فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, March 09, 2007
روز جهانی زن :

هشتم مارس فرا رسید و زنان و مردان برابرخواه این مرز و بوم به همراه سایر زنان جهان این روز رو گرامی داشتن ! در تمام کشورهای دنیا روز زن رو جشن گرفتن ولی در ایران روز جهانی زن صحنه مبارزه بین خیر شر بود و افسوس که نبودم ... زن ایرانی یکبار دیگه در این روز نشون داد از هیچ تهدیدی باکی نداره و هر سال و هر روز قویتر به صحنه میاد . امروز حضور زنان ایرانی در مقابل مجلس ، نشون داد نه دستگیری و نه ارعاب و تهدید و نه گروگان گرفتن رهبران جنبش زنان و آزارها و اذیت ها هیچ کدوم نمیتونن مانع از مقاومت و مبارزه زنان بشن . این روز در شرایطی برگزار شد که معلمان شریف تهرانی و دانشجویان و فعالین سیاسی مختلف در کنار زنان حضور پیدا کردن و همه با هم و در کنار هم اتحاد خودشون رو نشون یکصدا دادن . جا داره از هواداری و شرکت معلمین سایر شهرهای ایران هم تقدیر بشه که به حمایت از معلمان تهرانی امروز در شهرهای خودشون دست به تحصن و تظاهرات زدن .
اینطور که شنیدم و در خبرها خوندم طبق معمول درگیری شدیدی بین مردم و نیروهای مثلن نظم بخش (!) حکومت در گرفت و عده ای هم در این رابطه دستگیر شدن . از طرفی طبق خبرهای رسیده ماموران اطلاعاتی در شب گذشته به درب منازل دستگیر شدگان زن رفته و از خانواده های اونها تعهد گرفتن تا این زنان روز پنج شنبه در تظاهرات شرکت نکنن . خوشبختانه تمام زنانی که دستگیر و سپس رها شده بودن در این مراسم شرکت کردن و نشون دادن برای تهدیدها و تعهدات رژیم تره هم خرد نمیکنن !!!!!
میگن امروز تمام خطوط موبايل تاليا و خطوط موبایل دولتی تا شعاع دو كيلومتري اطراف مجلس از شبكه خارج شده بود . همینطور تمام مسیرهای منتهی به میدان بهارستان و مخصوصن مترو رو بسته بودن ولی با این وجود بیش از 4000 نفر در مراسم حضور داشتن . هنوز که پاسی از شب گذشته بیدارم و چشم به سایت کسوف , آرش عزیز هستم که با عکس های گویای خودش وقایع امروز رو نشونمون بده .. نمیدونم الان آرش چیکار میکنه و دستگیرش کردن یا نه ؟ نگرانشم .. ! سوای همه اینها خبرهای خیلی خوبی از خارج از مرزهای ایران بگوش میرسه که در روزهای بعد به مرور بهتون اطلاع میدم .

اون دسته از مردانی که تصور میکنن زنان هیچ قدرتی ندارن و با تکیه بر شعارات پوچ و احمقانه سعی در تخریب وجهه زنان دارن و ضعیف و بی دست و پا نشون دادن اونها , اقدامات رژیم نشون داده وحشتی که از زنان در دل رژیم جای گرفته اونقدر زیاده که تا بحال هیچ نیرویی نتونسته اینقدر رژیم رو دچار سردرگمی کنه ! اقداماتی که امروز و چند روز گذشته صورت گرفت نشون داد که زنان برای رژیم چه موجودات خطرناكی تلقی مي شن كه این تمهیدات رو برای سرکوب و مهارشون بکار گرفتن .
از طرفی اتفاقات اين چند روز نشان از قدرت مافوق زنان در حركتهاي بزرگ اجتماع داره و اينكه رژیم با همه ادعاها و برتری طلبی ها و نشون دادن خودش بعنوان جامعه ای مردسالار و با کفایت (!) از اين قشر ضعیفه (!) و نیمچه مرد و جنس دست دوم و جامعه وحشتی باور نکردنی داره !!
البته این ترس و وحشت بی دلیل نیست ! در تمام انقلابات مهم جهان اگه نگاهی بندازین چهره زنان رو بعنوان ستون های تقویت کننده اون حرکت ها و مهره های اصلی میتونین ببیین ! در کودتای 28 مرداد این زنان مبارز بودن که با همراهی مردان تونستن مصدق مزدور و خائن به وطن رو به زیر بکشن ! در جریان مشروطه این زنان بودن که جلوی گلوله ها سینه سپر کردن و با مرگ خودشون باعث خروش مردان شدن ولی در تاریخ حتا نامی ازشون برده نشد . در جریان پیشه وری این زنان بودن که به پخش اعلان و شبنامه می پرداختن , در صورتیکه مردان جرات چنین کاری رو نداشتن . در انقلاب ننگین سال 1357 این زنان بودن که به روند انقلاب جان بخشیدن و متاسفانه فریب خمینی ملعون رو خوردن و خودشون بعد از انقلاب بیشترین ضربه رو از همین انقلابی متحمل شدن که خودشون در ایجادش نقش داشتن !
یکی از دلایلی که زنان میتونن نقش محوری ایفا کنن در حرکتهای سیاسی اینه که جامعه ما جامعه ای به ظاهر نیمه اسلامیه ! در این جامعه درسته که زن از حقوقی برخوردار نیست ولی بنا به تعصبات و غیرت مردان که با ریشه های مذهبی آمیخته ست , اگه اتفاقی به هر دلیل برای زنان بیافته , باعث خشم شدید و تحریک فوق العاده مردان اون جامعه میشه ! خودتون میتونین در انقلاب ننگین 57 شاهد باشین که زمانیکه زنی رو در تظاهرات میکشتن , چه الم شنگه ای به پا میشد !!!! در صورتیکه وقتی دهها مرد کشته میشدن اونقدر سر و دست نمیشکوندن که برای کشته شدن یک زن قیام میکردن !! از طرفی ما در تمام جوامع میبینیم وقتی زنان در کاری پیش قدم میشن , این امر باعث تحریک شدید مردان و یه جوش اومدن غیرتشون میشه ! در واقع زنان در هر اقلیتی که باشن نقش کاتالیزور رو بازی میکنن و میتونن با استفاده از ذات زنانه مردان رو هدایت کنن !!!!!! پس بی دلیل نیست که رژیم مثلن اسلامی ایران از حرکت زنان به حد مرگ وحشت داره چون میدونه اگه جایی دست از پا خطا کنه و یا زنان قیامشون هدفدار بشه , میتونن چه فتنه ای به پا کنن !!!!!!!!

" آری .. آزاد بودن , زن بودن , جنس لطیف بودن ، همه و همه وجود منه . برای رسیدن به آزادیم تلاش کردم . منم مثل خیلی از زنهای ایرانی در خانواده ای بزرگ شدم که پدرم حرف اول رو میزد ولی دیکتاتوری و تعصب کور و جهل پدر هرگز نتونست منو تا ابد سرخورده و مطیع بار بیاره . تا وقتی سنم کم بود و درکی از محیط و اجتماع نداشتم پدر بر من چیره بود ! ولی وقتی آموختم , دیدم , لمس کردم و دنیای آزاد رو دیدم ، فشارها و تهدیدها و محرومیت های پدر هرگز نتونست منو در غل و زنجیر ارتجاع سیاهی که اون درش بزرگ شده بود و طالبش بود نگه داره . سختی کشیدم ! اشک ریختم ! روزها با خودم کلنجار رفتم ! محرومیت کشیدم ولی تسلیم نشدم ! من نمونه ای بودم و هستم از یک زن دربند ایرانی که حالا آزادم . حالا مال خودم هستم . هر طوری دلم بخواد زندگی میکنم ! لباس میپوشم ! آرایش میکنم ! تفریح میکنم ! عشق بازی میکنم ! جفتم رو خودم انتخاب میکنم ! کار میکنم ! سفر میکنم ! کسی نیست که منو مورد بازخواست قرار بده برای اعمالی که برای جنس مرد آزاد و برای زن ممنوعه ست !!!!!! من بعنوان یک انسان , نه زن بودنم , خودم و حقوقم رو شناختم و برای رسیدن به حقوق قانونی خودم سختی کشیدم ! چون از خانواده متمولی بودم , دلیل نداشت که خانواده باز و آزادی داشته باشم !!! حالا سالها از اون دوران میگذره . پدرم هنوز همون آدم متعصب اون زمانه با این تفاوت که دست زمانه کمرش رو دو تکه کرده ! هنوز اعتقاد داره اول مرد بعد زن ولی در عمل در خانواده ما اول زنه بعد مرد !!!!!! حالا میبینه اگه تن به این خواسته ها نده دخترهاش تره هم براش خرد نمیکنن , مخصوصن حتا مادرم . مادرم رو هم ما شوروندیم . ما بهش یاد دادیم زن باشه نه کنیز ! حالا این پدرمه که مجبوره بخاطر نیازش , مادرم رو با خودش برابر بدونه و براش حقوق مساوی در نظر بگیره ! مهم نیست درک نکرده . مهم اینه که بعد از مرگ پدرم تفکر پوسیده ش هم میمیره و به گور سپرده میشه ! از پدر و مادرم 4 انسان متولد شدن که هر 4 نفر تفکری مخالف با اونها دارن و هر 4 تا زن هستن ! زنانی که مردان و زنانی رو در آینده تحویل اجتماع میدن که تفکر اون انسانها ریشه در تفکر مادرانشون که ما باشیم داره و اون مردان و زنان با چنین تفکرات باز و احترام به برابری زن و مرد , فرزندانی تربیت خواهند کرد که نسل های آزاده ایران رو خواهند ساخت . از پدرم دلگیر نیستم چون با همون عصبیت و جهلی که داشت منو وادار به فکر کردن کرد . بعنوان اولین فرزند خانواده , مغز 3 تا خواهرم خودم رو شستم و از افکار پوسیده پدرم خالی کردم . قیام کردیم و متحد شدیم و رفتیم سراغ مادر و اونم مثل خودمون کردیم ! 5 به یک ! شانس پیروزی داره ؟؟؟
مردم ایران هم اشل بزرگتری از خانواده ما هستن . ما نسل سوخته های امروز همون تک تک فرزندان خانواده هستیم ! ما آگاه شدیم و ما میدونیم آزادی یعنی چه ! مفهوم آزادی رو درک کردیم و وظیفه داریم سایر افراد اجتماع رو هم آگاه کنیم . زنانی که از ترس شوهرانشون جرات ابراز وجود ندارن . زنانی که جرات ندارن بدون اجازه پدر یا برادر و شوهر از منزل بیرون برن . تحصیل کنن . دخترانی که در 9 سالگی ازدواج میکنن ! باید همه رو آگاه کرد . ضعف جامعه ما جهل خرافاته و حکومتی که با استفاده از حربه مذهب به این جهل و خرافات دامن زده برای بقای خودش . هر روز که میگذره در ارتباطاتمون با زنان و مردان مختلف باید افکارمون رو به اونها تزریق کنیم و اونها رو به فکر وا بداریم و آگاه کنیم . اونها هم به نوبه خودشون همین کار رو با دیگران میکنن ! ما امروز به نسبت سالهای قبل خیلی بیشتر و قویتر هستیم و متحدتر و منسجم تریم . امروز خیلی از مردان همراه ما هستن و مثل ما فکر میکنن : زن و مرد برابرن !!!!! زن و مرد حقوق یکسان دارن !!!! درود به مردانی که اینطور فکر میکنن و در درجه اول بر مادرانشون حرمت میذارن . وقتی همه ما متحد بشیم و بزرگ و بزرگتر بشیم اقلیت جامعه در انزوا قرار میگیرن . مبارزه و خود محوری و خفقان پدر , در واقع همون خفقانیه که حکومت امروز در جامعه داره اعمال میکنه ولی موثر نیست . هر چقدر فشار بیشتر بشه , مقاومت بیشتر میشه و عظم ما برای مقاوت بیشتر . در نهایت اون روزی میرسه که مرگ رژیم صورت میگیره و تفکرات ننگین به گور سپرده میشن . پس بیاییم همگی سختی ها رو تحمل کنیم . همگی با هم و در کنار هم مبارزه کنیم تا به آزادی ای که لایقش هستیم برسیم . چه فرقی میکنه زن یا مرد ؟ مهم یکصدا شدنه . مهم یکی شدن افکار ما ست ! جنسیت مساله نیست چون زن و مرد هر دو انسان هستن و حنسیت بهانه ای بیش نیست !!!!

به امید سرافرازی ایران و ایرانیان و برقراری عدالت در تمام جامعه .
..
..
یک نیمچه اشاره :
در همین رابطه شکر پرانیهای ملا حسین درخشان ملقب به خر دبیر خودم , در رابطه با فعالیت زنان رو که دیشب در حال توهم و بعلت نخوردن قرص هاش تراوش کرده رو بخونین و مستفیض بشین و بیشتر این شخصیت مزدور رو بشناسین . بزودی مدارکی براتون در مورد فعالیت های ملاحسین درخشان در انگستان و اسرائیل فاش میکنم که خودش از تعجب 4 تا شاخ در بیاره ! بزودی میفهمین این آدم مدام توی اسرائیل و انگلستان دنبال چی بوده و چرا اینقدر داره آب به آسیاب آسید علی خامنه ای میریزه . خدایت بیامرزد ...



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001