فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, April 16, 2005
روسری , اختراع قرن :

زمانیکی در فرانسه عده ای آدم منحرف عملی مستهجن بنام " انقلاب " رو بنیانگذاری و پیاده کردن هیچکس نمیدونست که این واژه انقلاب 200 – 300 سال بعد سر از ایران زمین در میاره و بعد هم تبدیل میشه به یکی از مضحک ترین و مزخرف ترین انقلابات جهان یعنی انقلاب اسلامی یا همون سکسلامی !!!!!! این انقلاب کبیر فرانسه با همه خوب و بدش یک دستاورد برای جهانیان داشت و اون هم اختراع گیوتین بود که با همون وسیله دوست داشتنی گردن ضد انقلابیون رو نوازش کردن و حتا خود مخترع این وسیله هم با این وسیله اعدام انقلابی شد !

پس تا اینجا نتیجه میشه گرفت که هر انقلابی یک دستآورد داره و دستآورد انقلاب اسلامی ایران هم که توی هیچ کتاب و مرجع سیاسی جهان وجود خارجی نداره " چون جمهوریت مخالف اسلام و دین سالاریه و دین هم ضدیت فجیعی با جمهوریت و آزادیخواهی و حقوق مشروع انسانی داره و بعبارت درست تر همون دیکتاتوریسم و دکترین آخوندیسمه " همون اختراع روسری بوده !

- توضیح انقلابی : این مبحث ربطی به شعار انقلابی : یا روسری یا تو سری نداره !!!!!

حالا که 26 پاییز از انقلاب اسلامی در ایران گذشته اگه از هر زن ایرانی بپرسن مزخرف ترین و احمقانه ترین و تحقیر آمیز ترین دستاورد حکومت اسلامی چی بوده ؟ تندی میگه : حجاب !!!! اما من بهتون میگم روسری !
حالا شاید بگین خب توی سرما بستن روسری یا شال خیلی خوبه و یا زنان برخی کشورها توی حتی ناف اروپا هم شال هایی شبیه به روسری در فصل سرما سر میکنن که جنبه تزئینی هم داره و یا بعضی از مردم کشورهای اروپایی مثل ایتالیایی ها یا روس ها و ... از روسری استفاده میکنن !!!! اما هیچکس نمیدونه در پشت پرده روسری سرکردن زنان در ایران چه سری نهفته ست ! رازی که فقط حکومت اسلامی و قوانین مردسالارانه اسلامی ازش آگاهی داره و سر زنان این وسط به شکل فجیعی روسری (!) یا همون کلاه شرعی رفته . حالا یکوقت فکر نکنید که کار کاره اسلامه و ممکنه با روسری سر نکردن زنها اسلام به خطر بیافته که این یکی هم نیست !!!!

چند سالیه هر از گاهی خبری در ایران پخش میشه که فلان نامردی , سر یک عده زن رو زیر آب کرده و البته فراموش نشه که قبلش حسابی از خجالتشون در اومده !!! مثلا قضیه خفاش شب و یا اون دیوانه مشهدی که زنان فاحشه رو به قتل میرسوند با اسم امر به منکر و نهی از معروف (!) و خیلی از قتلهایی که در میهن آریایی – اسلامی ایران رخ داده به موضوع ما مربوطه ! اگر همه این قتل ها رو دنبال کرده باشین پی میبرین که در تمام این قتلها یک نکته مشترک وجود داشته :
در تمام این قتلها زنان مقتوله توسط روسری خفه شدن !!!!!!!!!

حالا شاید بگین گوز یا همون روسری چه ربطی داره به موضوع ؟
ربطش اینه که در حکومت اسلامی ، یعنی حکومت مردسالارانه , علاوه بر تمام حقوقی که به مردها داده شده از قبیل مال و ناموس و دارایی و فرزندان و ... زنان ، جون زنان هم مثل یک شیشه کشک و یا یک لیوان دوغ به دست مردان داده شده ! به این ترتیب که در ساده ترین حالت ممکنه یک مرد میتونه هر وقت که عصبانی شد و یا حس کرد که موضوع ناموسی در میونه و یا کلن عشقش کشید , فوری روسری خانم رو دور گردنش محکم گره بزنه و اونو به لقا الله پرتاب کنه !!!!!!!
و به این ترتیب میتونید بفهمید هدف از اختراع روسری ، دادن حق نفس یا جون زنان به مردان بوده یعنی آغایون هر زمان احساس کردن که خانم کمی سر و گوشش می جنبه میتونن اون گره کذایی رو سفت تر کنن !
- یک نمونه تاریخی :
در کتاب یکصد سال تاریخ معاصر ایران در مورد آسان بودن کشتن زنان توسط مردان حکایتی نقل شده که خیلی جالبه و نشون میده زن در ایران چقدر مفلوک و بدبخت بوده و هست !!!!!
- زنی در حیاط مشغول شستن رخت و لباس بود و شویش هم روی تخت نشسته بود و قلیان میکشید ! مردکی دوره گرد در کوچه در حال خواندن تصنیفی عشقی بود و از جلوی خانه این زن و مرد رد میشد ! شوی زن از صدای مرد گره در ابرو انداخت و چشمه غیرتش جوشید که چه معنی دارد زن , صدای آواز عاشقانه مردی غریبه را بشنود ! پس بیدرنگ دشنه اش را بر کشید و با یک حرکت گردن زن را ببرید تا این ننگ را از دامن خویش بزداید !!!!!!!

نتیجه گیری اخلاقی :
اگه دقت کنین هر زنی که روسری سرش میکنه ، یک طناب دار فوری رو یدک میکشه و کافیه روسریشو روی گردن بکشیدی و از دو طرف بکشید و در عرض چند دقیقه با برادر عزرائیل محشور میشه !!!!!! احتمالن اگه وضع به همین ترتیب پیش بره وقتی که آخوندیسم به مستراح سپرده شد موزه ای تاسیس میکنن که در اون آلات قتاله حکومت اسلامی رو در معرض نمایش میذارن و روسری هم جزو یکی از آلات قتاله به نمایش عموم گذاشته میشه ! و اینجاست که طبق گفته اسلام ناب آخوندی میشه فهمید چرا چادر , حجاب برتر شمرده شده و یا مقنعه ارجهیت داره به روسری !!!! دلیلش هم اینه که نمیشه با این دو وسیله زنهای چادری و یا مسلمون مآب های جانماز آبکش رو به راحتی خفه کرد !!!!!!!!!!!

به این ترتیب متوجه شدید که مغز آخوندها بطور 100% از مدفوع انباشه نشده و چند میکرون هم کود فسفر توش وجود داره !!!!!!
تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001