فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, February 21, 2007
اسلام و همجنس گرایی :

نمیدونم امشب اخبار بی بی سی رو خوندین یا نه ؟ نوشته بود همجنس گرایی در بین جوانان کشورهای اسلامی و در کشور عربستان و مخصوصن بین دختران دبیرستانی به شدت شایع شده و بقدری آشکار و علنی صورت میگیره که مقامات عربستان رو به وحشت انداخته !!

آدم این خبرهای ناز و خوب رو که میشنوه ذوق مرگ میشه از خوشی درست مثل قزوینی ها ! آقا قزوینیه رو میبرن کودکستان بهش میگن چه احساسی داری ؟ میگه دارم از خوشی میمیرم ... حالا شده حکایت من .. نمیدونین چقدر لذت میبرم از اینکه اسلام با همه فشارها و تهدیدات و شکنجه های ضد انسانی و نشر اوهام و اکاذیب و رواج خرافات و ترسوندن پیروانش از هیچ و پوچ داره چنان به سراشیب سقوط و انحطاط اخلافی می افته , البته افتاده بود , که بزودی زود رویای انقراض اسلام به حقیقت می پیونده ان شاء الله تعالی ..
من همیشه گفتم مسلمونها جزو پلید ترین و ضد اخلاق ترین و حروم زاده ترین موجودات این کره خاکی هستن و از مسلمون پدر سوخته تر و پاچه پاره تر و بیحیا تر و بد ذات تر هیچ کجا نمیتونی پیدا کنی . وقتی میشنوی کسی مسلمونه بدون این آدم یه مورد فجیعی تو ژنتیکش داره و باید یا ازش دوری کنی و یا کلن منتظر باشی ببینی کجا ترتیب رو میده و بلایی سرت میاره , که هر چی امروزه روز بلا و مصیبت در جهان اتفاق می افته همه زیر سر همین مسلمونهاست !

بگذریم .. آقا از قدیم همیشه گفتن چیزی رو از کسی محروم کنی , نسبت به اون مساله بیشتر حساس تر میشه ! بعبارتی وقتی که به آدمیزاد میگی فلان کار رو نکن , طرف اصلن خوشش میاد که اون کار رو بکنه ! تو ایران اسلامی خودمون هم از این نمونه ها زیاد داشتیم و داریم ! برای نمونه همین حجاب تحمیلی و زورکی زنان که با شعار یا روسری یا تو سری به سر زنان کشیدن ! ملاحظه کنین وضعیت حجاب زنان و دختران ایرانی رو با حجاب زنان و دختران کشورهای مسلمون دیگه ؟ والا من یکی خودم بعنوان یک زن از وضع حجاب دخترهای ایرانی مو به تنم سیخ میشه و پیش خودم میگم اگه این حجابه پس بی حجابی چیه ؟؟؟؟؟ صد رحمت به خارج از کشور و زنهای بی حجاب !!
متاسفانه کشورهای مسلمون هنوز نخواستن از این نکته درس بگیرن که ذات و ژنتیک آدمی با مساله زور و فشار و باید و نباید سازگار نیست و اگه طرف رو از دروازه راه ندی از سوراخ سوزن هم که شده سعی میکنه وارد بشه و میشه (!) . حالا تو خودتو خفه کن !
28 ساله که ملاهای جاکش خیال میکنن جامعه ای اسلامی و مدینه فاضله ایجاد کردن ولی در واقع ریدن با این مملکت اسلامیشون که نه اسلامیه و نه ضد اسلامی و معلوم نیست چه خر در چمنیه که مثل حکایت اره در کون شده !!! 28 سال خودشونو خفه کردن زنها رو با حجاب و محجبه کنن و فساد رو از جامعه بشورن و نتیجه ش شده اینی که امروز میبینیم ! تهران محض نمونه که خودش شده یه فاحشه خونه دبش ! آدم تصور میکنه که نکنه همین خمینی ملعون ملقب به جاکش کبیر با انقلاب اسلامی خودش تخم فساد کاشت ؟؟
در مورد وضعیت حجاب هم که لازم به گفتن نیست .. دخترها اگه بدون حجاب بیرون برن خیلی سنگین تر از اینی هستن که الان با حجاب اسلامی (!) بیرون میان !! هزاران طرح ارشاد و سکسشاد و کوفتمان فرهنگی و شوهای مسخره لباس ها و پالون های اسلامی که فقط لایق زنان اسطبل ولایت فقیه " وقیح " بود هم نتونست مردم ایران رو مسلمون کنه و برعکس نه تنها مسلمون نشدن که چنان کافرهایی شدن که الان هر جوون ایرانی یه پا تئوریسین مسائل زیر شکمی و ضد اسلامیه برای خودش و تا به طرف میگی اسلام اینه , در میاره میذاره کف دستت و میگه : بیلاخ !!! اسلام اینه و ای تو روحت ... !!!!!!
- مانتوی کوتاه رو جر دادن و قایم کردن , مردم رفتن چادر گرفتن و باهاش بیکینی درست کردن !
- روسری کوتاه رو ایراد گرفتن و مقنعه باب کردن , مردم دستمال یزدی ها رو 3 گوش کردن و ازش روسری درست کردن !
- رنگ زغال و سیاه رو رنگ عشقولانه کردن و گفتن مشکی رنگ برتره , مردم کاندومشون رو هم مشکی کردن به مناسبت محرم و گفتن مشکی رنگ عشقه !!
- نماز اجباری وضع کردن , مردم مساجد رو کردن خوابگاه و محل دست به چیز شدن و مستراح بین راهی و عمومی !
- چادر رو کردن حجاب برتر و شوهای مد اسلامی برپا کردن , میز و صندلی های خالی شاهد این شوها شدن !
- اینترنت و سایتها رو فیلتر کردن , همه کاربران اینترنت شدن یه پا هکر و استاد دور زدن فیلترینگ و سطح اطلاعاتی جوانان بالا رفت !

و همه اینها یعنی و عدو شود سبب خیر !! حالا اصل موضوع ! روابط آزاد و طبیعی بین دختر و پسر رو محدود کردن , نتیجه شده همین ! رواج همجنسگرایی ! یکی نیست به این احمق ها بگه آخه پوفیوز ها وقتی که رابطه طبیعی بین پسر و دختر رو محدود میکنین و در قانون طبیعت انگشت فرو میکنین و این دو جنس رو برای هم میوه ممنوعه و اخ و تف و جیز میکنین , میخوایین انتظار داشته باشین طرف هم بگه چشم شما راست میگین ؟ خیال کردین الان هم زمان ناصرالدین شاهه که طرف توی پستوی خونه بشینه و گوش به حرف مرجلق مقلد خودش بده ؟؟؟ و یا اینقدر نفهم و عقب مونده باشه که ندونه در دنیای اطرافش چه خبره و چی میگذره ؟ سر 5 دقیقه از طریق اینترنت تمام اخبار روز و قدیم جهان رو میتونی بدست بیاری ! رادیو , ماهواره , اینترنت ,کامپیوتر و ... همه و همه دنیایی از اطلاعات رو برات میرینن !!!!
حالا بیا سانسور کن ! فیلتر کن ! ده میلیون سایت رو مسدود کن ! ماهواره ها رو جمع کن و باهاشون قابلمه بساز ! بمیری هم مردم اگه بخوان به اخباری دسترسی پیدا کنن میکنن حالا خودتو جر بده ! وقتی به پسر و دختر میگی مبادا با هم باشین ! فردا میرین جهنم و نیم سوز داغ تو ماتحتتون فرو میکنن یا گرفتار مار و عقرب جراره و قاشیه می شین و ... بر میگرده بهت میگه ک .. ننت خندیدی !!! بذار من اینکارو بکنم و من برم جهنم و مگه بلا سر من نمیاد ؟ پس تو رو سنه نه ؟
بیشتر گیر بدی و مته به خشخاش بذاری , برات سند و مدرک رو میکنه و اینترنت و فیلم و ماهواراه و صد تا چیز دیگه رو شاهد از غیب میاره که بنا به شصتاد هزار و یک دلیل رابطه با جنس مخالف از آب هم گوارا تر و حلال تره !
بیشتر روتو زیاد کنی بر میداره 4 تا عکس از همخوابگی 4 تا ملا با 4 تا فاحشه چادری رو برات رو میکنه و میگه یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به ننت !
بازم روت کم نشه بر میداره فیلم هلالی مداح رو از خشتکش در میاره و میگه اگه بده پس این یارو چی میگه ؟
بازم روتو بیشتر کنی میگه باشه , میره لزبین میشه ! میره گی میشه ! حالا تو قانون اسلام میخوای ثابت کنی طرف با فلانی رابطه داره ؟ تو ایران فقط این اصله که مرد و زن غریبه با هم نباشن وگرنه مرد و مرد و یا زن با زن وقتی باشن , کسی به هیچ جاییش هم نیست ! چون قانون اسلام شعورش به این نمیرسیده که ممکنه 1426 سال بعد اتفاقی بیافته که زنها از زنها بیشتر از مردها خوششون بیاد و مردهایی هم پیدا بشن که از مردهای دیگه بیشتر خوششون بیاد تا زنها !

نتیجه گیری اخلاقی اینکه :
نمیدونم کی بود اما هر حروم زاده ای بود اینو نمیدونست که اسلام بدرد همون پستوی خونه ها و ورد و جادو خوندن میخوره و بس نه اینکه بیاد و توی هر موردی انگشت فرو کنه ! فرو شدن انگشت اسلام در تمام ارکان جامعه و مخصوصن زندگی انسنها نتیجه ش چیزی جز ریدن به بشریت و نابوی جهان نیست ! در دنیای امروز محدودیت و جلوگیری کردن نتیجه عکس میده و اینو کودن ترین و احمق ترین انسانها هم میدونن . ولی با این همه هنوز هم میبینیم مردم بعضی کشورها دلشون میخواد مثل سگ زندگی کنن و بنده و زیر دست عده ای مفت خور به اسم آخوند باشن و زجر بکشن و سختی بکشن فقط برای اینکه به جهنم نرن ! از خوشی ها و شادیهای زندگی که حق طبیعی هر انسانیه خودشونو محروم کنن که فردا جهنم نرن . نمیدونم عقل این آدم ها چرا اینقدر کمه که نمیگن اگه همه این مسائل حقیقت داره پس تکلیف اون هفشده میلیارد آدمیزاد غیر مسلمون دنیا چی میشه و اونها همینطوری کشکی زاده شدن ؟؟ فکر میکنم با همین روندی که در پیش رو داریم در آینده ای نه چندان دور باید منتظر رسوایی های اخلاقی ای به این شکل باشیم که فلان ملا و آخوندی به منشی مرد خودش تجاوز کرد .. ! فلان زن چادری به دختری تجاوز کرد و ...

اهل اسلامی اگر مانده پس از اینهمه آلام
گو بیا گرد هم آییم و بگرییم به اسلام
مسجدی هست , ولی مسجد بوزینه به منبر
کعبه ای هست , ولی کعبه آلوده به اصنام

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001