فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, February 05, 2007
Buy One Get All Free !!!!

تو این چند روزه شدیدن گرفتارم و فقط شبها آخر وقت فرصت میکنم بیام تو اینترنت ! دلیلش هم اینه که یه خونه نزدیک دانشگاه خریدم و داریم کم کم آماده میشیم تا بریم اونجا و از اجاره نشینی در میاییم و داریم تعمیرات میکنیم و بعد هم که اسباب کشی و کلی دردسر های دیگه !! هر چند خونه بزرگی نیست ولی همین که میدونی مال خودته و هر ماه کلی اجاره نمیدی , اینش خیلی خوبه !!! داره کم کم 6 ماه میشه اینجام و دارم عادت میکنم به اینجا و دیگه حاضر نیستم برای یک دقیقه هم برم ایران بمونم و اون غم دوری از وطن و ... داره برام عادی میشه !!!!!! خلاصه که تو این روزها حسابی گرفتارم و باید بالا سر عمله بناها باشم یا خرید برم و زیاد وقت نمیشه بیام و چیزی بنویسم ولی سعی میکنم در هر فرصتی چیزی بنویسم و زیاد دور نباشم :

اونهایی که در خارج از کشور زندگی میکنن میدونن که فروشگاهها هر از گاهی بعضی جنس هاشون رو حراج میکنن یا به نصف قیمت میفروشن تا جنسشون زودتر فروخته بشه . مثلن وقتی تاریخ مواد غذایی داره تموم میشه و چند روز بیشتر به اتمامش نمونده , قیمتش رو نصف میکنن تا فروش بره و چیزی باقی نمونه . و یا وقتی چیزی فروش نمیره و رو دست فروشگاه باد میکنه , ارزونش میکنن و اینطوری همه رو میفروشن ! یا وقتی لباسی از مد می افته و مد جدیدی میاد تو بازار سریع اون لباس های دموده رو ارزون میکنن و نصف قیمت !
این درست بر عکس سیاست کاسب های پدر سوخته ایرانیه که تزشون اینه که نه خود خورم نه کس دهم گنده کنم به سگ دهم , که البته به سگ هم نمیدن !!!!! کاسب های ایرانی حاضرن جنسشون خراب بشه و بگنده و دورش بریزن ولی قیمتش رو نصف نکنن ! این اوج خریت و نفهمی کاسب های ایرانه ! هر چند سر کاسب جماعت تو ایران کلاه نمیره و با فروش 2 تا جنس پول یه پارتی جنس رو در میارن !!!!!
صبح رفته بودیم B&Q تا یکسری لوازم بخریم برای خونه . این فروشگاه هم مخصوص فروش ابزار هست و هر ابزار و لوازمی برای خونه لازم دارین اونجا پیدا میکنین . یکسری نوار پرده خریدیم و شیرهای دستشویی و توالت و کابینت آشپزخونه هم سفارش دادیم و رسیدیم به قسمت گل و گیاهش و تصمیم گرفتم حالا که فصل کاشتن گلهای پیازی هست , مقداری پیاز گل بخرم و بکارم تا باغچه پر از گل بشه برای بهار . اتفاقن از شانس منم ارزون کرده بود و شده بود Buy one get 1 free !!! یعنی یکی بخر و یکی هم مجانی ببر !! منم زنبیل برداشتم از اول تا آخر 5 بسته انوع پیاز گل انتخاب کردم و رفتیم پای صندوق و همه رو حساب کردیم و گذاشتیم تو ماشین و رفتیم خونه . داشتم لیستمو چک میگردم که دیدم چند تا چیزو یادم رفته بخرم و بعد هم به آرتین گفتم برو از این پیازها 2 تا بسته دیگه هم بخر و یادت باشه بای وان گت وان هست ها و نری یه دونه برداری !!!!!
طبق عادت مردها که میخوان بگن ما خیلی حالیمونه و ما اینم , گفت : حله و دو دقیقه ای میخرم و اینجام و اصلن نگران نباش !!!! هر وقت این حرف رو میزنه من وجودم رعشه میگیره و میدونم یه گندی بالا میاره ! خلاصه رفت و منم مشغول کارای دیگه شدم . یکی دو ساعتی گذشت و دیدم ازش خبری نشد و کلی نگران شدم و میخواستم کم کم بهش زنگ بزنم که دیدم تلفن خونه زنگ خورد . گوشی رو برداشتم و دیدم از اداره پلیس هست و یه خانمی بود و خودش رو معرفی کرد و بعد گفت اگه ممکنه تشریف بیارین به پلیس استیشن !!! منو میگی از نگرانی داشتم میمردم و نفهمیدم چطوری خودمو رسوندم و واویلا !! دیدم آرتین رو بازداشت کردن با یه عالمه جعبه پیاز گل ! صبر کردیم وکیل اومد و جریان رو گفتن و معلوم شد این آقای خنگ فکر کرده اونجا نوشته یکی بخر بقیه ش مجانیه و رفته هر چی پیاز بوده بار کرده و بعد هه یه جعبه رو پولشو داده و باقی رو برده و اونا هم خیال کردن دزدی کرده و زنگ زدن به پلیس و ...
بعد که گفتم این اشتباهی فهمیده و زبان نمیدونست و ... پلیس ها از خنده مرده بودن و ما شدیم برای اینها جوک !!! البته اگه الان تو ایران بودیم کسی حرف ما رو باور نمیکرد و میگفت مخصوصن دزدی کردین ولی اینها ببینین چقدر انسانن و به آدم ارزش میذارن که باور میکنن حرفتو که واقعن اشتباه کردی و ولت میکنن . از همه اینها دردناکتر اینه که حالا من با چیزی حدود 30 بسته پیاز گل روبرو هستم که نمیدونم اینها رو چیکار کنم و باهاشون میشه یه پارک رو گل کاری کرد . حالا هم آرتینو تهدید کردم اگه از هفته دیگه نری کلاس زبان اسم بنویسی , این گلها که در بیاد مجبورت میکنم بری سر خیابون بایستی و گل فروشی کنی !!!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001