فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, February 07, 2007
ماجرای واجبی :

آقا ما تو ایران چیزهایی که داریم توی دنیا تکه ! ولی حکایت , همون حکایت غاز بودن مرغ همسایه ست !! وقتی میاییم خارج خیال میکنیم هر چی اینجا هست صد تا سر گردن از مال ایران بهتره ولی وقتی میری تو بطن ماجرا میبینی که همه سر و ته یک کرباس هستن و تازه چیزهایی که تو ایران هست خیلی بهتره و فقط ما ایرانیها بخاطر نداشتن آگاهی خیال میکنیم چه خبره در صورتیکه همون مواد بنجل ایران رو میارن اینجا و رنگ و لعاب و اسانس بهش میزنن و ازش چیزی در میارن که انگشت به دهن میمونی :

من تو عمرم از واجبی استفاده نکردم ! ولی از این ماده فجیع چیزهای زیادی شنیده بودم و اینکه مردها در قدیم خیلی از این ماده خوششون می امد و حمام های قدیمی هم بخشی داشت به اسم واجبی خونه که مردها میرفتن و به جاهایی که میخواستن واجبی میمالیدن و بعد از نقره بلوری شدن وارد خزینه میشدن و .. .
چند وقت پیش داشتم توی سوپر مارکت میگشتم که تو قسمت لوازم آرایشی چشمم خورد به کرم های مو بر که نوشته بود 6 دقیقه ای تمام مو های پا رو از ریشه در میاره و برای پوست های حساس خوبه و روغن بادوم و عصاره آلورا داره و صد تا چیز دیگه داره . منم که از تیغ زیاد خوشم نمیاد و از مومک هم چندشم میشه و دردم میاد , همیشه خدا پاهام رو میزنم میبرم , گفتم یکی از اینا رو بردارم و امتحان کنم و اگه اینطوری که روش نوشته باشه همیشه از اینا میخرم و دیگه نه پامو میبرم نه اینکه تند تند در میاد چون از ریشه بیرون میاد و دیرتر سبز میشه ... ! خلاصه یه دونه از این کرم های Veet خریدم و همون روز هم رفتم حموم و بعد از لخت و عور شدن مثل پریای داریوش , مالیدم به پاهام و 6 دقیقه ای هم صبر کردم و بعد هم با کاردکی که توش بود روی پاهام کشیدم و همه موها رو درسته در آورد و کلی ذوق مرگ شدم ! البته یه بوی گندی هم میداد که بعدن فهمیدم این همون واجبی ما ایرانی هاست که اینا گرفتن بصورت کرم در آوردن و بهش 4 تا عصاره و روغن و .. زدن و چسان فسانش کردن و شده این !!!!!! شب هم موقع سانفرانسیسکو پز پر و پاچه صیقلیمو به آرتین میدادم و بهش میگفتم چی خریدم و .. !
امروز صبح دست مرتیکه رو گرفتم و دوتایی با هم رفتیم اون خونه تا سری به کارگرها بزنیم و آرتین هم موند خونه تا تمرین های زبانی که بهش داده بودم رو بخونه و نوار گوش بده . یکساعت بعد بود که موبایلم زنگ زد و ارتین بود که میگفت هر طوری هست خودمو برسونم خونه و یه مشکلی براش پیش اومده !!!! هر چی هم ازش سوال میکردم چی شده میگفت هیچی و فقط اگه میشه یه دقیقه بیا خونه و برو !
پیش خودم حدس زدم باز یه ترکمون درست و حسابی زده و گندی چیزی بالا آورده و مثل احمدی نژاد توی گل مونده و دست به دامن من شده ! خلاصه برگشتیم خونه و رفتم بالا ببینیم چه دسته گلی به آب داده . صداش از توی حموم می اومد و گفت وایسا الان میام . چند دقیقه بعد پیداش شد . حوله رو دور خودش پیچیده بود و یه وری و گشاد گشاد راه میرفت و خیلی با احتیاط , انگار که چیزی تو کونش فرو رفته باشه , نمیتونست درست راه بره و بالانس نبود !!
- این چه طرز راه رفتنه پدر سگ ؟ آخر عمری واسه ما شدی اوا خواهر و ترتیبتو دادن ؟
نه ! چیزه !!! بیا تو اتاق خواب بهت بگم !!!!
رفتیم تو اتاق و حوله رو باز کرد و کونشو نشونم داد و واویلا !!!!! کونش سرخ شده بود مثل کون عنتر و کمی از پوستش هم ور اومده بود و یه شکل فجیعی در اومده بود که دل سگ هم براش ریش میشد !!!!
- چیکار کردی با خودت ؟ رفتی گی شدی ؟؟؟؟؟؟
گی چیه بابا ! همش تقصیر این کرم مو بر تو بود !
- چه ربطی به اون داره ؟
هیچی دیگه تو که رفتی منم گفتم برم این موهای کونمو با کرم تو بزنم که راحت برم توالت و خودمو تمیز کنم . یه نیم ساعتی صبر کردم دیدم هی دارم میسوزم و هر چی آب زدم و تو وان نشستم دیدم سوزش نمیره و اینطوری شدم !!!! بیا حالا یه کاری بکن من دارم میمیرم میترسم نتونم دیگه تولت برم ها !!!!!!
- ای خاک تو اون سرت که هر چی میکشی از اون بیسوادیته ! مگه کور بودی روشو بخونی که نوشته 6 دقیقه نه اینکه 30 دقیقه ! حالا هم حقت همینه که از ریدن ساقط بشی تا وقتی تو ایران بهت میگفتم خیر سرت برو کلاس زبان , نگی من و زبان ؟؟؟؟؟ من دانشگاه 4 سال استاد زبان بودم و نمره هام 20 بود ! حالا برو با اون کون قرمزت ببرین !!!
غلط کردم ! هر چی تو بگی ! تو خوابم زبان میخونم فقط بیا منو ببر دکتر دارم میسوزم !!!!!!

آقا سرتونو درد نیارم . کلی تهدیدش کردم و ازش امضا گرفتم که قول بده در 24 ساعت 48 ساعت زبان بخونه و بعد هم بردمش بیمارستان ! اینقدر خندیدیم اونجا که حد نداشت ! فکرشو بکنین پرستارها ریخته بودن دورش و دکتره هم دستکش دستش کرده بود و هی این کونشو باز میکرد و با انگشت کرم بر میداشت و می مالید به ... هاهاها ... !!! این بابام کجاست که میگفت این آرتین رو باید بندازی تو جوب آب و مرد زندگی نیست و به درد جرز لای در مستراح میخوره !!!؟ به مرگ احمدی نژاد اگه این خل و چل یه روز پیش من نباشه من دق میکنم از غصه و افسرده میشم !!!!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001