فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, February 21, 2007
عمر کُشون :

در رذالت و پدر سوختگی مسلمونها که شکی نیست و بر منکزش فحش خوار مادر و اینا ... ! برای من همیشه سوال بوده که چرا با اینکه مسلمونها خودشونو برترین انسانهای روی زمین میدونن " ار در عقب " ولی با اینهمه بازم سایه همدیگه رو با تیر میزنن و نمیتونن فرقه های مختلف خودشون رو تحمل کنن و چنان قصاوت و دشمنی ای با خودشون دارن که با کفار و نجس ها و ارمنی ها و یهودی ها و باقی ادیان ندارن !؟ برای نمونه بریم سراغ دو دسته اصلی از دین اسلام یعنی شیعه و سنی که جفتشون از دم پدر سوخته هستن :

من جدی نمیدونم شیعه رو کی از خشتکش در آورده ولی هر کسی که بوده توی جنایت رو دست نداشته چون هر چی جنایت در تاریخ اسلام اتفاق افتاده از صدقه سر همین شیعه های عثنی حشری بوده ! این فرقه با چنان قصاوت و بی رحمی ای به سایر فرقه های دیگه تاختن در طول تاریخ که مو به تن آدمیزاد سیخ میشه و حتا به خودشون هم رحم نکردن ! ولی سنی ها مادر مرده که از خوب روزگار جزو اکثریت جهان اسلام هستن , باز به نسبت شیعه ها انسانهای مودب و با وقار و انسان تری هستن , هر چند سگ زرد برادر شغاله !
اختلافی که بین این دو فرقه وجود داره در اصل سر انتخاب یک رهبر بعنوان جانشین , محمد , بوده ! اکثریت عمر رو خلیفه دونستن و اقلیت علی رو جانشین محمد ! حالا قبر بابای جفتشون , من نمیدونم یه خلیفه شدن یا نشدن یکی از اینها چرا باید باعث بشه که چنان دو دستگی و کینه و نفرتی در دل شیعه ها ایجاد بشه که وقتهایی از تاریخ که این ژن جهش میکنه باعث جنایتهای فجیعی بشه ! اگر هم جنایتی اتفاق نیافته شیعه های دیوانه سعی میکنن به نوعی خودشون رو خنک کنن و با ایجاد محافل و مجالسی به نام عمر کشون تمام خشم و نفرت خیالی خودشون رو سر سنی ها و مخصوصن عمر مادر مرده خالی کنن !!!! برای نمونه فقط خواهش میکنم این قطعه از فیلم ، بیشتر صدای اونو که از یکی از این مراسم گرفته شده گوش بدین و خودتون قضاوت کنین که آخه اینا هم مسلمون هستن ؟؟؟؟؟؟ من تو عمرم هیچ جایی ندیدم که کسی بنویسه مرگ بر علی ! ولی هزار جا دیدم که راه به راه شیعه ها به عمر فحش دادن و نمونه هایی از این فحش ها رو که بصورت هنری (!) سروده شده اینجا میتونین ملاحظه کنین و مستفیض بشین : + 18 !!!
http://www.youtube.com/watch?v=qm1jcGubEi4

آدم وقتی این کینه و غیض وحشتناک رو از اینها میبینه واقعن وحشت برش میداره که اگه روزی روزگاری اینها به قدرت برتری در جهان تبدیل بشن چی به سر بشریت و جهان میارن ؟ باور کنین اگه این شیعه ها روزی ابرقدرت بشن حتا سر حیوانات هم چادر میکنن و نرها و ماده هاشون رو هم از هم جدا نگه میدارن . جالبه که اینها ادعای برتری در دین میکنن و همه جا میگن توهین به مذاهب ممنوع و حرامه و هزار و یک استدلال میارن ولی در عمل وقتی چشمشون به یه سنی می افته انگار که صواب داره , هر بلایی که بگی سر طرف میارن فقط به دلیل عقاید و طرز فکرش ! زیر بنای شیعه اثنی حشری اینه : تفکر و طرز فکر انسان گناه کبیره ست و همه باید یکجور فکر کنن و صد البته اسلامی !!! حکومت سکسلامی هم که شاهکار حکومت شیعیان جهان شده ، از ابتدای تاسیس دست به قتل و کشتار انسانهایی زده که گناهشون فقط اختلاف فکری متفاوت با دیگران بوده . هزاران هزارن انسانی که کشته شدن در طول این 28 سال جرمشون این بود که به نوعی دیگه فکر میکردن و اعتقادشون متفاوت بود .. مسلمونها از آزادی و دموکراسی چیزی سرشون نمیشه چون خود دموکراسی با اسلام مغایره . تمام دستورات و فرامین اسلام اجباری و زوری و تحمیلی و حیوانی هست و طبیعیه چنین دینی با چنین دستوراتی و با چنان پیروانی محاله بتونه آزادی رو به انسان هدیه کنه !!!! حالا من از آزادی در تمام جنبه های زندگی صحبت نمیخوام بکنم و فقط همین یک مورد آزادی مذهب و عقیده رو داشته باشیم باید کلاهمون رو بندازیم هوا , باقی آزادیها پیشکش .. من از وقتی اومدم اینجا احساس تاسف شدیدی میکنم برای 80 میلیون ایرانی ای که در کشورم زندگی میکنن .
یک زمان افسوس میخوردم که چرا این مردم اینقدر احمق هستن ؟ ولی وقتی بیشتر به عمق ماجرا وارد میشی میبینی اینها فکر میکنن زندگی همینه ! ندیدن . نمیدونن ! فقط دورادور تعریف شنیدن ! هزار حرف متناقض شنیدن ! مذهب اسلام با خرافات و جهل و بیم دادن اونها رو در جهل مرکب نگه داشته و اجازه رشد و بلوغ ذهنی و باز شدن دید بهشون نداده ! وقتی شما از یه آدم دهاتی که شهر رو ندیده میپرسی خوشبختی ر در چی میبینی ؟ بهت میگه یه گاو داشته باشم و یه زن و یه زمین و 100 راس هم بچه !!!! یا وقتی برای بچه های فقیر افسوس میخوری که زندگی اینا چرا اینطوریه ؟ نمیدونی که اون بچه واقعن خوشبخته چون بیش از اون رو ندیده و فکر میکنه زندگی همینه که خودش داره و با همین حال میکنه ! ولی وای به اینکه بهت آزادی رو بدن , بهت اون روی سکه رو نشون بدن و بعد ازت دریغ کنن ! انقلاب واقعی اینجا اتفاق می افته ! یعنی اگه فقط 10 درصد از مردم ایران میتونستن درک کنن اونور مرزهای ایران زندگی چطور میگذره و چه دنیایی وجود داره , آخوندها که سهله , ایران تبدیل میشد به کشوری که ریشه مسلمونهای جهان رو خشک میکرد !
جالب اینه که تازه تازه کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا این موضوع رو درک کردن و دارن تند و تند به جوونهای ایرانی ویزا و تسهیلات راحت تری برای رفتن میدن برای اینکه محیط آزاد غرب رو به اونها نشون بدن و بعد که برگردن به ایران جامعه رو زیر بنایی تغییر بدن و دوستان و آشناهاشون رو از حقایق باخبر کنن . آیا انقلابی به این بی صدایی جایی شنیده بودین ؟؟؟
اسلام تا به امروز فقط بخاطر همین تفرقه ها و کینه ها و خرافات و اوهام تونسته دووم بیاره . شیعه و سنی تا ابد هم با هم به صلح نمیرسن و همین کینه ها و همین توهین ها به همدیگه باعث میشه که اسلام زنده بمونه و پیروان هر دو فرقه در جهل باقی بمونن مگه بصورت ریشه ای روی این مساله کار بشه و اونقدر گفته بشه و اونقدر حقایق رو نشون بدی تا کم کم همه آگاه بشن . فکر میکنین چرا در ایران بیشتر از ده میلیون سایت فیلتر شده ؟؟؟ تفکر آزاد در اسلام یعنی مرگ و زوال و انقراض اسلام !!!!

تکبیر .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001