فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Thursday, April 07, 2005
سکسولوژی ( 15 ) , نظافت زنانه :

نوبتی هم باشه نوبت خودمونه ! خانمها ! حالا به کوری چشم آغایون گیر میدم به خانمها تا گریه و زاری راه نندازین که : همش از ما بد میگی و حس فمینیستیت باز قلمبه شده و ... :

آقا بر خلاف تصور آغایون که همیشه خانمها رو مظهر پاستوریزگی و تمیزی و با اتیکتی میدونن , خیلی از خانمها فقط ظاهر مرتب و تمیزی دارن و باطنشون افتضاحه , درست بر خلاف آغایون که سر و ته یک کرباس هستن و زیر و رو ندارن " اصطلاح مودبانه ش رو بکار بردم وگرنه میگفتم همشون یه ... هستن " خلاصه کنم , خیلی از خانمها چیزی ورای اون چیزی هستن که نشون میدن و خیلی جالبه که تقریبن بیشتر آغایون خیال میکنن خانمها چون دارای زیبایی و ظرافت هستن پس تافته جدا بافته ن و زمین تا آسمون با جنس مرد فرق دارن و آسمونی هستن !!!!!! در صورتیکه نه تنها اینطور نیست که در بعضی موارد خانمها از آغایون پیشتازن و فقط این وسط این مردهای مادر مرده هستن که اسمشون بد در رفته !!!!!!! حالا فکر میکنین چرا خانمها در خیلی موارد با آغایون فرق دارن ؟

- اگه اون نیرو و توان و قدرتی که در عضلات و جسم مردها وجود داره در بدن زنها وجود داشت , زنها توی عرق کردن و بوی قرمه سبزی و ترشیدگی گرفتن , از مردها جلوتر بودن !!!!!! چون طبق تحقیقات بوی عرق زنها از بوی عرق مردها تند تره و تنها عاملی که باعث میشه این ترشحات کمتر باشه نسبت به مردها اینه که زنها نمیتونن مثل مردها فعالیت جسمی بالایی داشته باشن و همینطور اینکه خانمها به نسبت آغایون پوشیدگی بیشتری دارن و تبادل هوا با سطح بدنشون نسبت به مردها خیلی کمتر صورت میگیره و اگه در فصل گرما هر روز 2 بار دوش نگیرن اونوقت باید نتیجه گیری کرد که مردها خوش بو تر هستن یا زنها ؟ تازه با همه این قضایا و استفاده از اسپری های ضد عرق و مام و ... وضعشون اینه وگرنه خدا میدونست چه عطر و گلابی به راه میافتاد !!!!! نمونه اون هم دختر چادری هایی هستن که توی گرمای تابستون تنشون بوی چاه مستراح و جسد متلاشی شده و تعفن میده و از کنارت که رد میشن حالت خفگی و مرگ بهت دست میده !!!!

- بر خلاف تصور آغایون , خانمها نه تنها بی مو نیستن که اتفاقا بعضی هاشون دست مردها رو از پشت هم بستن و فقط خانمها به لطف عملیات فضایی و میزام پیلی های غریبه عجیب مختلف از شر پشم و پیلی هاشون راحت میشن و شسته و رفته و صیقلی میان جلو و همه فکر میکنن که خانمها ژنتیکی کوسه تشریف دارن . در صورتیکه فقط کافیه هر زنی 2 ماه موی پاشو نزنه و یا صورتشون بور نکنه یا بند نندازه و یا زیر ابروهاشو مرتب نکنه و موهای بی ناموسیش رو نزنه و ... اونوقت قیافه ش با ماموت پر پشم مو نمیزنه و گیس هاش تا سطح زمین هم میرسه !!!!!!! دخترهای تازه بالغ نمونه آشکار این شاهکارهای خلقت یعنی زنها هستن !

- خانمها بطور متوسط هر 2 هفته یکبار موهای پا و زیر بغل و جاهای بی ناموسیشون رو میزنن و این رقم در بعضی ها به هفته ای یکبار هم میرسه !!!!! حالا با این اوصاف شما تصور کنین که این مردهای بدبخت و فلک زده اگه رشد موهای تنشون مثل خانمها بود , چه فاجعه ای رخ میداد ! احتمالا باید هر خانمی یه کمباین میخرید و قبل از سان فرانسیسکو رفتن آغا رو می انداخت اون تو تا میتونست راهی به عضو شریفه پیدا کنه !!!!!! تنها فرق بین مرد و زن اینه که نواحی خاصی از بدن مردها مو داره و بدن زنها نداره ولی در کل تمام سطح بدن زنها از موهای ریز و کرک مانندی پوشیده شده و اینطور نیست که زنها اصلن بدن بی مویی داشته باشن !!! فقط فرقشون با مردها اینه که موهاشون تارهای سیاه و کلفت و پشم مانند نداره و نازک و بور و نرم و خیلی کوتاهه !

- اما از نظر جنسیتی , ترشحات بدن زنان به نسبت مردها هم بیشتره و هم باعث آلودگی های بیشتری میشه و اگر خانمها به تمیزی خودشون مدام اقدام نکنن و مثل آغایون تنبلی کنن و سرسری عمل کنن , اونوقت مشخص میشه که این موجود ظریف و خوش اندام و بلای جون مردها چند مرده حلاجه !!!!!! مردها در زمان فعالیت بدنی بدنشون مقدار زیادی ترشح عرق میکنه و بجز اون ترشحات جنسی اونهاست که فقط در موقع ارگاسم بیرون ریزی یا آلودگی داره ولی بعلت وجود آلت تناسلی خارجی این سطح آلودگی در مقایسه با زنان خیلی کمتره و کنترل میشه به راحتی . اما در خانمه ترشحات طبیعی واژن که اغلب بصورت غیر ارادی و بطور عادی و حتی تحریکات ساده جسمی و فکری و روانی ایجاد میشه و یا در زمان عادت ماهیانه که این ترشحات با خون و آلودگی بسیار بالایی همراهه و یا در زمان حاملگی تشدید میشه و از طرفی ترشح شیر از سینه ها در دوران حاملگی و همینطور دستگاه تناسلی زنان که داخلیه و بسادگی دچار عفونت و آلودگی میشه همه و همه عواملی هستن که باعث میشن زنها به نسبت مردها بیشتر در معرض آلودگی باشن و اگر نسبت به رفع اونها اقدام نکنن , هیچ مردی رغبت نمیکنه طرفشون بره !!!!!!

نتیجه گیری اخلاقی :
البته جدای از شوخی و سر به سر گذاشتن , هدف اصلیم این بود که به خیلی از آغایون بفهمونم که چه فرقی بین اونها با زنها وجود داره و اینقدر ایراد های بنی اسرائیلی از زنهای بدبخت نگیرن و بدونن هر چیزی توش حکمتی هست !!!!! فکر کنم دیگه حالا فهمیده باشین چرا مواد نظافت خانمها معطر تر و خوش بو تره و در عین حال گرونتر و مرغوب تر !!!!! باید فهمیده باشین که چرا خانمها 6 ساعت توی حموم وقت تلف میکنن تا بدنشون رو تمیز کنن در صورتیکه یکی از دلایل نق زدن مردها از خانمها اینه که یکساعت توی حموم چیکار میکنن ؟ موی سر بلند خانمها که به 4 برابر زمان بیشتر نسبت به مردها برای شستن احتیاج داره و همینطور وسواس و دقت بیشتر خانمها نسبت به تمیزی بدنشون باعث میشه مدت استحمام بالا بره !
با توجه به نوع پوشش خانمها و آغایون لابد تا حالا فهمیدین که چرا خانمها گاهی روزانه 2 بار لباس زیر عوض میکنن و یا بعضی از لباسهاشون رو هر روز میشورن و هوار آغایون بلنده که با یکبار بیرون رفتن مگه آدم کثیف میشه ؟؟؟؟؟ با توجه به اینکه اغلب البسه خانمها از جنس نایلونه و باعث تعریق بیشتری میشه در فصل گرما و همینطور تماس داشتن بدن خانمها که از نظر پوستی لطیف تر و حساس تر و آسیب پذیر تر از جنس مرده , لزوم تعویض رو بیتشر میکنه .

مشکل اصلی ای که همیشه بین زنان و مردان در ایران وجود داشته این بوده که همیشه یک جهل و ناآگاهی بین جنس زن و مرد وجود داشته و باعث شده تا مردان و زنان نسبت به جسم هم و همینطور روحیات هم درکی نداشته باشن و متاسفانه شناخت زن و مرد در ایران همیشه خلاصه شده در شناخت نواحی تناسلی و جنسی اون هم بصورت کوچه بازاری نه بصورت علمی و باقی موارد اهمیتی نداشتن , در صورتیکه چطور یک مرد میتونه بدون شناخت کامل یک زن باهاش زندگی کنه و خوشبختی رو لمس کنه وقتی که نیازهای جسمی و روحی همسرش رو نمیشناسه و نمیدونه که لذت جنسی دز زنان 80% درصد روانیه و باقی جسمی ! و همینطور در مورد خانمها , وقتی نیازها و تمایلات شوهرشون رو نمیشناسن چطور میتونن تفاهم و یکدلی و عشق رو برای سالیان سال ادامه بدن ؟ بجز این بوده که همیشه یکی از طرفین مورد ظلم قرار گرفته و همیشه کوتاه اومده تا زندگی بتونه تداوم پیدا کنه و در دوران کهولت هم ریختن یال و کوپال جنس برتر و وابستگیش به ضعیفه باعث شده که وزنه به نفع زن بچرخه , که تازه چه فایده ؟ بعد از عروسی حنا رو در کون میمالن !!!!!!! و همینطور برعکس برای مردها . خیلی از مردها فدای جهلشون شدن در صورتیکه از زندگی با همسرشون هیچ دل خوشی نداشتن و لذتی نمیبردن و فقط تحمل میکردن همدیگه رو .

ما در دوران پویایی ذهن زندگی میکنیم . سعی کنید تنها به موارد بی اهمیتی جنسی توجه نکنید و اطلاعات کوچه بازاری اشتباه رو یاد نگیرین که از اصل باز میمونین . روابط جنسی بعد از یکهفته از ازدواج براتون عادی تر از خوردن یک لیوان آب خوردن میشه و اگر چیزهای مهم تری در زندگیتون وجود نداشته باشه و جنبه های روحی و روانی دیگه ای در شریک زندگیتون شناخته شده نباشه , سردی در عشق و زندگی بوجود میاد !!!!
تکبیر.



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001