فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, June 15, 2005
اندر احوالات انتخابات , ( 4 ) :
بدحجابی و تبلیغات انتخاباتی .

فقط 3 روز دیگه به یکی دیگه از کارناوال های مضحک حکومت اسلامی باقی مونده و مردم ایران مشتاقانه چشم انتظار دیدن این نمایش کذایی مشروعیت بخش نظام هستن . بیش از 400 خبرنگار خارجی هم این کارناوال رو پوشش میدن و این میتونه نقطه عطفی باشه برای زیر سوال رفتن اعتبار نظام در دنیا و برای همین هم هست که تقریبن فکر و ذکر تمام مسئولان نظام این شده که :
رای , حتا به قیمت به خطر افتادن نظام !!!!!!!!



بعد از 26 پاییز که از حکومت اسلامی گذشته ، ماهیت کریه اسلام و حکومت آشکارا روشن شده که هر جا منافع نظام ایجاد کنه :
- آمریکا میتونه یک دوست و متحد خوب برای ایران باشه .
- بی حجابی و بد حجابی میتونه راه حل خوبی برای تبلیغ اتخاباتی باشه .
- از کیسه خلیفه بخشیدن و حاتم طائی بودن میتونه راه مناسبی برای جذب آراء باشه .
- برنامه های سازنده یک شبه میتونه طراحی بشه و بعد از 26 سال کشور رو نجات بده .
- مبارزه با گرانی و تورم و تغییر نکردن قیمت ها بطور موقت (!) میتونه وجود داشته باشه بعد از 26 سال !
- چهره های اخموی مسئولین میتونه یک شبه به چهره هایی خندان و ملیح تبدیل بشه با چاشنی لبخند ژوکوند .



و همه اینها از برکات انتخاباته . نشون میده نظام از درون در حال متلاشی شدنه و کاملن بی صدا . هر زمان نظام احساس خطر میکنه افسارش رو میده دست مردم تا بتازن و هر زمان که خرش از پل گذشت چنان افسار مردم رو میکشه که نفس مردم بند میاد و به همین ترتیب تجربه این 26 ساله نشون داده که اصول نظام و اصل ولایت وقیح و اصول اسلامی و شرعی در تمام کشور به راحتی آب خوردن می تونن تغییر پذیر باشن به نفع مصالح نظام !!! وقتی رهبر چلاق حکومت شاهنشیخی میرن روی منبر و اعلام میکنن که : ما باید تابع منافع نظام باشیم , یعنی هر زمان زمانه افتضا کرد میشه همه چیز رو کنار گذاشت ! درست مثل قوانین اسلام که هر جا محدودیتی بوجود میاد برای انجام قرایض دینی , به راحتی با لطایف الحیلی راه های گریزی در کنارش گذاشته شده . مثل نماز خوندن زنان در دوران سیکل ماهانه ! مثل وضو گرفتن بدون آب . مثل طهارت با سنگ و کلوخ و ...

حالا جالب اینه که بعضی از تئوریسین های مملکت ما که فرق بین خر و الاغ رو نمیدونن اعتقاد دارن باید در انتخابات شرکت کرد و عده ای از افراد کاردان رو انتخاب کرد . حالا کدوم فرد کاردان ؟!؟ بگرد دنبال پرتقال فروش ... مثلن یک عده مشنگ ادعا میکنن دکتر معین صلاحیت پست ریاست جمهوری رو داره . اینو داشته باشین :

" اصل مهم حضور پیدا نکردن مردم در انتخابات و به زیر سوال بردن مشروعیت نظام ایرانه . چطور که تمام آیت الله ها و حجت الاسلام ها و ثقة الاسلام های حکومت شاهنشیخی مدام اعلام میکنن که حضور مردم ضامن بقای حکومت و ولایت وقیح میباشد !!!!!! چون همه ما بخوبی اینو میدونیم که رای دادن یا ندادن ما چیزی رو عوض نمیکنه و همیشه در تمام حکومت ها این دستهای پنهان هستن که سیاست رو رقم میزنن و نه خواسته مردم و رئیس جمهور آینده هم که از قبل انتخاب شده و تمام اینها سیاه بازی ای بیش نیست ، پس چه بخواهیم چه نخواهیم حتا با یک عدد رای هم رئیس جمهور انتخاب میشه ! اما اصل مهم شرکت نکردن و تحریم انتخابات ایرانه تا نظام رو به چالش بکشونه . بقول اون آدم چیز فهمی که میگفت : گاه سکوت پر صدا تر از صداست " ...

حالا وقتی چنین اتفاقی در یک کشور به ظاهر اسلامی می افته نظام برای بقای خودش مجبور میشه افسار 26 ساله ملت رو کمی شل کنه . نمونه اون کارناوالهای شادی و خنده جوانان تازه به دوران رسیده و سانتی مانتال جنوب شهری هست که خودشونو بخاطر مشتی پول فروختن . درست مثل همون وطن فروش های پست فطرتی که به خاطر طمع , انقلاب کردن و در آخر تف و لعنت مردم براشون باقی موند . استفاده گسترده از دختران و زنان خراب و پسران معلوم الحال توسط کاندیداهای معروف این شبهه و سوال رو پیش میاره که در یک مملکت اسلامی که تا همین دیروز کنار رفتن روسری گناه کبیره بود و بالا رفتن شلوارها مجازاتش فرو کردن پاها توی سطل رنگ یا به پا نداشتن جوراب نتیجه ش موندن پشت در دانشگاه ها و ادارات و ... آرایش کردن آرم فاحشگی رو روی پیشونیت حک میکرد و ژل زدن به موی پسرها یک ضد فرهنگ بود و استفاده از مدلهای موهای غربی و لباسهای تنگ و چسبون و مانتوهای کوتاه همه و همه نشانه های فساد و بی بند و باری و تهاجم فرهنگی و ابتذال بود و چاره ش در امر به منکر و نهی از معروف و ریختن مشتی اراذل و اوباش بنام لباس شخصی و بسیجی های مزلف مادر صلواتی و کوفت و کوب مردم , پس حالا چطور شده که تمام اینها ارزش به حساب میان ؟ پس اون جوجه مزلف های بسیجی و اونهایی که لباسهاشون فقط مال خودشون بود کجا هستن ؟؟؟؟؟ کجان اون اراذلی که به فروشگاههای فروش مانتو حمله میکردن و تمام مانتو ها رو پاره میکردن ؟ کجان اون بسیجی های ابنه ای که از زیر حاج آغا ها بلند میشدن و میاومدن نوارهای مردم رو جمع میکردن و حالا موسیقی کر کننده جوونها خودش تبلیغیه برای ستادهای انتخاباتی ؟

آیا اینها نشونه این نیست که پشت پرده تمام این اوباش گری ها همین آغایان کاندیدا قرار داشتن و با ریختن اراذلشون به خیابونها امنیت نظام رو ایجاد میکردن ؟؟؟؟ و حالا هم به دستور همونها این اوباش کاری انجام نمیدن ؟

حالا اون بی وجود هایی که میخوان برن رای بدن , متوجه باشن که چه خیانتی رو نسبت به ملت و کشورشون میکنن . حضور بی سابقه خبرنگاران خارجی در ایران هم بیشتر بخاطر پوشش دادن شرکت نکردن مردم در انتخابات و زیر سوال بردن مشروعیت ننگین نظام اسلامیه !!!!!! در واقع انقلاب سفید و بدون خونریزی و قیام تا اعلام کنن ما این نظام رو نمی خواهیم . تمام وحشت نظام هم از همینه که در تمام جهان این خبر مثل بمب بترکه که مردم ایران حکومت اسلامی رو بایکوت کردن .

و سخن آخر اینکه :
چه معین انتخاب بشه چه رسمن جانی و چه هر خر دیگه ای , تمام این افراد در زیر مجموعه هرم قدرت اسلامی هستن و در راس قله حکومت اسلامی هم رهبر عنتر فرزانه نشسته و تمام این زیر مجموعه مخوف تحت امر اون هستن یا بعبارت درست تر " ولایت وقیح " . تمام دست اندر کاران نظام اسلامی مکلف به تبعیت از اصل ولایت وقیح و قوانین فاشیستی و مثلن شرعی جمهوری اسهالی هستن و تا این امر مشخص نشه حتا صلاحیت پذیرش بعنوان کاندیدا رو هم نمیگیرن . پس وقتی این همه حقیقت روشن و واضح وجود داره , تعجب میکنم که چرا مشتی آدم مثلن فرهنگی , ادعای شعور میکنن و میخوان در انتخابات رای بدن ؟

آیا ملت ایران در طول 1400 سال از غروب اسلام هنوز تاوان خریت پذیرش اسلام رو پرداخت نکرده ؟؟؟؟



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001