فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, March 01, 2007
ماشین ضد حقایق رژیم ایران :

یکی از مشخصه های آشکار هر رژیم دیکتاتوری و ضد مردمی در جهان , سانسور خبری و نشون دادن واقعیات و خبرها به شکل متفاوته ! اگه میخواهین ماهیت رژیمهای غیر مردمی رو بفهمین کافیه به رسانه های اون کشور سری بزنین تا متوجه بشین آیا در اون کشور دموکراسی وجود داره یا نه ؟ در کشور گل و بلبل ایران هم به لطف دستگاههای اطلاعاتی و سانسور و ارشاد و هزار و یک بامبولک دیگه , شاهد تحریف خبرها به نوعی هستیم که باید به مذاق رژیم خوش بیاد و به نفع منافع رژیم در راستای حفظ نظام مطلقه ولایت وقیح باشه . در واقع وقتی کسی که برای اولین بار وارد کشور ایران شده , روزنامه ای بخره و یا به خبرهای رادیو و تلویزیون داخلی ایران گوش بده , متوجه میشه در کشور ایران تمام مردم در رفاه زندگی میکنن و وضع معیشتی خیلی خوبی دارن ! خبری از گرونی نیست . هیچ شهروند و هیچ ایرانی ای مخالف سیاست های دولت ایران نیست ! همه مردم ایران از دم مسلمون هستن و به دستورات دینی شدیدن احترام میذارن و بهشون عمل میکنن ! دزدی و سرقت و قتل و تجاوز در کشور ایران اصلن وجود نداره ! اعتیاد و بی کاری و کلاه برداری و رشوه و سرقت و تورم و هزار و یک مشکل دیگه ای که میگن (!) اصلن نیست و همه اینها دروغه ! مردم ایران عاشق ملاها و آخوندها هستن و مخصوصن رهبر فرزانه خانم کشورشون رو روی جفت تخم ها و تخمدونهاشون جا دادن و میپرستنش !!!!! هیچ ایرانی ای در فشار و تنگنا نیست و بطور کلی اوضاع و احوال در سرتاسر میهن آریایی اسلامی ایران عالیه و خورشید چاه تاب اسلام در سرتاسر این سرزمین با اقتدار کامل میدرخشه !!!!!!

آما ولی چونکه زیرا ... فقط بری و از یک نفر شهروند ایرانی بپرسی که آقا اوضاع چطوره و اصلن چه خبرا ؟؟؟ چنان حرفهایی برات میزنه و چنان چیزهایی بهت میگه که در خوشبینانه ترین حالت خودتو از بلندی با مغز پرت میکنی پایین و یا به هر روش ممکنه سعی میکنی خودتو به لقا الله پرتاب کنی !!!!
در واقع تنها چیزی که این نظام پوشالی اسلامی رو تا به امروز نگه داشته همین تحریف خبرها و اخبار موثق روز ایران و جهان بوده . روزنامه ها و مجلات و رادیو و تلویزیون و اینترنت و ... همه و همه فقط چیزهای خوب رو نشون میدن و خبری از چیزهای بد بد نیست و همه یا دولتی هستن و یا زیر نظر دولت کار میکنن و اگه خلاف این باشه سریعن دادگاه انقلاب تشکیل میشه و اقدام علیه امنیت ملی و اختلال در نظم جامعه و تشویش اذهان عمومی و توهین به رهبری و مقدسات نظام ، اتهاماتی هست که مثل برچسب به هر کسی میچسبونن و هر بلایی هم دلشون بخواد سر طرف میارن ، البته اول مجازات میکنن و بعد محاکمه ! ولی کثافت و تعفنی که در عمق جامعه ایران در تمام زمینه های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و عقیدتی اون خوابیده و قرار داره 180 درجه با واقعیاتی که رژیم ترسیم میکنه فرق داره :
- آمار ایدز از طرف دولت به 2 - 3 هزار نفر بالغ میشه ولی حقیقت ماجرا چیزی فراتر از چند صد هزار نفره !
- فحشا و تن فروشی و فساد اخلاقی از سوی دولت کنترل شده ست و جامعه هم جامعه اسلامی و چنین چیزهایی نداریم !!! ولی حقیقت اینه که از هر 10 زن و دختر تهرانی 4 نفر اونها به شغل شریف فاحشگی اشتغال دارن و از هر 10 زن ایرانی یک نفر فاحشه هستن !!
- اعتیاد از طرف دولت ریشه کن شده ولی حقیقت اینه که ما در کشور بیش از 10 میلیون معتاد دائمی و 5 میلیون معتاد تفریحی و تفننی داریم !!!!
- ایران تنها کشور اسلامی ای هست که در اون مشروبات الکلی ممنوع اعلام شده اما ساده تر از آب خوردن در همه جا پیدا میشه و این برخلاف نظر رسانه های ایران مبنی بر مدینه فاضله بودن ایرانه !
- تمام راهپیمایی ها و تظاهرات مربوط به سیاستهای رژیم از سوی رسانه ها , مردمی اعلام میشه ولی در حقیقت فقط 5% از مردم ایران هستن که همیشه در این مراسم پای ثابت و به اصطلاح در صحنه هستن و شرکت دارن و همیشه هم در کل کشور گردش میکنن و هر جا و هر شهری که به حضور عده ای تظاهر کننده نیاز باشه , این افراد استخدامی و مزدور رو به اون منطقه منتقل میکنن .
- در تمام رسانه های ایران از رژیم ایران بعنوان حکومتی مردمی نام برده میشه ولی حقیقت اینه که غیر مردمی ترین و ضد مردمی ترین دولت و رژیمی که در جهان روی کار اومده تا امروز , در ایران وجود داره و مردم ایران سر سوزنی هم از این رژیم حمایت و طرفداری نمیکنن .
- جرم و بزهکاری در جامعه ایران رشد سرسام آور و صعودی داره ولی همواره از سوی مسئولان نیروی افتضاحی اعلام شده ایران امن ترین کشور جهانه ! این امن بودن اونقدر واضحه که در روز روشن زن شوهر دار رو از کنار دست شوهرش در وسط شهر میدزدن و کسی معترض هم نمیشه ! جوون های مردم رو عده ای از افرادی که لباسهاشون فقط متعلق به خودشونه در روز روشن میدزدن و کسی حتا اعتراض نمیکنه ! امنیت از این بالاتر ؟
- ایران از نظر مسئولان نظام دارای اقتصادی بسیار ثابته ! اما در حقیقت ایران تنها کشوری در کره زمینه که در اون میشه یکشبه میلیاردر شد و در هیچ کجای دیگه این کره خاکی نمیشه مثل ایران پول پارو کرد و این نشون میده در ایران چقدر بی قانونی و بی ثباتی اقتصادی وجود داره که میشه از هیچ به همه چی رسید و یک شبه ره صد ساله رو طی کرد اونهم بدون هیچ زحمتی بجز پدر سوختگی و ... روشهای شریفه اسلامی - آخوندی !!!
- کشور ایران همیشه از سوی مسئولین نظام به کشوری اسلامی تعبیر شده ولی ایران تنها کشور به اصطلاح مسلمون و اسلامی در جهانه که مردمش ضد اسلام و متنفر از اسلام هستن و 99% از مردم ایران دستورات دین اسلام رو نه تنها قبول ندارن که هر طور مایل باشن اجرا میکنن , نماز میخونن و پشت سرش عرق و بساط تریاک و خانم بازیشون براهه . ایران کشوری به ظاهر مسلمونه که تمام مردمش شناسنامه ای مسلمون هستن و در عمل مسلمون نوشته میشن ولی مسلمون خونده نمیشن !!!! اگه یکروز اعلام بشه حجاب در ایران اختیاری باشه 99% زنان ایران بی حجاب میرن بیرون و این نشون از عمق نفوذ اسلام در ماتحت مردم ایران داره . به همین دلیل هم هست که حکومت ایران هرگز هیچ اختیاری به مردم ایران نداده و نمیده چون میدونه در پس پرده چه خبره !!

همه اینها حقایقی هستن که رژیم ایران سعی در وارونه جلوه دادن اونها کرده ! دلیل اصلی ای که این مطلب رو نوشتم بر میگرده به اینکه امروز اعلام شد رژیم ایران بزودی در کشور عراق مذاکراتی رو با آمریکا آغاز میکنه که از نظر تاریخی و شاید از نقطه نظر زمانی بسیار مهمه . ولی خیلی خیلی جالبه بدونین که همین مطلب در کشور ایران و از سوی رسانه ها ایرانی به این شکل منعکس شده که :

- دولت بوش ديروز از يکى از محورى ترين استراتژى های خاورميانه اى خود يعنى انزواى ايران دست برداشت و بزودی با سران ایران در عراق مذاکره خواهد کرد ! " رسالت "
بهتره این خبر به این شکل تصحیح بشه که دولت ایران بعد از ماهها فرستادن علی لاریجانی و متکی دلقک به کشورهای مختلف و واسطه قرار دادن اونها برای مذاکره بدون پیش شرط و غیر مستقیم با آمریکا , در نهایت آمریکاییان موافقت کردن بطور محدود و به بهانه حل مشکلات عراق با ایران و سوریه مذاکراتی نسبی داشته باشن !!!!! که اگه رد انزوای ایران از طرف آمریکا حقیقت داشته باشه , پس نشست سران در سازمان ملل رو باید به چی تعبیر کرد ؟ در همین رابطه منتشر شد :

- شکست آمریکا برای تحریم ایران در سازمان ملل و عدم توافق سران 5 + 1 !! " کیهان "
اصل خبر این بوده که نه تنها هیچ شکستی صورت نگرفته که این نشست از موفق ترین نشست های بین اروپاییان با آمریکا بوده بطوریکه حتا چین هم از تحریم های جدید علیه ایران حمایت کرده !!!!

باز هم وارونه جلوه دادن اخبار به شکلی جالبتر :

- رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا در نامه‌اى محرمانه به کنگره ايالات متحده، بدون حاشيه روى و به
روشنى نوشت: “ارتش آمريکا در حال فرسايش است و توان يک جنگ جديد را ندارد ! " جمهوری اسلامی "
اگه کمی عاقل باشیم متوجه دروغ بودن اصل این خبر میشیم به این شکل که اگه این خبر محرمانه بوده چطور به بیرون درز کرده ؟ این خودش کل این خبر رو زیر سوال میبره . نکته بعد اینکه اگه آمریکا توان ایجاد جنگ جدید رو نداره , فرستادن 2 ناو هواپیما بر به ایران چه معنی داره ؟ و باز هم اگه این خیال باطل بود , روسیه چطور بطور جدی نگران حمله نظامی علیه ایران شده ؟ و اگه باز هم این خبر دروغ بود استقرار واحد های موشکی آمریکا در اروپای مرکزی برای مقابله با موشک پراکنی احتمالی ایران چه هدفی رو دنبال میکنه ؟ و باز هم فرستادن چندین ناو مین روب به خلیج فارس برای جلوگیری از بسته شدن صدور نفت چه معنی داره ؟ و باز هم درخواست بودجه 92 میلیارد دلاری از کنگره آمریکا برای مثلن کشور عراق به چه منظوریه ؟ خوبه بدونیم کل دارایی های ارزی ایران در بانکهای جهان به لطف دست و دلبازی ها و حیف و میل های سران رژیم ایران امروز 12 میلیارد دلار بیشتر نیست و این در صورتیه که فقط بودجه اضطراری ارتش آمریکا معادل 92 میلیارد دلار شده و به سادگی میشه فهمید در پشت پرده چه حرکت عظیمی داره شکل میگیره !! از طرفی هم درگیری بین جناح های داخلی و تلاشهای رفسنجانی و اصلاح طلبان در داخل برای سامان دادن اوضاع و نگرانی ها و تذکرات شدید رفسنجانی به دولت احمدی نژآد همه حکایت از عمق فاجعه در کمین دارن ..

حالا دیدین که چه ساده حقایق تحریف میشه و به خورد ملت ایران داده میشه . این تازه در زمینه های بین المللی و خارجیه , در داخل , خبرهای تجمعات و دستگیری ها و اعتصابات و شورش ها و کشتارها و سانسور و ... که جای خود دارن . فقط و فقط همین یک مورد رو در نظر بگیرین که اگه رسانه های ایران واقعن حقیقت رو میگفتن چه نیازی به سانسور سایت های اینترنتی و یا توقیف روزنامه های کشور بود ؟؟؟؟؟؟ اگه حقیقت اینه که دولت به مردم میگه پس چه ترسی از خبرهای به اصطلاح دروغ اینترنتی ؟!!؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001