسلحه و بدون شعار دادن بر ضد نظام ولایت مطلقه وقیح و ارکان حکومت اسلامی ایران که همگی جزو معصومین علیها سلام هستن , به خیابونها بریزیم و تظاهراتی آرام برگزار کنیم بدون اینکه به کسی یا کسانی آسیب بزنیم ! این حق مسلم (!) ماست و در اصب 27 قانون اساسی هم نوشته شده ! ولی چون زبون رژیم ایران زبون حیوانات ماقبل تاریخه و زبون آدمیزاد بهش کارگر نیست و سران و بانیان این نظام هم با این زبون بزرگ شدن و پرورش پیدا کردن , تصور میکنن مردم با فرهنگ ایران هم مثل اونها باید با زبون کوفتمان باهاشون صحبت بشه و از این رو هر تظاهرات و حرکات موزون و یا آرامی رو با ضرب و شتم پاسخ میدن و دستگیری و سرکوب و ... ! خب یک دست که صدا نداره ! قانون ولایت رهبری هم داره به زور به مردم میگه که همینه که هست !!!!!!! میخوای بخواه نمیخوای برو بند 209 اوین آب خنک بخور ! همون بندی که داخل زندان اوین هست ولی مال زندان اوین نیست و صاحاب نداره و هر کی رفت توش معلوم نیست چطوری میاد بیرون !!!!!

خب بالام جان ! مردم شریف ایران ! شماها مگه مغز آخوند خوردین که با آسید علی خامنه ای مخالفت میکنین ؟ بابا کشور خودشه ! ارث پدرش و اجداد سیدش هست و دلش میخواد هر طور که میخواد این کشور رو رهبری (!) کنه ! شما رو سنه نه ؟ دلتون کتک میخواد ؟ دلتون باتوم میخواد ؟ دلتون میخواد تو زندان بهتون تجاوز کنن و بگن که ما نبودیم چیزمون بود تقصیر سکس شما بود ؟ وقتی در جهان پیشرفته امروزی و در قرن 21 زندگی میکنین خوبه با روش های متمدنانه هم با رژیم برخورد کنین که بلا ملا سرتون نیاد و هم اینکه چنان ضربه ای به رژیم بزنین که فلج بشه ! حالا میگین چطوری ؟ میگین نمیشه ؟ چیزی که نمیشه اینه که از آخوند بچه حلال زاده متولد بشه :

در کشور گل و بلبل فرانسه که به مهد قانون اساسی و انقلابات آزادیخواهانه معروفه و از نظر فرهنگی سابقه درخشانی داره , مخالفت های مردمی با سیاست های دولت با شکل بسیار جالب و زیبا و در نهایت آرامش برگزار میشه ! یعنی اعتصابات آرام و البته سراسری ! من از وقتی بچه بودم تا حالا که خرچه هستم یادمه مدام از تلویزیون و رادیو میشنیدم در کشور فرانسه کارگران یا کارمندان فلان موسسه و اداره و سازمان و چی و چی اعتصاب کردن و در نهایت هم پیروز شدن و به خواسته هاشون رسیدن ! کارکنان هواپیمایی ! ماموران آتش نشانی ! رانندگان قطار ! اتحادیه های کارگری ! چپ ها ! دانشجویان و خلاصه هر قشری رو که بگین در فرانسه با کمک همین اعتصابات به حق خودشون رسیدن و دولت رو وادار کردن که ازشون پیروی کنه ! خب وقتی ما در کشوری هستیم که قانونش میگه تظاهرات آرام بکنین ولی وقتی میایی تو خیابون , جونت مال خودت نیست و مسئولش تو نیستی و هزار و یک تیر غیب الهی ممکنه بهت اصابت کنه , پس بهتره که اعتصاب براه بندازیم !
آقا جان ! کارگران شریف اتوبوسرانی تهران و حومه ! معلمان دلسوز و فرهنگیان محترم ایران زمین ! کارگران شریف و زحمتکش ایرانی ! پرستاران و پزشکان محترم ! زنان دلیر و شجاع ایران ! دانشجویان لایق و با معلومات ایرانی ! شما حقتون رو از این دولت میخواهین ؟؟؟؟ اینکه کاری نداره !
- معلم ها فقط یکروز کافیه کل مدارس رو تحریم کنن و سر کلاس های درس حاضر نشن و دانش آموزان رو رها کنن !
- کارگران کافیه فقط یکروز سر کار حاضر نشن و چرخ های صنایع کشور رو فلج کنن !
- دانشجوها کافیه دانشگاه رو تحریم کنن و سر کلاس حاضر نشن !
- زنان کافیه مردان رو از وظایف زناشویی که به عهده دارن محروم کنن !
- اقلیت های مذهبی آذری و لُر و بلوچ و غیره , فقط کافیه یکروز هم وطنان محترم آذری زبان اعتصاب کنن ! اونوقت میفهمین یه من ماست چقدر کره داره ! بقالی و نانوا و رفتگر و استاد دانشگاه و پزشک و مهندس و معلم و خلاصه هر قشری رو در نظر بگیرین 70% از اونها رو آذری زبانها تشکیل میدن و یا کسانیکه حداقل یکی از والدینشون آذری هستن !
- رانندگان اتوبوسرانی , یکروز سر کار حاضر نشین و سیل عظیمی از مردم رو جابجا نکنین !
- کارگران محترم شهرداری , یکروز اعتصاب کنین و زباله های مردم رو جمع آوری نکنین تا بوی تعفن توی تمام این شهر پراکنده بشه !

فقط کافیه این کارها انجام بشه تا ببینین رژیم چطور عقب گرد میکنه و چه فجایعی پیش میاد ! حالا که رژیم زبون آدمیزاد و تظاهرات مسالمت آمیز رو نمیفهمه و درک نمیکنه , با زبونی باهاش صحبت کنین که درک کنه ! شما با اعتصاب بی صدا و مخفی نه تنها دستگیر و شناخته نمیشین بلکه خیلی راحت تر و بهتر به حقوقتون میرسین ! تصور کنین وقتی شما در تظاهرات شرکت میکنین ازتون فیلم و عکس میگیرن و نیمه شب مثل راهزن ها میریزن منزلتون و دستگیرتون میکنن و میبرن به همون بند 209 اوین که صاحاب نداره ! ولی وقتی از منزل خارج نشین میخوان کی رو شناسایی کنن و بگیرن ؟ آقا نمیشه یهو همه مردم ایران سارس بگیرن ؟ یهو معلم های ایرانی سرما بخورن ؟ نمیشه یهو پزشکان آنفولانزا بگیرن ؟ چرا بابا میشه ولی همت میخواد ! شما یکروز این کار رو بکنین تا تاثیرش رو ببینین ! وای به اینکه یک هفته تمام اعتصابات طول بکشه ! اونوقت بشینین ببینین دولتی که اتکاش به نیروهای مزدور بسیج و سپاه هست میخواد چطور کشور رو اداره کنه و آیا میتونه این نیروهای مزدور رو هم مثل تظاهرات ساختگی ای که با دادن پول به اونها براه می اندازه ، کشور رو اداره کنه ؟! اینجاست که معلوم میشه نقش مردم برای رژیم چقدر مهمه و مردم میتونن یکی یکی خواسته های مشروع و حقوق مسلمشون (!) رو از رژیم طلب کنن و دیگه صاحب این مملکت آغا امام زمان یا امام تایمری نیستن !!!!!

فقط یک اشاره :
تصور کردین یکهفته تمام رانندگان اتوبوس سر کار حاضر نشن چه اتفاقی میافته ؟ مسلمه که همه مردم میلیونر نیستن بتونن با تاکسی برن اینور اونور , بشینن خونه و کار نکنن براشون بیشتر صرف داره و نشستن در خونه همان و فلج شدن کشور و اقتصاد کشور همان !!!!
خلاصه خود دانید . این راهش بود . بنا به فرمایشلات خر دبیر خودم , ملا حسین درخشان که ادعا میکنن باید چپید تو سوراخ موش و از توی سوراخ هاتون مبارزه کنین , بهتره از منزل بیرون نیایین و اعتصاب سراسری راه بندازین . اینطوری نه دل حسین درخشان به درد میاد و میشکنه و نه اینکه وزارت اطلاعات ایران به دردسر می افته !!!
راستی یه سوال ! مگه نه اینکه حسین درخشان گفته میخواد وقتی که آمریکا به ایران حمله کرد بیاد ایران و با آمریکایی ها بجنگه ؟ مگه نه اینکه حسین درخشان گفته باید رفت مجلس و نماینده مردمی (!) فرستاد به مجلس ؟ چرا حالا که جنگ نشده نمیاد ایران تا در کنار مردم ایران مبارزه کنه و مردم رو رهبری کنه ؟ نشسته خارج از کشور و میگه لنگش کن ؟؟؟؟ والا ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001