فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, April 21, 2005
بکارت از دیدگاه مردان :

آقا این بحث بکارت انگار خیلی مورد توجه قرار گرفته مخصوصن از طرف آغایون که اونها هم یک سر دیگه قضیه هستن و خیلی از دخترها دوست دارن نظر آغایون رو در مورد بکارت بدونن چون در عرف اصلن مرسوم نیست چنین سوالی از یک آغا بشه ختا اگر شوهر شما باشه و اگر بشه پشت سرش هزاران فکر و خیال و شک و توهم و مالیخولیا و پارانوئید ظاهر میشه و بقول معروف سری رو که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندن :

اهمیت بکارت بر خلاف تصور عموم که خیال میکنن برای زنان مهمه , برای مردان مهمتره و در اصل زنان عامل بکارت رو بخاطر مردان رعایت و حفظ میکنن نه برای وجود خودشون !!!! ترس از ازدواج با مردانی که مساله بکارت براشون مهمه , اساسی ترین عامل در حفظ بکارت در بین دختران شمرده میشه !
بیشتر دخترهای اجتماع ما تا وقتی که ازدواج نکردن بزرگترین دغدغه شون اینه که :
- اگر رابطه جنسی برقرار کنن , آیا مردی که در آینده باهاشون ازدواج میکنه میتونه این مساله رو هضم کنه و یا چنین موردی براش خیلی مهمه و تازه اگر راست بگن چی پیش میاد و اگر هم دروغ بگن و حقیقت رو مخفی کنن با وجدانشون چیکار کنن ؟

این مساله رو میشه از چند جهت بین مردان بررسی کرد :

- مردانی که در خانواده مذهبی و سنتی متولد شدن و طبق آداب و رسوم خاصی تربیت شدن و این دسته از مردان براشون بکارت مثل سایر هنجارهای دست و پا گیر , مهمه . هر چند نمیشه گفت همه مردان این طبقه , اما به جرات میشه گفت 99% اونها در چنین دسته ای قرار میگیرن .

- مردان یا پسران امروزی که شاهدیم در اجتماع روز به روز بیشتر میشن و این دسته براشون مساله بکارت چندان مهم نیست و برای خیلی هاشون , خیلی خنده داره !!!! دلیل اصلیش بر میگرده به اینکه اینها فرزندان نسل جدید هستن و بطور کلی سنت ها و باورهای والدینشون رو باور ندارن و از طرفی چون بخاطر مشکلات فراوانی که سد راه ازدواج اونها شده قادر به ازدواج کردن نیستن , به روابط جنسی آزاد رو میارن و به همین خاطر بکارت براشون اهمیت نداره و لااقل میشه گفت بین این عده بکارت چندان موضوع مهمی نیست !!!

- مردانی که تابع اصول و باورهای خاصی هستن و مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنن ! این افراد از قشر روشنفکر جامعه ما هستن و در ظاهر و در سخنرانی هاشون این مسائل رو نشونه تجدد و پیشرفت نسل جدید میدونن اما در خانواده خودشون برعکس عمل میکنن و بین حرف تا عملشون چند سال نوری فاصله ست !

- مردان مقیم خارج از کشور که آزادانه با زنان و دختران خارجی روابط جنسی دارن ولی درست زمانیکه میخوان بطور دائم ازدواج کنن و سر و سامان بگیرن میان به ایران و دنبال دختر باکره میگردن !!!!!

اما بجز اینها عامل صدافت رو نباید ندیده گرفت ! خود این امر باعث اتفاقات زیادی میشه که خوشایند نیست ! هر کسی در اول ازدواجش دوست داره شریک زندگیش صادق باشه و صادقانه همه چیز خودشو برای شریک آینده ش بگه ! اما در عمل همه ما میدونیم که مردها ظرفیت و جنبه شنیدن حرف های راست از زبان همسرشون رو ندارن هر چند این انتظار رو دارن ولی در عمل عکس العمل های احمقانه ای نشون میدن و زنها هم مغز خر نخوردن که همه مسائل زندگیشونو رو کنن !!!!! برای مثال تصور کنین شما میخواهید ازدواج کنید و پسری که از شما خواستگاری کرده ازتون انتظار داره همه نقاط مخفی زندگیتونو بهش بگید . طبیعیه که همیشه این صحبت ها بر میگرد به مسائل جنسی و شیطنت های دوران جوانی و قبل از ازدواجتون که تعهدی به کسی نداشتین . حالا شما اگه بگین که وقتی سنتون کم بود چند تا دوست پسر داشتین و یا رابط جنسی داشتین , مطمئن باشید که اون پسر دیگه تو روتون نگاه هم نمیکنه !!!!!!
ایجاست که صداقت به چالش کشیده میشه . اینجاست که باعث میشه دخترها بیان و سر صداقت کلاه بذارن و با استفاده از روشهایی مثل وصله پینه های ظریف , اون پرده کوفتی رو هم بیارن . حالا این وسط مقصر کیه ؟ اون مرد بی جنبه یا دختر ؟ در صورتیکه باید این نکته رو در نظر گرفت که قبل از ازدواج افراد هر کاری کردن یا هر کسی بودن مهم نیست و اصل اینه که در حال حاضر اون فرد چطور آدمیه !!!!! نه اینکه روی صلاحیت افراد از روی سوابقشون مهر تائید یا باطل بزنیم !!!!!!!

اما فضیه بکارت چیه ؟
پرده بکارت یک تکه پوست به اندازه یک سکه ست که در هنگام تماس جنسی یا دخول هر جسم خارجی , یا ضربه شدید پاره میشه . عوارض ازاله بکارت شدن در هر فردی متفاوته ! این پارگی درد چندانی نداره و برعکس میتونه دردناک باشه !!! بر خلاف تصور خیلی ها حتی میتونه خونریزی هم نداشته باشه و یا میتونه خونریزی شدید ایجاد کنه !!! تشخیص اینکه زنی باکره ست یا نه برای مردان ممکن نیست مگر اینکه قبلن تجربه جنسی داشته باشن چون در اون لحظه بقدری هر دو طرف به سکس فکر میکنن و تمام حواسشون جای دیگه ست که اصلن آغا نمیفهمه که چیکار کرده و بیشتر زن و مردها اولین رابطه جنسیشون رو بیاد نمیارن !!!!!!! گاهی اتفاق میافته که زنی چند سال از ازدواجش میگذره ولی هنوز باکره ست و دلیل اون ارتجاعی بودن این پوسته ست که باید توسط پزشک پاره بشه . در صورت پارگی این پوسته , ترمیم اون محاله و به هیچ شکل ترمیم نمیشه ! روشهایی که مرسومه موفتی هستن و اونهم با استفاده از بخیه های ریز و ظریفی دو طرف جداره واژن رو به هم نزدیک میکنن تا در زمان دخول حالتهای ازاله بکارت شدن رو تداعی کنه . پارگی جداره واژن باعث خونریزی خفیف و درد ناچیزی میشه و آغا هم خیال میکنه که همسر گرامیشون آفتاب مهتاب ندیده ست ! به همین سادگی .
..
..
نتیجه ای که میشه از بکارت گرفت اینه که اگر خدایی وجود داشته باشه , این خدا مرد سالاره چون برای مردان محدودیتی ایجاد نکرده از نظر جنسی . فرهنگ بکارت از اون نظر احمقانه و غیر انسانیه که مردان در تمام جوامع این حق رو دارن که با هر زن و دختری همخوابه بشن ولی زنان در تقریبن بیشتر جوامع این حق ازشون سلب شده و در صورت چنین اقدامی عواقب بدی در انتظارشونه مخصوصن در جوامع شرفی و اسلامی !!!!!! سوال مهم اینجاست که اگر بین زن و مرد فرقی وجود نداره و هر دو دارای حق برابری هستن چرا در این مورد بین زن و مرد فرق وجود داره و مردان میتونن براحتی روابط جنسی داشته باشن ولی زنان نمیتونن ؟؟؟! و درست اینجاست که مساله بکارت زیر سوال میره و این سوال پیش یاد که چرا برای مردان همه چیز آزاده ولی برای زنان نه ؟!؟ آیا این عدالته ؟؟؟؟ آیا اگر مردان خودشونو بجای زنها بذارن باز هم چنین انتظاری رو ازشون دارن ؟

پاسخ این سوالات هرگز جواب داده نمیشه اما حقیقت اینه که جامعه ما به سمتی حرکت کرده که کم کم تمام این هنجارهای پوسیده و کهنه از بین میرن و نسل های آینده بدعت گذارانی میشن که دنیای محدودیت های زنان رو زیر و رو میکنن و اون روز دور نیست و حداکثر یک نسل دیگه فاصله داریم ...
تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001