فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, May 25, 2005
اندر احوالات انتخابات وبلاگی :

مقدمه :
میگن این روزها آزادی زیادی داریم توی کشور ! بر منکرش لعنت الله . تا قبل از دوره ریاست جمهوری سید خندان , خاتمی , تعداد افرادی که برای نامزدی ریاست جهموری کاندید میشدن بیشتر از 10 – 20 نفر نبود و اونها هم کسانی بودن که واقعن خیال میکردن یکی از نامزدهای اصلی هستن و رقابت تنگاتنگی داشتن . اما بعد از دوره اول ریاست جمهوری خاتمی و در دور دوم , تعداد نامزدها به 800 نفر رسید و در این دوره هم تعداد نامزدها به 600 نفر رسیده اونهم از هر تیپ و قیافه ای و فرقه ای ! مثلن همین چند روز قبل یک خواننده پاپ موسیقی روحوضی کشور اومد و جلوی دوربین خبرنگارها فرم ثبت نام رو با اشوه های بکش خوشگلم کنی پر کرد و چند ترانه ای هم برای حضار از آخرین کاستش خوند و رفت تا اگه نمیتونه رئیس حمهور بشه لااقل بتونه کاست جدیدش رو به مردم قالب کنه . اما همین قانون جدید آیا باعث نمیشه که صدها ساعت از وقت مجریان انتخاباتی و میلیونها تومان هزینه رو بگیره و چهره های عجیب و غریبی مقابل دوربین خبرنگاران ظاهر بشن تا اونهایی که انتخابات کذایی ایران رو زیر ذره بین گذاشتن , مثل همیشه لبخندی به لب بیارن و با انگشت تمسخر نامزدها رو به هم نشون بدن و به ریش ملت و حکومت احمق بخندن ؟ و حالا هم که ناصر حجازی , فوتبالیست , داوطلب نامزدی ریاست جمهوری شده و یا جناب کوسه و حجت الاسلام پسته خندان , رفسنجانی 70 ساله و سر پیری و معرکه گیری !!! منم روی همین حساب با خودم گفتم چرا از اهالی وبلاگستان کسی رو نامزد ریاست جمهوری نکنیم حالا که هر اره اوره و شمسی کوره ای رفته نامزد شده , حیف نیست وبلاگ های فارسی نامزد نداشته باشن ؟

حالا اگه یکی از وبلاگ نویس ها رئیس جمهور بشه فکر میکنین اعضای کابینه اون چه کسانی میشن ؟

- وزیر ارشاد : خودم بعنوان اولین وزیر کابینه پست مهم و حساس وزارت ارشاد و تبلیغات سکسلامی رو به عهده میگیرم و سوگند یاد میکنم که تمام بی ناموسی ها رو آزاد کنم و تمام مساجد رو تبدیل به فاحشه خونه و میخونه و توالت عمومی کنم تا پسرها و دخترها توی مکانهای عمومی و پارکها و پستوی منازل با هم آدم و حوا بازی نکنن ! از طرفی قول میدم هر شب یک فیلم پورنو با شرکت زنان چادری و حاج آغاها برای امت همیشه در صحنه به نمایش بذارم .

- وزیر جنگ : خسن آغا با روحیه جنگندگی و کله ای با عطر قرمه سبزی و زبون کاکتوس نشانش بهترین نماینده وبلاگستان برای عهده دار شدن پست وزارت جنگ هستن و امیدوارم با چنین وزیری نسل آخوندها یک شبه منقرض بشه !

- وزیر راه : نسرین خوشگله هم چون راه به راه به فلان و بیصار مردم گیر میده و دائم هم با دوچرخه در حال تردد کردنه میتونه عهده دار وزارت راه بشه .

- وزیر دادگستری : هاله از سرزمین آفتاب هم که یکی از بانیان حقوق بشر وبلاگی هستن و کافیه پشه ای عطسه کنه تا براش پتیشن درست کنن و تحت الحمایه قرارش بدن , بعنوان وزیر دادگستری این پست رو عهده دار خواهند شد و در اینصورت فکر میکنم به تمام قاتلین و جنایتکاران ماهیانه مبلغی بعنوان دستخوش داده میشه و یک شهر در بهترین جای ایران میسازه و همه جنایتکاران رو اونجا پناه میده .

- وزیر اطلاعات : زن نوشت بخاطر اطلاعات دست صدم خودش که توی سایتش مینویسه بهتره وزیر اطلاعات بشه . البته کشوری که مردمش زودتر از سازمانهای اطلاعاتیش از جیک و پیک مملکت خبر دار میشن همچین هم به این وزیر نیازی نداره و فقط برای خالی نبودن عریضه و اینا .. !!!!

- وزیر کار و امور اجتماعی : حسین خداداد که موفق شدن در وبلاگشون عده زیادی آدم رو سر کار بذارن , میتونن توانایی زیادی در سر کار گذاشتن باقی ملت هم داشته باشن . حالا اگه همه ملت تخصص کافی ندارن اما میتونن که مشاور سر کاری باشن ؟!؟

- وزیر امور خارجه : ملا حسین درخشان هم که معلومه , وزیر امور خارجه هستن و میتونن خیلی شیک برینن به روابط بین المللی ما با اون فرمایشات " گه " هر بارشون در باب سیاست خارجی و داخلی و دکترین بند تنبونی !

- وزیر جهاد کشاورزی : گیله مرد کالیفرنیایی نازنین که قربون سبیل های از بناگوش در رفته ش برم هم با داشتن چندین هکتار زمین در شهر دیکسون کُلا از توابع کالیفرنیا و همینطور عهده دار بودن پست کدخدایی این شهر , بهترین انتخاب برای پست وزارت کشاورزی هستن .

- سخنگوی دولت : جناب شبح الاشباح هم با بیانیه هاشون و مخصوصن دکترین حمایت از زنان آسیب پذیر در زیر مجموعه کنفرانس قرمه سبزی و کلوپ مرد ذلیلان , بهترین کاندید برای این پست هستن .

- وزیر پست و تلگراف و تلفن : آقای احسان XXX هم با داشتن شرکت کذایی پرشین تولز که کارشون جز کلاه گذاشتن سر خلق الله و سر کیسه کردن مردم نیست و خیلی هم طرفدار آزادی هستن و محض نمونه یک دومین به اسم آریامهر به من ندادن و ادعاشون کون آسمون رو آبکش کرده هم بهترین کاندید برای این پست هستن .

- وزیر بهداشت و آموزش پزشکی : دکتر سکس هم با آموزشهای جنسی و زیر شکمی خودشون بهترین کاندید برای این پست هستن و میتونن ملت شهید پرور میهن آریایی – اسلامی رو به بهترین وجه درمان و ارشاد کنن .

- وزیر دارایی : جناب بامداد الزمان هم که یکی از طرفداران سینه چاک جناب آقای مارکس لعنت الله هستن و اعتقاد به اصل پرولتوریا و کمونیست و حمایت از طبقه کارگر و تقسیم عادلانه ثروت بین تمام مردم دارن , بهترین وزیر پیشنهادی هستن برای این پست .

اما در کنار وزرای کابینه , افرادی هم هستن که باید عهده دار پست های کلیدی و سازمانی خاص بشن که در زیر معرفی میشن :

- نوشی و دو طفلان مسلم : رئیس بنیاد مستضعفان و فلک زدگان !
- زیتون پرورده : رئیس سازمان محیط زیست و حمایت از جک و جونورها !
- مهشید : رئیس سازمان حمایت از همجنس گرایان و ریاست سازمان زنان اشرف پهلوی سابق !
- مامان غزل : رئیس سازمان بهزیستی !
- قاصدک : رئیس بنیاد جانبازان و شهدا و مونگولان !
- آرمین گیله مرد : دادستان کل کشور !
- آیسان : رئیس سازمان حمایت از کودکان بی سرپرست !
- ضمیر سرخ : وزیر شعار !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001