فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Friday, June 03, 2005
اسلام شناسی پیشرفته ( 6 ) :

صبح رفته بودم بانک پول بگیرم وقتی برگشتم خواهرم برگشت بهم گفت :
- شیوا غسل جنابت چیه ؟
بله ؟؟؟؟؟؟
- غسل جنابت !
تو باز نشستی پای برنامه های تلویزیون ؟ صد بار گفتم اینا رو نگاه نکن از راه به در میشی !
- نه تو حالا بگو چیه !
هیچی مردا وقتی ارضا میشن و اسپرمشون خارج میشه باید غسل بگیرن و بهش میگن غسل جنابت حالا جریان چیه ؟
- یه مرده داشت از بیماری وسواس میگفت که پیغمبر با یه لیوان آب غسل جنابت میگرفت و مردای امروزی با یه بشکه آب غسل میگیرن و این یعنی بیماری وسواس و اصراف کردن !!!!!
تو یه بار دیگه بری برنامه های تلویزیون رو تماشا کنی جات پشت دره !!!!!!
- ولی راست میگفت ها ! خیلی آب حروم میشه اینطوری !
خاک تو سر ! آخه اون خری که اینو گفته نمیدونسته که پیغمبر خودش عرب بوده بعد هم عرب ها دولشون اندازه تیر چراغ برقه بعد هم برای اینکه بخواد اون زهر ماری رو غسل بگیره نه تنها یه لیوان آب , که یه تانکر آب احتیاجه بعد هم گیریم که اون پدر سگ راست میگفت ! تو خودت عقل نداری که یه لیوان آب فقط اونقدر کفایت میکنه که آغا چیزشو بگیره فرو کنه تو لیوان و در بیاره و بقیه بدنشو چطوری بشوره ؟!!!!!!!!!! دیدی خنگی ؟؟؟؟ گل بگیرن مغزتو ! پاشو بلند شو از جلوی تلویزیون تا پرتت نکردم از خونه بیرون !!!

عصر با هم رفتیم قدم بزنیم و نزدیک میدون تجریش چشممون افتاد به یکی از ستادهای انتخاباتی سیار که آخوندی ایستاده بود و داشت حسابی از شیعیان و رای دادن و این مزخرفات صحبت میکرد . چون من به شیعه جماعت آلرژی دارم به خواهرم گفتم بیا بریم ببینیم چی میگه ؟ ایستادیم و داشت میگفت :
- به قوه خدا تعداد شیعیان از زمان پیغمبر تا به امروز چندین برابر شده است حتا با اینکه در طول تاریخ پر شکوه اسلامی جنایات زیادی بر علیه شیعیان صورت گرفته .
دستمو بردم بالا و اشاره کرد که حرفمو بزنم ! گفتم :
- حاج آغا 1400 سال قبل جمعیت کره زمین 50 میلیون نفر بوده و امروز 8 میلیارد نفر شده . حالا میشه بفرمایین این آیا شاهکاره یا شق القمره که تعداد شیعیان زیاد شده با توجه به رشد جمعیت در جهان ؟؟؟؟؟
- خواهرم اولن حجابت را رعایت کن که نشانه متانت زن است ! دومن بنده با ضعیفه جماعت صحبتی ندارم . داشتم برای برادران عرض میکردم نه برای شما !!!
پس یعنی میفرمایین فقط برادران باید بیان و در انتخابات شرکت کنن و فقط برادران هستن که مسلمون هستن نه ؟؟؟؟
آقا وقتی اینو گفتم تو جمعیت ولوله افتاد و کم کم مردم پراکنده شدن و رفتن ! بعضی ها هم که خیلی متعصب بودن موقع رفتن چند تا فحش خوار مادر هم به آخونده زیر لب میگفتن و میرفتن و خلاصه به همین سادگی من بعنوان یک موجود ناقص العقل و جنس دست دوم و ضعیفه , شرررررر شاشیدم به تمام اعتقادات این مردک دیوانه و بساطشو ریختم به هم ! حالا هی بشینین بگین دخترا موشن مثل خرگوشن . بینیم بابا !!!!!!
..
..
آقا این بحث غسل کردن توی اسلام منو کشته ! شاید 1400 سال قبل که عرب خاک و خلی از صحرا می اومد برای نماز خوندن باید دست و صورتی میشست و وضو گرفتن لازم بود براش و تمیزش میکرد ولی در قرن 21 که حمام و آب و صابون و لیف و شامپو و ژیلت و اپیلیدی و واجبی اختراع شده , وضو گرفتن یا غسل کردن آیا حماقت محض نیست ؟ یعنی فکر میکنین با غسل یا وضو چه چیزی میخواد تمیز بشه که با آب و صابون نمیشه ؟؟؟؟ و همین آیا نشونه احمقانه بودن دین نیست که هنوز هم بعد از 1400 سال قوانینش بدون تغییر باقی موندن و متناسب به روز و پیشرفت جامعه نشدن ؟؟؟ یا اینکه عنصر گوز باعث باطل شدن وضو میشه ! اصلن بیاییم کمی گوزولوژی راه بندازیم و گوز رو تجزیه و تحلیل کنیم :
گوز در واقع همون گاز متان هست که از تخمیر مواد غذایی در اثر فعل و انفعالات باکتری های روده , ایجاد میشه و در بعضی از افراد مقدار این گاز بیشتره و در بعضی کمتر . اگه موقع خروج این گاز از باسن مبارکه یه فندک دم مخرج قرار بدید این گاز مشتعل میشه و میسوزه ! در طبیعت هم گاز متال در باتلاق ها و جاهایی که آب گندیده یا مواد تجزیه شده وجود داره یافت میشه .
اما در دین اسلام نجاسات به چیزهای مایع و جامد گفته شده و انگار در اون زمان گازها در دین اسلام شناسایی نشده بودن ! مثلن اسپرم یا خون پریود یا ترشحات واژن یا شاش و خون و ... همگی از نجاسات هستن ! اما اینکه در جایی اسمی از گاز برده نشده , پس گوز به جه دلیل باطل کننده ست ؟ الله اعلم ! حالا با در نظر گرفتن این موضوع , آدم های گوزو باید چه خاکی به سرشون بریزن معلوم نیست ! تنها راه چاره اینه که توی استخر شیرجه بزنن و زیر آبی نماز بخونن !!!!
-
اما مورد دوم و بحث شیعیان . اگه به کشورهای مسلمان نشین مثل پاکستان و عراق و افغانستان و ... سفر کرده باشین همیشه بدنام ترین محلات و بدترین و متعصب ترین و احمق ترین و خرافی ترین افراد اون کشورها رو شیعیان تشکیل دادن . هر چی آدم بی فرهنگ و گدا گشنه ست همه شیعه هستن و حالا میشه نتیجه گرفت که این آخوندها چقدر پر رو هستن که با چنین اعتماد به نفسی از مذهب شیعه حمایت و تعریف میکنن و برای پیروانشون چسی میان ! حالا باورتون میشه که ما در کل ایران شاید تنها 8% مسلمون داریم و تنها 1% هم شلیذ مسلمون واقعی نداشته باشیم و باقی فقط مسلمون زاده هستن ؟؟؟؟ نگاهی به توده مردم میتونه خیلی از حقایق رو براتون روشن کنه .
به امید ریشه کن شدن اسلام و انقراض نسل آخوندها جمیعن اسهال .



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001