فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, February 27, 2007
تکنولوژی موشک فضایی :

دیروز CNN خبر داد ایران یه موشک فضاپیما با محموله تحقیقاتی به فضا فرستاده ولی ابراز تردید میکرد که چنین چیزی صحت داشته باشه ! ناخودآگاه ذهنم مشکوک شد به این قضیه و چند دقیقه بعدش در پی الهامات غیبی فهمیدیم اصل جریان چی بوده :

آقا ما تو حکومت اسلامی شده تا حالا کار فرهنگی و علمی و سازنده انجام بدیم ؟ شده تو ایران برای علم , بی ریا و بدون غرض و مرض ، کاری صورت بگیره ؟ مصلن نگاهی به همین مخترعین ایرانی بندازین ! حکومت اسلامی تا حالا دست کدوم یک از اینها رو گرفته ؟ دست کدوم کارگر و مدیر و کارخونه دار مبتکری رو که در رشته ای موفق بوده و به ایران خدمت رسونده رو گرفته و مورد حمایت قرار داده ؟ مگه اینکه طرف خیرش به اسلام رسیده باشه و یا چیزی اختراع کرده باشه که به نابودی بشریت کمک کنه در راستای به تعالی رسوندن اسلام و هوا کردن شورت ابوالفضل !!!!! توی این 28 ساله که نظام اسلامی در ایران روی کار بوده ما تنها در زمینه هایی پیشرفت داشتیم که بطور شدیدن احمقانه ای به ناف و تنبون اسلام پیوند خورده بودن ! مثلن :
- در زمینه کشف سایه ها و حلقه ها و هاله های امام زمان دور سر افراد معروف و مشنگ نظام اسلامی مثل همین مردک مادر فلان , احمدی نژآد !
- اختراع و ساخت وسایل و تجهیزاتی برای سرعت بخشیدن به طاعات و عبادات مسلمین مثل کیلومتر شمار ولایت و صلوات شمار فول اتوماتیک و تسبیح انداز خودکار و دستگاه تیمم نیمه اتوماتیک و .. !
- یا پروژه های ساخت سلاحهای کشتار جمعی رژیم و سپاه پاسداران و بمب ها و موشک ها و قایق های پرنده ای که مثل قالیچه سلیمان بر فراز خلیج نیمه فارس پرواز می کنن و .. !
ولی دریغ از اینکه یکی از اختراعات مفید به حال و جون مردم و جامعه ایران به ثبت برسه و یا به مرحله ساخت و اجرا در بیاد ! همین بنیاد خوارزمی که یه سرش به دولت و یه سرش به بیت عنتری و اسطبل ولایت فقیه وصله , هر سال از بین مخترعین جوون ، اون دست از اختراعاتی رو که به حال بقای نظام مفید هستن رو گلچین میکنه و رو هوا میگیرشون و توی نهاد های مخفی و سری نظام به کار و تحقیق وا میداره و باقی رو هم به امان خدا و در پناه سایه دست پلاستیکی رهبر فرزانه خانم رها میکنه !!!
حالا با این اوصاف وقتی میشنوی که موشک فضایی به هوا پرتاب کردن , که مطمئن باش دروغ از این بزرگتر و شاخدارتر وجود نداره , باید هم ذهنت پر بکشه به اینکه آقا ! اصلن هدف از این موشک پراکنی چیه ؟ همون اول بسم الله یه جای این قضیه شدیدن بوی گند میده و اونم اینه که رئیس پژوهشگاه هوا - فضای ایران که یه موسسه تحقیقاتی - علمی هست این خبر رو اعلام میکنه و پشت سرش این خبر منتشر میشه که سردار پاسدار مصطفا نجار وزیر دفاع ایران ، ساخت این موشک رو زیر نظر و تایید سپاه پاسداران اعلام میکنه و پروژه های مضحکی رو به ناف این پروژه میبنده !!!!!
از اون طرف هم کشورهای دیگه میگن اگه این موشک درست ساخته شده باشه , ایران میتونه موشک های دور برد قاره پیما هم بسازه و یه قدم دیگه بر ضد ایران موضع میگیرن . جالبه نه ؟ اونم درست زمانهایی که پرونده هسته ای ایران رو زیر ذره بین میذارن ، ایران این کشف ها و شق القمر های خودشو رو میکنه و قدرت نماییش میگیره ! خریت که حد و مرز نداشته باشه یعنی همین !!
بجز اینها همونطور که میدونیم خیر حکومت اسلامی به منافع مردم نرسیده و نمیرسه و وقتی یک کار علمی صورت میگیره , این کار یه سمتش به ضرر مردمه , یه سمتش به ضرر منافع آمریکا در منطقه ست و یه سمتش به سود بقای نظام و یک سمتش هم به نفع اسلام و مسلمین افراطی ! باقی ول معطل ... اگه چنین چیزی حقیقت داشته باشه از فردا باید منتظر این باشیم که از وزارت اطلاعات دولت فخیمه ایران به شما زنگ بزنن و بگن در روی پشت بوم منزلتون چند عدد ماهواره وجود داره ؟ چون با استفاده از ماهواره احتمالن فجر یا قمر بنی هاشم یا شمش و کشف الاسرار و ... منزل شما رو رصد میکنن تا مبادا به وسائل ضد انقلاب دسترسی داشته باشین ! از فردا هم یهو میبینی تمام مکالمات موبایل شما رو در میارن و شورتتون رو پرچم میکنن و همینطوری بگیر برو تا آخر . یکی از موارد دیگه ای هم که این ماهواره پرتاب کنی ها برای رژیم ایران به ارمغان میاره اینه که احتمالن یه ماهواره بدون سرنشین به فضا پرتاب میکنن تا به کشف آغا امام زمان بپردازه و چند ماه بعد هم مطمئن باشین یه ترانه عربی رو پخش میکنن که امام تایمری در کنار بلندگوهای ماهواره , تصنیفی عشقی برای ولایت فقیه خونده و یعنی به زودی داروی ظهور مینوشه و ظاهر میشه ! مردم همیشه در صحنه و گاو ایران " صد رحمت به گاو البته " هم که آماده شنیدن و باور چنین اخباری هستن و همینطوری الکی الکی میبینی اسلام و حکومت در این سرزمین چنان جون میگیره که با بیل هم نمیتونی از جا درش بیاری ! حتا میشه از ماهواره در راه کشف سریع تر هلال ماه هم سود برد و دیگه آغای رهبر , خامنه ای , لازم نیست خواب رو بر خودش حروم کنه و شب تا سحر از پشت بوم منزلش ماه رو رصد کنه تا فلان عید مش قربان و ماه مش رمضون و عید پست فطرت و ... رو اعلام کنه , البته از زیر لاحاف و در جوار حوریان موعود حرمسرای بیت رهبری !!!!

حالا هی برین و بیایین و برینین به نظام اسلامی ایران ! بدبخت های ضایع ! شما هم اگه یه جو عقل داشتین میرفتین ماهواره ای چیزی علم میکردین تا اسلام و آخوند هوا کنین نه اینکه صبح تا شب هی مطلب و جفنگ بنویسین بر ضد نظام ولایت مطلقه وقیح و یا مادر و خواهر و زن عمو و خاله و زن دایی و شوهر ننه سران رژیم رو فحش بدین یا هی بگین احمدی نژاد کُ .. ننت ! حالا تو واقعیت هم نمیتونین اینکارو بکنین , مثل حکومت اسلامی ایران , توی اوهام و توهم و خیالاتتون که میتونین ماهواره هوا کنین ؟ نمیتونین ؟!؟ یعنی از احمدی نژاد هم کمترین که تو روز روشن میگه همه جا شبه ؟؟؟؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001