فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, April 18, 2005
آژانس رند :

صبح قرار بود با خاله م بریم اطلس برای خرید پرده ! دیشب چون تا دیر وقت بیدار مونده بودم برای همین صبح خواب موندم و مجبور شدم زنگ بزنم به آژانس تا خودمو زودتر برسونم به منزل خاله م . برای همین هول هولکی لباس پوشیدم و رفتم دم در و تا ماشین اومد نشستم و راه افتادیم . بین راه از کیفم آینه و ماتیک در آوردم تا تو این فرصت یه آرایش مختصری کنم چون عادت دارم وقتی میرم بیرون یه دستی به سر و صورتم میبرم و خیلی به این مساله اهمیت میدم و نسبت بهش آلرژی دارم . راننده داشت زیر چشمی منو میپایید و آرایش کردن منو نگاه میکرد از توی آینه و آخر طاقت نیاورد و برگشت گفت :
- خانم .. خیلی ببخشیدا . جسارت نباشه ! شما کاسبی ؟؟؟؟؟
اولش تعجب کردم که کاسب یعنی چی و بعد یهو دوزاریم افتاد و اومدم چند تا فحش آبدار بهش بدم که پیش خودم گفتم بذار تا آخرش برم ببینم به کجا میکشه و اگه جریان جالب نبود خدمتش میرسم . این بود که گفتم :
- آره چطور ؟ مشکلی بود ؟
تا اینو گفتم راننده زد کنار و ماشین رو نگه داشت و بعد رو کرد به من و گفت :
- آبجی ما قبلن با چند تا خانم کاسب کنترات (!) کردیم و ارزون هم میگیریم . شما هم بجای اینکه هی زنگ بزنی به آجانس (!) بیا با من قرارداد ببند هر جا بخوای میبرمت یه درصدم ازت میگیرم . حله ؟

خنده م گرفته بود و نمیدونم یه آرایش کردن اینقدر تابلو بود که منو با یه زن فاحشه اشتباه گرفته بود یا وضعش خیلی خراب بود ؟!؟ خیلی برام جالب اومد و گفتم یکم سر کارش بذارم و ادامه دادم :
- دمت گرم .. حالا بگو چقدر ؟
تا اینو گفتم یه بشکن زد و گفت :
- بریم رستوران یه چیزی مهمون من و با هم صحبت میکنیم !!!!!
از یه طرف دیرم شده بود و از طرف دیگه سوژه خیلی جالبی گیرم افتاده بود و نمیشد ازش گذشت ! اما غرغرهای خاله م و لیچارهاش باعث شد که بگم :
- من الان یه جا قرار دارم و نمیشه وگرنه طرف میپره ! تو راه حرف میزنیم !!!!!!!
قبول کرد و دوباره راه افتادیم ! بین راه تعریف میکرد که هر وقت زنای کاسب به تورش میخورن باهاشون گرم میگیره و زورکی قرارداد میبنده و دربست باهاشون کار میکنه و هر جا که قرار دارن میبرشون و بیرون منتظر میشه تا بیان و برن مکان (!) بعدی !!! حالا هم گیر داده بود به من بدبخت . خلاصه رسیدیم سر قیمت و گفت :
- شما هر بار 2500 تومن میدی برای آجانس (!) , به من 1000 بده برای هر سرویست من دربست نوکرتم !!!!

راستش نمیدونم چه آدمایی به تورش خورده بودن که چرتکه انداخته بود و میدونست اینقدر میصرفه که قید آژانس رو بزنه و دربستی کار کنه ! لابد طرف های معامله ش روزی 20 – 30 تا سرویس میرفتن که اینقدر براش صرف داشت که 1000 تومن بگیره !!!!!! برای اینکه بهم گیر نده و بعدن شر درست نشه گفتم :
- من الان از این خونه ای که برم داشتی فقط 5 تومن گرفتم ! جاهای دیگه هم چی بشه که 10 تومنی بهم بدن ! حالا چقدر میگیرم که یه تومن بدم به تو ؟ صرف نمیکنه !
زکی !!!!! تو کاسب نیستی یا تازه کاری ! بابا من کاسبایی داشتم هر راه 50 چوب میگرفتن !!!! خودتو ارزون میفروشی آبجی . صبر کن من کارتو ردیف میکنم ..... دست انداخت و از توی داشبورد ماشینش یه دفترچه در آورد و داد دستم و گفت :
- اینا آدرس همه جاهائیه که من اون خانوما رو میبردم و بر میگردوندم ! یه 200 – 300 تایی آدرس میشه . میخوای برات بازاریابی کنم ؟ نون جفتمون تو روغنه ها !!!!!!
دفترچه رو گرفتم و مغزم تیر کشید از دیدن اونهمه آدرس و تک و توک اسم هایی که یادداشت شده بود ! گیر عجب اعجوبه افتاده بودم . برای اینکه از سرم بازش کنم گفتم :
- قبوله . پس ببین یه شماره بهم بده که از فردا بهت زنگ بزنم بیایی دنبالم !

شماره ش رو داد بهم و الکی یادداشت کردم و رفتم تو خماری حرفهاش !!! وقتی رسیدیم نزدیک خونه خاله م گفتم کمی دورتر نگه داره و دکش کردم و رفتم داخل !
..
..
جامعه ما اونقدر خراب و کثیف شده که تقریبن 90% مردها به زنهایی که با زنهای دیگه فرق دارن به چشم بد نگاه میکنن . نمیخوام بگم من مریم مقدسم و یا جانماز آب بکشم که من و این حرفها !!! که خودم هم همیشه اعتراف میکنم به کارهام و از چیزهایی که لذت میبرم هیچوقت فرار نمیکنم یا روشون سرپوش نمیذارم ! اما با همه اینها بین زنی که برای پول خودشو عرضه میکنه تا اینکه زنی که با رابطه دوستانه و عاطفی و برای ارضای احساسات جنسی خودش و طرف مقابل , تن به رابطه ای جنسی بدون ازدواج میده , زمین تا آسمون فرقه ! اما متاسانه مردهای ایرانی به محض اینکه چشمشون میافته به زنی که کمی بیش از معمول آرایش کرده یا لباسی با رنگهای شاد پوشیده یا کمی لباسش کوتاهه و یا موهاش از زیر روسری بیرون افتاده و یا کلن ظاهرش با زنهای اُمُل و چادری های فاحشه فرق داره و میخواد برای خودش باشه , فوری اولین تصوری که به ذهنشون میرسه اینه که این زن خرابه !!!!!! اینم از دستآوردهای انقلاب بوده که به مردهای ما داده شده و باعث چنین تفکراتی در جامعه شده !



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001