فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Sunday, February 11, 2007
فرا رسیدن 22 بهمن بر مردم ایران تسلیت باد :

بیست و هشت سال پیش در چنین روزی یکی از ننگین ترین قیام های جهان شکل گرفت . انقلابی که بر خلاف تمام انقلاب های جهان بود . انقلاب اسلامی . معمولن هر انقلابی در جهان اتفاق میافته , اوضاع اون کشور باید رو به بهبود بره ولی انقلابی که در ایران شکل گرفت باعث فلاکت و بدبختی و عقب ماندگی مردم و کشور ایران شد .
فقر و فحشا , اعتیاد , بیکاری جوانها , تورم افسار گسیخته ! فرار سرمایه ها , بدنام شدن ایران و ایرانی در جهان , زوال قدرت و اقتدار ایران , نابود شدن فرهنگ اصیل ایرانی و تعویض اون با فرهنگ مستهجن عربی , کشته شدن و به قتل رسوندن جوانان ایرانی , شیوع افسردگی و از بین رفتن میل به زندگی , تاراج ثروت های ملی و گرفتن تمام حقوق زنان و حجاب و مذهب اجباری و هزاران مورد از این دست ، تنها بخش کوچکی از دستاوردهای کودتای ننگین سال 1357 در ایران به شمار میاد . روزی که در اون بجای جشن گرفتن ؛ باید خون گریست .. روزی که در اون بجای الله اکبر گفتن باید شعار مرگ بر اسلام و نابود باد مسلمین سر داد که هر چی بدبختی این ملت میکشن از ریشه و تخم و ترکه همین اسلام کثیف محمدی بوده . فریادهای الله اکبری که در 28 سال پیش در شب هنگام تا به فلک میرسید , امروز از هیچ حنجره ای خارج نمیشه و سکوت هر ایرانی حاکی از عمق فاجعه و مردمی بودن (!) این انقلاب داره !!!!!!!!
در انقلاب سال 1357 پست ترین و خائن ترین و جنایتکار ترین و سیاه دل ترین انسانهای روی زمین از طویله قدم بر اریکه گذاشتند به رهبری شیطان مجسم , خمینی ملعون و جنایاتی آفریدن که برگهای سیاه اون حتا از جنایتهای اعراب وحشی که 1426 سال قبل به بهانه گسترش اسلام و صدور اسلام , ایران رو عرصه تاخت و تاز و هجوم و تاراج وحشیانه خودشون قرار دادن , پاک نمیشه !! اعدام های دسته جمعی و مصادره اموال و ویران کردن زیربناهای اقتصادی و فرهنگی ایران و جنگ 8 ساله تحمیلی از سوی رژیم بر مردم ایران , همه و همه بخش کوچکی از دستاوردهای سیاه انقلاب 1357 بود .
در سالهای آینده , دهه زجر و روز 22 بهمن ماه , روز عزای عمومی برای ملت ایران شناخته خواهد شد . روزی که یادآور اغاز دوران تباهی و سیاهی کشورمون شناخته میشه .

روز 22 بهمن ماه 1357 روز خفقان عمومی و روزی نامیده میشه که در اون انسانهای بیگناه رو کشتند و به غل و زنجیر کشیدن چون نوعی دیگه و متفاوت از دیگران فکر میکردن . این روز روز مرگ تفکر آزاد نامیده میشه . روز سیاه 22 بهمن بر تمام مردم ایران تسلیت باد ...

تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001