فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, June 02, 2005
تلویزیون و کانال های ماهواره ای :

آقا این کانال های ماهواره ای واقعن شاهکارن . یه زمان بود به ریش کانال های لاریجانی میخندیدیم , لاریغامی گیرمون اومد . حالا داریم به این مردک لغوز , لاریغامی میخندیم و فردا معلوم نیست کی گیرمون بیفته ! حالا وقتی دقت کنی میبینی همین کانال های ماهواره ای هم دست کمی از اراجیف و خزعبلات کانال های داخلی ندارن . هر چند سگ کانالهای ماهواره ای شرف داره به کانال های آب دوغ خیاری داخلی اما از نظر محتوا و بار فرهنگی هیچ فایده ای برای مردم ندارن الا بیشتر خرد کردن اعصاب مردم و ایجاد استرس و شایعات خاله زنکی و مشتی جفنگ و دروغ . کانال های داخلی هم که قربونش برم مثل حسینیه و مسجد میمونن که صبح تا شب امام و پیغمبر کفن میکنن :

- اخبار رو میگیری میزنه : با سلام و صلوات بر محمد و آل مادر صلواتیش ..
- روزی چند بار هم برنامه ها قطع میشه و اذان پخش میشه !
- خدا نکنه مناسبتی باشه و از چند روز قبل بساط روضه و عر و گوز و تیر و اشتلم به راه می اندازن !
- تولد و جشن و عید باشه , لورل و هاردی و فیلم های صد سال قبل تلویزیون های خارجی رو نشون میدن که موسیقی متنشون هم حذف شده و بجای مارش عزا با حرکات تند ریتمیک در حال نمایشه !
- هنوز عرق رقص و دست افشانی تولد فلان امامون خشک نشده که باید دستمال دست بگیریم و جلومون یه طشت بزاریم و به گور فلان امام و وفاتش زار زار اشک بریزیم ! باز خداوند خامنه ای چلاق رو رحمت کنه که مثل خمینی که برای پدر و مادر و بچه و برادر و خواهر امام ها و پیغمبرها بساط وفات گذاشته بود , نمیذاره !!!!
- وقتی که سرود و موزیک میخواد پخش بشه , فقط باید قیافه کریه المنظر خواننده رو ببینی دریغ از نشون دادن آلات موسیقی . انگار که آلات موسیقی اسلام رو حامله میکنه !!!!
- مسابقات ورزشی هم گلچین شده و بعد از فیلتر و سانسور با تاخیر به خورد مردم داده میشه ! بجز اون هم خیلی از رشته ها جزو ورزش به حساب نمیاد و بوکس و شنای زنان و باقی ورزشهای زنان اصلن ورزش نیستن !!!!
- صبح ها هم کانال های خانوادگی می افتن تو جون اعصاب زنان خانه دار و درس کلفتی و بچه داری و جمالی و تو سری خور بودن در مثابل شوهر و کنیز مطبخی یادشون میدن دریغ از تشویق زنان به آموختن علم و دانش و ایستادن روی پای خودشون و آگاه کردنشون نسبت به حقوق اجتماعیشون !!!!
- سریالهای روحوضی و تخته حوضی رو هم که لازم به گفتن نیست و آدم با دیدن اونها به عارضه اسهال و بواسیر مبتلا میشه !
- فیلمهای سینمایی هم از بس به ریش و قیچی سانسور سپرده شدن که هنوز اول فیلم رو نفهمیدی تیتر پایانی فیلم ظاهر میشه ! یا تصویر اونقدر کشیده شده تا گردن و پستون خانم دیده نشه یا از بس جمع شده تا مینی ژوپ خانم , دامن ماکسی نشون داده بشه !
- صحنه های اخبار هم برای سانسور شدن باید ده دفعه تا پایان خبر مدام تکرار بشه تا صحنه های فجیع نمایش داده نشه و بد آموزی به خورد مردم ندن .
- هر چی آدم بد هیبت و کریه الچهره و زشت و وحشتناکه تو شبکه های داخلی بکار گرفته میشه با مقدار مناسب ریش و پشم و چند توپ پارچه سیاه و هر چی گوینده و مجری خوشگل و خوش تیپه , تو شبکه های برون مرزی مثل جام جم بکار گرفته میشه .
- تمام ترانه ها و گروه های موسیقی و فیلم هایی که برای شبکه های داخلی حرام شرعی هستن در کانال های برون مرزی به نمایش گذاشته میشن ! آدم گاهی خیال میکنه سیمای ایران در حال تهاجم فرهنگی به ایرانیان اونور آبه تا اونها رو از راه به در کنه !!!!! الله اکبر ...
- موقع انتخابات که میشه بازار دروغ و ریا و مردم فریبی داغه داغ میشه و آدمهایی که تا دیروز یزید و کافر و سفاک بودن یهو میشن پیغمبر مجسم !!!!

و صد البته هدف از همه اینها اینه که مردم ما منحرف نشن و سیمای حکومت اسهالی سیمایی پاستوریزه باشه ! اما عجیبه که با این همه سانسور و پنهان کاری و دروغ و دغل و درسهای اخلاقی و خدا پسندانه و پخش قرآن و دروس اسلامی و اخلاقی , جرم و جنایت و تجاوز و فساد و قتل و غارت و دزدی هر روز در جامعه ما رشد تصاعدی پیدا میکنه ؟؟؟؟ هر روز جوونهای ما بیشتر کافر میشن ! هر روز جوونهای ما بیشتر به سمت سکس و مسائل جنسی و ضد اخلاقی منحرف میشن ! هر روز دزدی ها علنی تر میشه ! هر روز جوانان ما بیشتر به عرق خوری و سیگار و اعتیاد و خانم بازی و پارتی های آنچنانی و موسیقی های سنگین و مخرف اعصاب گراییش پیدا میکنن ! نکنه همه اینها از برکات اسلامه ؟؟؟؟

و از اونطرف هم قربون این شبکه های ماهواره ای برم با جفنگیاتشون :

- هزینه ماهیانه 50 تا 100 هزار دلاری این شبکه ها که از جیب سران این مملکت تامین میشه و آغایان رفسنجانی و لاریجانی یکی از بزرگترین سهام داران پخش برنامه های فلان ماهواره برای ایران هستن هم جای خود که در 24 ساعت شبانه روز 48 ساعت رقص و آواز پخش میکنه !! حالا کسی ندونه خیال میکنه نکنه این لاریجانی مزلف و رفسنجانی کوسه در تجارت پر سود واردات دستگاههای ماهواره ای هم سهمی دارن ؟ استغفرالله ...- کافیه تو مملکت یکی از حضرات بچسه !!!!! از فردا بساط مارگیری این شبکه ها راه میافته :

یکی میگه فلان روز بریزید تو خیابون ها !
یکی میگه فلان روز بچپین تو خونه هاتون !
یکی میگه کون لخت بیایین بیرون !
یکی میگه زنها بی حجاب بیان بیرون !
یکی میگه چادر سر کنین !
یکی میگه با چوب و چماق بریزین بیرون !
یکی میگه انتفاضه کنین و با سنگ رژیم رو سرنگون کنین !
یکی میگه خر زهره بکارین دم خونه هاتون !
یکی میگه مشعل روشن کنین !
یکی میگه به زنهای چادری تجاوز کنین !
یکی میگه بسیجی ها رو مقطوع النسل کنید !

- بعد یهو از عالم غیب خبر میرسه پیغمبری به زمین نازل شده و آیت الله هخا عروج میکنن .
- فرداش بساط جن گیری و انرژی درمانی و آینده نگری و کف بینی و فال بینی و رمالی به راه میافته !
- پس فردا یهو آغا گه خوردم نامه امضا میکنه و میگه من فریب استکبار رو خوردم و شما رو به خیر ما رو به سلامت . کلی هم حال کردیم همتونو گذاشتیم سر کار !!!! دم خودمون گرم . خاک بر سر ملت !
- فلان کانال میگه وبلاگ نویسان ایرانی آگاه باشید که ملا حسین درخشان , جاسوس وطن فروش مملکته و از همین توبره با آخوندها در حال خوردنه !!!!!
- یکی دیگه میاد و فحش خوار مادر رو به سران حکومت میکشه !
- اون یکی میاد و پیغمبر و امام رو کفن میکنه !
- این یکی میاد و رضا پهلوی رو شاه ایران میکنه و مهلت تعیین میکنه که فلان روز در تهران تاج گذاری رضا داریم !
- اون یکی میاد و از زندانیان سیاسی بد میگه !
- این یکی میاد و همه زندانیان سیاسی رو حلوا حلوا میکنه !
- یکی میاد و با تله پاتی مردم رو درمان میکنه !
- اون یکی میاد و به مردم میگه اگه آب دماغتون چکید یعنی اینکه سرما خوردین !
- فلان شبکه میاد و با نشون دادن زیبایی های غرب جوونهای بدبخت ایرانی رو هوایی میکنه !
- اون یکی میاد و آش رشته و کله پاچه آستان قدس عوضی رو به مردم میچپونه !
- فلان روز آیت اللهی خلع لباس شده , آیت الله رینگو میاد پشت تریبون و مردم رو به شورش وا میداره !
- فلان روز مذهب رو زیر سوال میبرن و شرررررر میشاشن به اعتقادات مردم !
- فرداش میان و به مناسبت مرگ فلان امام به مردم تسلیت میگن و پس فرداش هرهر به ریش دین میخندن !
- اون یکی کانال 24 ساعته قرآن و نماز و روزه و روضه و ختم انعام و سفره ابوالفضل و سفره سبز و ... رو به زبان انگلیسی و عربی و فارسی آموزش میده !
- این یکی از فضایل دین مسیحیت داستانها نقل میکنه !

آخر همه اینها وقتی به خودت میایی میبینی که همه اینها سر و ته یک کرباسن و بهترین کار اینه که هم علم کذایی لاریغامی " آنتن تلویزیون ایران " رو از پشت بوم خونه ت به زیر بکشی و هم بشقاب های ماهواره رو به سمتی غیر از سمت ماهواره های ایرانی تنظیم کنی و با خیال راحت بچسبی به برنامه های اروپا و آمریکا و خلاص !!!!! چیزی که در عمق همه این شبکه ها میتونی بفهمی اینه که نه اینور آبی ها نه اونور آبی ها هیچ کدوم عاشق چشم و ابروی مردم ما نیستن و فقط یا دنباله رو اهداف از ما بهتران هستن و یا به فکر جیب خودشون هستن و هر کاری که میکنن برای منافع خودشونه و بس وگرنه مردم همه از دم بازیچه ای بیش نیستن !!!!!!
چقدر ما بدبخت شدیم و توی محدودیت و فلاکت زندگی میکنیم که یه برنامه درست و حسابی ملی نداریم و اونقدر مزخرف به خوردمون دادن که حاضریم مزخرفات دیگران رو هضم کنیم و افتخار هم بکنیم که ماهواره داریم !!!!!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001