فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Monday, April 21, 2003
اندر اصول ساخت بچه به روش آخوندی یا سکسولوژی شرعی و اسلامی :

این آخوندها موجوات بی نظیر و فوق العاده ای هستند که آدم لذت میبره از بودن با اونها . ما خانوادگی این موجودات رو میپرستیم به عنوان مثال پدر بزرگم زمانهایی که ایران میاد آخوندی رو دعوت میکنه تا براش روضه بخونه تا آقا چند قطره اشک بریزه و دلش شفاف بشه , چون در حالت عادی اشکش نمیاد , بعد از خوندن روضه و رفتن ملا , سر فحش خوار و مادر رو میکشه به جمال آخوندها و درود میفرسته به روح همایونی ! هر زمان هم افسرده میشه میگه فیلم قرائتی رو بگذار و بعد هم با دقت تمام گوش میده چی میگه و تا مزخرفی میگه سر فحش رو میکشه بهش و ما هم غش غش میخندیم از دستش ....
من هم خودم هر زمان افسرده میشم میرم کانال 4 لاریجانی رو میگیرم و به سخنرانی های گوهر بار آیت الاه شفیعی تهرانی ملقب به آیت الله استمناء گوش میدم و هرهر میخندم و روحم تازه میشه ! جاتون خالی که باشین و ببینین که این آخوند نازنین چه موجود ماهیه و یک جوک های در غالب واقعیت میگه که آدم میمیره از خنده و به سید کریم 100 تا سور زده . اما فایده دیگه آخوندها کمک به افرادی هست که یبوست دارند ! این افراد به محض تماس با آخوندها به ظفر میرسن ... تضمینی !

اما جدای از این حرفها این آخوند ناز نازیه من امروز داشت حرفهای جالبی در باب ساختن اولاد میگفت که بقدری من خندیدم که شاشیدم به خودم و چون سخنرانیش رو ضبط هم کرده بودم امشب نشستم و قسمتهای مفیدش رو یادداشت کردم تا شما هم مستفیض بشین :

مباشرت و دخول با ضعیفه هر زمانی مباح نمیباشد و آیین دارد , راه دارد ! اینطور نیست که هر زمان آقا فلانش بلند شد بپرد روی خانم و بچه بسازد یا هر زمان که خانم قرش گرفت آقا را تحریک کند تا برود زیر یک خمش و بکوبدش زمین ! نه ... اینطورها هم نیست ! نه ..
آقا فرمودن که در اول و وسط و آخر ماه اولاد ساختن حرام و مکروه است ! چرا ؟؟؟؟ چون همه سقط جنین ها در این زمانها رخ میدهد و باعث آن همین دخولات مکروه است ! بر فرض هم که بچه سقط نشد .... الله اکبر .. جل لاخالق ! آن زمان اولاد مجنون میشود .... از امام صادق نقل است که مجنون در اول و وسط و آخر ماه جنونش عود میکند .... !
- شب عید فطر هم همینطور است ! آقا امام زمان فرمودند اگر مردی در این زمان دخول کند بر زنی , اولادش شرور ساخته شود .... و اگر در نیمه شعبان بر هم فرود آیند , اولاد آبله رو و زشت و مو متولد شود . آره ! آقا گفته است .
همینطور هم علی مرتضی گفته است که 2 روز مانده به پایان ماه دخول نشود که اولاد قاتل شود و جمعی را هلاک کند .. جملگی اولاد پیامبر را .... " ضد آخوندها بحنبین و دست بکار بشین و لشکر آنتی آخوند بسازین "
- در نهج البلاغه آمده است در سفر که هستید تا سه روز مباشرت نکنید .... اولاد یاور شیطان میشود ... برادر شیطان میشود .
- همینطور است که اولاد در سر شب ساخته نشود چون به سحر و ساحری میپردازد و دنیا را بر آخرت ترجیح میدهد .. " سحر خانم شما هم ؟ "
- خاطره ای از امام هادی نقل کنم : روزی آقا در منزل یکی از همسرانش بود و خانم هوس اولاد کردند ...... وقتی آماده میشدند یک مرتبه خسوفی شد و حضرت کنار کشیدند ! همسرشان پرسیدند من چه کار کردم که باعث رنجش شما شد ؟ حضرت فرمودند اگر فرزندمان میشد ملعون بود مگر غسل میکردیم .... " آب قطع بود "
- مباشرت زن و مرد باید متقاطع باشد یعنی یک بار که دخول شد بروند غسل کنند و دوباره دخول کنند ! " بعضی آقایون هستند که هر بار 8 تا 10 بار طی طریق می کنند و لابد باید یک استخر کنار رختخواب درست کنند "
- از امام صداق نقل شده مباشرت زن و مرد رو به قبله و یا پشت به آن نباشد ! " والا تمام 16 تا اطاق خواب و دستشویی ما رو به قبله و آفتاب ساخته شده و معمارش احنبی بوده و ما هم کافر زاده .. "
- همینطور حضرت میفرمایند بعد از جنابت دخول ممکن نباشد و باید هر دو غسل کنند و اگر اولادی ساخته شد مجنون شود ! " رجوع بشه به بالا "
با زن حامله چرا مباشرت میکنید ؟ اولاد بخیل و کوردل میشود و به زنش نفقه نمیدهد ! دوری کنید از این افعال .... " تا 7 ماهگی که دکترها اجازه میدن رابطه زناشویی بین زن و مرد باشه یعنی "اوهای دستار به سر از دکترها بیشتر میفهمن ؟ و این همه مردی که حقوق زنهاشون رو توی دادگاههای خانواده میخورن لابد در دورانی که ننه شون اونها رو داشته پدره شیطون شده و فیلش یاد هندوستان کرده ؟ "
- آقا چرا زیر درخت میوه مباشرت میکنید ؟ فرزندتان کاهن میشود ! جلاد میشود آدم کش میشود ! این منافقان همگی مادرانشان روی پشت بام مباشرت کردند با شوهرانشان که اولاد منافق شده !بدعت گذار شده ! " عجب .. پس آیات عظمی که بدعت گذار هستند هم لابد روی پشت بوم ساخته شدند "
- انسان در زمان مباشرت نباید به فکر فرج زن دیگری باشد که اولاد زن صفت میشود ... " پس معلوم شد سر چشمه این همه آدم اوا خواهر از کجا بوده "
- زمان دخول صحبت نکنید .... اولاد کر میشود . گوشهایش نمیشنوند . " خانم ها آقایون , زبان اشاره بیاموزید "
- آقا چرا به عورت خانم نگاه میکنی ؟ از پیغمبر است که هر که بعد از دخول به عورت زنش نگاه کرد اولادش نابینا شود .... قربون آقا برم نازنین آقا " اوه اوه .... خانم ها لطفا چادر سرتون کنید و شلوار بپوشین فقط زیپ شلوار رو باز کنین تا آقا دید نزنه .... بعد برین تو رختخواب ... هاها "
- مباشرت زوجین به حالت ایستاده کار خران است ! اولاد در بستر ادرار میکند ! استغفر الله ! " کشف قرن ... علت شب ادراری کودکان کشف شد "
- آقا ..... در برابر خورشید چرا اولاد میسازی ! آقا فرمودند در روز اولاد میسازی پارچه ای جلوی خورشید بکشید پرده بگذارید . اولاد فقیر شود و در نکبت سر کند " به به ... تکلیف گداهای مملکت هم روشن شد "
- این آقا قربانش بروم ... توصیه کردن که زوححین بعد از دخول با یک پارچه خود را پاک نکنند حتما دو پارچه داشته باشند چه , شهوت بر شهوت نشیند و کارشان به طلاق ختم شود ... " معلوم شد نرخ بالای طلاق در ایران برای چیه ! آقایون لطفا با سایه و تله پاتی با خانم کار کنین که آلوده نشه هاهاها "

حالا با این تفاسیر معلوم شد که اصل و ریشه آخوندها از کجا نشآت گرفته و چرا آخوندها مجنون و آواره و ملعون و خبیث و ولد زنا و بد ترکیب و برادران شیطان هستند . امیدوارم همگی مستفیض شده باشید و اولاد مجنون و جلاد و .... تحویل جامعه اسلامی ندید . آمین ! فتبارک الله احسن الخالقین .... ریدی ..... !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001