فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, June 16, 2005
اندر احوالات انتخابات , ( 5 ) :
انتخابات و بیانات مقام معظم رهبری .

صبح توی محل کارم نشسته بودم داشتم کارهامو انجام میدادم و منشی سربازم هم داشت رادیو گوش میکرد . رادیو داشت سخنان " گُه " هر بار رهبر عنتر انقلاب رو پخش میکرد بصورت زنده و منم همینطوری که کارهامو انجام میدادم یه گوشم هم به چرت و پرت های اون بود . وسط سخنرانیش بعضی جمله هاش بقدری جالب و مضحک بود که حیفم اومد نت برداری نکنم و همه رو نوشتم و آوردم خونه تا بذارم توی سایت تا شما هم بخونین و ببینین وای به مملکتی که بزرگترین مقام سیاسی و لشکری و کشوریش این آدم بی سواد و بدبخت باشه , پس چه انتظاری میشه داشت از زیر مجموعه های نظام اسلامی و یا اینکه کشور ما پیشرف کنه :

- رهبر : درباره انتخابات این خارجی ها در کمین هستن ! اینها دست پاچه شدن . اینها ناراضی اند از اینکه مردم باید برن توی صندوق های رای و دست پاچه شده اند از حضور ملت .
" یه شیرین عسلی فریاد زد : تکبیر "
الله اکبر ، الله اکبر ، خامنه ای رهبر . مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر منافقین و صدام , مرگ بر اسرائیل !!!!!

- تفسیر :
باید دید که سخنرانی فی البداهه رهبر در کمتر از دو روز مونده به انتخابات نشونه دستپاچگی سران کشوره و یا نشونه دستپاچه شدن غربی ها ؟
این جمله مردم باید بروند توی صندوق های رای هم منو کشته ! نشون میده که رهبر اصلن دستپاچه نشده و وسط حرفهاش تپق نزده !!!!
این تکبیرش هم خیلی باحال بود ! فکر کنم وزیر شعار هنوز لغتی بجای صدام حسین پیدا نکرده تا جایگرین اون قسمت " مرگ بر منافقین و صدام " کنه !!!
- اطلاعیه : از جمیع شهروندان تقاضا میشود اگر لغتی مناسب با این شعار می دانند به وزارت کشور اطلاع دهند .
و من الله توقیف .

- رهبر : در مورد اینکه به کی باید رای بدهیم من کاری ندارم . به زید رای بدهیم . به عمر رای بدهیم . به بکر رای بدهیم . به ما ربطی ندارد چه کسی رئیس جمهور میشود . هر که میخواهد بشود . مهم اینست که هواداران به همدیگر تجاوز نکنند و رئیس جمهور هم طرفدار ولایت فقیه باشد و در آنصورت هر کدام از این 8 نفر انتخاب شدند همه ملت موظف به پیروی از رئیس جمهور هستند . در آنجا هم دیگر کسی نباید بهانه بیاورد که ما زید و عمر و بکر را قبول نداریم . همه اینها صلاحیتشان تائید شده است و ما هم نظارت کامل داشتیم . پس شما چکار دارید که فلانی به چه کسی میخواهد رای بدهد ؟ مردم به علافه خود می خواهند رای بدهند . و مهم هم این است که طرفداران نامزد ها به هم تعرض نکنند .

- تفسیر :
این دو کلمه تجاوز و تعرض خیلی اهمیت خاصی داره و نشون میده که انگار توی ستادهای انتخاباتی یه خبرهایی شده و هوادارهای نامزدها انگار لنگ و پاچه هم رو هوا میکنن ؟ بیخود نیست اینهمه زن و دختر فاحشه و پسرهای چاقال و مزلف پر شدن تو این ستادها .
آقا این علاقه مردم هم منو کشته . آدم این شبهه براش پیش میاد که نکنه این علاقه ست یا ملاقه ؟ باید شب از زن رهبر پرسید که ملاقه درسته یا علاقه ؟!؟
بعد هم بدبخت رهبر دروغ که نگفته . شما چیکار دارین رئیس جهور میخواد کی بشه ؟ اینها که از قبل خودشون رئیس جمهور رو انتخاب کردن و فقط نیازشون اینه که مردم برن پای صندوق های رای و شلوغش کنن تا به دنیا نشون بدن که نظام هنوز هم هوادار داره !!! وگرنه گور بابای رای همه ملت .
بعد هم این اصطلاح زید و عمر و بکر هم آدمو یاد صدر اسلام می اندازه و عمر و ابوبکر و زید بن حسن یا عثمان !! که همه اینها شیعه رو قبول نداشتن و علی رو کنار گذاشتن و حالا رهبر ما انگار تغییر مذهب دادن و سنی شدن ؟ استغفرالله ...
یه بنده خدایی میگفت به معین رای بده و کارش درسته . گفتم پدر سگ , معین هم یه خریه مثل همین ها . گفت چطور ؟ گفتم رهبر انقلاب گفته همه اینها رو ما تایید صلاحیت کردیم و شرط اول هم وفاداری به اصل ولایت وقیح بوده یعنی رهبری . حالا تو میخوای بگی معین خوبه ؟ تف ...

- رهبر : دعواهای سیاسی نکنید . مردم خسته اند . مردم از دعواهای سیاسی خسته شده اند و از این چیزها دوست نمیدارند .

- تفسیر :
آقا میگن تفرقه بنداز حکومت کن . حالا دعوای سیاسی مال کیه ؟ مردم که سیاست مدار نیستن . خیلی خودشونو بکشن و خیلی کلفت باشن و سرشون بوی قرمه سبزی بده نمونه ش همون گل سرخی مادر مرده که گفت مرغ یه پا داره و عمرن اگه 2 پا داشته باشه که اونم که به لقا الله پرتاب شد . بعد از اون هم آدم چندان مهم دیگه ای رو نداشتیم که تنش بخاره و باقی هم مثل زهرا کاظمی و اون فروهر ها با لنگه کفش و چاقوی میوه خوره به لقا الله پرتاب شدن . فعالیت احزاب سیاسی هم که به لطف جمهوری اسهالی از همون روز اول حرام شرعی اعلام شد و مغایر با قوانین شرع اسلام . پس این دعواهای سیاسی فقط میتونه زائیده اونهایی باشه که پشت پرده قرار دارن و از طرف بیت رهبری کوک میشن و ما اونها رو به نام افرادی میشناسیم که لباسهاشون فقط و فقط مال خودشونه !!!! حالا رهبر هم کم آورده به در میگه دیوار گوش کنه ؟؟؟ عجبا ...

- رهبر : کارهای زیادی باید در کشور انجام بشود . و کارهای زیادی هم انجام شده است . هنوز جا دارد که انجام بشود . کار زیاد مانده است . ویرانی های دوران طاغوت هم مزید بر علت است . باید فساد ریشه کن شود . تبعیض از بین برود . به مستضعفان بی دست و پا بطور ویژه توجه شود . اینها همه از واظیف اسلامی ماست . و وظیفه شرعی ما هم شرکت آگاهانه در انتخابات است .

" تکبیر " .................

- تفسیر :
بله اصولن باید خیلی کارها در کشور انجام بشه که نمیشه ! جالبه که بعد از 26 سال یهو همه سران حکومت یادشون افتاده که خیلی کارها باید میکردن و نکردن و فقط یه کارای بد بد " کردن " . کار کردن هم با کردن کار خیلی تفاوت میکنه و اینطور هم که در این 26 سال دیده شده منظور رهبر بیشتر کردن کار بوده تا کار کردن .
خوب شد این شاهنشاه آریامهر زودتر ریق رحمت الهی رو سر کشید وگرنه تو این 26 سال مدام حرص و جوش میخورد که این آخوندهای بی وجود هر چی بدبختی و فلاکت تو این کشور بود و مسبب ش خودشون بودن رو به ناف این بدبخت چسبوندن . حالا اگه شاه نبود اینها به کی میچسبیدن خدا میدونه ؟!؟ حالا یکی هم ندونه همه ملت ایران میدونن که هنوز که هنوزه تمام طرح های اقتصادی و کشاورزی و صنعتی و ملی و عمرانی و ... که در کشور داره اجرا میشه تمامش از طرحهای زمان شاهنشاه رحمت الله بوده و این بدبخت ها گور نداشتن که کفن داشته باشن !
میگن ریشه هر چیزی بدی رو باید از بیخ خشکوند . اگه قراره فساد ریشه کن بشه باید اول از کله گنده ها شروع کرد . بعد هم هر چقدر که بگردی توی جامعه آدمی فاسد تر و جاکش تر و پفیوز تر از همین رهبر پیدا نمیکنی .
آقا این مستعضفین یا همون مزلفین باور کنین وضعشون از همه ملت بهتره . اینها همون هایی هستن که اومدن و خونه های ما رو مصادره کردن و نشستن توش و یه آبم روش . کریستین امان پور فلک زده وقتی اومده بود ایران و از منزل پدریش عکس میگرفت شرشر اشک میریخت و عکس های دوران کودکیشو نشونم میداد و میگفت : ببین این استخر رو ما توش تابستونها شنا میکردیم و حالا این گوساله ها توشو خاک پر کردن و بادمجون و خیار کاشتن ! شومینه رو گرفتن توشو با سیمان بستن ! توی پارکینگ هم گوسفند نگه میدارن . اینم از امت با شعور مستضعف .
این جمله " به مستضعفان بی دست و پا بطور ویژه توجه شود " هم منو کشته !!!! بدون شرح ...

- رهبر : هیچ یک از نامزد های انتخاباتی به نفع دیگری کنار نمیروند . اینها شایعات استکبار است برای تضعیف روحیه نامزدهای انتخاباتی و تفرقه بین مردم . مردم به این حرفها گوش ندهند و تمام نامزدها سر جای خود باقی خواهند ماند .

تفسیر :
آقا هنوز 8 ساعت از کفن حرفهای رهبر خشک نشده بود که آغای محسن رضایی ملقب به موشک شهاب 3 اعلام انصراف کردن از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری !!!! جل الخالق ... اینم لابد کار استکباره ...
..
..
امروز چندین اتوبوس پر از دختر و پسرهای معلوم الحال رو توی میدون تجریش پیاده کردن و همه دست افشان کنان مردم رو تشویق به شرکت در انتخابات میکردن . حالا اون عده ای که میگفتن اسلام پوسیده و مرتجع و بدون تغییر مونده از 1400 سال پیش , سوسک شدن و دیدین که اسلام هم میتونه سکسلام باشه ؟؟؟؟؟ البته همه اینها تا انتخاباته و بعد از اون باید دید بازم از این آزادی ها خبری هست یا نه ؟ بیچاره این زنهای فاحشه چادری دارن چی میکشن با دیدن این صحنه های فجیع و بی ناموسی .
کجایی محمد که اسلامتو شوهر دادن !!!!!!!! کجایی علی که مدینه فاضله ت رو فاضلاب کردن . کجایی حسین مظلوم که دختران و پسران ایرانی رو ترتیب دادن و مظلوم تر از تو کردن . اوسا کریم تو کجایی که اسلام به خطر افتاد ...

اینم برای اونهایی که دائم نامه میدن که ما لعت های تو رو نمیفهمیم و توضیحات بگو .

توضیحات کلانتری :
- مُزلَف : یه چیزی تو مایه های GAY اما بدتر ! مثل بسیجی .
- ولایت وقیح : ولایت فقیه . وقیح : بی شرم و حیا . استعاره از رهبر .
- جاکش : آدم هرزه و هوس باز . زنباره . تعبیر از رهبر انقلاب .
- معلوم الحال : آدم فاسد و کار درست . کنایه از زنان و مردان این کاره (!) .
- علاقه و ملاقه : کنایه از آلت تناسلی . چیز کلفت . چیز خفن .
- تعرض : تجاوز . کنایه از تجاوز به زن رهبر .
- چاقال : پسرهای گوگولی مگولی . پسرهای زن نما . یه چیزی تو مایه های لاشی !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001