فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, February 14, 2007
فاحشه های لندن :

بدبخت شدم رفت ! تعمیرات خونه یه طرف بود , خراب شدن خواهرم رو سرم مثل بختک از یه طرف , آنفولانزای آخوندی و تب و لرز شدید هم شده قوز بالا قوز !!!!!!!! به عبارتی دارم به لقا الله پرتاب میشم گوش خدا کر ، برای همین هم هست که دیر به دیر مینویسم و شاهکار کنم به کارهای خودم رسیدگی میکنم ! دیروز خواهرم پاشو کرد تو یه کفش که من 2 هفته اومدم پیش تو و منو هیچ جا نبردی بگردونی و اگه امروز هم نبری منو بیرون بر میگردم و میرم همه جا پر میکنم که شیوا فلانه و ... این شد که صبح با هم رفتیم تا ایستگاه قطار و ماشین رو پارک کردم و بلیط قطار گرفتیم و رفتیم لندن :

شده بود مثل این فیلم های کمدی ! خواهرم جلو جلو راه میرفت و منم 2 تا کلینکس چپونده بودم تو دماغم و تلو تلو خوران دنبالش راه میرفتم تا خانم مثلن جاهای دیدنی لندن رو ببینه ! باور کنین حالم دیگه به هم میخورد از بس که این شهر خراب شده فسیل رو دیدم . مخصوصن این برج بیگ بن که تا از متروش میایی بالا زرتی میخوره تو ملاجت و همون جلوی سر در مترو قرار گرفته ! فکر کنم این دفعه 23 یا 24 بود که اینو من دیدم . اگه برم فرم استخدام راهنمای توریست پر کنم رو هوا منو قبول میکنن . متروهای لندن رو هم کامل یاد گرفتم و کل نقشه ش رو از حفظ هستم !!!!!!

خلاصه بیگ بن رو که دیدیم دوباره سوار شدیم و رفتیم میدون Trafalgar Square یا به قول پدر بزرگم نه منه !!!!!!! " هر اسمی رو که نمیدونه یا بلد نیست تلفظ کنه میگه نه منه " خواهرم ایستاد کنار میدون تا ازش عکس بگیرم که یهو چشمم افتاد به 2 تا چیز (!)
سیاه که دارن میان طرف ما . باور کنین یه لحظه فکر کردم تو ایرانم !!

مرتیکه هم که کنار من ایستاده بود طبق عادت ژنتیکی خودش که هر زن چادری ای رو میبینه یه عکس العمل فجیع نشون میده , یه تف درشت و غلیظ انداخت جلوی پاشون و خواهرم هم از اونور هوار زد : شیوا ج ... ده ها رو نگاه کن !!!!!!!

حالا خودشون هم شنیدن ولی سعی میکردن خونسرد باشن و به روی خودشون نیارن و زنه و مرده لبخند زدن !! ازش عکس گرفتم و رفتیم طرف فواره های استخر . داشتم دوباره عکس میگرفتم که دیدم اینا هم اومدن نزدیک استخر تا عکس بگیرن ! منم فوری یه عکس ناب ازشون گرفتم و اینم محصول این شکار دست اول !!!


فقط من سوالم اینه که این پتی یاره های فاحشه با این ریخت و لباس چطوری اومدن انگلیس ؟؟؟ اون زنه که خیلی بی حجابه و چشمها و صورت و دستهاش مشخصه , داد میزنه فاحشه قهاری باشه و اون یکی هم که از اون چاچول بازهای درجه یکه و حتا تخم چشمهاش هم مشخص نیست ! بیخود نیست که آبروی ایرانیها همه دنیا رفته با این مترسک های سیاه . باور کنین وقتی اینا راه میرفتن تو میدون این توریست ها و انگلیسی ها با وحشت اینا رو نگاه میکردن و لابد تصور میکردن الانه که خودشونو منفجر کنن !!

..

..

خاک بر سر دولت انگلیس با این قوانینش که به یه همچین جرثومه های فسادی ویزا میده ! اونوقت جوونهای ایرانی پشت درهای بسته سفارت ساعتها باید صف بکشن و سر دلایل هچل هفت افسران Home Office رد بشن یا دیپورت بشن یا قاچاقی بیان اینجا و مثل سگ زندگی کنن و کار سیاه کنن . البته ناگفته نمونه که من همین ج .. ها رو وقتی داشتم عکس ها رو مرتب میکردم توی London Eye و کلیسا هم دیدم !!! آدم وقتی اینا رو میبینه باید فقط یک سوال از خودش بپرسه که :

من از این ج .. ها چی کم دارم که اینایی که تا دیروز توی طویله میرفتن پیک نیک ,حالا باید بیان انگلیس برای گردش ولی من تو ایران از تخم و اسافل آخوندها بالا برم تا دو زار در بیارم و زندگی سگی داشته باشم ، اگه جونهای ایرانی 2 زار غیرت داشته باشن این سوالو از خودشون میپرسن و میگردن راهی پیدا کنن برای آینده بهتر ... جوون ایرانی چیزی از 2 تا ج .. و یه قواد کم نداره !!!!!!!!!!

تکبیر.




........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001