فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Tuesday, April 22, 2003
امروز اتفاقات ناخوشایندی روی داده که خواب رو از سرم پرونده .... فکر میکنم آزادی در ایران کاملا مرده و به گور سپرده شده . در این بین شکل گرفتن افکار عمومی به حمله حتمی آمریکا به ایران و بر اندازی نظام کفر صاحب الزمانی رو میشه مهم ترین دغدغه مسئولان رده بالا در این روزها دونست که خواب و خوراک و خنده رو ازشون گرفته ... به قول معروف فواره چو بلند شود سرنگون گردند ! دیکتاتور هم چون به اوج رسد به ذلت نشیند . اما با همه این تفاسیر من شدیدا اعتقاد دارم آمریکا به ایران حمله نمیکنه و اگر هم حمله کنه آب در هاون کوبیده , چون :

آمریکایی ها و انگلیسی ها هیچ زمان مثل عراق نمیتونن به نقاط استراتژیک ما دست پیدا کنند !چون نیروها و پرسنل ما همیشه در جایی سوای جای اصلی خودشون خدمت میکنند ! ماموران نیروی انتظامی جای دزدان سر گردنه رو گرفتن و یا مشغول به مشاغل شریف فرهنگی یا کلا کارهایی متفاوت از نیازشون هستند . کادر فرهنگی کشور هم عهده دار مشاغل سیاسی هستند و جوجه سیاسی بار میارن ! نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور کار فرهنگی و جامع انجام میدن در پناه پشتوانه کلفتشون ! دانشجوها هم خبرنگاری میکنن

یانکی ها به این امید به ایران حمله نمیکنند که در صورت حمله , کارها برداشته میبشود و مردم در تنگنا قرار میگیرند در صورتیکه در ایران سالهاشت که پروژه های و کارها متوقف شده یا در شرف ورشکستگی فرار داره !

در ایران برای اداره حکومت چها رگروه بوجود اومده :
یکی محافظه کارن که با آمریکا دشمن هستند
یک گروه اصلاح طلبانند که با آمریکا موافق هستند
یک گروه نیروهای بر انداز هستند چون فکر میکنن که جکومت ایران آمریکایی هست
یک گروه هم طرفداران آمریکا هستند که مقرشون در لس آنجلس و کالیفرنیا هست و حتی در صورت حل مسائل و نابود شدن آخوندها راضی به بازگشت به ایران هم نمی شوند .

جمله آمریکا به شرکتها و دفاتر اونها باعث نمیشه زیاد جندانی متوجه ما بشه چون اصولا در در این شرکتها کاری انجام نمیشه که تخته شدن درشون زیان آور باشه !

حمله آمریکا به مناطق صنعتی و تاسیساتی ایران به نفع ماست چون اقتصاد ورشکسته و کارخانجات تعظیل ایران بقدری ضرر میدن که دولت مانده چطور این همه تاسیات زیان آور رو تعطیل کنه !

رویارویی سربازان آمریکایی با مردم ایران مثل پرتاب گل از سوی مردم به روی ارتشیان خواهد بود و این هم با اصل تجارت جهانی سلاح مغایرت داره و باز هم ناکامی میاره !

انتصاب فرمانده آمریکایی در ایران هم کاری بی فایده هست چون تو این مملکت هرکسی خر خودش رو میرونه و هیچ مقام و منصبی رو به هیچ جاش حساب نمیکنه چه برسه یانکی جماعت و حساب بردن ....

به هر حال با همه این تفاسیر عمر دیکتاتور کوتاهه و وقتی دیکتاتوری به اوج قدرت رسید مردم رو از دست میده و در نهایت هم سرنگون میشه .... به این دلیل و هزار و یک دلیل دیگه آمریکا به ایران حمله نمیکنه !!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001