فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, June 21, 2005
سیاست یعنی این :

قبل از هر چیز یک عذر خواهی به زیتون بدهکارم . بهش تهمتی زدم و بدون فکر چیزهایی گفتم . دلایلش بعدن برام روشن شد . اما چون سیل انتقادات از زیتون خیلی زیاد بود میخوام همه حقیقت رو بنویسم تا شمایی هم که مثل من اشتباه کردین حداقل پی به اشتباهتون ببرید . دلی که شکست رو نمیشه هیچ جور وصله پینه کرد لااقل بیاییم از این به بعد دل دیگران رو نشکنیم !!!

اما چرا زیتون رای داد ؟
زيتون وقتي جمعيت رای دهنده ها رو دید فهمید که تحريم شكست خورده . به معين راي داد و دليلش رو هم نوشت . خودش رو هم هدف فحش ها و انتقادات تند یک مشت البه که یکی از اونها هم خود من بودم که 2 تا مطلب تند هم نوشتم براش و تهمت " دورو " بودن رو بهش زدم , قرار داد ! اما یک اشتباه کردم و اونم این بود که توی عصبانیت و بدون فکر تصمیم گرفتم و فورن هم عکس العمل نشون دادم . در صورتیکه حقیقت این بود که زیتون ميتونست بگه راي ندادم . اگه راي ميداد و نميگفت و کسی اونو میدید و قضیه لو میرفت , اونوقت میشد گفت دو رويي کرده ! در ضمن زیتون کاری رو کرد که خیلی از تحریم کننده ها هم انجام دادن . حالا به هر ترتیب چه درست و چه غلط هر کسی عقیده ای داره و نباید دیگران رو وادار به تبعیت از نظرات خودمون بکنیم و باید به آرا همه احترام گذاشت . اشتباهی که من انجام دادم یک اشتباه تاریخی بود :

آتش انقلاب کثیف اسلامی خیلی زود شعله ور شد ! در عرض يكي دو ماه بجايي رسيد كه خاموش كردنش ممكن نبود . شاه به التماس افتاده بود . فضاي سياسي اون زمان كه بمراتب آزاد تر از زمان حاضر بود ناگهان چنان آزاد شد كه براحتي ميشد از موقعيت استفاده كرد و يك حكومت ايده آل و جمهوري رو پايه گذاري كرد . فقط مردم بايد آگاهي بيشتر و فرهنگ سیاسی پذیرش جمهوریت رو داشتن چون شاه به التماس افتاده بود و حاضر به دادن هر امتیازی بود . احمد شاملو اون زمان لندن بود و در روزنامه ايرانشهر ، چاپ لندن مطلب مينوشت . جلسه اي در دفتر روزنامه تشكيل داد و شاملو گفت حالا كه شاه به التماس افتاده بايد قدرت رو در دست گرفت و گذاشت كه شاه باقی بمونه و مردم رو آگاه تا کم کم آماده ایجاد و پذیرش یک حکومت جمهوری بشن ! دكتر ساعدي لعنت الله كه شديدا كمونيست بود " مثل همون کمونیست هایی که ما بین وبلاگ نویس ها داریم و خودشان بهترين زندگي رو دارن و از راه سرمایه داری نون میخورن و دم از توده مردم میزنن " ، توهين كرد به شاملو كه تو خيانتكاري و دو رویی و مگه خودت چپی نبودي تا ديروز و ... و هزار توهين ديگه درست مثل همون حرفهایی که امثال من بار زیتون کردیم ! بعدش هم گفت اين آخوندهاي روضه خون نمیتونن مملکتو اداره کنن ولی روي مردم عوام كه اكثريت رو تشكيل ميدن , بدليل مذهبي بودنشون تاثير گذارن و بايد بذاريم انقلاب كنن و شاه رو بركنار كنن و وقتيكه وارد كشور شدن و شاه رفت , ما حكومت رو بدست ميگيريم و ايران ميشه مثل شوروي ! هر چی شاملو از تاريخ ايران و زمانهايي كه آخوندهای مکار بدستور اربابشون انگليس وضع رو خرابتر كردن گفت , و اينكه اگه اينها كشور رو بگيرن بايد فاتحه ايران رو خوند , هيچکس نه تنها باور نكرد بلكه بيشتر شاملو رو به باد تهمت گرفتن و نتیجه همونی شده که الان میبینید !!!

اصل اولیه در کشوری که مردمش میخوان آزادی سیاسی داشته باشن اینه که مردم در درجه اول شعور و درک سیاسی داشته باشن و بعد فرهنگ اجتماعی بالا و همه با هم متحد و یک زبون باشن . وگرنه تمام حرکت های سیاسی و تحریم ها و طرفداری ها در جامعه با شکست روبرو میشه , همونطوری که در این انتخابات دیدین هم تحریم انتخابات با شکست مواجه شد و هم رای دادن به کسانیکه مورد نظر مردم بودن :

بیایین با هم روند انتخابت رو یک مرور کلی بکنیم و بعد با هم به قضاوت بشینیم که آیا تحریم درست بود یا شرکت در انتخابات و بعد کسانی امثال زیتون رو متهم کنیم ؟

قبل از انتخابات خیلی ها تحريم انتخابات رو پيشنهاد كردن . اپوزيسيون خارج هم به تحريم معتقد بود . گنجي هم كه از بین همين حكومت بلند شده بود و همه كلك هاي آخوندها رو میدونست که چطور مثل گربه مرتضي علي هميشه با چهار دست و پا به زمين فرود ميان , همين راه رو پيشنهاد كرد ! ولي نبوي كه با اين حكومت بود و بعد كه ديد اينها چه اعجوبه هايي هستن ميدونست كه چطور مذهبيون رو كه اكثريت مردم ايران رو تشكيل ميدن , چطوری شستشوي مغزي دادن و داد و هوار ميزد كه برين و به معين راي بدين . دلیلش هم این بود که :
- جوون های ايراني از تهدید و كشته شدن و زنداني شدن و قرار گرفتن در قيد و بندهای مسخره خسته شدن و در صورت انتخاب معين ميتونن آزادي های نسبی بدست اومده در این چند سال رو كم كم بيشتر كنن اونهم بدون خونريزي !!!
- امكان نداشت و محال بود که اكثريت مردم ايران كه عوام و طبقات کم فرهنگ و کم سواد جامعه رو تشكيل ميدادن به تحريم گردن بذارن و از خونه ها خارج نشن . بیچاره راست هم ميگفت چون تحريم كنندگان خیال میکردن اكثريت مردم ایران به اون درجه از شعور فرهنگي و سیاسی رسيدن كه پاي صندوق های رای نرن . در صورتیکه دیدیم عکس این مطلب از آب در اومد
!!!!

احمقي نژاد راي آورد و رفسنجاني . حالا اگه این مردک نئاندرتال بیاد روی کار نتیجه چی میشه ؟

- زنان بايد برگردن به عصر چادر و جوراب و درازی پاچه شلوار و ستبری مانتو و ارتجاع سياه و روسری و تو سری و زندانهاي جديد براي جوانان ساخته میشه و از همه مهمتر و جذاب تر , از فردا توی میدون های شهرها استخون های شهیدان رو مثل اسکلت دایناسور که توی موزه سر هم میکنن , به نمایش عموم گذاشته بشه !
- رفسنجانی هم در صورت برنده شدن تتمه پول نفت رو سر میكشه و بيشتر ساختمون و آسمانخراش میخره و میسازه و در شيكاگو و نيويورك و دوبی و کیش و فلان جای دیگه دنیا مافیای شیطانی خودش و خاندانش رو بزرگ و بزرگتر میکنه !

خب حالا نگاه کنین به این جوونهای حامی نامزده ها که فقط برای تفریح و خارج شدن از بیکاری رفتن تبلیغ کردن ! فکر کردین اینها واقعن هدفشونو میدونستن ؟ یه نگاه به سایت زن نوشت بندازین و خنده دار ترین جوک زندگیتونو بخونین . این آدم تا دیروز طرفدار معین بود . معین انتخاب نشد و حالا نوشته :
جهنم به هاشمی رای میدم !!!!!!
خورشید خانم رو هم بخونین که اون چی نوشته !

این همونیه که نظام میخواست . احمدی نژاد یا عنصر نامطلوب رو در کنار مهره اصلی قرار داد تا مردم وادار بشن به شرکت پر شور (!) و هم مشروعیت نظام رو تامین کنن و هم وجهه جهانیشون رو بازسازی کنن و از طرفی هم اون کسی رو که برای بقای نظام لازمه سر کار بیارن . حالا هم 2 تا راه پیش روی شما گذاشتن بین بد و بدترین و یه دوراهی گیج کننده جلوی روی شماست ! رای دادن به حلقه مفقوده داروین " احمقی نژاد " یا رای دادن به کوسه ماهی " رسمن جانی " !
حالا وقتی سیاسیون کشور ما امثال چنین جوون هایی باشن و با ادعاهای خودشون و اقدامات عجولانه و بچگانه خودشون حرکت های ایذایی رو که مورد نظر نظام هست راه بندازن , نتیجه میشه همین ! بعد که آب از سرشون گذشت میشینن کاسه چه کنم دست میگیرن و چس ناله سر میدن و بیل بیل خاک تو سرشون میریزن و تقصیر رو گردن دیگران می اندازن !!!!!

متاسفانه حالا هم که همه چی تموم شده بجای اینکه به اشتباهات اقرار بشه و هر کسی خریت خودشو قبول کنه , تقصیر رو گردن هم دیگه می اندازن و طرف مقابل رو محکوم میکنن ! میبینین چه ساده حکومت با شما داره بازی میکنه ؟ حافظه تونو به کار بندازین :

6 ماه قبل شایعه آغاز شد ! بعضی از طلاب و نمایندگان مجلس به دیدار رفسنجانی رفتن و ازش در مورد در دست گرفتن امور کشور تقاضا کردن . 3 ماه بعد هاشمی اعلام کرد تصمیم جدی برای ورود به انتخابات نگرفته ! یکماه قبل هاشمی وارد وزارت کشور شد و کاندید شد ! شبانه عده ای از جوانان ازش حمایت کردن . مهره ای جذاب بنام معین با مهره هایی سوخته وارد گود انتخابات شدن ! معین , قالی باف , لاریجانی , احمدی نژاد و کروبی و ... ! تمام این افراد سوء سابقه هایی در پست های قبلی خودشون داشتن :
- لاریجانی و اختلاس 600 میلیارد تومنی از صدا و سیما !
- کروبی یا بازنشسته مجلس شکست خورده قبلی !
- احمدی نژاد یا قاتل تک تیرانداز معروف به تیر خلاص کن !
- قالی باف شو من و رشوه گیری های کلان !
- معین با سوابق خشک مذهبی و کنار گذاشته شده از وزرات علوم !
مردم اما انتخابات رو تحریم کردن ! نیاز به محرک بود ! معین با شعارهای نوین که از شعار های خاتمی استفاده شده بود وارد شد و نقش یک کاتالیزور رو بازی کرد و مردم رو به شوق آورد . مردم حرکت کردن به خیال انتخاب خاتمی اصلاح شده . باقی کاندیداها هم وعده های سر خرمن دادن و قشرهای فقیر جامعه رو که 60% جمعیت کشور بودن رو ترغیب کردن . همه شرکت کردن و در نهایت هم با یک تقلب جانانه و دخالت مستقیم عمال خامنه ای و مزلفان بسیجی و سپاهیان ولد زنا , احمدی نژاد به مقام اول رسید در کنار رفسنجانی تا مردم در دور دوم مجبور بشن با تمام قوا وارد گود انتخابات بشن و بین بد و بدترین , از سر ناچاری رفسنجانی رو انتخاب کنن ! طبیعیه که قیافه قوزمیت احمدی نژاد یا رقصنده با شهیدان حال هر کسی رو دگرگون میکنه و سگ رفسنجانی پیشش شرف داره !!!!

سیاست یعنی این ! نه اینکه یه وبلاگ و سایت بزنین و یکی بشه ملاحسین درخشان و تئوریسین سیاسی و تزهای سیاسی تلاوت کنه و یکی هم بشه فلان کسک و فحش خوار مادر به ناف آخوندا ببنده و فکر کنه داره مردم رو ارشاد میکنه ! سیاست صدا نداره ! با پنبه سر میبره و همه چیزش حساب و کتاب داره و بچه بازی نیست که یه مشت سوسول مثل همونهایی که خودتون میشناسید , به این حرکتها دامن زدن . همه شما بازیچه بازی بازیگردان های پشت پرده اید تا وقتیکه بیشتر مردم شعور سیاسی ندارن و متحد نیستن !

. مهم اینه که در کشور ایران به این زودی ها محاله دموکراسی و آزادی سیاسی روی کار بیاد چون مردم ما فرهنگ سیاسی بازی رو ندارن و هنوز از مذهبشون که امام زمان نامرئیه و محمد ماه قاچ کنه و شایعات یک کلاغی و چهل کلاغی تاثیر میگیرن . هنوز ملت ایران بهای کمی برای جهل فرهنگی پرداخت کردن و به نظر من اگر هم این موجود نئاندرتال , احمدی نژاد , روی کار بیاد حُسنی که داره اینه که میتونه مردم رو به نسبت قبل آگاه تر کنه . از قدیم هم گفتم هر شکستی پلی به سوی پیروزیه ! مردم ما همون مردم سال 57 نیستن و اندک تغییراتی کردن چون مدام سرشون کلاه رفته و آخوندها ترتیبشون رو حسابی دادن و هر چقدر بیشتر ترتیبشون داده بشه , بیشتر پختگی سیاسی پیدا میکنن و در نهایت شاید جمعیت 80 میلیونی ایران تبدیل بشه به 10 میلیون نفر اما 10 میلیون نفر آدمیزاد توی ایران زندگی میکنن که قدر آزادی و حقوقشون رو میدونن و هرگز تحت تاثیر امام تایمری یا مرد نامرئی یا ولی وقیح و ولد زناهای عمامه دار تا ابد الدهر قرار نمیگیرن !!!!!
اون روز به نسل من و بعد از من و حتا یکی دو نسل بعد تر من هم قد نمیده ولی بالاخره اون روز میاد ... هم سوخت و سوز داره و هم دیر و زود ...
تکیبر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001